Sarma baklava.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
KLB / Turken die denken dat baklawa van hun is
[ afbeelding ]
Hoe heet die tatli links onder? Die vind ik echt zo lekker
ik wilde bijna 'beter dan friesland!' zeggen, maar nehquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mijn opa en oma kwamen hier wonen. Geen idee hoe ze hier terecht zijn gekomen, misschien omdat het dicht aan zee was. Ecte karadenizli.
Weinig Turken ja, door de jaren zo nu en dan met een Turk in de klas gezeten (vaak dezelfde gozerquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik wilde bijna 'beter dan friesland!' zeggen, maar neh
wel lekker rustig daar denk ik, weinig turken (en buitenlanders?)
Duitsers zijn geen buitenlanders?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Weinig Turken ja, door de jaren zo nu en dan met een Turk in de klas gezeten (vaak dezelfde gozer).
En in vergelijking met grote steden ja heeeel weinig buitenlanders. Er zijn hier in de zomer meer Duitsers op vakantie dan buitenlanders
Stoer.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:43 schreef Bortecinem het volgende:
Over een paar weken heb ik baklava uit Adana.Ekte baklava. Niet dat mierzoete, papachtige spul wat ze hier als baklava verkopen.
Pfff.. ik wilde maken toen dacht ik laat zitten. Nu je dit zegt denk ik er weer aan..toch maar maken danquote:
Maak iets lekkers.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Pfff.. ik wilde maken toen dacht ik laat zitten. Nu je dit zegt denk ik er weer aan..toch maar maken dan
Doenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Pfff.. ik wilde maken toen dacht ik laat zitten. Nu je dit zegt denk ik er weer aan..toch maar maken dan
Dat is lekkerquote:
Speltip 1: altijd zorgen dat je wings en vlees in huis hebtquote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:30 schreef Crip het volgende:
[..]
DoenIk wil ook ;[ Maar geen wings in huis.
Eet slakken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het is fisitk ezmesi.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Fıstıklı dürüm – fıstık Sarma
http://www.merakhersey.co(...)atlilarin-resimleri/
Gisteren ergens baklava gegeten, helemaal zompig. Bovenkant hoort toch beetje crunchy te zijn?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:43 schreef Bortecinem het volgende:
Over een paar weken heb ik baklava uit Adana.Ekte baklava. Niet dat mierzoete, papachtige spul wat ze hier als baklava verkopen.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:43 schreef Bortecinem het volgende:
Baklava komt uit Gaziantep. Adana da acili kebab ye.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:43 schreef Bortecinem het volgende:
Dit.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:41 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Baklava komt uit Gaziantep. Adana da acili kebab ye.
Baklava hoort helemaal niet zompig te zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Gisteren ergens baklava gegeten, helemaal zompig. Bovenkant hoort toch beetje crunchy te zijn?
thought so. Toch gegeten want ik was gierig voor de zoete smaak.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Baklava hoort helemaal niet zompig te zijn.
Baklava komt niet uit Gaziantep. Iemand uit Antep heeft ooit de prijs gewonnen voor de beste baklava en sindsdien bestaat het idee dat baklava uit Antep zou komen. Alleen het gebruiken van pistache in plaats van walnoten is typisch Antep.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:41 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Baklava komt uit Gaziantep. Adana da acili kebab ye.
Ik vind het veel lekkerder als de baklava wat harder is en minder zoet. Jammer dat ze die soort hier niet verkopen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
thought so. Toch gegeten want ik was gierig voor de zoete smaak.
Die verkopen ze hier en vind k viesquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind het veel lekkerder als de baklava wat harder is en minder zoet. Jammer dat ze die soort hier niet verkopen.
Kan niet. Dan heb jij geen goede gehad!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die verkopen ze hier en vind k vies
Wow ik heb deze nog nooit gezien. Wat is het?quote:
Gewoon (Antep) fistik ezmesi.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wow ik heb deze nog nooit gezien. Wat is het?
Kennissen uit Antep hadden dat eens meegenomen; ik geloof dat het met roomboter was, maar het was een stuk lichter en iets knapperiger dan gewone baklava.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind het veel lekkerder als de baklava wat harder is en minder zoet. Jammer dat ze die soort hier niet verkopen.
Maar is alle baklava niet met roomboter?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kennissen uit Antep hadden dat eens meegenomen; ik geloof dat het met roomboter was, maar het was een stuk lichter en iets knapperiger dan gewone baklava.
Aiiii. Nirdeeeeeequote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:46 schreef Bortecinem het volgende:
STIMO IK HEB DE ROK GEVONDEN OMG!!!
Was de laatste en ook nog in mijn maat.
*edit, iets te enthousiast.
Ik bedoel, het was niet doordrenkt in şerbet, zoals met verse baklava, maar meer gedroogd. Zoiets wat je als cadeau zou kunnen doen. En de smaak van roomboter was echt merkbaar.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar is alle baklava niet met roomboter?
Jaaaa, perfecte omschrijving!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik bedoel, het was niet doordrenkt in şerbet, zoals met verse baklava, maar meer gedroogd. Zoiets wat je als cadeau zou kunnen doen. En de smaak van roomboter was echt merkbaar.
Geen idee meer hoe heette though.
Ik ben al sinds gisteren bezig met zoeken. Hoor dit, bij Zalando kun je je aanmelden voor een notificatie bij uitverkochte artikelen. Nu had ik dat gedaan bij die rok van Vila en blijkbaar was die er na een uur of zo al weer in de webshop, want ik heb ongeveer 20 uur geleden een mail ontvangen dat de rok er weer was.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Aiiii. Nirdeeeeee
Ik wilde vandaag shoppen maar ik ben skeer.
Nicequote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:20 schreef Che_ het volgende:
Crip, ik had de kip vorige x gefrituurd. Dit keer in oven net als in dat filmpje
Hallo deze shoarma smaakt gewoon precies naar rund. Fucking eng hoor.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
Even serieus, hoe kun je rund en kalkoen nou door elkaar halen?
Gewoon zo. Alleen zout en peper en olijfolie. De smaak komt van die sausquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Nicegefrituurd met beslag/tempura/whatever? of gewoon zo?
Ik doe mijn wings gewoon altijd in de pan bakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |