Natuurlijk, het schema op de Tourwebsite ging er vanuit dat er geen uitvallers waren de afgelopen drie wekenquote:
http://www.nusport.nl/wie(...)rit-in-voordeel.htmlquote:Merijn Zeeman denkt dat het goed is voor Bauke Mollema en Laurens ten Dam dat er zaterdag nog om het klassement wordt gestreden in de tijdrit van de Tour de France.
"Ze zijn allebei nog heel goed en ik denk dat we alleen maar in het voordeel zijn omdat er nog een zware beproeving is", voorspelt de Belkin-ploegleider aan NU.nl.
"Er zijn een paar concurrenten die in een neerwaartse spiraal zitten terwijl het bij ons juist een opgaande lijn is."
"Bauke is veel beter geworden en Laurens is nog steeds heel goed. Bovendien zijn ze heel fit. Wat dat betreft denk ik dat we een goede dag gaan hebben."
Grote verschillen
Mollema staat momenteel zevende en Ten Dam achtste. De achterstand op de top vijf is te groot terwijl de nummer negen en tien, goede tijdrijders Leopold König en Haimar Zubeldia, nog een bedreiging kunnen vormen.
"We moeten deze positie proberen vast te houden, dat is het voornaamste doel. König is vrijdag gevallen net als nummer vijf Romain Bardet, die bovendien weinig ervaring heeft met tijdritten."
"We gaan het zien. De tijdrit is in ieder geval heel lastig, hij is lang en er zitten veel hoogtemeters in. Het wordt flink afzien en er kunnen nog grote verschillen ontstaan
http://www.letour.fr/le-tour/2014/us/live/aso/quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:05 schreef Montov het volgende:
Ik kan op de tour site nog geen goede pagina vinden waar de tussentijden komen te staan. Iemand al iets gevonden?
Zo jammer dat Der Panzerwagen meedoet, anders had ik je nog gelooft ook.... Hopelijk een mooie klassering in ieder geval!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:48 schreef TLC het volgende:
Ik doe eens gewoon gek ;
Tom Dumoulin gaat de eerste Nederlander -na Erik Breukink- worden die een tijdrit in de Tour de France gaat winnen![]()
![]()
![]()
SPOILER: starttijdenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om te beginnen
1 107 10:51:00 JI Cheng GIA CHN
2 112 10:53:00 CIMOLAI Davide LAM ITA
3 59 10:55:00 VIVIANI Elia CAN ITA
4 101 10:57:00 KITTEL Marcel GIA GER
5 121 10:59:00 DEMARE Arnaud FDJ FRA
6 177 11:01:00 PETIT Adrien COF FRA
7 57 11:03:00 MARINO Jean Marc CAN FRA
8 122 11:05:00 BONNET William FDJ FRA
9 22 11:07:00 ISAYCHEV Vladimir KAT RUS
10 109 11:09:00 VEELERS Tom GIA NED
[ Bericht 20% gewijzigd door borisz op 26-07-2014 10:37:39 ]winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Na Cheng gewoon spijkers over het hele parcours strooien.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:32 schreef StephanL het volgende:
Cheng gaat een goede tijdrit rijden. Onze held.
Hij kwam meerdere malen in een klein groepje (4-5 man) achter de laatste bus binnen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:57 schreef SiIk het volgende:
Wow, wist niet dat Kittel zó laag geklasseerd is.
En is die plek weer kwijt, arm Cofidisquote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:28 schreef meneerfiets het volgende:
Adrien Petit nieuwe voorlopige leider,pakt Cofidis dan toch een prijs.
Navardauskas is een hardrijder/sprinter/tijdrijder.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:37 schreef SiIk het volgende:
Kan die Navardauskas eigenlijk een beetje tijdrijden?
Aangezien hij, als hij z'n turbo heeft aangezet, tot in Litouwen door kan gaan, is zo'n lange tijdrit misschien ook wel wat voor hem?
Danny Pate red de meubelen voor Sky momenteel!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En is die plek weer kwijt, arm Cofidis
Om er maar weer even een mooie kwoot in te gooien 'alle inspanningen van de vorige dag moeten worden terugbetaald.'quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:38 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Navardauskas is een hardrijder/sprinter/tijdrijder.
Normaal gezien haalt ie wel een top-10 plek maar na gisteren..
Dan toch liever een etappe als 10-de worden in de tijdrit.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Om er maar weer even een mooie kwoot in te gooien 'alle inspanningen van de vorige dag moeten worden terugbetaald.'
Sowiesoquote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:39 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Dan toch liever een etappe als 10-de worden in de tijdrit.
normaliter wel.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd of 17 minuten genoeg is voor de traagste rijders...
Tijdslimiet staat op 25% van de snelste tijd
Klopt, vraag me af waarom ze nog op 5-km van de streep een tussentijd moeten hebbenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
Sowieso
Klopt het trouwens dat die grafiek bovenaan de tracker op letour.fr niet klopt?
Dat dat klokje op de 2de heuvel weg moet, en er een op de 4de bij moet?
Westra heeft er geen zin in.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Cheng Ji for the win!
Nee zonder gekheid. Zal wel gewoon Der Panzerwagen zijn met achter hem Nibali of Dumoulin. Ik weet het, niet heel gewaagd. Westra zal ook wel een aardig ritje kunnen rijden denk ik, alhoewel hij misschien niet echt in topvorm is en het beetje lang is.
twitter:lieuwewestra twitterde op vrijdag 25-07-2014 om 23:40:44Ben uitgesport!! Goed gewerkt ben nu moe morgen relatieve rustdag dus geen uitslag!! Voor de gene die verwachten dat ik vol er voor ga#nop reageer retweet
Doen ze al jaaaaaaaaaaaaaren bij de lange tijdritten. Eerst onofficieel later officieel ookquote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:44 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Klopt, vraag me af waarom ze nog op 5-km van de streep een tussentijd moeten hebben.
Als we uitgaan van 1h05 als winnende tijd, dan mag je dus 16.15 verliezen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd of 17 minuten genoeg is voor de traagste rijders...
Tijdslimiet staat op 25% van de snelste tijd
Dan moet Ji nu niet te langzaam gaan rijden.... Deed meer dan 56 minuten over 39 kmquote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als we uitgaan van 1h05 als winnende tijd, dan mag je dus 16.15 verliezen.
(54000/(60*(65+16,25)) )*3.6 =40.0 km/h.
Voor een beetje prof mag dat geen probleem zijn.
1 uur en 11 minuten bij 48km...dat wordt nog lastigquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:00 schreef Roceco het volgende:
[..]
Dan moet Ji nu niet te langzaam gaan rijden.... Deed meer dan 56 minuten over 39 km
Metingen kloppen niet daar.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:09 schreef Starlynk het volgende:
Verliest al 10 minuten op Petit bij het 3e punt....
Dat zal heel nipt worden, zou zonde zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo'n 15-17 min..
Snelste tijd 1.05 Limiet; +16.26
Snelste tijd 1.10 Limiet; +17.30
Wat is daarquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:11 schreef meneerfiets het volgende:
CIMOLAI Davide eerste leider!
Binnen voor Ji Cheng.
Cimolai is een goed renner, maar jongens die Ji Cheng is echt slechtquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Wat is daaraan? Cimolai is een betere renner en is twee minuten sneller..
Doe je dat ook als Martin straks 4 man inhaalt?
Moet in principe genoeg zijn ja. Winnaar mag dan niet 1'03 doen over de rit. Lijkt me toch net te hard op dit parcours, zou neerkomen op zo'n 52km/uquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:12 schreef Roceco het volgende:
1'18'32 is het verdict...
Moet in principe wel genoeg zijn.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:16 schreef meneerfiets het volgende:
Durbridge van start, verwacht ik zeker een top-10 plek van.
Hoop het ook. Zeker omdat Vogelzang en Sylvain Chanavel na hem startenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:15 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop dat de Franse regie zo pienter is om een camera bij Dumoulin te zetten vanmiddag.
Lijkt me wel.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:15 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop dat de Franse regie zo pienter is om een camera bij Dumoulin te zetten vanmiddag.
Kan je het vergetenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Lijkt me wel.
Al starten zowel Voeckler als Chavanel in zijn buurt
Gooi naar laatste plaats?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:18 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb Tony Martin vandaag niet opgesteld. Wildcard bitches!
In 9 km 4 min verliezen.. Lijkt me beetje te veel.. Tenzij lekke band, val, enz enzquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:19 schreef meneerfiets het volgende:
Pate zakt er door op het twee tussenpunt.
Verliest ruim 3-minuten op Petit.
Iedereen die nog een gooi wil doen naar de top 5 in de subpoule mag gaan juichen.quote:
Dat is teveel, moet iets gebeurd zijn, of foute tijdwaarneming.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:19 schreef meneerfiets het volgende:
Tijden 3-de tussenpunt kloppen niet vermoed ik dan?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In 9 km 4 min verliezen.. Lijkt me beetje te veel.. Tenzij lekke band, val, enz enz
derde tijdsmeting klopt nietquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:19 schreef meneerfiets het volgende:
Tijd van Petit klopt niet daar.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:19 schreef meneerfiets het volgende:
Ideaal voor Diekstra's dreamteam iddquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iedereen die nog een gooi wil doen naar de top 5 in de subpoule mag gaan juichen.
Onderschat de Chinees nietquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:22 schreef franklop het volgende:
Anders zou Ji Cheng 4 minuten hebben goedgemaakt op Petit in laatste zes km
Lijkt me net wat te lastig voor De Durb.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:16 schreef meneerfiets het volgende:
Durbridge van start, verwacht ik zeker een top-10 plek van.
2000 te veel.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:23 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Wat een baas die Pate.
----- Dit is de 2000-ste post van meneerfiets op het Fok!Forum. ------
Ziet er breekbaar uit, hopelijk gaat hij niet onderuit en hopelijk breekt hij bij zijn val niet allebei zijn benen, en zijn armen.quote:
Ben benieuwd waar Tuft zo mee aan komt zetten. Moet bijna bij het tweede meetpunt zijn.quote:
Zit er goed uitquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:34 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Shirt van Tom ziet er iig ook goed uit
dat vrees ik ook...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:52 schreef franklop het volgende:
Denk eigenlijk dat Dumoulin gaat tegenvallen. Pas voor het eerst dat hij lange tijdrit moet doen na drie weken koers. Alleen zich gisteren echt sparen lijkt me niet genoeg.
Maar ik laat me graag verrassen
Dan rijdt hij Kittel en Greipel ook buiten tijdtwitter:golasmichal twitterde op zaterdag 26-07-2014 om 12:11:28I asked Tony: what will be your time? He said: one hour. Still don't know if that was a joke. #fullgass reageer retweet
55 km/u lijkt me net wat te hoog gegrepen voor der Panzerwagenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:46 schreef Marcoss het volgende:
Dan rijdt hij Kittel en Greipel ook buiten tijdtwitter:golasmichal twitterde op zaterdag 26-07-2014 om 12:11:28I asked Tony: what will be your time? He said: one hour. Still don't know if that was a joke. #fullgass reageer retweet
Cool.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:49 schreef franklop het volgende:
Als Martin onder de 1.01 rijdt dan eet ik mn schoen op
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:34 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Shirt van Tom ziet er iig ook goed uit
Pics or it didn't happen voor het geval datquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:49 schreef franklop het volgende:
Als Martin onder de 1.01 rijdt dan eet ik mn schoen op
Boardman haalde ooit 55 km per uur in de Tourproloogquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:47 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
55 km/u lijkt me net wat te hoog gegrepen voor der Panzerwagen
Denk dat hij wel naar 1.04 gaat minimaalquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:52 schreef Columbiafan het volgende:
Martin gaat hier wel 1:07:30 rijden denk ik, Nibali gaat vermoedelijk dicht in de buurt komen
Maakt het wel wat spannender. Zeker omdat ik maat 47 heb :")quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen voor het geval dat
Max 15 km zeker.. Op een vlak parcoursquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Boardman haalde ooit 55 km per uur in de Tourproloog
Proloog is sowieso nooit 15 km uiteraard. Maar die was 7,2 km, record van een langere tijdrit is nog altijd van Lemond in dé tijdrit die een gemiddelde haalde van 54,5 km per uur in een tijdrit van 24,5 km. Orica had vorig jaar een recordgemiddelde van 57,7 km per uur bij de ploegentijdrit.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Max 15 km zeker.. Op een vlak parcours
Vorig jaar haalde Martin in de eerste tijdrit ook 54,3km per uur. Die was 33 km langquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Max 15 km zeker.. Op een vlak parcours
Proloog van de Giro nog gewonnen toch?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:56 schreef franklop het volgende:
Naja Tuft is ook niet meer de beste tijdrijder natuurlijk.
54,2 inderdaad, ploegentijdrit ging wel dik over de 55quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vorig jaar haalde Martin in de eerste tijdrit ook 54,3km per uur. Die was 33 km lang
Daar zat minimaal hoogteverschil in en lang stuk dalende lijn en volgens mij nog wind in de rug ookquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vorig jaar haalde Martin in de eerste tijdrit ook 54,3km per uur. Die was 33 km lang
Ik denk ook niet dat ie dat nu ook haalt hoorquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Daar zat minimaal hoogteverschil in en lang stuk dalende lijn en volgens mij nog wind in de rug ook
Normaal gesproken is dit veel te lang voor Boom.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:01 schreef Chiappucci het volgende:
Boom start nu. Benieuwd of die nog wat wil laten zien.
Ja, denk het ook. Maar ik verwacht hem bij tussenpunt 1 wel bij de eerstenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Normaal gesproken is dit veel te lang voor Boom.
Dat lijkt me toch wel heel sterk hoorquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat hij wel naar 1.04 gaat minimaal
Rip Bodnar dan, mocht ie top 10 eindigen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:56 schreef Chiappucci het volgende:
Bodnar nu 1 seconde sneller bij punt 1.
Had ik niet verwacht, dacht dat ie het wel zou halenquote:
In dat stukje zat ook de enige echte klim van het parcours, zal daar wel kapot gegaan zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:36 schreef SiIk het volgende:
Helft is gestart. Wordt tijd voor beelden.
[..]
Had ik niet verwacht, dacht dat ie het wel zou halen
Toch teveel gegeven aan het begin dan misschien.
Rijden alleen Mollema en Ten Dam op de nieuwe fiets?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:43 schreef Marcoss het volgende:
De (nieuwe) tijdritfiets van Mollema
[ afbeelding ]
Bij Bianchi zal ik toch altijd aan deze baas moeten denkenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:43 schreef Marcoss het volgende:
De (nieuwe) tijdritfiets van Mollema
[ afbeelding ]
Je zou verwachten dat een Boom er ook op rijdt. Dan kan hij z'n ervaringen aan Bau en Lau doorgeven.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Rijden alleen Mollema en Ten Dam op de nieuwe fiets?
twitter:golasmichal twitterde op zaterdag 26-07-2014 om 12:11:28I asked Tony: what will be your time? He said: one hour. Still don't know if that was a joke. #fullgass reageer retweet
Jammer dit weer.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:53 schreef Mani89 het volgende:
DUMOULIN S. ALM in 27' 24''at 2' 47''
Oei.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer dit weer.
Voor het ploegenklassement van AG2r
Tja, als ie echt rustig gedaan heeft, zou hij eigenlijk een seintje van de ploegleiding moeten krijgen dat er iets moois in zit als ie versnelt.quote:
quote:
als die wint is die toch op tvquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:08 schreef SiIk het volgende:
Heeft die jongen zo'n mooi nieuw t-shirt. Mag ie er niet eens mee op tv.
Zo heetwitter:NOSsport twitterde op zaterdag 26-07-2014 om 13:41:08Atlete Dafne Schippers heeft op het NK in Amsterdam het achttien jaar oude Nederlands record verspringen verbroken http://t.co/TVvGnMWHxa reageer retweet
Tja, Kittel is ook een grote naam en die volgen ze ook niet. Rodriguez en Roy slaan wmb helemaal nergens opquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:09 schreef Spies het volgende:
[..]
Omdat het een grote naam is waarschijnlijk
Dafne is goed bezig!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:09 schreef Mani89 het volgende:
Zo heetwitter:NOSsport twitterde op zaterdag 26-07-2014 om 13:41:08Atlete Dafne Schippers heeft op het NK in Amsterdam het achttien jaar oude Nederlands record verspringen verbroken http://t.co/TVvGnMWHxa reageer retweet
Die is goed bezig laatste tijd.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:09 schreef Mani89 het volgende:
Kittel is ook al gefinisht voordat de uitzending begint.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:10 schreef Blik het volgende:
[..]
Tja, Kittel is ook een grote naam en die volgen ze ook niet. Rodriguez en Roy slaan wmb helemaal nergens op
Deze pot verdient een nominatie voor Goede Vraagquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:08 schreef Blik het volgende:
Vraagje over hetkaartje in de OP, er staan 2 routes. Namelijk de route voor de renners en nog een route. Is dat de route voor ploegleiderswagens om terug te komen in de startplaats?
Kittel is al lang over de finishquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:10 schreef Blik het volgende:
[..]
Tja, Kittel is ook een grote naam en die volgen ze ook niet. Rodriguez en Roy slaan wmb helemaal nergens op
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:09 schreef Mani89 het volgende:
Jij vindt het logisch dat ze Visconti iets voor Dumoulin wel volgen?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:15 schreef Ericr het volgende:
Boehooee ze volgen een Nederlander niet. Laat Dumoulin nou eerst maar bewijzen dat hij een tijdrit als deze aan kan. Goede kans dat je volgende keer dan wel een motor met je mee krijgt.
Ronde van Frankrijk, in die zin valt het nog mee met het aantal gevolgde Franse renners. Heb wel jaren meegemaakt dat iedere Franse kansloze gevolgd werd en je alleen aan de finish de echte kleppers zag binnen komen.
Die kan ook tijdrijden natuurlijkquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:17 schreef Marcoss het volgende:
Barta vliegt, 29 seconden sneller dan Bodnar
Vorig jaar al top 10 en na een prima tijdrit voorseizoen had hij dat krediet wel al mogen hebben.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:15 schreef Ericr het volgende:
Boehooee ze volgen een Nederlander niet. Laat Dumoulin nou eerst maar bewijzen dat hij een tijdrit als deze aan kan. Goede kans dat je volgende keer dan wel een motor met je mee krijgt.
Ronde van Frankrijk, in die zin valt het nog mee met het aantal gevolgde Franse renners. Heb wel jaren meegemaakt dat iedere Franse kansloze gevolgd werd en je alleen aan de finish de echte kleppers zag binnen komen.
Op Visconti na vind ik het geen verkeerd rijtje. Roy als Fransman er tussen is in ieder geval niet opzienbarend.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij vindt het logisch dat ze Visconti iets voor Dumoulin wel volgen?
Op basis waarvan dan wel?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:21 schreef Ericr het volgende:
[..]
Op Visconti na vind ik het geen verkeerd rijtje. Roy als Fransman er tussen is in ieder geval niet opzienbarend.
Dumoulin zegt buiten Nederland bijna niemand wat. Alleen op basis van prestaties in andere wedstrijden moet je niet iemand gaan volgen.
Dit jaar de eeuwige tweede achter Martin, lijkt me juist de beste reden om die juist wel te volgenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:21 schreef Ericr het volgende:
[..]
Op Visconti na vind ik het geen verkeerd rijtje. Roy als Fransman er tussen is in ieder geval niet opzienbarend.
Dumoulin zegt buiten Nederland bijna niemand wat. Alleen op basis van prestaties in andere wedstrijden moet je niet iemand gaan volgen.
Fransen...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:23 schreef Marcoss het volgende:
Wel logisch dat ze VDB en Horner volgen en de hele top-9, maar nummer 10 Zubeldia niet
Dit is onzin. Visconti verkiezen boven Dumoulin slaat nergens op.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:21 schreef Ericr het volgende:
[..]
VDB krijgt al heel Tour een eigen camera terwijl hij geen deuk in een pak boter rijdtquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:23 schreef Marcoss het volgende:
Wel logisch dat ze VDB en Horner volgen en de hele top-9, maar nummer 10 Zubeldia niet
Iemand die niet bestaat kun je ook moeilijk volgen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat ze Zubeldia niet volgen is logisch, die moet immers zo min mogelijk in beeld komen.
Het lijkt wel of de regie een plan heeft aan het begin van de Tour maar vervolgens kunnen/willen ze daar niet van afstappen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
VDB krijgt al heel Tour een eigen camera terwijl hij geen deuk in een pak boter rijdt
Schrijf de ASO een brief of zo. De lijst is vele malen evenwichtiger dan jaren terug waar ze gerust allerlei kanslozen gingen volgens en je zoals al ik eerder aangaf de kleppers alleen zag bij finish en tussenpunten.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is onzin. Visconti verkiezen boven Dumoulin slaat nergens op.
Heeft zelfs tijd goed gemaakt op dat klimmetje.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:42 schreef Chiappucci het volgende:
Westra rijdt nog best een aardige tijd.
Dit. Leuk rennertje ookquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Prima renner die Barta. Helaas niet veel van gezien.
quote:De Marchi is the most aggressive rider of the Tour Alessandro De Marchi is in action now. He has been awarded the “super combative” price for the most aggressive rider of the whole 2014 Tour de France thanks to his five escapes, mostly in the mountains.
Dat is de bijnaam van Martin.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:47 schreef Chiappucci het volgende:
Waarom zegt Herbert steeds Pfanzerwagen?
Waarschijnlijk zit hij nog in zijn hoofd met "Pfannenberger".quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:47 schreef Chiappucci het volgende:
Waarom zegt Herbert steeds Pfanzerwagen?
Ok, dan spreekt Herbert het dus verkeerd uit.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:52 schreef Chiappucci het volgende:
Ja, weet ik, maar het is toch echt Panzerwagen in het Duits
Wat me dan weer niet verbaast.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ok, dan spreekt Herbert het dus verkeerd uit.
Om minder dan een minuut later weer 2e te hebben gestaanquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Elmiger zou gewoon 1e hebben gestaan zonder die lekke band.. Jemig, zuur
Dat wel ja :pquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:00 schreef Spies het volgende:
[..]
Om minder dan een minuut later weer 2e te hebben gestaan
Dit stuk was nog bergop, vanaf nu komt pas het ideale parcours voor Martin.quote:
Niet veel meer dan vals plat toch? Maar ben benieuwd of hij nu nog veel meer uit kan lopen..quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dit stuk was nog bergop, vanaf nu komt pas het ideale parcours voor Martin.
Speciaal naar binnen gegaan en de tv aangezet.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:07 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik dacht bijna dat je het had gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |