Shoarma hoeft geen kalkoen te zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Hallo deze shoarma smaakt gewoon precies naar rund. Fucking eng hoor.
En ik had me hele leven nog nooit kalkoen gehad dus dat kan ook helpen.
Je moet geen kant en klaar shoarma halen. Zit altijd kalkoen in als je kip neemtquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:23 schreef Crip het volgende:
Word shoarma vandaag. Ik zweer ik was laatst echt in shock, ik eet al heel lang shoarma die we bij onze vaste slager halen en ik dacht altijd gewoon dat het rund was.. ( en mijn moeder hield het opzettelijk daar op) Totdat mn tante laatst zei: ''Rund? nee joh is kalkoen''
mijn vertrouwen in mn moeder was weg, ik weigerde al mn hele leven om kalkoen te eten maar she did it nu eet ik het gewoon
Ik heb zo'n zin in wings. ;[quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gewoon zo. Alleen zout en peper en olijfolie. De smaak komt van die saus
Weet ik. Maar deze die wij halen welquote:
Dit is gewoon alleen kalkoen, hij snijd dat zelf elke dag en kruid het ook zelf.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je moet geen kant en klaar shoarma halen. Zit altijd kalkoen in als je kip neemten die rund is ook niet te vertrouwen.
Gewoon zelf snijden en kruiden?
Kalkoen heeft een witte kleur, de textuur is heel anders. Ik vind het echt raar dat je die twee door elkaar kan halen haha.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Hallo deze shoarma smaakt gewoon precies naar rund. Fucking eng hoor.
En ik had me hele leven nog nooit kalkoen gehad dus dat kan ook helpen.
Als het is gekruid zie je dat niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kalkoen heeft een witte kleur, de textuur is heel anders. Ik vind het echt raar dat je die twee door elkaar kan halen haha.
Niet iedereen is gezegend met zoveel kennis (of heeft ervaring met eten).quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kalkoen heeft een witte kleur, de textuur is heel anders. Ik vind het echt raar dat je die twee door elkaar kan halen haha.
Klopt, gekruid is moeilijk te zien. Vooral bij shoarmaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Als het is gekruid zie je dat niet.![]()
Vooral met paprika poeder, was gewoon rundkleur.
Maja textuur vind ik ook the same btw. Nu ik het weet..
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:47 schreef Crip het volgende:
Gewoon precies zo ziet het uit!?
Is niet raarIk had nog nooit kalkoen gegeten (dacht ik) of aangeraakt.
![]()
[ afbeelding ]
Frituurquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
Jomgens weeten jullie hoe je eht heste kip kran braden met olijfolie in de braadpan of met de frituur ij wil graag namelijk een lekker stukje kip maken voor mijj kieskeurige kat
Braden? Braadpan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
Jomgens weeten jullie hoe je eht heste kip kran braden met olijfolie in de braadpan of met de frituur ij wil graag namelijk een lekker stukje kip maken voor mijj kieskeurige kat
Wat voor kip is het? Hele kip?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
Gewoon zoals je het ook zou maken voor jezelf.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
Leuke karquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gewoon zoals je het ook zou maken voor jezelf.
Tevens picca van mijn kat aangezien het over katten gaat
[ afbeelding ]
Ik heb zelf nog nooit kalkoen shoarma gegeten, dus misschien heb je wel gelijk. Maar heb wel kalkoenfilet gehad en dat vlees was gewoon wit en heel apart qua structuur en absoluut niet te vergelijken met rund. Maar misschien is dat met shoarma anders. Op de foto ziet het er iig uit als shoarma.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:47 schreef Crip het volgende:
Gewoon precies zo ziet het uit!?
Is niet raarIk had nog nooit kalkoen gegeten (dacht ik) of aangeraakt.
![]()
[ afbeelding ]
Niet doen, je valt hiermee de Turken aan!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:53 schreef Stimorol- het volgende:
Turken vielen vandaag BDP lui aan. Wat n volk
Moet ik ook eens gaan eten. Al heel lang niet gegeten.quote:
Als je je tijd wilt verdoen: Op Fox Sports 1 speelt de landskampioen tegen Benfica. Redelijk potjequote:
Ben ff bezig met werk.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je je tijd wilt verdoen: Op Fox Sports 1 speelt de landskampioen tegen Benfica. Redelijk potje
0-0 14e minuutquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben ff bezig met werk.
Hoeveel staat het?
Finale?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
0-0 14e minuut
Eusebio cup finale
Niemand. Ajax is zo goed dat het gelijk finale isquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Finale?
Tegen wie moesten jullie nog meer.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:02 schreef mrstylo het volgende:
Btw. Heb je de doelpunt van Meleg gezien bij Cambuur?
Joden hebben het dus weer omgekochtquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Niemand. Ajax is zo goed dat het gelijk finale is
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Joden hebben het dus weer omgekocht
#freepalestina
Persoonlijk vind ik die taart toch lekkerder met een bodem van verkruimde Bastognes en ik doe altijd 2 pakjes Monchou erin.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:08 schreef Crip het volgende:
Mijn zus wilt dit met mij maken morgen.. iemand dit al gehad?
Ben sceptisch, wil eigenlijk een normale baked cheesecake.
http://allrecipes.nl/rece(...)&o_is=RecentlyViewed
Ja, ik vond hem heel lekker. Goed ideequote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:08 schreef Crip het volgende:
Mijn zus wilt dit met mij maken morgen.. iemand dit al gehad?
Ben sceptisch, wil eigenlijk een normale baked cheesecake.
http://allrecipes.nl/rece(...)&o_is=RecentlyViewed
Wat vind jij lekkerder, Bastognes of Oreo?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik die taart toch lekkerder met een bodem van verkruimde Bastognes en ik doe altijd 2 pakjes Monchou erin.
Oreo is overrated.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat vind jij lekkerder, Bastognes of Oreo?
BDP?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:53 schreef Stimorol- het volgende:
Turken vielen vandaag BDP lui aan. Wat n volk
Urine bestaat deels uit water.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wisten jullie dat er in kraanwater, urine zit?
Ik wist het ook niet, nu wel.
Jarenlang heb ik urine gedronken, echt belachelijk. Ik ga de overheid aanklagen denk ik.
Ik wil een Kitchenaid, maar daar is geen plek voor in onze keuken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ga deze zogenaamd voor mijn moeder halen. Wil hem gewoon zelf
[ afbeelding ]
Voor hoeveel haal je hem?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ga deze zogenaamd voor mijn moeder halen. Wil hem gewoon zelf
[ afbeelding ]
zo goedkoopquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nieuw is hij voor 157 of zo te koop.
Is het dan verantwoord om Water ook uit urine te laten bestaan?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Urine bestaat deels uit water.
Dus
Gewoon puur drinken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:58 schreef Bortecinem het volgende:
Ik leg mijn raki aan met zemzem water.
Samfistigi komt uit Sam, waar de baklava oorspronkelijk ook uit komtquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Baklava komt niet uit Gaziantep. Iemand uit Antep heeft ooit de prijs gewonnen voor de beste baklava en sindsdien bestaat het idee dat baklava uit Antep zou komen. Alleen het gebruiken van pistache in plaats van walnoten is typisch Antep.
En verder is de baklava in Adana gewoon 3489383948 beter dan de baklava hier.
Baklava in de huidige vorm komt uit de Ottomaanse paleiskeukens.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:14 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Samfistigi komt uit Sam, waar de baklava oorspronkelijk ook uit komt
Dat sowieso. Vind raki aangelegd met water niet te zuipen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon puur drinken.
Eens kijken of ik nog koude meze kan regelen.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat sowieso. Vind raki aangelegd met water niet te zuipen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog Zam Zam Cola gedronken daar in Iran?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat is super haram, estagfirullahhhh rab al alamin.
Hi.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat is super haram, estagfirullahhhh rab al alamin.
Een keer. Heb vaker pepsi en de originele coca cola gehad. En fanta en mirinda.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nog Zam Zam Cola gedronken daar in Iran?
Salaam.quote:
Ja dat waren wij ook van plan! Wat is het verschil met 2 pakjes monchou? ;oquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik die taart toch lekkerder met een bodem van verkruimde Bastognes en ik doe altijd 2 pakjes Monchou erin.
Dan word dat 'mquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja, ik vond hem heel lekker. Goed ideeIk ga hem ook weer maken.
Weet niet. Had gewoon een reactie van die site gekopieerd.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja dat waren wij ook van plan! Wat is het verschil met 2 pakjes monchou? ;o
[..]
Dan word dat 'm
Mooi he.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja zeer tof en al veel geziennnn omg iran is zo mooiiii
ook jaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Mooi he.Heb je ook ijsjes gegeten?
Hm, ik ben nu aan het twijfelen. Ga denk ik ook 2 gebruiken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet niet. Had gewoon een reactie van die site gekopieerd.
Ah nice :3 Wil daar ook ooit heen In sha Allaah.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja zeer tof en al veel geziennnn omg iran is zo mooiiii
Mooi mooi.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
TM, kijk eens hoe cool dit is
http://time.com/3012296/p(...)-ramadan-fast-iftar/
Verliefd geworden op de man voor je?quote:Op zondag 27 juli 2014 00:38 schreef Blocko het volgende:
[..]
Laatste teravih net gehad.
emotioneel moment.
Serieus Stimorol, jij bent heel slecht met deze dingen. Ik weet 100% zeker dat jij een tegen reactie van mij niet gaat kunnen incasseren.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Verliefd geworden op de man voor je?
Jij mag wel rare vragen stellen en ik niet?quote:Op zondag 27 juli 2014 01:14 schreef Blocko het volgende:
[..]
Serieus Stimorol, jij bent heel slecht met deze dingen. Ik weet 100% zeker dat jij een tegen reactie van mij niet gaat kunnen incasseren.
Trigger heeft mijn "rare" vragen prima kunnen beantwoorden. Ik kan er toch niets aan doen dat jij je eigen geloof niet snapt.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij mag wel rare vragen stellen en ik niet?
Alevilik is geen geloof.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:18 schreef Blocko het volgende:
[..]
Trigger heeft mijn "rare" vragen prima kunnen beantwoorden. Ik kan er toch niets aan doen dat jij je eigen geloof niet snapt.
Doen jullie 8 of 20 rekaat? Marokkanen hierzo waren het er nooit over uit.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:24 schreef AbdulMalik het volgende:
goeie taraweeh in moskee in amsterdam gingen halferwege wel veel mensen weg duurde lang
was 8 rakaahquote:Op zondag 27 juli 2014 01:30 schreef Blocko het volgende:
[..]
Doen jullie 8 of 20 rekaat? Marokkanen hierzo waren het er nooit over uit.
Hier gewoon 20, maar wel in turbo tempoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |