Haha heb je die nog? Grappig.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Atari 2600.
Die heb ik ook nog. Met Ms. Pacman en nog een game
28 alweer.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nog voor mijn tijd. Hoe oud ben jij eigenlijk, als ik vragen mag?
Zomaar.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sorry, heb je nummer niet meer.
Blij maken met een dode mus.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:06 schreef Bortecinem het volgende:
Tozz syl je moet me wel minstens 30 seconden laten overgaan he. Wat is dit nou?
Ligt ergens in een doos denk ik. Ik had overigens meer met mijn SNES. Echt honderden uren gestoken in Super Mario World, Sunset Riders, Killer Instinct etc. etc.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:05 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Haha heb je die nog? Grappig.
Wij speelden bij een buurjongen volgens mij weleens paratroopers? Die je neerschiet. En voornamelijk een voetbalmanagerspel![]()
Daarna werd het overuren draaien met:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb nog die bazooka.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ligt ergens in een doos denk ik. Ik had overigens meer met mijn SNES. Echt honderden uren gestoken in Super Mario World, Sunset Riders, Killer Instinct etc. etc.
Ja zomaar verlies je mijn nummer.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jonger dan ik dacht.
[..]
Zomaar?
Die platte waren wel fijn idd.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik vond die pistolen etc. trouwens niet echt tof voor de (S)NES.
Doe mij maar gewoon zo'n controller daarvoor
Wij gaan way back Triggahquote:
Hamdoulilahquote:
Ik had op zo'n markt een turbo controller gekocht. Kon je het spel sneller en langzamer laten afspelen of combo's laten doen met 1 knopquote:
Als dat geen teken is.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:11 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Wij gaan way back Triggah
[..]
Hamdoulilah
Weet eigenlijk ook niet hoe. You can remind me.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja zomaar verlies je mijn nummer.
Ging je wel eens naar een atari salonu in Turkije (Street Fighter enzo)?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik vond die pistolen etc. trouwens niet echt tof voor de (S)NES.
Doe mij maar gewoon zo'n controller daarvoor
graphics in slowmo bedoel je?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik had op zo'n markt een turbo controller gekocht. Kon je het spel sneller en langzamer laten afspelen of combo's laten doen met 1 knopMaar die normale waren het fijnst ja. Lekker button mashen
Laaaaaang geleden, damn.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Ging je wel eens naar atari salonu in Turkije (Street Fighter enzo)?
Nope, vroeger was ik niet echt zo'n gamer ondanks dat ik best wel een obsessie had met computers/technologie.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Ging je wel eens naar atari salonu in Turkije (Street Fighter enzo)?
Ja je kon het spel in slowmo spelen zodat je meer tijd had om te reageren enzo. Best wel irritant tho :pquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |