Heb je al een pizza gedoneerd? http://pizzaidf.orgquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:34 schreef AchJa het volgende:
In Israël staan ze iig wel achter hun leger...![]()
![]()
[ afbeelding ]
*kwijl*quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:34 schreef AchJa het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Daar wil ik wel achter staanquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:34 schreef AchJa het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Dat was te verwachten... Public intel.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:53 schreef Erasmo het volgende:
Net op Radio 1, die prutsers van de Telegraaf hebben dat stukje over die commando's geschreven, een Russische krant heeft het overgenomen en nu gelooft half de regio dat we daar komen om separatisten af te knallen.
http://www.radio1.nl/popup/terugluisteren-uren/2014-07-25/21:00quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:53 schreef Erasmo het volgende:
Net op Radio 1, die prutsers van de Telegraaf hebben dat stukje over die commando's geschreven, een Russische krant heeft het overgenomen en nu gelooft half de regio dat we daar komen om separatisten af te knallen.
Daar dus. Nou maar hopen dat het allemaal met een sisser afloopt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
http://www.radio1.nl/popup/terugluisteren-uren/2014-07-25/21:00
19:50
Gezellig.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:53 schreef Nibb-it het volgende:
Russia Steps Up Help for Rebels in Ukraine War
KIEV, Ukraine — Rather than backing down after last week’s downing of a civilian passenger jet, Russia appears to be intervening more aggressively in the war in eastern Ukraine in what American and Ukrainian officials call a dangerous escalation that will almost certainly force more robust retaliation from the United States and Europe. - http://www.nytimes.com/20(...)-says.html?ref=world
Yup. En als het goed is krijgt NLD de MQ9-Reaper.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:14 schreef Erasmo het volgende:
Godver ik wist niet dat die Global Hawk zo groot was
[ afbeelding ]
Hoe makkelijk kunnen die dingen uit de lucht worden geschoten? Bijvoorbeeld in een situatie als Oekraïne, Gaza of Syrië/Irak als je tegen de rebellen/terroristen daar vecht?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup. En als het goed is krijgt NLD de MQ9-Reaper.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor draagbaar spul zitten ze te hoog maar tegen ekte luchtafweer is het kansloos.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:08 schreef Kirov het volgende:
[..]
Hoe makkelijk kunnen die dingen uit de lucht worden geschoten? Bijvoorbeeld in een situatie als Oekraïne, Gaza of Syrië/Irak als je tegen de rebellen/terroristen daar vecht?
Dus in deze situaties zijn ze handig spul met weinig risico?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:30 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Voor draagbaar spul zitten ze te hoog maar tegen ekte luchtafweer is het kansloos.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:03 schreef Kirov het volgende:
[..]
Dus in deze situaties zijn ze handig spul met weinig risico?
Jaja, die dingen zijn enormquote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:14 schreef Erasmo het volgende:
Godver ik wist niet dat die Global Hawk zo groot was
[ afbeelding ]
Weekend he... Consigneren en dat soort onzin is alleen voor het plebs...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:22 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Nog steeds geen teken van leven gezien.
http://www.reddit.com/r/b(...)t_get_started_guide/quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:35 schreef Awsom het volgende:
Iemand nog tips om een goed sportschema samen te stellen (cardio + kracht) ? Zoek naar iets met bodyweight exercises... sportschool vind ik echt 3 x niks
Koop een koeienbel.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:35 schreef Awsom het volgende:
Iemand nog tips om een goed sportschema samen te stellen (cardio + kracht) ? Zoek naar iets met bodyweight exercises... sportschool vind ik echt 3 x niks
Chips en bier.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:35 schreef Awsom het volgende:
Press je bodyweight + 100kgquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:35 schreef Awsom het volgende:
ja want voor de "gains" moet je heel zwaar gaan liften idd, uhuquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Press je bodyweight + 100kg
Voor die ekte gains
Nee hoor, maar ekte ekte gains maak je niet op bodyweightquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:57 schreef qua-patat-orbis het volgende:
[..]
ja want voor de "gains" moet je heel zwaar gaan liften idd, uhu
Dat is 110kg voor jou?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Voor die ekte gains
Mijn vriendin had dit gedaan met 11 tank ftwquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:34 schreef AchJa het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
picsquote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:48 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Mijn vriendin had dit gedaan met 11 tank ftw
Als ik in de buurt van een kazerne woonde had ik dat wel gedaan, sportscholen hier zijn overvolquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Voor die ekte gains
morgen komt ie.. ik zit nu bij een homo in Montpellier op de koffie.quote:
Wat is dat, airsoften voor beginners ofzo?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:49 schreef Pumatje het volgende:
Goedeavond lui,
groeten vanuit Montpellier.
Mijn eerste AirBnb ervaring.
Dikke aanrader!
Fascisten die Israëliërsquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:22 schreef Nibb-it het volgende:
8:03 P.M. Rocket sirens sound in south, after Israel agrees to extend cease-fire. Four mortar shells explode in open areas in Eshkol Regional Council. (Shirly Seidler)
Yup.
Hahaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat is dat, airsoften voor beginners ofzo?
Aha. Is misschien wat voor de boordplaatsers als ze op oefening of verlof zijn.quote:Op zondag 27 juli 2014 09:36 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Haha
https://www.airbnb.nl/ korte termijn kamer/appartement huur bij particulieren. Goedkoper en beter dan hotels.
Heeft Ach Ja nog in het vorige topic gepost.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:48 schreef Awsom het volgende:
Heeft iemand dat linkje nog wat wij hadden qua materiaal 30 jaar geleden en nu? Kan m niet vinden
Spuit 11.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:56 schreef BredeBroeder het volgende:
Wie gaan er? LMB??
http://www.dumpert.nl/med(...)htmowile_bigade.html
![]()
Hatsjoe, Hatsjoe..... had je die stofwolken niet de andere kant op kunnen blazen?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:28 schreef Aapsoldaat het volgende:
Zo, fok accountje ook maar eens afgestofthoe ist hier dan?
Klopt al niks meer van.quote:
Nee, niks.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:47 schreef WWolfy het volgende:
Zo, terug van een weekje londen
Heb ik nog iets gemist?
Niemand denk ik. Zulke snelle wijzigingen.quote:
Behalve dan dat we ondertussen vijf jaar verder zijn en dat er van die 87 jachtvliegtuigen ook niet veel meer kunnen vliegen.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:00 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Klu heeft t wel mooi voor mekaar, KL is om te huilen. Marine ook wel denk
quote:Op maandag 28 juli 2014 09:05 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die zocht ikAls ie naar 2014 geupdate zou worden zou ie nog triester zijn
Lekker nors doen over het JSS.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:56 schreef Erasmo het volgende:
Bevoorradingsschepen moet trouwens gewoon 1 zijn hoor
Limburgse jagers is denigrerend tegenover een etnische minderheid.quote:
Ehm je vergeet de A'dam?quote:Op maandag 28 juli 2014 10:16 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Lekker nors doen over het JSS.
[..]
Limburgse jagers is denigrerend tegenover een etnische minderheid.
Christus dat heb ik gewoon gemistquote:
Geeft niks, toen het nieuws uitkwam was hij al verkocht. De prijs is geheim gebleven, zal wel bar weinig zijn geweest.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Christus dat heb ik gewoon gemistAan de andere kant is het ook nog maar 10 dagen geleden gebeurd.
Maak er dan maar een 0 van want die JSS is nog lang niet in dienst.
Whehe.quote:
Je vergeet de Segwaybrigade van de Kmar. Binnen 10 minuten operationeel mits accu opgeladen en klein doch robuust.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:30 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Edit:
De volgende nota:
[ afbeelding ]
![]()
Qua Patet Aankomsthal 3.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Je vergeet de Segwaybrigade van de Kmar. Binnen 10 minuten operationeel mits accu opgeladen en klein doch robuust.
airsoft is gay.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat is dat, airsoften voor beginners ofzo?
Alles in mp4/ AVI/ mkv op je 64 gig microsd.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:52 schreef jitzzzze het volgende:
Maar er moet wel een USB aansluiting op zitten, waar een externe HD op aangesloten kan worden
Dan heb ik alsnog een pc nodig. Het is wel een harde eis dat er een USB schijf op aangesloten kan worden.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alles in mp4/ AVI/ mkv op je 64 gig microsd.
Blijft een netbookje over. Of een Asus Transformer oid.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan heb ik alsnog een pc nodig. Het is wel een harde eis dat er een USB schijf op aangesloten kan worden.
Tebletquote:Op maandag 28 juli 2014 19:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan heb ik alsnog een pc nodig. Het is wel een harde eis dat er een USB schijf op aangesloten kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |