En is die plek weer kwijt, arm Cofidisquote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:28 schreef meneerfiets het volgende:
Adrien Petit nieuwe voorlopige leider,pakt Cofidis dan toch een prijs.
Navardauskas is een hardrijder/sprinter/tijdrijder.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:37 schreef SiIk het volgende:
Kan die Navardauskas eigenlijk een beetje tijdrijden?
Aangezien hij, als hij z'n turbo heeft aangezet, tot in Litouwen door kan gaan, is zo'n lange tijdrit misschien ook wel wat voor hem?
Danny Pate red de meubelen voor Sky momenteel!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En is die plek weer kwijt, arm Cofidis
Om er maar weer even een mooie kwoot in te gooien 'alle inspanningen van de vorige dag moeten worden terugbetaald.'quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:38 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Navardauskas is een hardrijder/sprinter/tijdrijder.
Normaal gezien haalt ie wel een top-10 plek maar na gisteren..
Dan toch liever een etappe als 10-de worden in de tijdrit.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Om er maar weer even een mooie kwoot in te gooien 'alle inspanningen van de vorige dag moeten worden terugbetaald.'
Sowiesoquote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:39 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Dan toch liever een etappe als 10-de worden in de tijdrit.
normaliter wel.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd of 17 minuten genoeg is voor de traagste rijders...
Tijdslimiet staat op 25% van de snelste tijd
Klopt, vraag me af waarom ze nog op 5-km van de streep een tussentijd moeten hebbenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
Sowieso
Klopt het trouwens dat die grafiek bovenaan de tracker op letour.fr niet klopt?
Dat dat klokje op de 2de heuvel weg moet, en er een op de 4de bij moet?
Westra heeft er geen zin in.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Cheng Ji for the win!
Nee zonder gekheid. Zal wel gewoon Der Panzerwagen zijn met achter hem Nibali of Dumoulin. Ik weet het, niet heel gewaagd. Westra zal ook wel een aardig ritje kunnen rijden denk ik, alhoewel hij misschien niet echt in topvorm is en het beetje lang is.
twitter:lieuwewestra twitterde op vrijdag 25-07-2014 om 23:40:44Ben uitgesport!! Goed gewerkt ben nu moe morgen relatieve rustdag dus geen uitslag!! Voor de gene die verwachten dat ik vol er voor ga#nop reageer retweet
Doen ze al jaaaaaaaaaaaaaren bij de lange tijdritten. Eerst onofficieel later officieel ookquote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:44 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Klopt, vraag me af waarom ze nog op 5-km van de streep een tussentijd moeten hebben.
Als we uitgaan van 1h05 als winnende tijd, dan mag je dus 16.15 verliezen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd of 17 minuten genoeg is voor de traagste rijders...
Tijdslimiet staat op 25% van de snelste tijd
Dan moet Ji nu niet te langzaam gaan rijden.... Deed meer dan 56 minuten over 39 kmquote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als we uitgaan van 1h05 als winnende tijd, dan mag je dus 16.15 verliezen.
(54000/(60*(65+16,25)) )*3.6 =40.0 km/h.
Voor een beetje prof mag dat geen probleem zijn.
1 uur en 11 minuten bij 48km...dat wordt nog lastigquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:00 schreef Roceco het volgende:
[..]
Dan moet Ji nu niet te langzaam gaan rijden.... Deed meer dan 56 minuten over 39 km
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |