Jij vindt het logisch dat ze Visconti iets voor Dumoulin wel volgen?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:15 schreef Ericr het volgende:
Boehooee ze volgen een Nederlander niet. Laat Dumoulin nou eerst maar bewijzen dat hij een tijdrit als deze aan kan. Goede kans dat je volgende keer dan wel een motor met je mee krijgt.
Ronde van Frankrijk, in die zin valt het nog mee met het aantal gevolgde Franse renners. Heb wel jaren meegemaakt dat iedere Franse kansloze gevolgd werd en je alleen aan de finish de echte kleppers zag binnen komen.
Die kan ook tijdrijden natuurlijkquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:17 schreef Marcoss het volgende:
Barta vliegt, 29 seconden sneller dan Bodnar
Vorig jaar al top 10 en na een prima tijdrit voorseizoen had hij dat krediet wel al mogen hebben.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:15 schreef Ericr het volgende:
Boehooee ze volgen een Nederlander niet. Laat Dumoulin nou eerst maar bewijzen dat hij een tijdrit als deze aan kan. Goede kans dat je volgende keer dan wel een motor met je mee krijgt.
Ronde van Frankrijk, in die zin valt het nog mee met het aantal gevolgde Franse renners. Heb wel jaren meegemaakt dat iedere Franse kansloze gevolgd werd en je alleen aan de finish de echte kleppers zag binnen komen.
Op Visconti na vind ik het geen verkeerd rijtje. Roy als Fransman er tussen is in ieder geval niet opzienbarend.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij vindt het logisch dat ze Visconti iets voor Dumoulin wel volgen?
Op basis waarvan dan wel?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:21 schreef Ericr het volgende:
[..]
Op Visconti na vind ik het geen verkeerd rijtje. Roy als Fransman er tussen is in ieder geval niet opzienbarend.
Dumoulin zegt buiten Nederland bijna niemand wat. Alleen op basis van prestaties in andere wedstrijden moet je niet iemand gaan volgen.
Dit jaar de eeuwige tweede achter Martin, lijkt me juist de beste reden om die juist wel te volgenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:21 schreef Ericr het volgende:
[..]
Op Visconti na vind ik het geen verkeerd rijtje. Roy als Fransman er tussen is in ieder geval niet opzienbarend.
Dumoulin zegt buiten Nederland bijna niemand wat. Alleen op basis van prestaties in andere wedstrijden moet je niet iemand gaan volgen.
Fransen...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:23 schreef Marcoss het volgende:
Wel logisch dat ze VDB en Horner volgen en de hele top-9, maar nummer 10 Zubeldia niet
Dit is onzin. Visconti verkiezen boven Dumoulin slaat nergens op.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:21 schreef Ericr het volgende:
[..]
VDB krijgt al heel Tour een eigen camera terwijl hij geen deuk in een pak boter rijdtquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:23 schreef Marcoss het volgende:
Wel logisch dat ze VDB en Horner volgen en de hele top-9, maar nummer 10 Zubeldia niet
Iemand die niet bestaat kun je ook moeilijk volgen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat ze Zubeldia niet volgen is logisch, die moet immers zo min mogelijk in beeld komen.
Het lijkt wel of de regie een plan heeft aan het begin van de Tour maar vervolgens kunnen/willen ze daar niet van afstappen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
VDB krijgt al heel Tour een eigen camera terwijl hij geen deuk in een pak boter rijdt
Schrijf de ASO een brief of zo. De lijst is vele malen evenwichtiger dan jaren terug waar ze gerust allerlei kanslozen gingen volgens en je zoals al ik eerder aangaf de kleppers alleen zag bij finish en tussenpunten.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is onzin. Visconti verkiezen boven Dumoulin slaat nergens op.
Heeft zelfs tijd goed gemaakt op dat klimmetje.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:42 schreef Chiappucci het volgende:
Westra rijdt nog best een aardige tijd.
Dit. Leuk rennertje ookquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Prima renner die Barta. Helaas niet veel van gezien.
quote:De Marchi is the most aggressive rider of the Tour Alessandro De Marchi is in action now. He has been awarded the “super combative” price for the most aggressive rider of the whole 2014 Tour de France thanks to his five escapes, mostly in the mountains.
Dat is de bijnaam van Martin.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:47 schreef Chiappucci het volgende:
Waarom zegt Herbert steeds Pfanzerwagen?
Waarschijnlijk zit hij nog in zijn hoofd met "Pfannenberger".quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:47 schreef Chiappucci het volgende:
Waarom zegt Herbert steeds Pfanzerwagen?
Ok, dan spreekt Herbert het dus verkeerd uit.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:52 schreef Chiappucci het volgende:
Ja, weet ik, maar het is toch echt Panzerwagen in het Duits
Wat me dan weer niet verbaast.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ok, dan spreekt Herbert het dus verkeerd uit.
Om minder dan een minuut later weer 2e te hebben gestaanquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Elmiger zou gewoon 1e hebben gestaan zonder die lekke band.. Jemig, zuur
Dat wel ja :pquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:00 schreef Spies het volgende:
[..]
Om minder dan een minuut later weer 2e te hebben gestaan
Dit stuk was nog bergop, vanaf nu komt pas het ideale parcours voor Martin.quote:
Niet veel meer dan vals plat toch? Maar ben benieuwd of hij nu nog veel meer uit kan lopen..quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dit stuk was nog bergop, vanaf nu komt pas het ideale parcours voor Martin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |