Sarma baklava.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
KLB / Turken die denken dat baklawa van hun is
[ afbeelding ]
Hoe heet die tatli links onder? Die vind ik echt zo lekker
ik wilde bijna 'beter dan friesland!' zeggen, maar nehquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mijn opa en oma kwamen hier wonen. Geen idee hoe ze hier terecht zijn gekomen, misschien omdat het dicht aan zee was. Ecte karadenizli.
Weinig Turken ja, door de jaren zo nu en dan met een Turk in de klas gezeten (vaak dezelfde gozerquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik wilde bijna 'beter dan friesland!' zeggen, maar neh
wel lekker rustig daar denk ik, weinig turken (en buitenlanders?)
Duitsers zijn geen buitenlanders?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Weinig Turken ja, door de jaren zo nu en dan met een Turk in de klas gezeten (vaak dezelfde gozer).
En in vergelijking met grote steden ja heeeel weinig buitenlanders. Er zijn hier in de zomer meer Duitsers op vakantie dan buitenlanders
Stoer.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:43 schreef Bortecinem het volgende:
Over een paar weken heb ik baklava uit Adana.Ekte baklava. Niet dat mierzoete, papachtige spul wat ze hier als baklava verkopen.
Pfff.. ik wilde maken toen dacht ik laat zitten. Nu je dit zegt denk ik er weer aan..toch maar maken danquote:
Maak iets lekkers.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Pfff.. ik wilde maken toen dacht ik laat zitten. Nu je dit zegt denk ik er weer aan..toch maar maken dan
Doenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Pfff.. ik wilde maken toen dacht ik laat zitten. Nu je dit zegt denk ik er weer aan..toch maar maken dan
Dat is lekkerquote:
Speltip 1: altijd zorgen dat je wings en vlees in huis hebtquote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:30 schreef Crip het volgende:
[..]
DoenIk wil ook ;[ Maar geen wings in huis.
Eet slakken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het is fisitk ezmesi.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Fıstıklı dürüm – fıstık Sarma
http://www.merakhersey.co(...)atlilarin-resimleri/
Gisteren ergens baklava gegeten, helemaal zompig. Bovenkant hoort toch beetje crunchy te zijn?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:43 schreef Bortecinem het volgende:
Over een paar weken heb ik baklava uit Adana.Ekte baklava. Niet dat mierzoete, papachtige spul wat ze hier als baklava verkopen.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:43 schreef Bortecinem het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |