SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
UTO / Utopia Agenda
DI 5-8 Nominatie
WO 6-8 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 10-8 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 11-8 Exit 1 genomineerdeAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ach, ik hoor toch liever dit dan het geklots van die infantiele staatsmongool zijn ballen tegen die zure sloot van zijn grafzerk
quote:
Hai oma Nijnquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ik kom binnen en jij gaat weg?.... Zou het toch aan mij liggen
Had het eens met de koeien, hoorde een hoop lawaai, dacht wie staat er nu bij de koeien te schreeuwen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:23 schreef Grunge. het volgende:
Grapje jongens, dat is niet echt zo. Je hoort het geluid van de werkschuurstreams op de slaapstreams.
quote:
Toegift natuurlijkquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:27 schreef HiDiHo het volgende:
Hoe noem je een paar extra nummers als toegift?
Ja....zo maarquote:
Een encorequote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:27 schreef HiDiHo het volgende:
Hoe noem je een paar extra nummers als toegift?
Ik heb het gezien.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Hello, ik moet meteen excuses maken, in het vorige topic heb ik tegen Punk gezegd dat hij alles mag
![]()
Sorry, teveel gezopen
Foeiquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Hello, ik moet meteen excuses maken, in het vorige topic heb ik tegen Punk gezegd dat hij alles mag
![]()
Sorry, teveel gezopen
Hé, oi, ik heb sorry gezegdquote:
quote:
Ok maar nooit meer doen he?quote:
Ah jij had ook al opgenomen zie ik.quote:
Ik ga pokeren....quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Welterusten.... alle FOKkers worden me afgepakt
quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hier alles wat ik opgenomen heb van Isabella en Ivan, mocht er iemand wat gemist hebben.
ow jee opa Nijn gewondquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Kan ik niet beloven... Ik zou vanavond ook koken omdat manlief met zijn hand in een telekenetische afruk tegelsnijmachine heeft gezeten.... heb de shoarmaboer gebeld
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Kan ik niet beloven... Ik zou vanavond ook koken omdat manlief met zijn hand in een telekenetische afruk tegelsnijmachine heeft gezeten.... heb de shoarmaboer gebeld
Ik ging voor die struisvogel biefstuk.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Ik vergeef je die gekke vent van je
Heb je nog geen Struisvogelbiefstuk gemaakt???quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Ik vergeef je die gekke vent van je
Naar eigen zeggen, maar 8 hechtingen, en maar één pees beschadigd...maar het had ook zomaar een handje eraf kunnen zijn, een diamant slijpschijf mag niet na 2 weken in 2-en slaan.... Maar dit is erg off topicquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ow jee opa Nijn gewond![]()
Niks ernstigs hoop ik?
Je had het ook Ron kunnen laten doen, kost geen drolquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:34 schreef oma-Nijn het volgende:
Jammiequote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:37 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik ging voor die struisvogel biefstuk.
?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:34 schreef Amputalent het volgende:
Bij het eerste filmpje is dat ........
[ afbeelding ]
Sneue bak.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Naar eigen zeggen, maar 8 hechtingen, en maar één pees beschadigd...maar het had ook zomaar een handje eraf kunnen zijn, een diamant slijpschijf mag niet na 2 weken in 2-en slaan.... Maar dit is erg off topicik ga ff verhuizen naar de sc
Wie is die Utopia? die had je film gedeeldquote:
Dat is het kanaal zelf, dat is delen als je publiceertquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:39 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Wie is die Utopia? die had je film gedeeld
Ohw sorry, weer wat geleerdquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is het kanaal zelf, dat is delen als je publiceert
Bij alle filmpjes van dat kanaal is dat
IK heb het niet eens gehoordquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:20 schreef Grunge. het volgende:
Matig Ruudje.
Ik had de streams nog aanstaan op de achtergrond.
Gaap.
quote:
Tnx voor je filmpjequote:
Er is wel eentje waar ie zo van het bed afloopt en een kopduik in de kast maaktquote:Op zaterdag 26 juli 2014 04:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik zie liever dat ie een flinke duik van zijn nest af neemt met zijn hoofd tegen de muur of zo.
Leuke cap.quote:
Moet je maar niet zo dom zijn daar te kramperen...karmaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:17 schreef pullup het volgende:
Bij een van die kampeerders was het luchtbed kapot en ze was haar kussen vergeten.
Nu krijgt ze dus ook geen ontbijt dus die zal een top nachtje gehad hebben
Helemaal eens voorlopigquote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:18 schreef snetje het volgende:
Ik vind Lau2 een echte Utopiaan tot nu toe.... die hadden ze er veel eerder in moeten doen
Kom je dan wel even je succes melden hier als het gewerkt heeftquote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:19 schreef Zelus het volgende:
Gouden tip van Nico over geluidsoverlast tijdens bv slapen:
Als je een geluid hoort wat je irriteert, gewoon denken, goh, wat lief dat geluid.
Nou Nico, ik ga het proberen als mijn bovenbuurman uit Afrika om 4 uur in de ochtend zijn wasmachine weer eens aanzet.....
Ik geef haar de voordeel van de twijfel, hoewel ze gisteren wel wat eng deed over haar Spaans wat ze eerst een beetje kon verstaan, en even later perfect kon verstaan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:18 schreef snetje het volgende:
Ik vind Lau2 een echte Utopiaan tot nu toe.... die hadden ze er veel eerder in moeten doen
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Kom je dan wel even je succes melden hier als het gewerkt heeft
Heb het idee dat Isa dat wel degelijk wist, maar dat ze wakker schok.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:25 schreef pullup het volgende:
Isa weet na een inleiding van enige minuten weer eens niet meer wat het punt was wat ze wilde maken![]()
Lot krijgt weer een veeg uit de pan
terwijl de afspraak is dat ze samen elke dag oefenen, en Lot gewoon pas om 9 uur een keer komt opdagenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:26 schreef sylly1 het volgende:
Lot heeft gisteren gezegd dat zij vandaag alleen wil oefenen omdat Isa ook alleen had geoefend
Dat moet Isa niet toestaan maar we zullen zien hoe zich dat gaat ontwikkelen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:26 schreef sylly1 het volgende:
Lot heeft gisteren gezegd dat zij vandaag alleen wil oefenen omdat Isa ook alleen had geoefend
Het was een smoesje jaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:26 schreef Zelus het volgende:
[..]
Heb het idee dat Isa dat wel degelijk wist, maar dat ze wakker schok.
Had Lot maar eerder moeten komen...die kwam pas na 21.00 uur aankachelen .. Ook mogen de dames iets meer op internet nu en Isa heeft duidelijk gezegd dat ze daar mee moesten uitkijken ..quote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:26 schreef sylly1 het volgende:
precies en niet je kleding en eten belangrijker vindenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:32 schreef sylly1 het volgende:
Lot zei: wat heb jij veel banden!
Billy zei dat later ook.
Isa blijkt deze gewoon zelf van haar zakgeld betaald, Lot zei: maar ik heb geen geld.
Isa: dan moet je ervoor sparen
iemand op COS zei dit gisteren heel treffend: Isa zingt omdat het haar passie is, Lot omdat ze dan aandacht krijgtquote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:33 schreef gereed het volgende:
[..]
precies en niet je kleding en eten belangrijker vinden
+1quote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:34 schreef sylly1 het volgende:
[..]
iemand op COS zei dit gisteren heel treffend: Isa zingt omdat het haar passie is, Lot omdat ze dan aandacht krijgt
misschien bang voor haar gestook, wat ze doet als ze haar zin niet krijgtquote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:35 schreef Poezewoes het volgende:
Waarom houd iedereen zoveel rekening met Lot, doet zij toch ook niet bij anderen
Is nog jong, heeft een ondeugend gezicht, en kan heel goed rammen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:35 schreef Poezewoes het volgende:
Waarom houd iedereen zoveel rekening met Lot, doet zij toch ook niet bij anderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |