Iedereen die nog een gooi wil doen naar de top 5 in de subpoule mag gaan juichen.quote:
Dat is teveel, moet iets gebeurd zijn, of foute tijdwaarneming.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:19 schreef meneerfiets het volgende:
Pate zakt er door op het twee tussenpunt.
Verliest ruim 3-minuten op Petit.
Tijden 3-de tussenpunt kloppen niet vermoed ik dan?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In 9 km 4 min verliezen.. Lijkt me beetje te veel.. Tenzij lekke band, val, enz enz
derde tijdsmeting klopt nietquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:19 schreef meneerfiets het volgende:
Tijd van Petit klopt niet daar.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:19 schreef meneerfiets het volgende:
Ideaal voor Diekstra's dreamteam iddquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iedereen die nog een gooi wil doen naar de top 5 in de subpoule mag gaan juichen.
Onderschat de Chinees nietquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:22 schreef franklop het volgende:
Anders zou Ji Cheng 4 minuten hebben goedgemaakt op Petit in laatste zes km
Lijkt me net wat te lastig voor De Durb.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:16 schreef meneerfiets het volgende:
Durbridge van start, verwacht ik zeker een top-10 plek van.
2000 te veel.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:23 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Wat een baas die Pate.
----- Dit is de 2000-ste post van meneerfiets op het Fok!Forum. ------
Ziet er breekbaar uit, hopelijk gaat hij niet onderuit en hopelijk breekt hij bij zijn val niet allebei zijn benen, en zijn armen.quote:
Ben benieuwd waar Tuft zo mee aan komt zetten. Moet bijna bij het tweede meetpunt zijn.quote:
Zit er goed uitquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:34 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Shirt van Tom ziet er iig ook goed uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |