Vergeet niet alle waarschuwingen van producten af te halen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:57 schreef Yi-Long het volgende:
Inmiddels ben ik voor. Geef ze allemaal een gun. Geef ze er 2 of 3. Geef ze kruisbogen en vlammenwerpers. Geef ze granaten en kettingzagen. Geef ze mosterdgas en witte fosfor.
Succes ermee.
aww moooi! Hebben ze m ook in geel?quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:50 schreef Antaris het volgende:
Wat is Amerika toch een mooi land.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:26 schreef nattermann het volgende:
Per direct invoeren. Dit "probleem" zal zichzelf oplossen.
Eigenlijk ben ik ook wel voor: Cowboytje en Indiaantje spelen wordt er veel spannender door. Of oorlogje!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:45 schreef theunderdog het volgende:
Ik zou niet weten wat er mis mee is om kinderen vuurwapens te geven. Wel is het van groot belang om ze provisionele lessen te geven en de kinderen moeten natuurlijk op een leeftijd zijn dat de motoriek voldoende werkt.
Ook moet er via die lessen gekeken worden of het kind er psychologisch aan toe is om de vuurwapens op een respectvolle, en goede manier te gebruiken.
Het zendt een fout signaal, alsof een vuurwapen een alledaags instrument is waarmee je naar de winkel, naar werk en naar de bioscoop gaat. Terwijl een vuurwapen nog steeds maar één doel heeft, namelijk het beschadigen van andere mensen en dieren. Zoiets is niet alledaags, dat zou alleen in héél specifieke omstandigheden gebruikt moeten worden.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:45 schreef theunderdog het volgende:
Ik zou niet weten wat er mis mee is om kinderen vuurwapens te geven. Wel is het van groot belang om ze provisionele lessen te geven en de kinderen moeten natuurlijk op een leeftijd zijn dat de motoriek voldoende werkt.
Ook moet er via die lessen gekeken worden of het kind er psychologisch aan toe is om de vuurwapens op een respectvolle, en goede manier te gebruiken.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:18 schreef LXIV het volgende:
Ze hebben in de VS al echt leuke wapens. Voor jongens en voor meisjes:
[ afbeelding ]
Alleen met granaten en gifgassen zou ik wachten totdat ze 16 zijn. Ik denk dat kinderen van 8 nog over onvoldoende onderscheidend vermogen beschikken om die goed in te kunnen zetten.
Dan is het wel zo afgelopen met school shootings.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:56 schreef RM-rf het volgende:
Wat een dom en kortzichtig plan:
Als de leerlingen kunnen schieten kun je er natuurlijk vanuit gaan dat ze hun wapens meenemen in de klas... dat kun je wel willen verbieden, maar de amerikaanse grondwet beschermt natuurlijk ook het recht van deze leerlingen hun wapens naar school mee te nemen.
Mocht je dit dus willen doen, is het eerste en belangrijkste wat je moet doen is allereerst het bewapenen van de leerkrachten.
geen docent zou meer voor de klas moeten staan zonder Uzi of M60 schietklaar en gericht op de studenten
Wat dacht je ervan dat kinderen hartstikke instabiele factoren zijn.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:45 schreef theunderdog het volgende:
Je hoeft maar 1 kogel af te vuren en de halve school schiet zichzelf in blinde paniek overhoopquote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dan is het wel zo afgelopen met school shootings.
Vooral omdat er geen leerlingen meer zijn om neer te schieten....
Precies. Eén liniaal die per ongeluk blijft haken en je hoeft plots de helft minder proefwerken na te kijken.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Je hoeft maar 1 kogel af te vuren en de halve school schiet zichzelf in blinde paniek overhoop
Liet hem aan mijn kinderen zien, zoonlief wil er eentje van Cars.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:18 schreef LXIV het volgende:
Ze hebben in de VS al echt leuke wapens. Voor jongens en voor meisjes:
[ afbeelding ]
Alleen met granaten en gifgassen zou ik wachten totdat ze 16 zijn. Ik denk dat kinderen van 8 nog over onvoldoende onderscheidend vermogen beschikken om die goed in te kunnen zetten.
Het is een prachtig land, alleen compleet gestoord op het gebied van vuurwapens.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:50 schreef Antaris het volgende:
Wat is Amerika toch een mooi land.
[ afbeelding ]
quote:Poe's Law
It is an observation that it's difficult, if not impossible, to distinguish between parodies of fundamentalism or other extreme views and their genuine proponents, since they both seem equally insane.
Nee hoor, de NRA zit vol met dit soort idioten. Alhoewel het me niet zou verbazen als hij bewust wel heel ver gaat (verder dan hij zelf een goed idee vindt misschien wel) om voor de zoveelste keer een discussie op gang te brengen. In Obama hebben ze geen medestander, en hij zal wapenvrijheid ongetwijfeld tot thema van de komende presidentsverkiezingen willen maken.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:03 schreef Terecht het volgende:
Ik twijfelde eerst nog even of dit een bericht van The Onion was, maar nee dus.---> Wet van Poe:
[..]
Je bedoelt dat jij wel direct doorhad dat dit proefballonnetje gemeend was?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee hoor, de NRA zit vol met dit soort idioten. -knip-
Yep.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:09 schreef Terecht het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jij wel direct doorhad dat dit proefballonnetje gemeend was?
Dan ben je beter op de hoogte dan ik. Toen ik de TT las dacht ik: dit is een spoof van The Onion. Dat idee ebde maar langzaam weg toen ik het artikel las.quote:
Er schijnen redenen te zijn waarom kinderen niet alles zouden moeten mogen wat volwassenen wel mogen, dat heeft kennelijk deels te maken met dat kinderen en tieners niet altijd even goed de gevolgen kunnen inschatten van hun gedrag, gebrek hebben aan levenservaring, in bepaalde fasen gebrek aan empathie en niet altijd de meest stabiele factoren zijn.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:45 schreef theunderdog het volgende:
Dat eerste is wat ze goed moet worden bijgebracht via lessen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Het zendt een fout signaal, alsof een vuurwapen een alledaags instrument is waarmee je naar de winkel, naar werk en naar de bioscoop gaat. Terwijl een vuurwapen nog steeds maar één doel heeft, namelijk het beschadigen van andere mensen en dieren. Zoiets is niet alledaags, dat zou alleen in héél specifieke omstandigheden gebruikt moeten worden.
Sowieso, het is niet zo dat de Amerikaanse publieke scholen geld over hebben. Als er vuurwapenlessen komen, gaat dat ten koste van rekenen en schrijven, dingen die al niet meer zo denderend zijn in het Amerikaanse publieke onderwijs.
Niet alle kinderen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan dat kinderen hartstikke instabiele factoren zijn.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:14 schreef Semisane het volgende:
[..]
Er schijnen redenen te zijn waarom kinderen niet alles zouden moeten mogen wat volwassenen wel mogen, dat heeft kennelijk deels te maken met dat kinderen en tieners niet altijd even goed de gevolgen kunnen inschatten van hun gedrag, gebrek hebben aan levenservaring, in bepaalde fasen gebrek aan empathie en niet altijd de meest stabiele factoren zijn.
Persoonlijk zie ik al deze redenen niet als probleem verder, maar ik ben dan zo'n iemand die denkt dat een significant deel van kinderen niet echt heel veel beter wordt als volwassene.
Enkel het enige wat mij zou tegenhouden, in het geval van het uitdelen van wapens aan kinderen, is dat ik zelf het slachtoffer kan worden...daar zit ik niet op te wachten. Prima als kinderen elkaar massaal afschieten, maar ik hoef er verder niet mee geconfronteerd worden.
Dus is het niet betrouwbaar. Een kind hoeft maar een beetje wrok te hebben en dan kan het al raak zijn. Snap niet dat er mensen waarbij dit überhaupt in opkomt.quote:
Daar heb je dus die lessen voor.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dus is het niet betrouwbaar. Een kind hoeft maar een beetje wrok te hebben en dan kan het al raak zijn. Snap niet dat er mensen waarbij dit überhaupt in opkomt.
En dan? Dan kan je garanderen dat zo'n kind niet breekt in het dagelijks leven? Kinderen zijn mentaal gewoon nog niet volgroeid en derhalve instabiel en onbetrouwbaar, dat maakt hen kind.quote:
Dit alles is ook zo voor volwassenen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En dan? Dan kan je garanderen dat zo'n kind niet breekt in het dagelijks leven? Kinderen zijn mentaal gewoon nog niet volgroeid en derhalve instabiel en onbetrouwbaar, dat maakt hen kind.
Met een wapen hoeft er één keer iets fout te gaan en je hebt een bloedbad. Daar krijg je dan nog een flink trauma bij cadeau ook. 'Mama, ik heb een fout gemaakt' 'Papa, ik deed het niet met opzet'
Het komt voor, dat is iets dat je niet in de hand hebt, maar bij een kind is het een gegeven.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit alles is ook zo voor volwassenen.
Wat is dat nu voor onzin..quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het komt voor, dat is iets dat je niet in de hand hebt, maar bij een kind is het een gegeven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |