Ja godverdomme voor 1 keer is dat toch niet erg? Waar is je pimp?quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan vormen er zich nog steeds cariës op mijn tanden.
Trek je die anus dan ook open met 4 vingers en leg je je tong in de binnenkant? Niet te extreem, want dan kan je een klaproos likken, dat is wel echt nasty.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, en dan een beetje met het puntje van je tong erin. Doe ik niet altijd hoor alleen als het meisje lekker ruikt.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:31 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
Trek je die anus dan ook open met 4 vingers en leg je je tong in de binnenkant? Niet te extreem, want dan kan je een klaproos likken, dat is wel echt nasty.
[..]
Trek je die anus dan ook open met 4 vingers en leg je je tong in de binnenkant? Niet te extreem, want dan kan je een klaproos likken, dat is wel echt nasty.
kanker zegquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:31 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
[..]
wat is een klaproosquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:31 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
ze is met de trein, niet met de bus. Leer lezen.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:26 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je het eindelijk een fatsoenlijk schoonmaken
Moet het wel een harig flamoesje zijn anders komt ze niet bij haar kiezen....quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:57 schreef Slaap_Zak het volgende:
Lik tandpasta op haar kut, twee in 1 klap
geen dank voor deze briljante oplossing
Lesbo's hebben altijd harige kuttenquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:04 schreef ADQ het volgende:
[..]
Moet het wel een harig flamoesje zijn anders komt ze niet bij haar kiezen....
Kruidvat en appie zijn gewoon open.
In wat voor ene gat leef jij? Hier is de AH tot 22:00 openquote:
Dit, en die vriend van je heeft toch ook flinke boobs TS? Kan je daar toch lekker aan sabbelenquote:
[..]
hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoerquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:13 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
In wat voor ene gat leef jij? Hier is de AH tot 22:00 open
wowquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:28 schreef 301 het volgende:
wat een bullshit...
ik geloof je hoor, maar je reden is compleet bullshit en dat weet jij ook. You got cold feet
1. of je nou man of vrouw bent een leuke neuk laat je echt niet wegschieten omdat je geen slaapkleding bij je hebt? Wie slaapt er potverdorie met kleding aan na het neuken? Wie neemt nog de moeite om zich aan te kleden na het neuken?
2. je mond stinkt echt niet na het beffen als je het met water uitspoelt. desnoods doe je een druppel tandpasta om je neukvinger en maak je van die poets bewegingen in je mond.
3. en als je nou echt niet zonder kleding kan slapen, zelfs niet na een flinke beurt (shit... volgens mij ben je nog nooit echt suufgeneukt? Is dat het?) Dat verklaart want niemand bekommert zich om deze bullshit. Ja ik.. maar ik wil ook dat je mij een bericht stuurt en dan spreken we vanavond nog af met zn drieën. Mocht je toch weer coldfeet krijgen weet ik het goed gemaakt dan pak ik haar wel en neem voor jou een oversized shirt mee zodat jij lekker kan gaan slapen terwijl ik haar kont lik.
Ik word hier zo woest van. een potentiële neukbeurt aan je voor bij laten gaan voor één of ander drogreden. ik kan echt niks anders bedenken dan onzekerheid.
maar even serieus.
be real, fix het!
als ik aan de macht was had ik je gefusilleerd
VIVA VULVA !
[..]
Er is een wezenlijk verschil tussen beffen en je tanden poetsen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:26 schreef trolley het volgende:
[..]
Wel haar kut likken, maar te vies van haar zijn om haar tandenborstel te gebruiken?
Doelde meer op het uiteinde van de endeldarm die stelselmatig naar buiten komt kijken bij elk hoestje of lachje. Heb er eens een mogen meemaken, en had veel weg van een vergane klaproos in het holst van de nacht.quote:
Pik haar tandenborstel, en trek haar over je heen voor je gaat slapen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:21 schreef Tamashii het volgende:
Jaaa jongens, was met de trein gegaan en zag daar een leuke chick. Nu dacht ik ok tof weet je. Gezellig enzo. Beetje hengen en een beetje scharen. Maar nu komt het dilemma jongens, ik heb geen slaapspullen bij me.
En ik wil gewoon mijn tanden poetsen, zeker na het beffen jwz.
En ook nog eens de trein gemist dus ik kan beter nog maar ff met der praten enzo en dan over een uur maar weer naar huis gaan. Wat vinden jullie?
Klacht; geen slaapspullen mee
Would bang if not lesbianquote:Fotoboek van Tamashii
Muziek oa:
Arcade Fire, Angie Stone, ABBA, Acda & De Munnik, Aerosmith, Anouk, Agnes Obel, Adele
Blondie, Beatles, Bjork, Blof, Bryan Adams, Bruce Springsteen, BEP, Birdy, BronskiBeat
Cranberries. Coldplay, Cure, Creedence Clearwater Revival, Club Bizarre
Daft Punk, Daniel Bedingfield, Deftones, Delerium, Depeche mode, Direstraits
Enya, Emilie Autumn, Eagles, Eminem, Empire of the Sun, Ellie Goulding, Ed Sheeran
Funkytown, Fall out boy, Foreigner, Fort minor, Foster the people.
Genesis, Golden Earring, Guns 'n roses, Garbage, Gregorian, Goldfrapp
Harry Banink, H.I.M., Hello Goodbye
Ian carey project,
Johnny Cash, Jackson 5, Justin Nozuka, James Blunt
KT Tunstall, Kings of Leon, Kaiser Chiefs, Kane, Keane, Klein orkest, Kooks, The Knife,
La Roux, Linkin Park, Lykke Li, Lionel Richie, Lana del Rey, Lindsey Stirling
Massive Attack, Maria Mena, Micheal Jackson, Moke, Morcheeba, Manu Chao, Mando Diao, Modern Talking, Muse
Nigel Kennedy, Nightwish, Nirvana, Novastar, Noir Desir, Noisettes,
Oasis, Outkast, Outlandish
Portishead, Paramore, Pearl Jam, Pete Philly, Pink, Police, Prodigy, Pink Floyd
Queen
Rolling Stones, Racoon, R.E.M., Radiohead, Rammstein, Razorlight, Rigby
Sinead O Connor, Snow Patrol, Simple minds, Sabrina Starke, Sia, Santana
Tina Turner, Tatu, Tom Odell
U2,
Van Dik Hout, Van Halen, Viva Vox Choir, Velvet underground, Vive La Fête, The Verve
White Lies, White stripes,
Yan Tiersen, Yeah yeah yeahs
The XX,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |