goed voorbeeld is de JSF de eurofighter is goedkoper en vliegt al.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dan doen we iets grondig verkeerd in de inkoop
De Eurofighter is een goed toestel maar ze willen graag een lagere radarsignatuur, een vliegtuig wat meer multipurpose is (interceptie en grondondersteuning) en verder is er gezeik over de compatibiliteit van het toestel met de wapensystemen (allemaal Americaans dus...).quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:19 schreef Bintzak het volgende:
[..]
goed voorbeeld is de JSF de eurofighter is goedkoper en vliegt al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Ik weet trouwens niet precies hoe de rest van de technologie zich verhoudt tot die van de Eurofighter, al die sensoren, optische tracking etc. en in welke mate dat aan te passen zou zijn voor een toestel zoals de Eurofighter.
[ Bericht 8% gewijzigd door Bram_van_Loon op 31-07-2014 17:44:28 ]ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Ik vrees dat je dan te "wetenschappelijk", te "logisch" denkt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik heb echter de indruk dat het eerder een gebrek aan ambitie is.
Dat zou best kunnen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vrees dat je dan te "wetenschappelijk", te "logisch" denkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Bram_van_Loon op 31-07-2014 17:50:24 ]ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
De coalities zijn soms voorspelbaar, maar ik denk dat er ook heel wat onvoorspelbare coalities kunnen komen. Ook denk ik dat het misschien niet 1 tegen de ander is, maar meer dan 3 groepen tegen elkaar. Dat de Islamitische wereld 1 vuist zal vormen lijkt logisch, maar toch is ook daar veel verdeeldheid.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:21 schreef laforest het volgende:
Ik heb het gevoel dat we richting een nieuwe wereldoorlog gaan, eerst via economische en digitale wegen en dan door conventionele oorlogsvoering. Of er een idioot is die een atoombom afschiet valt te bezien, maar als het gebeurd dan gaan er meteen heel veel de lucht in via een pre-emptive strike of als reactie of een enkele bom.
Nevertheless, ik ben er van overtuigd dat er een wereldoorlog komt. Ik had altijd gedacht dat de EU samen met de VS, Rusland, Australië, Canada en China tegen de Islamitische wereld zouden vechten, maar ik denk dat het wel eens anders zou kunnen gaan.
Wat stond er ook weer in het boek van Nostradamus ?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:02 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
De coalities zijn soms voorspelbaar, maar ik denk dat er ook heel wat onvoorspelbare coalities kunnen komen. Ook denk ik dat het misschien niet 1 tegen de ander is, maar meer dan 3 groepen tegen elkaar. Dat de Islamitische wereld 1 vuist zal vormen lijkt logisch, maar toch is ook daar veel verdeeldheid.
Dat staat in de Bijbelquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:40 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat stond er ook weer in het boek van Nostradamus ?
Iets met rampen die mekaar opvolgen enz.
Maar hopen dat het niet klopte het boek, denk ik dan maar, al is het maar voor de jeugd !
Nostradamus nooit gelezen?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:47 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Dat staat in de Bijbel
Nee, wel ooit een samenvatting ofzo (misschien alleen de achterkant dat weet ik niet meer) , maar vond het destijds maar een beetje Bijbel-plagiaat. Sowieso voorspelling van einde der tijden, hel en verdoemenis is een beetje dramaqueen. Ok, een gewaarschuwd mens telt voor 2, maartoch...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:59 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nostradamus nooit gelezen?
Interesant boek vond ik het, lettertype ook netjes !
Waarschuwen voor wat, als er iets gebeurt is het toch gedaan denk ik me ?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:12 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
. Ok, een gewaarschuwd mens telt voor 2, maartoch...
Hoe kunnen mensen ook te weinig geëngageerd en ongevoelig zijn om zulke gruwelijke, en zelfs nog uitermate educatieve vliegrampexperimenten serieus te kunnen nemen?! Kan een blijkbaar nog onbekend defect beter worden onderwezen?!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:27 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waarschuwen voor wat, als er iets gebeurt is het toch gedaan denk ik me ?
Krijg ik nou een overhoring? Ojeequote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:27 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waarschuwen voor wat, als er iets gebeurt is het toch gedaan denk ik me ?
Welk leger?quote:
Wat en wat dacht iemand alleen er tegen te kunnen ondernemen ?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hoe kunnen mensen ook te weinig geëngageerd en ongevoelig zijn om zulke gruwelijke, en zelfs nog uitermate educatieve vliegrampexperimenten serieus te kunnen nemen?! Kan een blijkbaar nog onbekend defect beter worden onderwezen?!
valt wel mee toch? 100 000 moslims gingen toch dood? ja maar tsja als je antimoslim bent is dat mischien juist weer een feest..quote:
In het interbellum was er de Volkenbond.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:58 schreef telefeun2 het volgende:
Zal wel meevallen, knul. Tegenwoordig is er veel meer transparantie, een VN en een NAVO.
Het tweede filmpje - jammer van de slechte resolutie - is een beter wervingsfilmpje, het is voor een jonger iemand aantrekkelijk om uit te proberen of dat hij een kerel is en het is aantrekkelijk om zulke ervaringen op te doen. De boodschap van het eerste filmpje dat ook een doel van het Nederlandse leger is om zwakkeren te helpen klopt op zich wel. Het Nederlandse leger wordt bijvoorbeeld ook ingezet om ondersteuning te bieden in gebieden waar een natuurramp plaatsvond. Niets mis mee zolang daar ruimte voor is. Maar ja, als het oorlog is dan moet je wel bereid zijn om een ander te doden, wat dat betreft is het filmpje misschien wat misleidend, anderzijds weet iedere jongere dat hopelijk wel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 05:20 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Welk leger?
Oh wacht je bedoelt dat puddinglegertje zonder budget waarvan al het materieel piept en kraakt.
Maak je geen zorgen Nederland heeft al lang geen leger meer. We hebben tegenwoordig de 'Gewapende Arm der Ontwikkelingssamenwerking'.
Filmpje hieronder is naar mijn mening een van de betere, maarja dat was 'vroeger'.
Reagan memoires, 1983quote:"Three years had taught me something surprising about the Russians: Many people at the top of the Soviet hierarchy were genuinely afraid of America and Americans. Perhaps this shouldn't have surprised me, but it did...During my first years in Washington, I think many of us in the administration took it for granted that the Russians, like ourselves, considered it unthinkable that the United States would launch a first strike against them. But the more experience I had with Soviet leaders and other heads of state who knew them, the more I began to realize that many Soviet officials feared us not only as adversaries but as potential aggressors who might hurl nuclear weapons at them in a first strike...Well, if that was the case, I was even more anxious to get a top Soviet leader in a room alone and try to convince him we had no designs on the Soviet Union and Russians had nothing to fear from us."
Ik vind het niet zo'n rare gedachte als je bedenkt dat de russen degene waren die de amerikanen tegenover zich zagen, en dat die de enigen waren die al eerder kernwapens in het echt gebruikt hadden.quote:
Hmmm expect the unexpected dusquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:35 schreef HelloEverybody het volgende:
Het gaat nog wel een aantal jaar duren voor WO III komt. Maar dat hij komt is zeker.
http://eindtijdinbeeld.nl/EiB-Dromen/noorse_profetie_wo3.html
Driemaal is scheepsrecht. Dan pas is het echte einde nabij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |