Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
Iedereen een fijne, gezegende ramadanquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Vroeger waren zelfs kinderseries nog maatschappijkritisch. Ben blij dat ik deze pareltjes nog heb meegemaakt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:25 schreef Aloulou het volgende:
Deze aflevering is geweldig (helemaal als je hem nu kijkt)...en maakte wel veel indruk op me![]()
Want jij weer hoe de kinderseries nu zijn?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vroeger waren zelfs kinderseries nog maatschappijkritisch. Ben blij dat ik die tijden nog heb meegemaakt.
Heel veel japanse vecht seriesquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Want jij weer hoe de kinderseries nu zijn?
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:23 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Alleen als ie zich weer eens liet koeieneren.
Nee, maar ik heb nog de tijd meegemaakt dat kinderseries dat een stuk minder gingen bevatten en meer fantasy werden qua thema's. Weet niet hoe het nu is.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Want jij weer hoe de kinderseries nu zijn?
Ovide valt achteraf best wel tegen. Boes is nog best leuk.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die liedjes zijn slechter dan ik me kan herinneren.
Moet toch via iTunes?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:29 schreef Bortecinem het volgende:
Misschien een stomme vraag dit maar ehm, is het uberhaupt mogelijk om zelf een ringtone in te stellen op de iphone? Ik kan het maar niet vinden..
Jaa ben het net aan het lezen online. Wat een gedoe zeg.quote:
Boesboes-liedje klinkt nog leukquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die liedjes zijn slechter dan ik me kan herinneren.
Meeste live action series had ik haat aan bij FoxKids.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:35 schreef mrstylo het volgende:
http://m.imdb.com/title/tt0108949/?ref_=m_nm_knf_i1
Was ook altijd op Fox Kids.![]()
Deze man weet.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Meeste live action series had ik haat aan bij FoxKids.
Power Rangers was wel leuk. En Kippenvel.
Erie Indiana, beetleborgs?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jeetje Kindernet, was ik al helemaal vergeten.quote:
Blijven kijken. Is echt leuk.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:36 schreef Stimorol- het volgende:
TM, die show duurt wel fucking lang. Lig nu al kapot van het lachen tho.
Niet te vergeten: are you afraid of the dark.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jeetje Kindernet, was ik al helemaal vergeten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kindernet
Bassie en Adriaan. ik kan hele liedjes nog zo meezingen
M'n oudste was niet bij de tv weg te slaan.
Kippenvel vond ik toen echt eng.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die keek ik zelf meequote:
Ik zit effe in die programmering te spitten maar moet zeggen dat ik er wel heel veel gevolgd hebquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jeetje Kindernet, was ik al helemaal vergeten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kindernet
Bassie en Adriaan. ik kan hele liedjes nog zo meezingen
M'n oudste was niet bij de tv weg te slaan.
Andersom toch, de serie is nav de boeken verfilmd?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die keek ik zelf meeVolgens mij zijn daar ook nog boeken van verschenen, de 'Kippenvel" reeks.
Boeken waren het origineel.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die keek ik zelf meeVolgens mij zijn daar ook nog boeken van verschenen, de 'Kippenvel" reeks.
Jep.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Andersom toch, de serie is nav de boeken verfilmd?
Ken je deze?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:42 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ik zit effe in die programmering te spitten maar moet zeggen dat ik er wel heel veel gevolgd hebEn aardig wat intro's zitten qua liedje er nog goed in
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kindernet#Programmering_1988-2004
Dat werd én op tv gekeken en op video opgenomenquote:
Hadden toch ook eentje met 2 honden die vast aan elkaar zaten?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Cartoon Network had best wel rare series zo nu en dan
CatDogquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hadden toch ook eentje met 2 honden die vast aan elkaar zaten?
Die VHS-videocassettes en recorders waarschijnlijkquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:45 schreef yvonne het volgende:
Dat werd én op tv gekeken en op video opgenomenIk heb die banden nog, zal wel helemaal vergaan zijn nu.
Ik doe alleen aan Viber, sorry.quote:
Haha heb je die nog? Grappig.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Atari 2600.
Die heb ik ook nog. Met Ms. Pacman en nog een game
28 alweer.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nog voor mijn tijd. Hoe oud ben jij eigenlijk, als ik vragen mag?
Zomaar.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sorry, heb je nummer niet meer.
Blij maken met een dode mus.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:06 schreef Bortecinem het volgende:
Tozz syl je moet me wel minstens 30 seconden laten overgaan he. Wat is dit nou?
Ligt ergens in een doos denk ik. Ik had overigens meer met mijn SNES. Echt honderden uren gestoken in Super Mario World, Sunset Riders, Killer Instinct etc. etc.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:05 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Haha heb je die nog? Grappig.
Wij speelden bij een buurjongen volgens mij weleens paratroopers? Die je neerschiet. En voornamelijk een voetbalmanagerspel![]()
Daarna werd het overuren draaien met:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb nog die bazooka.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ligt ergens in een doos denk ik. Ik had overigens meer met mijn SNES. Echt honderden uren gestoken in Super Mario World, Sunset Riders, Killer Instinct etc. etc.
Ja zomaar verlies je mijn nummer.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jonger dan ik dacht.
[..]
Zomaar?
Die platte waren wel fijn idd.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik vond die pistolen etc. trouwens niet echt tof voor de (S)NES.
Doe mij maar gewoon zo'n controller daarvoor
Wij gaan way back Triggahquote:
Hamdoulilahquote:
Ik had op zo'n markt een turbo controller gekocht. Kon je het spel sneller en langzamer laten afspelen of combo's laten doen met 1 knopquote:
Als dat geen teken is.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:11 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Wij gaan way back Triggah
[..]
Hamdoulilah
Weet eigenlijk ook niet hoe. You can remind me.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja zomaar verlies je mijn nummer.
Ging je wel eens naar een atari salonu in Turkije (Street Fighter enzo)?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik vond die pistolen etc. trouwens niet echt tof voor de (S)NES.
Doe mij maar gewoon zo'n controller daarvoor
graphics in slowmo bedoel je?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik had op zo'n markt een turbo controller gekocht. Kon je het spel sneller en langzamer laten afspelen of combo's laten doen met 1 knopMaar die normale waren het fijnst ja. Lekker button mashen
Laaaaaang geleden, damn.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Ging je wel eens naar atari salonu in Turkije (Street Fighter enzo)?
Nope, vroeger was ik niet echt zo'n gamer ondanks dat ik best wel een obsessie had met computers/technologie.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Ging je wel eens naar atari salonu in Turkije (Street Fighter enzo)?
Ja je kon het spel in slowmo spelen zodat je meer tijd had om te reageren enzo. Best wel irritant tho :pquote:
Eigenlijk wel geniaal.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nope, vroeger was ik niet echt zo'n gamer ondanks dat ik best wel een obsessie had met computers/technologie.
[..]
Ja je kon het spel in slowmo spelen zodat je meer tijd had om te reageren enzo. Best wel irritant tho :p
Ja SNES was bazentijd, uren erachter tot diep in de nacht. Spellen als:quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ligt ergens in een doos denk ik. Ik had overigens meer met mijn SNES. Echt honderden uren gestoken in Super Mario World, Sunset Riders, Killer Instinct etc. etc.
Hahahahaha, dat lijkt mij best awkward ja.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik ben 1 keer met mijn pa naar een internet cafe geweest in Istanbul. Heel het beeld vol met 1000x pop ups met blote chikies. Gewoon bij het opstarten
awkwaarddddddd
Het irritante was ik kon die pop ups ook niet stoppen omdat er continu nieuwe pop ups kwamen. We zijn niet echt te lang gebleven.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hahahahaha, dat lijkt mij best awkward ja.
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het irritante was ik kon die pop ups ook niet stoppen omdat er continu nieuwe pop ups kwamen. We zijn niet echt te lang gebleven.![]()
Zelfs in Istanbul had ik het 's nachts niet zo warm.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb airco maar staat momenteel niet aan. Beetje warmte is wel lekker en morgen vrij dus lekker opblijven en over een paar uurtjes slapen tot in de middag
In Nederland is de lucht veel vochtiger volgens mij. Je kan beter heel warm weer hebben en een droge lucht dan een beetje warm en erg vochtige lucht.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zelfs in Istanbul had ik het 's nachts niet zo warm.
NL vochtiger dan in Istanbul? No way. Zeker niet in Utrecht. Het is hier juist zo droog dat ik het benauwd heb.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In Nederland is de lucht veel vochtiger volgens mij. Je kan beter heel warm weer hebben en een droge lucht dan een beetje warm en erg vochtige lucht.
Istanbul is ook best vochtig. Ik weet nog dat slapen zonder air conditioner daar midden in de zomer bijna niet ging.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In Nederland is de lucht veel vochtiger volgens mij. Je kan beter heel warm weer hebben en een droge lucht dan een beetje warm en erg vochtige lucht.
http://www.meteoprog.nl/nl/weather/Utrecht/quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
NL vochtiger dan in Istanbul? No way. Zeker niet in Utrecht. Het is hier juist zo droog dat ik het benauwd heb.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:16 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ja SNES was bazentijd, uren erachter tot diep in de nacht. Spellen als:
[ afbeelding ]
Waar ik altijd Chun-Li of Dhalsim was
[ afbeelding ]
Scorpion![]()
En SimCity uren gespeeld erop, hele steden uit de grond gestampt:
[ afbeelding ]
Wtf? Geloof ik niets van. Dat kan niet de luchtvochtigheidsgraad zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
http://www.meteoprog.nl/nl/weather/Utrecht/
97% luchtvochtigheid
Welquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wtf? Geloof ik niets van. Dat kan niet de luchtvochtigheidsgraad zijn.Toch?
Meeste tijd gestoken in Rollercoaster Tycoon, denk ik.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit op pc gespeeld?
Ik woon ook in Utrecht en is hier echt vochtig.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
NL vochtiger dan in Istanbul? No way. Zeker niet in Utrecht. Het is hier juist zo droog dat ik het benauwd heb.
Hmmquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wel
Daarom is warm weer in NL ook niet echt lekker
jij?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Meeste tijd gestoken in Rollercoaster Tycoon, denk ik.
Lion King op de SNES was best wel nicequote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je moet alsnog wel Alaaddin en Lion King gespeeld hebben
Die op de pc was een exacte port, met wel wat minder graphics dacht ikquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lion King op de SNES was best wel nice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |