Ik had gister een gepimpte VW T4 naast mequote:Op donderdag 31 juli 2014 18:43 schreef Palomar het volgende:
*heel verhaal over een persoon met kleine piemel*
Ik rijd juist opvallend rustig. 110 doorsukkelen op een 130 met geopende spitsstrook (dus nu 100). Normaal had ik gewoon 130 gereden. Van het weekend op en neer naar Limburg geweest en daar verschilde het heel erg, hele stukken 140 op de CC, maar ook hele stukken gewoon lekker meetuffen. Vrijdag nipt de rouwstoet bij Eindhoven gemist (gelukkig, mensen gaan dan opeens heel raar doen op de weg). Terugweg gemiddeld 105 gereden met een verbruik van 7,0 op 100. Enige keer die ik beter gereden heb, was 6,6:100 met 84 gemiddeld, maar dat was nog niet eens een derde van de afstand van zondagavond.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:19 schreef Palomar het volgende:
Overigens is mijn anti-irritatie deze periode van het jaar waarin iedereen op vakantie is. Gewoon overal lekker doorblazen zonder files
Ja, zeg. Stomme beesten! Een beetje verkeersregels niet begrijpen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:38 schreef AdoraBelle het volgende:
OMG, bedenkt een hert achtig wezen om even zo voor je auto langs de snelweg over te steken... moest echt vol in de remmen. M'n hart zat in m'n keel daarna. Door m'n beste vriendin die naast me zat kon ik gelukkig weer redelijk tot rust komen.
We zijn er goed vanaf gekomen. Alleen de banden zijn nu niet helemaal rond meer.
Of midden op de weg stil blijven staan. Toen ik nog veel door het Twentse platteland reed vaak genoeg in de remmen moeten knallen om een ree te ontwijken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:45 schreef twiFight het volgende:
Je vraagt je soms toch af wat er in de hoofden van die herten om gaat. "Help, daar komt een groot zwaar dodelijk object aan. In plaats van veilig langs de kant te blijven staan, moet ik daar toch echt nog snel voorlangs!"
En met dezelfde logica kun je ook 90% van het verkeer in nederland omschrijven.
Rijden in nederland is gevaarlijk vanwege medenederlanders, niet vanwege het wegennetquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:26 schreef Fer het volgende:
Inhalen met een aanhanger op bochtige berg weggetjes. Afdalen in de stromend regen met spekglad asfalt of beton. Heerlijk
Dan vraag me toch hoe gevaarlijk rijden in Nederland nou echt is.
Alles is relatief. Oh, en als je dat al gevaarlijk vindt..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:26 schreef Fer het volgende:
Inhalen met een aanhanger op bochtige berg weggetjes. Afdalen in de stromend regen met spekglad asfalt of beton. Heerlijk
Dan vraag me toch hoe gevaarlijk rijden in Nederland nou echt is.
Soms zie je ook mensen op de vangrail zitten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:05 schreef Ridocar het volgende:
Twee auto's op de vluchtstrook van de A4. de bestuurder van de voorste auto staat bij auto 2 met de bestuurder te praten die in de achterste auto zit. Werkelijk! Als je een doodswens hebt betrek dan anderen er niet bij. Achter de vangrail is het een stuk veiliger...
Net zat ik al "Stomme kut!" te roepen in de auto.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:15 schreef totalvamp het volgende:
Het is ook weer kattenseizoen op de weg. In de afgelopen paar dagen 5 ontweken en helaas 1 onder de auto gehad.
Dank voor de waarschuwing!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:15 schreef totalvamp het volgende:
Het is ook weer kattenseizoen op de weg. In de afgelopen paar dagen 5 ontweken en helaas 1 onder de auto gehad.
Dit dus, Sociaal zijn is niet altijd handig. Een variant is het invoegend verkeer achter een vrachtauto dat van de invoegstrook ongezien naar de linker rijstrook gaat. Leuk voor achteropkomend verkeer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:59 schreef AdoraBelle het volgende:
Invoeghulp...
Leuk dat u iemand wilt helpen met invoegen mevrouw, maar wilt u niet naar links gaan net voordat ik u inhaal? De rest van de weg was sowieso vrij dus die persoon op de invoegstrook kon makkelijk zelf een plekje zoeken.
Na mijn lichtsignaal gaf betreffende vrouw wel behoorlijk wat gas, maar ik weet niet of ze het begrepen heeft.
Ja, die had ik vandaag. Alleen die zat ook achter de vrachtwagen en ging naar links vanaf de invoeger, thanks, ik reed ook weer 80. En dan pas gas gaan geven als je je rem weer los kan laten omdat je net zo hard rijdt als hij.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:29 schreef Ridocar het volgende:
Dit dus, Sociaal zijn is niet altijd handig. Een variant is het invoegend verkeer achter een vrachtauto dat van de invoegstrook ongezien naar de linker rijstrook gaat. Leuk voor achteropkomend verkeer.
Je kunt het ook omdraaien. Die agent zag die C1 keihard aan scheuren. Je kunt je afvragen of het dan verstandig is door rood te beuken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:32 schreef NieuweNier het volgende:
Vandaag was er weer iemand lekker debiel bezig. We kwamen op een kruispunt van een 70 weg. We hadden voorrang.
Een politieagent wilde echter door rood rijden. Dus ik en 3 andere auto's natuurlijk stoppen.
Komt er een idioot in een c1 keihard langscheuren bijna tegen die agent aan.
Sommige mensen begrijpen snelheid aanpassen niet. Dat je er soms 70 mag betekend niet dat dat in alle gevallen verstandig is.
Bovendien je kijkt toch voordat je oversteekt? Er rijden zat mensen door rood. Dat hoeft niet je dood te worden.![]()
Dat is niet echt hoe het ging. Die c1 reed echt twee keer zo hard als de rest van het verkeer. Die agent had de c1 niet kunnen aan zien komen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je kunt het ook omdraaien. Die agent zag die C1 keihard aan scheuren. Je kunt je afvragen of het dan verstandig is door rood te beuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |