De originele was ook het leukste, daarna werd het bagger.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Na mighty morphin keek ik niet meer.
Damnquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wii U heeft echt een gigantische gamepad. Zit een flink scherm in.
[ afbeelding ]
Met Mario kart best handig om als map te gebruiken
Inderdaad, geniet soms nog wel eens van de intro muziekquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De originele was ook het leukste, daarna werd het bagger.
GOGO POWER RANGERSquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Inderdaad, geniet soms nog wel eens van de intro muziek
Ooh die goede oude tijd.quote:
hehehequote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
GOGO POWER RANGERS
Als je het nu terug kijkt is het trouwens best raar. Het valt heel snel op dat de gevechten in robots heel slecht zijn en de gevechten normaal zijn net cuneyt arkin films
Niet te veel nadenken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik dacht wel altijd van, terwijl de zords uit de grond komen en vormen tot de Megazord, waarom zit de monster altijd te wachten tot het klaar is
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik snapte er toen nog niks van, maar keek voor de gevechten en dat ene meisje
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hehehe
ik dacht wel altijd van, terwijl de zords uit de grond komen en vormen tot de Megazord, waarom zit de monster altijd te wachten tot het klaar is
Of dat moslims erachter kwamen dat Haim Saban ( producer ) een jood was en gingen huilie doen, 2e seizoen werd de gele ranger 'Aisha'quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik zie nu trouwens dat de gele power ranger een Aziaat was
Overigens had ik er echt een hekel aan als de groene of witte power ranger opeens iedereen komt reddenDan had ik zoiets van: Kom dan gewoon eerder
Van de comics vond ik Spiderman en Batman de leukstequote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Of dat moslims erachter kwamen dat Haim Saban ( producer ) een jood was en gingen huilie doen, 2e seizoen werd de gele ranger 'Aisha'
Die waren ook tof idd, maar xmen vond ik echt intellectueel.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Van de comics vond ik Spiderman en Batman de leukste
Was een kenmerk idd.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Er zijn wel meer van dat soort "domme vijanden" in oude (en nieuwe) series/tekenfilms/films.
Waarom hebben ze tegenwoordig niet van dit soort tekenfilms op tv?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Van de comics vond ik Spiderman en Batman de leukste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |