Jij vindt het logisch dat ze Visconti iets voor Dumoulin wel volgen?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:15 schreef Ericr het volgende:
Boehooee ze volgen een Nederlander niet. Laat Dumoulin nou eerst maar bewijzen dat hij een tijdrit als deze aan kan. Goede kans dat je volgende keer dan wel een motor met je mee krijgt.
Ronde van Frankrijk, in die zin valt het nog mee met het aantal gevolgde Franse renners. Heb wel jaren meegemaakt dat iedere Franse kansloze gevolgd werd en je alleen aan de finish de echte kleppers zag binnen komen.
Die kan ook tijdrijden natuurlijkquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:17 schreef Marcoss het volgende:
Barta vliegt, 29 seconden sneller dan Bodnar
Vorig jaar al top 10 en na een prima tijdrit voorseizoen had hij dat krediet wel al mogen hebben.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:15 schreef Ericr het volgende:
Boehooee ze volgen een Nederlander niet. Laat Dumoulin nou eerst maar bewijzen dat hij een tijdrit als deze aan kan. Goede kans dat je volgende keer dan wel een motor met je mee krijgt.
Ronde van Frankrijk, in die zin valt het nog mee met het aantal gevolgde Franse renners. Heb wel jaren meegemaakt dat iedere Franse kansloze gevolgd werd en je alleen aan de finish de echte kleppers zag binnen komen.
Op Visconti na vind ik het geen verkeerd rijtje. Roy als Fransman er tussen is in ieder geval niet opzienbarend.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij vindt het logisch dat ze Visconti iets voor Dumoulin wel volgen?
Op basis waarvan dan wel?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:21 schreef Ericr het volgende:
[..]
Op Visconti na vind ik het geen verkeerd rijtje. Roy als Fransman er tussen is in ieder geval niet opzienbarend.
Dumoulin zegt buiten Nederland bijna niemand wat. Alleen op basis van prestaties in andere wedstrijden moet je niet iemand gaan volgen.
Dit jaar de eeuwige tweede achter Martin, lijkt me juist de beste reden om die juist wel te volgenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:21 schreef Ericr het volgende:
[..]
Op Visconti na vind ik het geen verkeerd rijtje. Roy als Fransman er tussen is in ieder geval niet opzienbarend.
Dumoulin zegt buiten Nederland bijna niemand wat. Alleen op basis van prestaties in andere wedstrijden moet je niet iemand gaan volgen.
Fransen...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:23 schreef Marcoss het volgende:
Wel logisch dat ze VDB en Horner volgen en de hele top-9, maar nummer 10 Zubeldia niet
Dit is onzin. Visconti verkiezen boven Dumoulin slaat nergens op.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:21 schreef Ericr het volgende:
[..]
VDB krijgt al heel Tour een eigen camera terwijl hij geen deuk in een pak boter rijdtquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:23 schreef Marcoss het volgende:
Wel logisch dat ze VDB en Horner volgen en de hele top-9, maar nummer 10 Zubeldia niet
Iemand die niet bestaat kun je ook moeilijk volgen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat ze Zubeldia niet volgen is logisch, die moet immers zo min mogelijk in beeld komen.
Het lijkt wel of de regie een plan heeft aan het begin van de Tour maar vervolgens kunnen/willen ze daar niet van afstappen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
VDB krijgt al heel Tour een eigen camera terwijl hij geen deuk in een pak boter rijdt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |