SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
UTO / Utopia Agenda
DI 5-8 Nominatie
WO 6-8 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 10-8 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 11-8 Exit 1 genomineerdeAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ach, ik hoor toch liever dit dan het geklots van die infantiele staatsmongool zijn ballen tegen die zure sloot van zijn grafzerk
quote:
Hai oma Nijnquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ik kom binnen en jij gaat weg?.... Zou het toch aan mij liggen
Had het eens met de koeien, hoorde een hoop lawaai, dacht wie staat er nu bij de koeien te schreeuwen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:23 schreef Grunge. het volgende:
Grapje jongens, dat is niet echt zo. Je hoort het geluid van de werkschuurstreams op de slaapstreams.
quote:
Toegift natuurlijkquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:27 schreef HiDiHo het volgende:
Hoe noem je een paar extra nummers als toegift?
Ja....zo maarquote:
Een encorequote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:27 schreef HiDiHo het volgende:
Hoe noem je een paar extra nummers als toegift?
Ik heb het gezien.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Hello, ik moet meteen excuses maken, in het vorige topic heb ik tegen Punk gezegd dat hij alles mag
![]()
Sorry, teveel gezopen
Foeiquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Hello, ik moet meteen excuses maken, in het vorige topic heb ik tegen Punk gezegd dat hij alles mag
![]()
Sorry, teveel gezopen
Hé, oi, ik heb sorry gezegdquote:
quote:
Ok maar nooit meer doen he?quote:
Ah jij had ook al opgenomen zie ik.quote:
Ik ga pokeren....quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Welterusten.... alle FOKkers worden me afgepakt
quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hier alles wat ik opgenomen heb van Isabella en Ivan, mocht er iemand wat gemist hebben.
ow jee opa Nijn gewondquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Kan ik niet beloven... Ik zou vanavond ook koken omdat manlief met zijn hand in een telekenetische afruk tegelsnijmachine heeft gezeten.... heb de shoarmaboer gebeld
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Kan ik niet beloven... Ik zou vanavond ook koken omdat manlief met zijn hand in een telekenetische afruk tegelsnijmachine heeft gezeten.... heb de shoarmaboer gebeld
Ik ging voor die struisvogel biefstuk.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Ik vergeef je die gekke vent van je
Heb je nog geen Struisvogelbiefstuk gemaakt???quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Ik vergeef je die gekke vent van je
Naar eigen zeggen, maar 8 hechtingen, en maar één pees beschadigd...maar het had ook zomaar een handje eraf kunnen zijn, een diamant slijpschijf mag niet na 2 weken in 2-en slaan.... Maar dit is erg off topicquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ow jee opa Nijn gewond![]()
Niks ernstigs hoop ik?
Je had het ook Ron kunnen laten doen, kost geen drolquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:34 schreef oma-Nijn het volgende:
Jammiequote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:37 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik ging voor die struisvogel biefstuk.
?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:34 schreef Amputalent het volgende:
Bij het eerste filmpje is dat ........
[ afbeelding ]
Sneue bak.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Naar eigen zeggen, maar 8 hechtingen, en maar één pees beschadigd...maar het had ook zomaar een handje eraf kunnen zijn, een diamant slijpschijf mag niet na 2 weken in 2-en slaan.... Maar dit is erg off topicik ga ff verhuizen naar de sc
Wie is die Utopia? die had je film gedeeldquote:
Dat is het kanaal zelf, dat is delen als je publiceertquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:39 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Wie is die Utopia? die had je film gedeeld
Ohw sorry, weer wat geleerdquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is het kanaal zelf, dat is delen als je publiceert
Bij alle filmpjes van dat kanaal is dat
IK heb het niet eens gehoordquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:20 schreef Grunge. het volgende:
Matig Ruudje.
Ik had de streams nog aanstaan op de achtergrond.
Gaap.
quote:
Tnx voor je filmpjequote:
Er is wel eentje waar ie zo van het bed afloopt en een kopduik in de kast maaktquote:Op zaterdag 26 juli 2014 04:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik zie liever dat ie een flinke duik van zijn nest af neemt met zijn hoofd tegen de muur of zo.
Leuke cap.quote:
Moet je maar niet zo dom zijn daar te kramperen...karmaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:17 schreef pullup het volgende:
Bij een van die kampeerders was het luchtbed kapot en ze was haar kussen vergeten.
Nu krijgt ze dus ook geen ontbijt dus die zal een top nachtje gehad hebben
Helemaal eens voorlopigquote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:18 schreef snetje het volgende:
Ik vind Lau2 een echte Utopiaan tot nu toe.... die hadden ze er veel eerder in moeten doen
Kom je dan wel even je succes melden hier als het gewerkt heeftquote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:19 schreef Zelus het volgende:
Gouden tip van Nico over geluidsoverlast tijdens bv slapen:
Als je een geluid hoort wat je irriteert, gewoon denken, goh, wat lief dat geluid.
Nou Nico, ik ga het proberen als mijn bovenbuurman uit Afrika om 4 uur in de ochtend zijn wasmachine weer eens aanzet.....
Ik geef haar de voordeel van de twijfel, hoewel ze gisteren wel wat eng deed over haar Spaans wat ze eerst een beetje kon verstaan, en even later perfect kon verstaan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:18 schreef snetje het volgende:
Ik vind Lau2 een echte Utopiaan tot nu toe.... die hadden ze er veel eerder in moeten doen
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Kom je dan wel even je succes melden hier als het gewerkt heeft
Heb het idee dat Isa dat wel degelijk wist, maar dat ze wakker schok.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:25 schreef pullup het volgende:
Isa weet na een inleiding van enige minuten weer eens niet meer wat het punt was wat ze wilde maken![]()
Lot krijgt weer een veeg uit de pan
terwijl de afspraak is dat ze samen elke dag oefenen, en Lot gewoon pas om 9 uur een keer komt opdagenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:26 schreef sylly1 het volgende:
Lot heeft gisteren gezegd dat zij vandaag alleen wil oefenen omdat Isa ook alleen had geoefend
Dat moet Isa niet toestaan maar we zullen zien hoe zich dat gaat ontwikkelen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:26 schreef sylly1 het volgende:
Lot heeft gisteren gezegd dat zij vandaag alleen wil oefenen omdat Isa ook alleen had geoefend
Het was een smoesje jaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:26 schreef Zelus het volgende:
[..]
Heb het idee dat Isa dat wel degelijk wist, maar dat ze wakker schok.
Had Lot maar eerder moeten komen...die kwam pas na 21.00 uur aankachelen .. Ook mogen de dames iets meer op internet nu en Isa heeft duidelijk gezegd dat ze daar mee moesten uitkijken ..quote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:26 schreef sylly1 het volgende:
precies en niet je kleding en eten belangrijker vindenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:32 schreef sylly1 het volgende:
Lot zei: wat heb jij veel banden!
Billy zei dat later ook.
Isa blijkt deze gewoon zelf van haar zakgeld betaald, Lot zei: maar ik heb geen geld.
Isa: dan moet je ervoor sparen
iemand op COS zei dit gisteren heel treffend: Isa zingt omdat het haar passie is, Lot omdat ze dan aandacht krijgtquote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:33 schreef gereed het volgende:
[..]
precies en niet je kleding en eten belangrijker vinden
+1quote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:34 schreef sylly1 het volgende:
[..]
iemand op COS zei dit gisteren heel treffend: Isa zingt omdat het haar passie is, Lot omdat ze dan aandacht krijgt
misschien bang voor haar gestook, wat ze doet als ze haar zin niet krijgtquote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:35 schreef Poezewoes het volgende:
Waarom houd iedereen zoveel rekening met Lot, doet zij toch ook niet bij anderen
Is nog jong, heeft een ondeugend gezicht, en kan heel goed rammen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:35 schreef Poezewoes het volgende:
Waarom houd iedereen zoveel rekening met Lot, doet zij toch ook niet bij anderen
Ze wordt getolereerd omdat ze nieuw is. Laten we hopen dat het echte vriendinnen gaan worden, deze 3quote:
Omdat de redactie..quote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:35 schreef Poezewoes het volgende:
Snap toch niet waarom ze niet meer tegengas krijgt.quote:
Dat doet ze ook op die manier met die kleffe zwerver denk ik. "Hallo lief zwervertje, met je oetsiekoetsie lieve zwarte voetjes en je geile boomstammetje".quote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:19 schreef Zelus het volgende:
Gouden tip van Nico over geluidsoverlast tijdens bv slapen:
Als je een geluid hoort wat je irriteert, gewoon denken, goh, wat lief dat geluid.
Nou Nico, ik ga het proberen als mijn bovenbuurman uit Afrika om 4 uur in de ochtend zijn wasmachine weer eens aanzet.....
Lot zit daar als de prinses en de redactie ziet de overige bewoners als haar hofhouding.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:46 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Snap toch niet waarom ze niet meer tegengas krijgt.
Dat mormel is voor de wet volwassen.
Vreselijk.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:48 schreef Zelus het volgende:
Heeft Nico een pilletje op, wat praat ze veel nu zeg.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:49 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Dat doet ze ook op die manier met die kleffe zwerver denk ik. "Hallo lief zwervertje, met je oetsiekoetsie lieve zwarte voetjes en je geile boomstammetje".
Echt he, en zo snel ratel de ratel de ratelquote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:48 schreef Zelus het volgende:
Heeft Nico een pilletje op, wat praat ze veel nu zeg.
De drie mensen die komen opdagen mogen lekker door de modder, dat hoort er bijquote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:38 schreef Dotteke het volgende:
Morguh al, hier regent het, en als ik naar buienradar kijkt wordt het ook niet veel beter vandaag,
Hoe zal het in Utopia gaan tijdens de obstacle run
Als ze dan nog op komen dagenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:51 schreef Hunter het volgende:
[..]
De drie mensen die komen opdagen mogen lekker door de modder, dat hoort er bij
Joey heeft nog 5 uur om het parcours klaar te maken, ben benieuwd wie hem gaat helpen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ze dan nog op komen dagen![]()
Maar zo te zien is het daar droog
Dat wel, ze is scheoper dan ik op dit uurquote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:54 schreef doodmoe het volgende:
Ze hebben door dat Billy Aike na aan het doen is. Dat ze het centraal over wil nemen.
Die frisse blik in de ochtend is toch wel heel erg goed![]()
Het lijkt me wel logisch dat ze dat doorheeft want ze vind zelf dat ze van Aike die taak heeft overgedragen gekregen maar kwam niet over Bil heen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:54 schreef doodmoe het volgende:
Ze hebben door dat Billy Aike na aan het doen is. Dat ze het centraal over wil nemen.
Die frisse blik in de ochtend is toch wel heel erg goed![]()
Zie toch liever Maxima.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lot zit daar als de prinses en de redactie ziet de overige bewoners als haar hofhouding.
Zou dat te maken hebben met die bedreigingen toen? Waar we al die SL's toen om kregen??quote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lot zit daar als de prinses en de redactie ziet de overige bewoners als haar hofhouding.
Isa vindt niet dat ze de taak van Aike overgedragen heeft gekregen.. Aike heeft dit haar zelfs letterlijk gezegd dat Isa het moest gaan doen. Dus wat die Bil aan het doen is weet niemandquote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Het lijkt me wel logisch dat ze dat doorheeft want ze vind zelf dat ze van Aike die taak heeft overgedragen gekregen maar kwam niet over Bil heen.
Lijkt wel het gedrag van een koekoeksjong.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:59 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Isa vindt niet dat ze de taak van Aike overgedragen heeft gekregen.. Aike heeft dit haar zelfs letterlijk gezegd dat Isa het moest gaan doen. Dus wat die Bil aan het doen is weet niemand
Het is niet aan Aike om te bepalen wie dat moet gaan doen hè.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:59 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Isa vindt niet dat ze de taak van Aike overgedragen heeft gekregen.. Aike heeft dit hasar letterlijk gezegd dat Isa het moest gaan doen. Dus wat die Bil aan het doen is weet niemand
Vooralsnog is hij alleen bezig, ik had wel verwacht dat Sonny ook zou helpen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:55 schreef Hunter het volgende:
[..]
Joey heeft nog 5 uur om het parcours klaar te maken, ben benieuwd wie hem gaat helpen.
Meteen aansluitend het feest waar iedereen verplicht vier sapjes drankjes moet drinken om uit de kosten te komen. Dat moet natuurlijk tegelijkertijd klaargezet worden.
Wie?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is niet aan Aike om te bepalen wie dat moet gaan doen hè.
Aike mag haar taken overdragen aan wie zij wil. Daarbij was het al echt iets van Aike en Isa samen. Dus denk wel dat zij dit samen moeten bepalen hoe het verder gaat. Niet dat daar een Bil, die er eerder nooit interesse in had, opeens met de eervandoor wil gaanquote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:00 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:
Aike das war einmalquote:
Preciesquote:
Delegeren heet datquote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Yupquote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:07 schreef Zelus het volgende:
[..]
Delegeren heet dat
Zijn (self made) managers uitermate goed in.
Al haar meningen en opdrachten zijn niets meer waard sinds het moment dat ze die poort uitstapte.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:07 schreef Zelus het volgende:
[..]
Delegeren heet dat
Zijn (self made) managers uitermate goed in.
Klopt, gaat de wet van de sterkste toch eindelijk in werking treden, dat was de utopia wens van Emiquote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:08 schreef pullup het volgende:
[..]
YupMaar ja zodra ze hielen hebben gelicht is het weer graaien geblazen voor de rest en gelden al die afspraken natuurlijk niet meer.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Mooie en sfeervolle Isa-Swing
[ afbeelding ]
Niemand die het zietquote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zo hoor je niet in een kantoor te zitten
In Utopia mag en kan alles hequote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zo hoor je niet in een kantoor te zitten
Wat heeft Ron met die rekening te maken?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Vandaag komt er een monteur voor de douche.
Als ze verstandig zijn sturen ze de rekening meteen door, richting Goes
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Mooie en sfeervolle Isa-Swing
[ afbeelding ]
Dat is de aankleding voor het terrein zekerquote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:26 schreef Zelus het volgende:
Ik hoor iemand knagen aan iets, staan er 2 konijnen in de keuken
(Isa en nico aan de peentjes)
De cv is een ander probleem.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:23 schreef Zelus het volgende:
[..]
Wat heeft Ron met die rekening te maken?
Monteur komt toch voor de cv?
(te lage gasdruk sinds montage 2e keuken)
Wat een bouwer was datquote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De cv is een ander probleem.
Het riool voor het tweede toilet en de tweede douche is lek. Bij de aftakken van het riool bleek dat ze geen pvc-lijm meer hadden en toen heeft Ron in plaats daarvan maar duct tape gebruikt om de componenten aan elkaar te bevestigen.
haahahha, een typische Ron aktie als aandenkenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De cv is een ander probleem.
Het riool voor het tweede toilet en de tweede douche is lek. Bij de aftakken van het riool bleek dat ze geen pvc-lijm meer hadden en toen heeft Ron in plaats daarvan maar duct tape gebruikt om de componenten aan elkaar te bevestigen.
En weer ziet ze de dingen vlijmscherp: het is ook een grote niksnut.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:10 schreef pullup het volgende:
Joey is nu de klos in het verhaal van Isa.
Dan mag de prinses ook harder aangepakt worden. En Billy. En Ruud. En...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En weer ziet ze de dingen vlijmscherp: het is ook een grote niksnut.
Maar dat zagen we vanaf dag één al.
Als die obstakel ren is voltooid staat het 1- 0 voor Joey t.o.v Isaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voltooid ≠ geslaagd.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Als die obstakel ren is voltooid staat het 1- 0 voor Joey t.o.v Isawant die biomarkt organisatie reken ik Aike gewoon toe.
Zelfs als Aike er niet meer is moet Billy nota bene de vergadering reddenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voltooid ≠ geslaagd.
En v.w.b. de BM: alweer moet ik je erop wijzen dat goed streamen verhelderend kan werken.
In geest hè, uit haar mond komt het niet. Dan houdt ze braaf haar handje hoog bij 't centraal. Pas bij de stal durft ze, dit beste meisje van de klas.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Redden? Sorry ik vind verkloten wat Billy doet, ze voegt niets toe, herhalen van dingen die aangedragen zijn door de standhouders is het enige wat ze gedaan heeft, en zeggen dat ze het er mee eens is, en dat ze het goed vindt, echt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Zelfs als Aike er niet meer is moet Billy nota bene de vergadering redden
Ze heeft hem in het centraal zelfs een keer vierkant uitgelachen om zijn incompetentie. Het heeft haar zelfs nog drie stemmen van hem opgeleverd.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:40 schreef Noek het volgende:
[..]
In geest hè, uit haar mond komt het niet. Dan houdt ze braaf haar handje hoog bij 't centraal. Pas bij de stal durft ze, dit beste meisje van de klas.
Als ik Lot was, ging ik haar eens opwachten bij de stal, zoals ze vroeger waarschijnlijk in het fietsenrek stond.
Trolquote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Zelfs als Aike er niet meer is moet Billy nota bene de vergadering redden
Ja precies, dat is wel zo constructief. 3 terechte punten dus.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze heeft hem in het centraal zelfs een keer vierkant uitgelachen om zijn incompetentie. Het heeft haar zelfs nog drie stemmen van hem opgeleverd.
Die standhouders zaten daar om hun input te geven en tevreden gesteld te worden.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Redden? Sorry ik vind verkloten wat Billy doet, ze voegt niets toe, herhalen van dingen die aangedragen zijn door de standhouders is het enige wat ze gedaan heeft, en zeggen dat ze het er mee eens is, en dat ze het goed vindt, echt.
Klopt, ze had totaal geen eigen inbreng en praatte alleen maar mee met de standhouders, zonder enig kritisch nadenkenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Redden? Sorry ik vind verkloten wat Billy doet, ze voegt niets toe, herhalen van dingen die aangedragen zijn door de standhouders is het enige wat ze gedaan heeft, en zeggen dat ze het er mee eens is, en dat ze het goed vindt, echt.
Een nieuwe dag vol nieuwe sappenquote:
De tijd zal het leren. Billy die isa gaat helpen. Ze doet niks! Ja, straks mooi weer spelen op de markt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Die standhouders zaten daar om hun input te geven en tevreden gesteld te worden.
Isa wilde een paar vooraf bedachte ideetjes er doorheen drukken en begon wat oeverloos te ratelen waarna die Willem van Drees het verhaal overnam.
De rol van Billy was inderdaad om iedereen te bevestigen dat ze gehoord werden en als sociaal smeermiddel voor die standhouders te fungeren. Meer was er niet nodig en Billy was op dat moment de juiste persoon op de juiste plek waardoor Isa overbodig was.
Daar ben ik ook van overtuigdquote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:52 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
De tijd zal het leren. Billy die isa gaat helpen. Ze doet niks! Ja, straks mooi weer spelen op de markt.
Billy probeert volgens mij nu ieder centraal over te nemen, ik vind haar daarin heel erg irritant.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Die standhouders zaten daar om hun input te geven en tevreden gesteld te worden.
Isa wilde een paar vooraf bedachte ideetjes er doorheen drukken en begon wat oeverloos te ratelen waarna die Willem van Drees het verhaal overnam.
De rol van Billy was inderdaad om iedereen te bevestigen dat ze gehoord werden en als sociaal smeermiddel voor die standhouders te fungeren. Meer was er niet nodig en Billy was op dat moment de juiste persoon op de juiste plek waardoor Isa overbodig was.
En uiteraard er hard om lachen, heeft ze ook haar tv-momentje te pakken deze ochtend.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:55 schreef Ransjih het volgende:
bil in beeld en het woord scheet is alweer gevallen
Je kan het mooi vertellenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:48 schreef pullup het volgende:
[..]
ies nog gejankt?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens mij was de OR trouwens van Wytze-Peter.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:52 schreef pullup het volgende:
En nu opzouten met die takkententAls je langer wil blijven betaal je maar om met die obstakel ren van Joey mee te mogen doen
Geen tranen deze keer, het duurde even om te verwerken maar vanochtend wist ze een mooi gaatje in haar verhaal te vinden om over het gedrag van Billy te klagen.quote:
Bil krijgt 'm nog wel voor haar kiezen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen tranen deze keer, het duurde even om te verwerken maar vanochtend wist ze een mooi gaatje in haar verhaal te vinden om over het gedrag van Billy te klagen.
welja, is gewoon een ritueel dat gehakketak in de ochtend hier, gezellig met een bakkie erbijquote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:59 schreef Amputalent het volgende:
Dat trek ik niet hoor, zoveel anti Isa boefjes
Huh welke grapquote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:56 schreef Copycat het volgende:
Ruuds hilarische emmergrap was wederom een ongekend succes?
ja klagen en verongelijkt jammeren, isa's grootste kwaliteitenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen tranen deze keer, het duurde even om te verwerken maar vanochtend wist ze een mooi gaatje in haar verhaal te vinden om over het gedrag van Billy te klagen.
En hield ze zich nog in, zit nog veel in de pipeline van Isa. (om in Aike termen te blijven...)quote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij had gisteren een emmer water boven de gebedsplek van Ivan gezet.quote:
Ik begin voor het eerst in lange tijd weer wat kiemen te zien voor echte ruziesquote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:01 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Bil krijgt 'm nog wel voor haar kiezen.
Ruud is het al met haar gedrag niet eens.
Heel leukquote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij had gisteren een emmer water boven de gebedsplek van Ivan gezet.
A wat misselijk.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, laat ik het als volgt samenvatten: ik denk dat we wel kunnen concluderen dat Billy echt top was in die vergadering. Ik meen ook echt dat we het daar wel helemaal mee eens kunnen zijn. Verder herhaalde ze eigenlijk wel wat de standhouders zeiden.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:57 schreef Poezewoes het volgende:
Nou Billy was top bij die vergadering.
Top idee
Helemaal mee eens
Meen ik echt!
Herhalen wat standhouders zeiden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Filmpje is ook leuk,quote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik begin voor het eerst in lange tijd weer wat kiemen te zien voor echte ruzies
geen suiker is goed, zonde vd koffie andersquote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:59 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]alsjeblieft, suiker is op
hilarischquote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is inderdaad geen grap!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:07 schreef pullup het volgende:
Ik denk dat ze daadwerkelijk een stokje voor die 'grap' hebben gestoken want er is niets meer van te zien geweest.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:08 schreef PeZu het volgende:
kak, wil een plaatje van de vriendin van calimero plaatsen maar google images werkt niet mee op mijn foon en ik ben te lui mijn nest uit te komen
Daalderop, de goedkoopstequote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo... daar gaat de winst van de OR, if any...
[ afbeelding ]
Dat hebben ze keurig afgeplakt, nu kunnen we niet zien dat het itho daalderop isquote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
En toen moest er 'n onderdeel besteld worden, kan wel 5 weken durenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:12 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Daalderop, de goedkoopste
Zou mooi zijn. Weer een egodeukje. Alhoewel de vraag is of het aankomt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:07 schreef pullup het volgende:
Ik denk dat ze daadwerkelijk een stokje voor die 'grap' hebben gestoken want er is niets meer van te zien geweest.
en dat hoge voorhoofd dan en die paardenstaart en die piepstemquote:
Welnee, dan denkt hij gewoon dat ze het doen omdat Ivan niet tegen een grapje kan. Hij zal het nooit bij zichzelf zoeken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Weer een egodeukje. Alhoewel de vraag is of het aankomt.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dat hoge voorhoofd dan en die paardenstaart en die piepstem![]()
en die dikke vogelkont
daalderop, nee da moet je hebben als je met 15 man intensief een ketel gebruiktquote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:15 schreef mazaru het volgende:
Welnee, dan denkt hij gewoon dat ze het doen omdat Ivan niet tegen een grapje kan. Hij zal het nooit bij zichzelf zoeken.
En qua service echt goedkoop :-Dquote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
daalderop, nee da moet je hebben als je met 15 man intensief een ketel gebruikt
Dat wisten ze toch al.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:16 schreef Zelus het volgende:
Monteur geeft aan dat de cv weinig gas heeft/krijgt.
geweldig dat hb adviesquote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:16 schreef Zelus het volgende:
Monteur geeft aan dat de cv weinig gas heeft/krijgt.
op die ketel niet neequote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:18 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Dat wisten ze toch al.
Lach me dood als de monteur zegt dat twee keukens en douchen niet op die ene ketel kunnen.
Hij gaat ff meten daar, zei hijquote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:24 schreef PeZu het volgende:
als die cv boer slimis kijkt eerst welek gasmeter er hangt en hoeveel gas er per uur naar binnen kan
hangt er een g4, g6, g10 of g16 meter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
hoeft ie niet voor te meten gewoon nd meter lopen dan weet ie precies wat er hangt en wat ie door kan gevenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:25 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Hij gaat ff meten daar, zei hij
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Intussen hebben de buurmannen deze week aardig de bloemetjes buitengezetnou dolle boelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
telkens dezelfde tamme selfies
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Fa. Kostgeendrol heeft de boel verneukt bij de aanleg van de tweede keuken?
niet genoeg doorvoer, vauit de meter gok ikquote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:24 schreef PeZu het volgende:
als die cv boer slimis kijkt eerst welek gasmeter er hangt en hoeveel gas er per uur naar binnen kan
hangt er een g4, g6, g10 of g16 meter?
Precies.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:34 schreef bull1966 het volgende:
dit probleem was toch al lang
"vroeger" mocht toch niet de verwarming aan als ze gingen douchen omdat het gas dat niet trok
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Probleem zit bij de buren ----> streamwissel
klopt maar die heater trok ook wel bizar veel gasquote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:34 schreef bull1966 het volgende:
dit probleem was toch al lang
"vroeger" mocht toch niet de verwarming aan als ze gingen douchen omdat het gas dat niet trok
Waarop Lau2 aangeeft weinig kleding te hebben en vervolgens terug kopt naar Lot met de opmerking:"Maar jij hebt toch heel veel kleren, lijkt mij stug dat dar niks leuks bijzit". En Lot weer snel en boos wegquote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Lot tegen Laura2: "Heb jij niet een leuk jurkje dat ik aan kan trekken?"
En lot kijk depressief naar een rek vol kleding ... Waar ze niet inpast.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
LauraB tegen Lot, zal eens aan Marije vragen of zij ook last heeft of dat
wij gewoon 2 zeikerds zijn!
Dat laatste is zeker het geval bij Lot
En ook nog even daarvoor zegt dat kleur haar beter staat dan zwartquote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:40 schreef Zelus het volgende:
[..]
Waarop Lau2 aangeeft weinig kleding te hebben en vervolgens terug kopt naar Lot met de opmerking:"Maar jij hebt toch heel veel kleren, lijkt mij stug dat dar niks leuks bijzit". En Lot weer snel en boos weg
Deze griet mag blijven!
Lau2 vroeg 2 keer aan lot of dat haar kleren zijn, maar Lot reageerde niet echt, voelde zich een beetje betrapt geloof ik.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:40 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
En lot kijk depressief naar een rek vol kleding ... Waar ze niet inpast.
Hahaha wat fantastisch wakker wordenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:40 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
En lot kijk depressief naar een rek vol kleding ... Waar ze niet inpast.
als dat je dag goed moet laten beginnen zou ik eenhoog gebouw opzoekenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hahaha wat fantastisch wakker worden
Prinsesje krijgt haar zin niet
Kees!?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:44 schreef Zelus het volgende:
Ik snap nog steeds niet waar Vanessa de info vandaan heeft dat ze per 1 augustus weer eten mag verkopen. De man van dat adviesbureau die daar "goedkeuring" voor moet geven is toch net op vakantie?
Ingeseind door Collindaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:44 schreef Zelus het volgende:
Ik snap nog steeds niet waar Vanessa de info vandaan heeft dat ze per 1 augustus weer eten mag verkopen. De man van dat adviesbureau die daar "goedkeuring" voor moet geven is toch net op vakantie?
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:45 schreef Zelus het volgende:
[..]
Toch niet die Kees van Van Kooten & de Bie neem ik aan?
Daar zou wel eens een verband mee kunnen zijn, ja...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Fa. Kostgeendrol heeft de boel verneukt bij de aanleg van de tweede keuken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |