Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
Iedereen een fijne, gezegende ramadanquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Vroeger waren zelfs kinderseries nog maatschappijkritisch. Ben blij dat ik deze pareltjes nog heb meegemaakt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:25 schreef Aloulou het volgende:
Deze aflevering is geweldig (helemaal als je hem nu kijkt)...en maakte wel veel indruk op me![]()
Want jij weer hoe de kinderseries nu zijn?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vroeger waren zelfs kinderseries nog maatschappijkritisch. Ben blij dat ik die tijden nog heb meegemaakt.
Heel veel japanse vecht seriesquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Want jij weer hoe de kinderseries nu zijn?
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:23 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Alleen als ie zich weer eens liet koeieneren.
Nee, maar ik heb nog de tijd meegemaakt dat kinderseries dat een stuk minder gingen bevatten en meer fantasy werden qua thema's. Weet niet hoe het nu is.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Want jij weer hoe de kinderseries nu zijn?
Ovide valt achteraf best wel tegen. Boes is nog best leuk.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die liedjes zijn slechter dan ik me kan herinneren.
Moet toch via iTunes?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:29 schreef Bortecinem het volgende:
Misschien een stomme vraag dit maar ehm, is het uberhaupt mogelijk om zelf een ringtone in te stellen op de iphone? Ik kan het maar niet vinden..
Jaa ben het net aan het lezen online. Wat een gedoe zeg.quote:
Boesboes-liedje klinkt nog leukquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die liedjes zijn slechter dan ik me kan herinneren.
Meeste live action series had ik haat aan bij FoxKids.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:35 schreef mrstylo het volgende:
http://m.imdb.com/title/tt0108949/?ref_=m_nm_knf_i1
Was ook altijd op Fox Kids.![]()
Deze man weet.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Meeste live action series had ik haat aan bij FoxKids.
Power Rangers was wel leuk. En Kippenvel.
Erie Indiana, beetleborgs?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jeetje Kindernet, was ik al helemaal vergeten.quote:
Blijven kijken. Is echt leuk.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:36 schreef Stimorol- het volgende:
TM, die show duurt wel fucking lang. Lig nu al kapot van het lachen tho.
Niet te vergeten: are you afraid of the dark.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jeetje Kindernet, was ik al helemaal vergeten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kindernet
Bassie en Adriaan. ik kan hele liedjes nog zo meezingen
M'n oudste was niet bij de tv weg te slaan.
Kippenvel vond ik toen echt eng.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die keek ik zelf meequote:
Ik zit effe in die programmering te spitten maar moet zeggen dat ik er wel heel veel gevolgd hebquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jeetje Kindernet, was ik al helemaal vergeten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kindernet
Bassie en Adriaan. ik kan hele liedjes nog zo meezingen
M'n oudste was niet bij de tv weg te slaan.
Andersom toch, de serie is nav de boeken verfilmd?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die keek ik zelf meeVolgens mij zijn daar ook nog boeken van verschenen, de 'Kippenvel" reeks.
Boeken waren het origineel.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die keek ik zelf meeVolgens mij zijn daar ook nog boeken van verschenen, de 'Kippenvel" reeks.
Jep.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Andersom toch, de serie is nav de boeken verfilmd?
Ken je deze?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:42 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ik zit effe in die programmering te spitten maar moet zeggen dat ik er wel heel veel gevolgd hebEn aardig wat intro's zitten qua liedje er nog goed in
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kindernet#Programmering_1988-2004
Dat werd én op tv gekeken en op video opgenomenquote:
Hadden toch ook eentje met 2 honden die vast aan elkaar zaten?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Cartoon Network had best wel rare series zo nu en dan
CatDogquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hadden toch ook eentje met 2 honden die vast aan elkaar zaten?
Die VHS-videocassettes en recorders waarschijnlijkquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:45 schreef yvonne het volgende:
Dat werd én op tv gekeken en op video opgenomenIk heb die banden nog, zal wel helemaal vergaan zijn nu.
Ik doe alleen aan Viber, sorry.quote:
Haha heb je die nog? Grappig.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Atari 2600.
Die heb ik ook nog. Met Ms. Pacman en nog een game
28 alweer.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nog voor mijn tijd. Hoe oud ben jij eigenlijk, als ik vragen mag?
Zomaar.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sorry, heb je nummer niet meer.
Blij maken met een dode mus.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:06 schreef Bortecinem het volgende:
Tozz syl je moet me wel minstens 30 seconden laten overgaan he. Wat is dit nou?
Ligt ergens in een doos denk ik. Ik had overigens meer met mijn SNES. Echt honderden uren gestoken in Super Mario World, Sunset Riders, Killer Instinct etc. etc.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:05 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Haha heb je die nog? Grappig.
Wij speelden bij een buurjongen volgens mij weleens paratroopers? Die je neerschiet. En voornamelijk een voetbalmanagerspel![]()
Daarna werd het overuren draaien met:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb nog die bazooka.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ligt ergens in een doos denk ik. Ik had overigens meer met mijn SNES. Echt honderden uren gestoken in Super Mario World, Sunset Riders, Killer Instinct etc. etc.
Ja zomaar verlies je mijn nummer.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jonger dan ik dacht.
[..]
Zomaar?
Die platte waren wel fijn idd.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik vond die pistolen etc. trouwens niet echt tof voor de (S)NES.
Doe mij maar gewoon zo'n controller daarvoor
Wij gaan way back Triggahquote:
Hamdoulilahquote:
Ik had op zo'n markt een turbo controller gekocht. Kon je het spel sneller en langzamer laten afspelen of combo's laten doen met 1 knopquote:
Als dat geen teken is.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:11 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Wij gaan way back Triggah
[..]
Hamdoulilah
Weet eigenlijk ook niet hoe. You can remind me.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja zomaar verlies je mijn nummer.
Ging je wel eens naar een atari salonu in Turkije (Street Fighter enzo)?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik vond die pistolen etc. trouwens niet echt tof voor de (S)NES.
Doe mij maar gewoon zo'n controller daarvoor
graphics in slowmo bedoel je?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik had op zo'n markt een turbo controller gekocht. Kon je het spel sneller en langzamer laten afspelen of combo's laten doen met 1 knopMaar die normale waren het fijnst ja. Lekker button mashen
Laaaaaang geleden, damn.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Ging je wel eens naar atari salonu in Turkije (Street Fighter enzo)?
Nope, vroeger was ik niet echt zo'n gamer ondanks dat ik best wel een obsessie had met computers/technologie.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Ging je wel eens naar atari salonu in Turkije (Street Fighter enzo)?
Ja je kon het spel in slowmo spelen zodat je meer tijd had om te reageren enzo. Best wel irritant tho :pquote:
Eigenlijk wel geniaal.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nope, vroeger was ik niet echt zo'n gamer ondanks dat ik best wel een obsessie had met computers/technologie.
[..]
Ja je kon het spel in slowmo spelen zodat je meer tijd had om te reageren enzo. Best wel irritant tho :p
Ja SNES was bazentijd, uren erachter tot diep in de nacht. Spellen als:quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ligt ergens in een doos denk ik. Ik had overigens meer met mijn SNES. Echt honderden uren gestoken in Super Mario World, Sunset Riders, Killer Instinct etc. etc.
Hahahahaha, dat lijkt mij best awkward ja.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik ben 1 keer met mijn pa naar een internet cafe geweest in Istanbul. Heel het beeld vol met 1000x pop ups met blote chikies. Gewoon bij het opstarten
awkwaarddddddd
Het irritante was ik kon die pop ups ook niet stoppen omdat er continu nieuwe pop ups kwamen. We zijn niet echt te lang gebleven.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hahahahaha, dat lijkt mij best awkward ja.
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het irritante was ik kon die pop ups ook niet stoppen omdat er continu nieuwe pop ups kwamen. We zijn niet echt te lang gebleven.![]()
Zelfs in Istanbul had ik het 's nachts niet zo warm.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb airco maar staat momenteel niet aan. Beetje warmte is wel lekker en morgen vrij dus lekker opblijven en over een paar uurtjes slapen tot in de middag
In Nederland is de lucht veel vochtiger volgens mij. Je kan beter heel warm weer hebben en een droge lucht dan een beetje warm en erg vochtige lucht.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zelfs in Istanbul had ik het 's nachts niet zo warm.
NL vochtiger dan in Istanbul? No way. Zeker niet in Utrecht. Het is hier juist zo droog dat ik het benauwd heb.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In Nederland is de lucht veel vochtiger volgens mij. Je kan beter heel warm weer hebben en een droge lucht dan een beetje warm en erg vochtige lucht.
Istanbul is ook best vochtig. Ik weet nog dat slapen zonder air conditioner daar midden in de zomer bijna niet ging.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In Nederland is de lucht veel vochtiger volgens mij. Je kan beter heel warm weer hebben en een droge lucht dan een beetje warm en erg vochtige lucht.
http://www.meteoprog.nl/nl/weather/Utrecht/quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
NL vochtiger dan in Istanbul? No way. Zeker niet in Utrecht. Het is hier juist zo droog dat ik het benauwd heb.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:16 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ja SNES was bazentijd, uren erachter tot diep in de nacht. Spellen als:
[ afbeelding ]
Waar ik altijd Chun-Li of Dhalsim was
[ afbeelding ]
Scorpion![]()
En SimCity uren gespeeld erop, hele steden uit de grond gestampt:
[ afbeelding ]
Wtf? Geloof ik niets van. Dat kan niet de luchtvochtigheidsgraad zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
http://www.meteoprog.nl/nl/weather/Utrecht/
97% luchtvochtigheid
Welquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wtf? Geloof ik niets van. Dat kan niet de luchtvochtigheidsgraad zijn.Toch?
Meeste tijd gestoken in Rollercoaster Tycoon, denk ik.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit op pc gespeeld?
Ik woon ook in Utrecht en is hier echt vochtig.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
NL vochtiger dan in Istanbul? No way. Zeker niet in Utrecht. Het is hier juist zo droog dat ik het benauwd heb.
Hmmquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wel
Daarom is warm weer in NL ook niet echt lekker
jij?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Meeste tijd gestoken in Rollercoaster Tycoon, denk ik.
Lion King op de SNES was best wel nicequote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je moet alsnog wel Alaaddin en Lion King gespeeld hebben
Die op de pc was een exacte port, met wel wat minder graphics dacht ikquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lion King op de SNES was best wel nice
Was ook leuk ja.quote:
Dat lava level was echt moeilijkquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die op de pc was een exacte port, met wel wat minder graphics dacht ik
Ja, Freddi Fish en Pajama Sam ook nog.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je moet alsnog wel Alaaddin en Lion King gespeeld hebben
En dan echt stoom uit je neus laten komen en controller wegsmijtenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat lava level was echt moeilijk
[ afbeelding ]
Gelukkig waren de controllers toen erg stevigquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En dan echt stoom uit je neus laten komen en controller wegsmijten
Stiekem jij ook baas.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, Freddi Fish en Pajama Sam ook nog.
Inderdaad, de wii controllers van tegenwoordig slaan echt nergens opquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gelukkig waren de controllers toen erg stevig
Ik ga stuk, ik heb geen idee wat dit is maar het zal vast zo'n rappende bontkraag zijn.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Den Haag Connection 3endoem deke flow itije7 bnedum
Rije7 a bnedum mette bkash teje7 lilhadra zmml
Gasarlek kamara bel gedmia
Tefhem a 3lia gesek t koen a s7in biya
Mario Kart is wel vermakelijk op de Wii U thoquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Inderdaad, de wii controllers van tegenwoordig slaan echt nergens op
Niet gespeeldquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mario Kart is wel vermakelijk op de Wii U tho
Misschien weet jij dit dan. Ten tijde van de Power Rangers was er ook een serie (geacteerd dus, geen cartoon) in een middeleeuwse setting. Had een klein beetje te maken met koning Arthur en Merlijn of zo. Enig idee waar ik het over heb?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb overigens een "klein" archief
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best wel grappig om zo nu en dan eens iets terug te kijken. Achteraf zijn er echt veel dingen die best raar zijn of heel anders zijn dan ze er uit zien na al die jaren.
Is het een workingout game, veel bewegen of puur oldskool controller game?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je oudere Mario Karts hebt gespeeld mis je niet zoveel.
Toch blijft het vermakelijk
oldskool controller game.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is het een workingout game, veel bewegen of puur oldskool controller game?
Op welk kanaal was het?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
Misschien weet jij dit dan. Ten tijde van de Power Rangers was er ook een serie (geacteerd dus, geen cartoon) in een middeleeuwse setting. Had een klein beetje te maken met koning Arthur en Merlijn of zo. Enig idee waar ik het over heb?
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja, Freddi Fish en Pajama Sam ook nog.
pics?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:48 schreef Aloulou het volgende:
[..]En Lion King ook, sowieso helemaal weg van die film en nog steeds trouwens. Nog een sweater het hele schooljaar gedragen met Simba erop
rtl4/5quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Cartoon Network denk ik. Waar was Power Rangers te zien?
eens een vriend met wii-u lastigvallen dan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
oldskool controller game.
De Wii U is niet meer van het bewegen. Het kan er nog wel mee maar het is vooral gefocused op controller gaming.
Wii U heeft echt een gigantische gamepad. Zit een flink scherm in.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
eens een vriend met wii-u lastigvallen dan.
De originele was ook het leukste, daarna werd het bagger.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Na mighty morphin keek ik niet meer.
Damnquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wii U heeft echt een gigantische gamepad. Zit een flink scherm in.
[ afbeelding ]
Met Mario kart best handig om als map te gebruiken
Inderdaad, geniet soms nog wel eens van de intro muziekquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De originele was ook het leukste, daarna werd het bagger.
GOGO POWER RANGERSquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Inderdaad, geniet soms nog wel eens van de intro muziek
Ooh die goede oude tijd.quote:
hehehequote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
GOGO POWER RANGERS
Als je het nu terug kijkt is het trouwens best raar. Het valt heel snel op dat de gevechten in robots heel slecht zijn en de gevechten normaal zijn net cuneyt arkin films
Niet te veel nadenken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik dacht wel altijd van, terwijl de zords uit de grond komen en vormen tot de Megazord, waarom zit de monster altijd te wachten tot het klaar is
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik snapte er toen nog niks van, maar keek voor de gevechten en dat ene meisje
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hehehe
ik dacht wel altijd van, terwijl de zords uit de grond komen en vormen tot de Megazord, waarom zit de monster altijd te wachten tot het klaar is
Of dat moslims erachter kwamen dat Haim Saban ( producer ) een jood was en gingen huilie doen, 2e seizoen werd de gele ranger 'Aisha'quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik zie nu trouwens dat de gele power ranger een Aziaat was
Overigens had ik er echt een hekel aan als de groene of witte power ranger opeens iedereen komt reddenDan had ik zoiets van: Kom dan gewoon eerder
Van de comics vond ik Spiderman en Batman de leukstequote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Of dat moslims erachter kwamen dat Haim Saban ( producer ) een jood was en gingen huilie doen, 2e seizoen werd de gele ranger 'Aisha'
Die waren ook tof idd, maar xmen vond ik echt intellectueel.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Van de comics vond ik Spiderman en Batman de leukste
Was een kenmerk idd.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Er zijn wel meer van dat soort "domme vijanden" in oude (en nieuwe) series/tekenfilms/films.
Waarom hebben ze tegenwoordig niet van dit soort tekenfilms op tv?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Van de comics vond ik Spiderman en Batman de leukste
En gele een Chinees.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wel leuk trouwens dat ze zwarte power ranger een zwarte gozer was en de roze en gele power rangers meisjes waren. Dat kan tegenwoordig misschien niet meer
Die was leuk.quote:
Ken je de Ex-men reeks op youtube?quote:
De eerste. Zo fucking baas.quote:
Hey Wolverine, you wanna see my claws?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ken je de Ex-men reeks op youtube?
I got a motorcycle.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hey Wolverine, you wanna see my claws?
Hoiquote:
Jaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
HoiJou herken ik nog van mijn islam-topic (toch?)
LOLquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ken je de Ex-men reeks op youtube?
Leuk je weer te zien! Hoestie met jou?quote:
Goed en met jou?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leuk je weer te zien! Hoestie met jou?
Gaat vooralsnog top hier, dank jequote:
Klopt. ;]quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ah, dus zo zie jij eruit onder dat gewaad
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ah, dus zo zie jij eruit onder dat gewaad
Samurai Pizza Catsquote:
Die the adams family was best wel raar. Daar was ook een live action serie van op FoxKids volgens mijquote:
hija(a)b? niqaab?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Over "gewaad" gesproken: ik zag vandaag een blanke dame in een burka (of dat net iets minder erge, hoe heet dat ook alweer?) in de trein. Toch de neiging om dan nog een keer of 2 te kijken of ik het goed zag de 1e keer..
Ghimaar.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Over "gewaad" gesproken: ik zag vandaag een blanke dame in een burka (of dat net iets minder erge, hoe heet dat ook alweer?) in de trein. Toch de neiging om dan nog een keer of 2 te kijken of ik het goed zag de 1e keer..
Nee, de cartoon versie vind ik toch beter.quote:
Ja weet ik niet hoor.. Dat hoofdding zonder gaas, maar met dat streepje stof over de neus.. Met dus een horizontaal streepje "lucht" voor de ogen zonder gaas...quote:
Was je verbaasd dat er blanke moslims bestaan? Ik snap het niet zo.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja weet ik niet hoor.. Dat hoofdding zonder gaas, maar met dat streepje stof over de neus.. Met dus een horizontaal streepje "lucht" voor de ogen zonder gaas...
Niqaab?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja weet ik niet hoor.. Dat hoofdding zonder gaas, maar met dat streepje stof over de neus.. Met dus een horizontaal streepje "lucht" voor de ogen zonder gaas...
Dank voor het meedenken, maar nee. Was slechts een horizontaal streepje bij de ogen vrij/zichtbaarquote:
Minjaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:20 schreef Peunage het volgende:
Misschien was het gewoon een Ninja. Vermomd als moslima.
http://en.wikipedia.org/wiki/Niq%C4%81bquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom niet? Als we dat toch willen?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:23 schreef Triggershot het volgende:
Ik snap het niet, het is tig graden en dan helemaal bedekt en vaak in het zwart, wat bezielt ze.
Ja, dat denk ik jaquote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:21 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Niq%C4%81b
So?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:23 schreef Triggershot het volgende:
Ik snap het niet, het is tig graden en dan helemaal bedekt en vaak in het zwart, wat bezielt ze.
Ik begrijp niet waarom je dat zou willen, maar ik zal je niet tegenhouden. Doe datgene waarbij je je goed voelt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen weldenkend mens zal dat willen toch.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je dat zou willen, maar ik zal je niet tegenhouden. Doe datgene waarbij je je goed voelt.Is het wel willen in de "echte" zin of een vorm van traditie volgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begrijp me niet verkeerd: van mij mag het, vrije keus FTW"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Alle gekheid op een stokje, maar ik begrijp niet waarom per se zwart. Wit zou in de zomermaanden inderdaad een praktischere kleur zijn. Ik betwijfel of de vrouwen in de tijd van de Profeet er ook in het zwart bijliepen in dat klimaat.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waren die sowieso al gesluierd?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Alle gekheid op een stokje, maar ik begrijp niet waarom per se zwart. Wit zou in de zomermaanden inderdaad een praktischere kleur zijn. Ik betwijfel of de vrouwen in de tijd van de Profeet er ook in het zwart bijliepen in dat klimaat.
Geinspireerd door taqlied ( immitatie ) denk ik, veel moslims in SA en Iran doen zwart aan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Alle gekheid op een stokje, maar ik begrijp niet waarom per se zwart. Wit zou in de zomermaanden inderdaad een praktischere kleur zijn. Ik betwijfel of de vrouwen in de tijd van de Profeet er ook in het zwart bijliepen in dat klimaat.
[..]
Ik begrijp niet waarom je dat zou willen, maar ik zal je niet tegenhouden. Doe datgene waarbij je je goed voelt.Dan zal ik je tegenhouden in het tegenhoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Allebei komt wel voor; ligt aan waar je opgegroeid bent.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Is het wel willen in de "echte" zin of een vorm van traditie volgen?
Begrijp me niet verkeerd: van mij mag het, vrije keus FTW
Ik snap het idee er achter ook niet. It beats the purpose een beetje, zoals ik het zie. Je wilt je bedekken, en niet opvallen. Maar als je je zo kleedt ga je juist extra opvallenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:23 schreef Triggershot het volgende:
Eerlijk is eerlijk, naar een zuster zo gekleed kijk ik geen 2e x.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik snap het idee er achter ook niet. It beats the purpose een beetje, zoals ik het zie. Je wilt je bedekken, en niet opvallen. Maar als je je zo kleedt ga je juist extra opvallen
Je doet maar.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dan zal ik je tegenhouden in het tegenhouden
Ik wil zo graag vanalles zeggen over tradities etc (ook bij joden en christelijken), maar ik wil boosheid en geen relquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:33 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Allebei komt wel voor; ligt aan waar je opgegroeid bent.
Als ze een goede lerares is waarom niet?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je doet maar.
No way dat mijn neefjes en nichtjes (en wellicht ooit mijn eigen kinderen) les zullen krijgen van iemand die haar gezicht zo bedekt. Alleen oogcontact is niet voldoende.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als ze een goede lerares is waarom niet?
Zeg gewoon wat je denkt. Wat boeit het.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wil zo graag vanalles zeggen over tradities etc (ook bij joden en christelijken), maar ik wil boosheid en geen rel
Je ziet ze toch lopen of niet soms? Stoor jij je daar aan?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Ik begrijp niet waarom je dat zou willen, maar ik zal je niet tegenhouden. Doe datgene waarbij je je goed voelt.Precies laat ze het gene doen waar ze zich goed bij voelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waarom mag ik niet bij een publieke functie als ik in het zwart ben? Ze zien mijn gezicht toch?
En ook al zag je die niet, ben je bang om met iemand te communiceren die je alleen op basis van innerlijk moet beoordelen?
Racist!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, naar een zuster zo gekleed kijk ik geen 2e x.
Wat bedoel je met gesluierd?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waren die sowieso al gesluierd?
Nee man.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Je ziet ze toch lopen of niet soms? Stoor jij je daar aan?
Ik ben ervan overtuigd dat goed gebruik van lichaamstaal (daar hoort gezichtsuitdrukking bij) een wezenlijk onderdeel is van goede communicatie. Zonder goede communicatie kan je wat mij betreft geen goede lerares zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als ze een goede lerares is waarom niet?
Hoop gezeik hier vermijdenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zeg gewoon wat je denkt. Wat boeit het.
''Geen weldenkend mens zou dat willen''quote:
Alleen TheMagnificent heeft mijn sarcasme opgepikt dus.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:39 schreef Crip het volgende:
[..]
''Geen weldenkend mens zou dat willen''
Nou als je je daar niet aan zou storen laat je ze dat lekker zelf beslissen.
Of de dames in de tijd van Mohammed reeds enige hoofdbedekking droegen (om welke reden dan ook).quote:
Het gaat mij erom dat ik vind dat je niet fatsoenlijk kan communiceren zonder goed gebruik van lichaamstaal (daar hoort gezichtsuitdrukking bij).quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:37 schreef Crip het volgende:
En waarom mag ik niet bij een publieke functie als ik in het zwart ben? Ze zien mijn gezicht toch?
En ook al zag je die niet, ben je bang om met iemand te communiceren die je alleen op basis van innerlijk moet beoordelen?
Dat gaat prima.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat goed gebruik van lichaamstaal (daar hoort gezichtsuitdrukking bij) een wezenlijk onderdeel is van goede communicatie. Zonder goede communicatie kan je wat mij betreft geen goede lerares zijn.
Leuk voor jullie.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alleen TheMagnificent heeft mijn sarcasme opgepikt dus.
Maar goed dat iedereen daar anders over denkt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat ik vind dat je niet fatsoenlijk kan communiceren zonder goed gebruik van lichaamstaal (daar hoort gezichtsuitdrukking bij).
Ik vind van niet, en ik zou er geen goed gevoel bij hebben als een neefje/nichtje les krijgt van een lerares die haar gezicht bedekt.quote:
En ik zou er geen goed gevoel bij hebben als mijn neefje/nichtje les krijgt van een lerares waarbij haar boobs bijna uit haar truitje vallen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik vind van niet, en ik zou er geen goed gevoel bij hebben als een neefje/nichtje les krijgt van een lerares die haar gezicht bedekt.
Van mij mag je lesgeven aan andere kinderen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar goed dat iedereen daar anders over denkt.
Ja, de mannen ook. Is ook het slimste in een woestijnklimaat. In de Koran wordt ook gezegd dat de vrouwen hun hoofddoeken (khumur) over hun boezems, die toen nog vaak onbedekt waren, moeten laten zakken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of de dames in de tijd van Mohammed reeds enige hoofdbedekking droegen (om welke reden dan ook).
We hebben het niet over een hoofddoek he? Maar een niqaab of een burka. Eerste boeit me niet, de andere 2 doen mijn wenkbrauwen fronsen...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar goed dat iedereen daar anders over denkt.
Eens.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:43 schreef Crip het volgende:
[..]
En ik zou er geen goed gevoel bij hebben als mijn neefje/nichtje les krijgt van een lerares waarbij haar boobs bijna uit haar truitje vallen.
Ik geef al les aan kinderen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Van mij mag je lesgeven aan andere kinderen.Interesseert mij niet.
Het ligt aan wat ze moet communiceren. Je hebt namelijk alleen gezichtsuitdrukkingen nodig als je over emotionele onderwerpen wil praten, want kranten en boeken communiceren ook goed.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat goed gebruik van lichaamstaal (daar hoort gezichtsuitdrukking bij) een wezenlijk onderdeel is van goede communicatie. Zonder goede communicatie kan je wat mij betreft geen goede lerares zijn.
Weet ik. Maar ik vind dat de meiden die daar wel voor kiezen niet zo beoordeeld moeten worden. Ze worden meteen afgeschreven en niemand weet hoe ze zijn of wat voor een kwaliteiten ze beschikken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
We hebben het niet over een hoofddoek he? Maar een niqaab of een burka. Eerste boeit me niet, de andere 2 doen mijn wenkbrauwen fronsen...
Een afgezien van "overdreven", wat moet jouw neefje van 6 daarmee? Ziet hij niet eens..quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:43 schreef Crip het volgende:
[..]
En ik zou er geen goed gevoel bij hebben als mijn neefje/nichtje les krijgt van een lerares waarbij haar boobs bijna uit haar truitje vallen.
Bedoel je voordat de huidige kledingvoorschriften werden voorgeschreven?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of de dames in de tijd van Mohammed reeds enige hoofdbedekking droegen (om welke reden dan ook).
Als lerares ben je continu aan het zenden en ontvangen. Dat is wat anders in het geval van kranten en boeken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het ligt aan wat ze moet communiceren. Je hebt namelijk alleen gezichtsuitdrukkingen nodig als je over emotionele onderwerpen wil praten, want kranten en boeken communiceren ook goed.
Dat zou ik wel gunnen aan mijn neefje of zoon.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:43 schreef Crip het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat zou ik wel gunnen aan mijn neefje of zoon.
Die meiden moeten wat mij betreft beseffen dat een dergelijke keuze wel consequenties kan hebben inzake hun beroepsperspectief.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik vind dat de meiden die daar wel voor kiezen niet zo beoordeeld moeten worden. Ze worden meteen afgeschreven en niemand weet hoe ze zijn of wat voor een kwaliteiten ze beschikken.
Het punt wat hij en crip probeert te maken is volgens mij meer dat je leraren hebben die niet bedekt zijn en minder geschikt als andere leraren die dan wel bedekt zijn en dat bedekt zijn niets zegt over kwaliteiten.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als lerares ben je continu aan het zenden en ontvangen. Dat is wat anders in het geval van kranten en boeken.
Ouderavonden. Ik droom nu al.quote:
Wat moet een nieuw kind daar dan mee als de lerares een niqaab draagt? Die zijn zo jong die weten toch niet beter?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een afgezien van "overdreven", wat moet jouw neefje van 6 daarmee? Ziet hij niet eens..
Nee klopt. Maar die zijn er wel.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niet met een volledig bedekt gezicht...
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat moet een nieuw kind daar dan mee als de lerares een niqaab draagt? Die zijn zo jong die weten toch niet beter?![]()
Zou goed helpen bij acceptatie. Dan zouden mensen in Nederland misschien allemaal elkaar accepteren als je meerdere soorten mensen op de voorgrond zet i.p.v een ideaal beeld creëren over hoe de mens zou moeten uit zien of zijn waardoor meer dan de helft buiten de boot valt.
Dan heb je nog steeds niet verteld waar de gezichtsuitdrukkingen belangrijk zijn, want je hebt het niet nodig om te ontvangen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als lerares ben je continu aan het zenden en ontvangen. Dat is wat anders in het geval van kranten en boeken.
Ja? Maar goed, stel dat het zo is. Waarom alleen de vouwen?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het ligt aan wat ze moet communiceren. Je hebt namelijk alleen gezichtsuitdrukkingen nodig als je over emotionele onderwerpen wil praten, want kranten en boeken communiceren ook goed.
2 mashallahs.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En dan voor het trouwen wel een mashaAllah zuster kiezen.
Weet niet eigenlijk. Ik kijk af met wie ik eindig. Ik zoek niet een bepaalde type.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alleen vrouwen? Wat is je vraag?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja? Maar goed, stel dat het zo is. Waarom alleen de vouwen?
mocro sletje om de hoek zal het niet zijn iig.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet niet eigenlijk. Ik kijk af met wie ik eindig. Ik zoek niet een bepaalde type.
Het klopt dat er genoeg slechte leraren zijn, en dat een meid onder zo'n sluier een goede lerares kan zijn. Neemt niet weg dat ik vind dat de sluier ervoor zorgt dat je inlevert op je communicatieve skills waardoor je ook geen goede lerares wordt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het punt wat hij en crip probeert te maken is volgens mij meer dat je leraren hebben die niet bedekt zijn en minder geschikt als andere leraren die dan wel bedekt zijn en dat bedekt zijn niets zegt over kwaliteiten.
Hoe kun je dat weten als je dat nooit in de praktijk hebt gezien.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het klopt dat er genoeg slechte leraren zijn, en dat een meid onder zo'n sluier een goede lerares kan zijn. Neemt niet weg dat ik vind dat de sluier ervoor zorgt dat je inlevert op je communicatieve skills waardoor je ook geen goede lerares wordt.
4 zusters in shaa Allah.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Let op je taalgebruik.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
mocro sletje om de hoek zal het niet zijn iig.
Precies. Het gaat om de +punten.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet niet eigenlijk. Ik kijk af met wie ik eindig. Ik zoek niet een bepaalde type.
Kom op zeg...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoe kun je dat weten als je dat nooit in de praktijk hebt gezien.![]()
Of juist beter wanneer ze menselijke, ongewenste mimiek achterwege / onzichtbaar laat op sommige momenten. Lachen, woede, etc hoor je toch wel aan stem.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het klopt dat er genoeg slechte leraren zijn, en dat een meid onder zo'n sluier een goede lerares kan zijn. Neemt niet weg dat ik vind dat de sluier ervoor zorgt dat je inlevert op je communicatieve skills waardoor je ook geen goede lerares wordt.
Sowieso geen mocro.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
mocro sletje om de hoek zal het niet zijn iig.
Aha. Zitten veel lieve meisjes tussen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het meisje waar je uit respect geen 2e x naar kijkt.
Ik ben ervan overtuigd dat de sluier je communicatieve skills belemmert. Net zoals jij vindt dat je datgene moet doen waarbij je je goed voelt vind ik ook dat ik moet doen waarbij ik me goed voel: neefjes/nichtjes/evt. eigen kinderen les laten krijgen van iemand bij wie ik wél een goed gevoel heb.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoe kun je dat weten als je dat nooit in de praktijk hebt gezien.![]()
Nee. Is geen robot, en zou ook geen robot wensen voor mijn kinderen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Of juist beter wanneer ze menselijke, ongewenste mimiek achterwege / onzichtbaar laat op sommige momenten. Lachen, woede, etc hoor je toch wel aan stem.
"uit respect"quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het meisje waar je uit respect geen 2e x naar kijkt.
Je noemt andere sletten maar je denkt niet eraan hoe je dat zou vinden als random mannen dat zeggen over jouw zusjes/zussen/nichten/whatever.quote:
Wat ben je zelf dan, Koerdisch?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sowieso geen mocro.
Een Koerd of Nederlander.
Zal ook wel beter aansluiten op je overtuigingen op langer termijn.quote:Aha. Zitten veel lieve meisjes tussen.
Crip heeft een punt. Nu is het alleen op vooroordelen gebaseerd en niet op waarnemingen.quote:
Yes.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat ben je zelf dan, Koerdisch?
[..]
Zal ook wel beter aansluiten op je overtuigingen op langer termijn.
Dat noem ik intuïtie.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:54 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Crip heeft een punt. Nu is het alleen op vooroordelen gebaseerd en niet op waarnemingen.
Ik noem alleen sletjes een slet, dus wanneer het niet van toepassing is, gaat het niet om hen, zeker niet om het gemiddelde Marokkaanse meisje, dus waar heb je het over?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Je noemt andere sletten maar je denkt niet eraan hoe je dat zou vinden als random mannen dat zeggen over jouw zusjes/zussen/nichten/whatever.
Sinds wanneer is het goed om mensen te labelen?
Vooroordelen? Of (niet lullig bedoeld) mijn waarden en normen? Ik wil geen juf in een burka of een niqaab in de klas van mijn kind.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:54 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Crip heeft een punt. Nu is het alleen op vooroordelen gebaseerd en niet op waarnemingen.
Goes both ways bro, je moet zo een zuster ook ondersteunen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Yes.
Denk het ook. Ik wil wel een vrouw die mij beter maakt en aan zulke zusters heb je het meeste aan.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik noem alleen sletjes een slet, dus wanneer het niet van toepassing is, gaat het niet om hen, zeker niet om het gemiddelde Marokkaanse meisje, dus waar heb je het over?
Ze heeft zeker een punt, maar het is nou eenmaal zo dat uuterlijk en representativiteit belangrijk is. Punkers/gothics/metal liefhebbers die compleet zwart zijn gekleed, lange haren en baard, komen ook moeilijker aan een baan. Terwijl ze misschien heel capabel zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:54 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik noem dat retoriek.quote:
Dat dus. Ik heb niets tegen een juf met een hoofddoek.:)quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vooroordelen? Of (niet lullig bedoeld) mijn waarden en normen? Ik wil geen juf in een burka of een niqaab in de klas van mijn kind.
iedereen labeltquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:54 schreef.Crip het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het goed om mensen te labelen?
Want?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vooroordelen? Of (niet lullig bedoeld) mijn waarden en normen? Ik wil geen juf in een burka of een niqaab in de klas van mijn kind.
Goeie weerwoord, in het vervolg als je iemand ergens op wilt wijzen, zorg er dan voor dat je een valide punt hebt.quote:
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Goes both ways bro, je moet zo een zuster ook ondersteunen.
Erg seculair ook.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat moet een nieuw kind daar dan mee als de lerares een niqaab draagt? Die zijn zo jong die weten toch niet beter?![]()
Zou goed helpen bij acceptatie. Dan zouden mensen in Nederland misschien allemaal elkaar accepteren als je meerdere soorten mensen op de voorgrond zet i.p.v een ideaal beeld creëren over hoe de mens zou moeten uit zien of zijn waardoor meer dan de helft buiten de boot valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |