quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen weldenkend mens zal dat willen toch.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je dat zou willen, maar ik zal je niet tegenhouden. Doe datgene waarbij je je goed voelt.Is het wel willen in de "echte" zin of een vorm van traditie volgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begrijp me niet verkeerd: van mij mag het, vrije keus FTW"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Alle gekheid op een stokje, maar ik begrijp niet waarom per se zwart. Wit zou in de zomermaanden inderdaad een praktischere kleur zijn. Ik betwijfel of de vrouwen in de tijd van de Profeet er ook in het zwart bijliepen in dat klimaat.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waren die sowieso al gesluierd?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Alle gekheid op een stokje, maar ik begrijp niet waarom per se zwart. Wit zou in de zomermaanden inderdaad een praktischere kleur zijn. Ik betwijfel of de vrouwen in de tijd van de Profeet er ook in het zwart bijliepen in dat klimaat.
Geinspireerd door taqlied ( immitatie ) denk ik, veel moslims in SA en Iran doen zwart aan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Alle gekheid op een stokje, maar ik begrijp niet waarom per se zwart. Wit zou in de zomermaanden inderdaad een praktischere kleur zijn. Ik betwijfel of de vrouwen in de tijd van de Profeet er ook in het zwart bijliepen in dat klimaat.
[..]
Ik begrijp niet waarom je dat zou willen, maar ik zal je niet tegenhouden. Doe datgene waarbij je je goed voelt.Dan zal ik je tegenhouden in het tegenhoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Allebei komt wel voor; ligt aan waar je opgegroeid bent.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Is het wel willen in de "echte" zin of een vorm van traditie volgen?
Begrijp me niet verkeerd: van mij mag het, vrije keus FTW
Ik snap het idee er achter ook niet. It beats the purpose een beetje, zoals ik het zie. Je wilt je bedekken, en niet opvallen. Maar als je je zo kleedt ga je juist extra opvallenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:23 schreef Triggershot het volgende:
Ik snap het niet, het is tig graden en dan helemaal bedekt en vaak in het zwart, wat bezielt ze.
Eerlijk is eerlijk, naar een zuster zo gekleed kijk ik geen 2e x.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik snap het idee er achter ook niet. It beats the purpose een beetje, zoals ik het zie. Je wilt je bedekken, en niet opvallen. Maar als je je zo kleedt ga je juist extra opvallen
Je doet maar.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dan zal ik je tegenhouden in het tegenhouden
Ik wil zo graag vanalles zeggen over tradities etc (ook bij joden en christelijken), maar ik wil boosheid en geen relquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:33 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Allebei komt wel voor; ligt aan waar je opgegroeid bent.
Als ze een goede lerares is waarom niet?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je doet maar.
No way dat mijn neefjes en nichtjes (en wellicht ooit mijn eigen kinderen) les zullen krijgen van iemand die haar gezicht zo bedekt. Alleen oogcontact is niet voldoende.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als ze een goede lerares is waarom niet?
Zeg gewoon wat je denkt. Wat boeit het.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wil zo graag vanalles zeggen over tradities etc (ook bij joden en christelijken), maar ik wil boosheid en geen rel
Je ziet ze toch lopen of niet soms? Stoor jij je daar aan?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Ik begrijp niet waarom je dat zou willen, maar ik zal je niet tegenhouden. Doe datgene waarbij je je goed voelt.Precies laat ze het gene doen waar ze zich goed bij voelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waarom mag ik niet bij een publieke functie als ik in het zwart ben? Ze zien mijn gezicht toch?
En ook al zag je die niet, ben je bang om met iemand te communiceren die je alleen op basis van innerlijk moet beoordelen?
Racist!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, naar een zuster zo gekleed kijk ik geen 2e x.
Wat bedoel je met gesluierd?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waren die sowieso al gesluierd?
Nee man.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Je ziet ze toch lopen of niet soms? Stoor jij je daar aan?
Ik ben ervan overtuigd dat goed gebruik van lichaamstaal (daar hoort gezichtsuitdrukking bij) een wezenlijk onderdeel is van goede communicatie. Zonder goede communicatie kan je wat mij betreft geen goede lerares zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als ze een goede lerares is waarom niet?
Hoop gezeik hier vermijdenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zeg gewoon wat je denkt. Wat boeit het.
''Geen weldenkend mens zou dat willen''quote:
Alleen TheMagnificent heeft mijn sarcasme opgepikt dus.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:39 schreef Crip het volgende:
[..]
''Geen weldenkend mens zou dat willen''
Nou als je je daar niet aan zou storen laat je ze dat lekker zelf beslissen.
Of de dames in de tijd van Mohammed reeds enige hoofdbedekking droegen (om welke reden dan ook).quote:
Het gaat mij erom dat ik vind dat je niet fatsoenlijk kan communiceren zonder goed gebruik van lichaamstaal (daar hoort gezichtsuitdrukking bij).quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:37 schreef Crip het volgende:
En waarom mag ik niet bij een publieke functie als ik in het zwart ben? Ze zien mijn gezicht toch?
En ook al zag je die niet, ben je bang om met iemand te communiceren die je alleen op basis van innerlijk moet beoordelen?
Dat gaat prima.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat goed gebruik van lichaamstaal (daar hoort gezichtsuitdrukking bij) een wezenlijk onderdeel is van goede communicatie. Zonder goede communicatie kan je wat mij betreft geen goede lerares zijn.
Leuk voor jullie.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alleen TheMagnificent heeft mijn sarcasme opgepikt dus.
Maar goed dat iedereen daar anders over denkt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat ik vind dat je niet fatsoenlijk kan communiceren zonder goed gebruik van lichaamstaal (daar hoort gezichtsuitdrukking bij).
Ik vind van niet, en ik zou er geen goed gevoel bij hebben als een neefje/nichtje les krijgt van een lerares die haar gezicht bedekt.quote:
En ik zou er geen goed gevoel bij hebben als mijn neefje/nichtje les krijgt van een lerares waarbij haar boobs bijna uit haar truitje vallen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik vind van niet, en ik zou er geen goed gevoel bij hebben als een neefje/nichtje les krijgt van een lerares die haar gezicht bedekt.
Van mij mag je lesgeven aan andere kinderen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar goed dat iedereen daar anders over denkt.
Ja, de mannen ook. Is ook het slimste in een woestijnklimaat. In de Koran wordt ook gezegd dat de vrouwen hun hoofddoeken (khumur) over hun boezems, die toen nog vaak onbedekt waren, moeten laten zakken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of de dames in de tijd van Mohammed reeds enige hoofdbedekking droegen (om welke reden dan ook).
We hebben het niet over een hoofddoek he? Maar een niqaab of een burka. Eerste boeit me niet, de andere 2 doen mijn wenkbrauwen fronsen...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar goed dat iedereen daar anders over denkt.
Eens.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:43 schreef Crip het volgende:
[..]
En ik zou er geen goed gevoel bij hebben als mijn neefje/nichtje les krijgt van een lerares waarbij haar boobs bijna uit haar truitje vallen.
Ik geef al les aan kinderen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Van mij mag je lesgeven aan andere kinderen.Interesseert mij niet.
Het ligt aan wat ze moet communiceren. Je hebt namelijk alleen gezichtsuitdrukkingen nodig als je over emotionele onderwerpen wil praten, want kranten en boeken communiceren ook goed.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat goed gebruik van lichaamstaal (daar hoort gezichtsuitdrukking bij) een wezenlijk onderdeel is van goede communicatie. Zonder goede communicatie kan je wat mij betreft geen goede lerares zijn.
Weet ik. Maar ik vind dat de meiden die daar wel voor kiezen niet zo beoordeeld moeten worden. Ze worden meteen afgeschreven en niemand weet hoe ze zijn of wat voor een kwaliteiten ze beschikken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
We hebben het niet over een hoofddoek he? Maar een niqaab of een burka. Eerste boeit me niet, de andere 2 doen mijn wenkbrauwen fronsen...
Een afgezien van "overdreven", wat moet jouw neefje van 6 daarmee? Ziet hij niet eens..quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:43 schreef Crip het volgende:
[..]
En ik zou er geen goed gevoel bij hebben als mijn neefje/nichtje les krijgt van een lerares waarbij haar boobs bijna uit haar truitje vallen.
Bedoel je voordat de huidige kledingvoorschriften werden voorgeschreven?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of de dames in de tijd van Mohammed reeds enige hoofdbedekking droegen (om welke reden dan ook).
Als lerares ben je continu aan het zenden en ontvangen. Dat is wat anders in het geval van kranten en boeken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het ligt aan wat ze moet communiceren. Je hebt namelijk alleen gezichtsuitdrukkingen nodig als je over emotionele onderwerpen wil praten, want kranten en boeken communiceren ook goed.
Dat zou ik wel gunnen aan mijn neefje of zoon.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:43 schreef Crip het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat zou ik wel gunnen aan mijn neefje of zoon.
Die meiden moeten wat mij betreft beseffen dat een dergelijke keuze wel consequenties kan hebben inzake hun beroepsperspectief.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik vind dat de meiden die daar wel voor kiezen niet zo beoordeeld moeten worden. Ze worden meteen afgeschreven en niemand weet hoe ze zijn of wat voor een kwaliteiten ze beschikken.
Het punt wat hij en crip probeert te maken is volgens mij meer dat je leraren hebben die niet bedekt zijn en minder geschikt als andere leraren die dan wel bedekt zijn en dat bedekt zijn niets zegt over kwaliteiten.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als lerares ben je continu aan het zenden en ontvangen. Dat is wat anders in het geval van kranten en boeken.
Ouderavonden. Ik droom nu al.quote:
Wat moet een nieuw kind daar dan mee als de lerares een niqaab draagt? Die zijn zo jong die weten toch niet beter?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een afgezien van "overdreven", wat moet jouw neefje van 6 daarmee? Ziet hij niet eens..
Nee klopt. Maar die zijn er wel.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niet met een volledig bedekt gezicht...
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat moet een nieuw kind daar dan mee als de lerares een niqaab draagt? Die zijn zo jong die weten toch niet beter?![]()
Zou goed helpen bij acceptatie. Dan zouden mensen in Nederland misschien allemaal elkaar accepteren als je meerdere soorten mensen op de voorgrond zet i.p.v een ideaal beeld creëren over hoe de mens zou moeten uit zien of zijn waardoor meer dan de helft buiten de boot valt.
Dan heb je nog steeds niet verteld waar de gezichtsuitdrukkingen belangrijk zijn, want je hebt het niet nodig om te ontvangen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als lerares ben je continu aan het zenden en ontvangen. Dat is wat anders in het geval van kranten en boeken.
Ja? Maar goed, stel dat het zo is. Waarom alleen de vouwen?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het ligt aan wat ze moet communiceren. Je hebt namelijk alleen gezichtsuitdrukkingen nodig als je over emotionele onderwerpen wil praten, want kranten en boeken communiceren ook goed.
2 mashallahs.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En dan voor het trouwen wel een mashaAllah zuster kiezen.
Weet niet eigenlijk. Ik kijk af met wie ik eindig. Ik zoek niet een bepaalde type.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alleen vrouwen? Wat is je vraag?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja? Maar goed, stel dat het zo is. Waarom alleen de vouwen?
mocro sletje om de hoek zal het niet zijn iig.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet niet eigenlijk. Ik kijk af met wie ik eindig. Ik zoek niet een bepaalde type.
Het klopt dat er genoeg slechte leraren zijn, en dat een meid onder zo'n sluier een goede lerares kan zijn. Neemt niet weg dat ik vind dat de sluier ervoor zorgt dat je inlevert op je communicatieve skills waardoor je ook geen goede lerares wordt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het punt wat hij en crip probeert te maken is volgens mij meer dat je leraren hebben die niet bedekt zijn en minder geschikt als andere leraren die dan wel bedekt zijn en dat bedekt zijn niets zegt over kwaliteiten.
Hoe kun je dat weten als je dat nooit in de praktijk hebt gezien.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het klopt dat er genoeg slechte leraren zijn, en dat een meid onder zo'n sluier een goede lerares kan zijn. Neemt niet weg dat ik vind dat de sluier ervoor zorgt dat je inlevert op je communicatieve skills waardoor je ook geen goede lerares wordt.
4 zusters in shaa Allah.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Let op je taalgebruik.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
mocro sletje om de hoek zal het niet zijn iig.
Precies. Het gaat om de +punten.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet niet eigenlijk. Ik kijk af met wie ik eindig. Ik zoek niet een bepaalde type.
Kom op zeg...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoe kun je dat weten als je dat nooit in de praktijk hebt gezien.![]()
Of juist beter wanneer ze menselijke, ongewenste mimiek achterwege / onzichtbaar laat op sommige momenten. Lachen, woede, etc hoor je toch wel aan stem.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het klopt dat er genoeg slechte leraren zijn, en dat een meid onder zo'n sluier een goede lerares kan zijn. Neemt niet weg dat ik vind dat de sluier ervoor zorgt dat je inlevert op je communicatieve skills waardoor je ook geen goede lerares wordt.
Sowieso geen mocro.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
mocro sletje om de hoek zal het niet zijn iig.
Aha. Zitten veel lieve meisjes tussen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het meisje waar je uit respect geen 2e x naar kijkt.
Ik ben ervan overtuigd dat de sluier je communicatieve skills belemmert. Net zoals jij vindt dat je datgene moet doen waarbij je je goed voelt vind ik ook dat ik moet doen waarbij ik me goed voel: neefjes/nichtjes/evt. eigen kinderen les laten krijgen van iemand bij wie ik wél een goed gevoel heb.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoe kun je dat weten als je dat nooit in de praktijk hebt gezien.![]()
Nee. Is geen robot, en zou ook geen robot wensen voor mijn kinderen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Of juist beter wanneer ze menselijke, ongewenste mimiek achterwege / onzichtbaar laat op sommige momenten. Lachen, woede, etc hoor je toch wel aan stem.
"uit respect"quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het meisje waar je uit respect geen 2e x naar kijkt.
Je noemt andere sletten maar je denkt niet eraan hoe je dat zou vinden als random mannen dat zeggen over jouw zusjes/zussen/nichten/whatever.quote:
Wat ben je zelf dan, Koerdisch?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sowieso geen mocro.
Een Koerd of Nederlander.
Zal ook wel beter aansluiten op je overtuigingen op langer termijn.quote:Aha. Zitten veel lieve meisjes tussen.
Crip heeft een punt. Nu is het alleen op vooroordelen gebaseerd en niet op waarnemingen.quote:
Yes.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat ben je zelf dan, Koerdisch?
[..]
Zal ook wel beter aansluiten op je overtuigingen op langer termijn.
Dat noem ik intuïtie.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:54 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Crip heeft een punt. Nu is het alleen op vooroordelen gebaseerd en niet op waarnemingen.
Ik noem alleen sletjes een slet, dus wanneer het niet van toepassing is, gaat het niet om hen, zeker niet om het gemiddelde Marokkaanse meisje, dus waar heb je het over?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Je noemt andere sletten maar je denkt niet eraan hoe je dat zou vinden als random mannen dat zeggen over jouw zusjes/zussen/nichten/whatever.
Sinds wanneer is het goed om mensen te labelen?
Vooroordelen? Of (niet lullig bedoeld) mijn waarden en normen? Ik wil geen juf in een burka of een niqaab in de klas van mijn kind.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:54 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Crip heeft een punt. Nu is het alleen op vooroordelen gebaseerd en niet op waarnemingen.
Goes both ways bro, je moet zo een zuster ook ondersteunen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Yes.
Denk het ook. Ik wil wel een vrouw die mij beter maakt en aan zulke zusters heb je het meeste aan.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik noem alleen sletjes een slet, dus wanneer het niet van toepassing is, gaat het niet om hen, zeker niet om het gemiddelde Marokkaanse meisje, dus waar heb je het over?
Ze heeft zeker een punt, maar het is nou eenmaal zo dat uuterlijk en representativiteit belangrijk is. Punkers/gothics/metal liefhebbers die compleet zwart zijn gekleed, lange haren en baard, komen ook moeilijker aan een baan. Terwijl ze misschien heel capabel zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:54 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik noem dat retoriek.quote:
Dat dus. Ik heb niets tegen een juf met een hoofddoek.:)quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vooroordelen? Of (niet lullig bedoeld) mijn waarden en normen? Ik wil geen juf in een burka of een niqaab in de klas van mijn kind.
iedereen labeltquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:54 schreef.Crip het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het goed om mensen te labelen?
Want?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vooroordelen? Of (niet lullig bedoeld) mijn waarden en normen? Ik wil geen juf in een burka of een niqaab in de klas van mijn kind.
Goeie weerwoord, in het vervolg als je iemand ergens op wilt wijzen, zorg er dan voor dat je een valide punt hebt.quote:
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Goes both ways bro, je moet zo een zuster ook ondersteunen.
Erg seculair ook.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat moet een nieuw kind daar dan mee als de lerares een niqaab draagt? Die zijn zo jong die weten toch niet beter?![]()
Zou goed helpen bij acceptatie. Dan zouden mensen in Nederland misschien allemaal elkaar accepteren als je meerdere soorten mensen op de voorgrond zet i.p.v een ideaal beeld creëren over hoe de mens zou moeten uit zien of zijn waardoor meer dan de helft buiten de boot valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |