quote:
Ok maar nooit meer doen he?quote:
Ah jij had ook al opgenomen zie ik.quote:
Ik ga pokeren....quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Welterusten.... alle FOKkers worden me afgepakt
quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hier alles wat ik opgenomen heb van Isabella en Ivan, mocht er iemand wat gemist hebben.
ow jee opa Nijn gewondquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Kan ik niet beloven... Ik zou vanavond ook koken omdat manlief met zijn hand in een telekenetische afruk tegelsnijmachine heeft gezeten.... heb de shoarmaboer gebeld
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Kan ik niet beloven... Ik zou vanavond ook koken omdat manlief met zijn hand in een telekenetische afruk tegelsnijmachine heeft gezeten.... heb de shoarmaboer gebeld
Ik ging voor die struisvogel biefstuk.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Ik vergeef je die gekke vent van je
Heb je nog geen Struisvogelbiefstuk gemaakt???quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Ik vergeef je die gekke vent van je
Naar eigen zeggen, maar 8 hechtingen, en maar één pees beschadigd...maar het had ook zomaar een handje eraf kunnen zijn, een diamant slijpschijf mag niet na 2 weken in 2-en slaan.... Maar dit is erg off topicquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ow jee opa Nijn gewond![]()
Niks ernstigs hoop ik?
Je had het ook Ron kunnen laten doen, kost geen drolquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:34 schreef oma-Nijn het volgende:
Jammiequote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:37 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik ging voor die struisvogel biefstuk.
?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:34 schreef Amputalent het volgende:
Bij het eerste filmpje is dat ........
[ afbeelding ]
Sneue bak.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Naar eigen zeggen, maar 8 hechtingen, en maar één pees beschadigd...maar het had ook zomaar een handje eraf kunnen zijn, een diamant slijpschijf mag niet na 2 weken in 2-en slaan.... Maar dit is erg off topicik ga ff verhuizen naar de sc
Wie is die Utopia? die had je film gedeeldquote:
Dat is het kanaal zelf, dat is delen als je publiceertquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:39 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Wie is die Utopia? die had je film gedeeld
Ohw sorry, weer wat geleerdquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is het kanaal zelf, dat is delen als je publiceert
Bij alle filmpjes van dat kanaal is dat
IK heb het niet eens gehoordquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:20 schreef Grunge. het volgende:
Matig Ruudje.
Ik had de streams nog aanstaan op de achtergrond.
Gaap.
quote:
Tnx voor je filmpjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |