Helemaal niet, Nederland hoeft ze niet naar de andere kant van de wereld te reizen dus hoeft ze ook nog niet apart te zetten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:51 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ah, NL werkt dus met het JIT principe en Australie niet in de militaire wereld.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:42 schreef Mylene het volgende:
Zijn dat nou ook Australische militairen die de lijkkisten dragen?
Als Rusland er niets mee te maken heeft zou ik (als ik Poetin was) zorgen dat er fatsoenlijk onderzoek zou worden gedaan + die separatisten de wacht aan zeggen om het gied waar de brokstukken liggen vrij te geven. Ook de separatisten zijn hierbij gebaat want ze zijn toch pro-russia? Tenminste als ze er niets mee te maken hebben maar door die terughoudendheid maken ze zich alleen maar verdachter.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:45 schreef twiFight het volgende:
[..]
Toch heeft Putin een prima punt. Rusland wordt al verketterd en van alles beschuldigd. Maar 'wie wijst, bewijst'. En dan blijft het opeens mui en muisstil uit de 'westerse' hoeken. Putin heeft allerzins gelijk dat ze nu maar eens met bewijs over de brug moeten komen.
Doeiquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:53 schreef Automatisch het volgende:
16u50 Jatsenjoek stapt op
De Oekraïense premier Jatsenjoek heeft zojuist zijn ontslag ingediend in het Oekraïense parlement, meldt persbureau Reuters.
Verklaringen van rebellen zelf, foto's van de BUK, feit dat ze er nogal trigger-happy mee omgaan en genoeg uit de lucht schieten, bovendien in een gebied geweest waar de Oekrainse regering never nooit zo'n BUK kan hebben staan (want onder controle van de rebellen). Gesprekken die authentiek bleken te zijn waarin rebellen met Russian Intelligence bellen en aangeven een airliner neer te hebben geknald, social media berichten van hun leiders waarin ze het eerst over een vrachtvliegtuig hebben, en vervolgens het bericht ineens weg is.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:51 schreef twiFight het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb anders nog nagenoeg geen bewijs gezien. Wel verdenkingen, aanwijzingen, aannemelijkheden, maar dat is geen bewijs.
Maar schijnbaar ben ik de enige die, voordat we iemand gaan beschuldigen van 300-voudige moord, toch iets tastbaarders wil dan dat. Vooral gezien de mogelijke gevolgen en de propaganda die aan alle kanten plaatsvindt.
Kan er eindelijk een democratisch gekozen president komen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:53 schreef Automatisch het volgende:
16u50 Jatsenjoek stapt op
De Oekraïense premier Jatsenjoek heeft zojuist zijn ontslag ingediend in het Oekraïense parlement, meldt persbureau Reuters.
Deze was niet gekozen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Kan er eindelijk een democratisch gekozen president komen.
Als het een pop van Moskou wordt gaat Europa weer kloten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Neen.quote:
En ondertussen worden de brokstukken in kleine stukjes geknipt en afgevoerd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Verklaringen van rebellen zelf, foto's van de BUK, feit dat ze er nogal trigger-happy mee omgaan en genoeg uit de lucht schieten, bovendien in een gebied geweest waar de Oekrainse regering never nooit zo'n BUK kan hebben staan (want onder controle van de rebellen). Gesprekken die authentiek bleken te zijn waarin rebellen met Russian Intelligence bellen en aangeven een airliner neer te hebben geknald, social media berichten van hun leiders waarin ze het eerst over een vrachtvliegtuig hebben, en vervolgens het bericht ineens weg is.
Nee, maar we hebben alleen wat vage verdachtmakingen hoor
Aangesteld door Europa nadat de vorige is afgezet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:56 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Moet je er wel meer uitleg bij geven.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Aangesteld door Europa nadat de vorige is afgezet.
de veelvoud aan verschillende oorzaken die de russen al de wereld in hebben geslingerd spreekt ook niet echt in hun voordeel, plus een rebellenleider die niet met facebook kan omgaan en een tweede leider die gewoon toegeeft wel beschikking te hebben gehad. Plus dat er gewoon op beelden is aangetoond dat Rusland erg veel zware wapens het gebied in hebben gebracht... maar nee, er is geen bewijsquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:53 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Als Rusland er niets mee te maken heeft zou ik (als ik Poetin was) zorgen dat er fatsoenlijk onderzoek zou worden gedaan + die separatisten de wacht aan zeggen om het gied waar de brokstukken liggen vrij te geven. Ook de separatisten zijn hierbij gebaat want ze zijn toch pro-russia? Tenminste als ze er niets mee te maken hebben maar door die terughoudendheid maken ze zich alleen maar verdachter.
Dat eerste heeft Rusland ook al wel gedaan, die uitspraken zijn meerdere malen gedaan. Wij zullen alleen nooit weten hoe serieus Rusland dat bedoelt, maar het kan net zo goed zijn dat de seperatisten op dat vlak de middelvingen opsteken naar Rusland. Het zijn (grotendeels) seperatisten he, geen Russische soldaten die het bevel van Putin volgen. De seperatisten kunnen de mening van Putin ook naast zich neerleggen (alhoewel het de vraag is of dat slim is, als ze ooit weer bij Rusland willen horen).quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:53 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Als Rusland er niets mee te maken heeft zou ik (als ik Poetin was) zorgen dat er fatsoenlijk onderzoek zou worden gedaan + die separatisten de wacht aan zeggen om het gied waar de brokstukken liggen vrij te geven. Ook de separatisten zijn hierbij gebaat want ze zijn toch pro-russia? Tenminste als ze er niets mee te maken hebben maar door die terughoudendheid maken ze zich alleen maar verdachter.
Dat gevoel bekruipt me ook. Dat terrein ligt er nu open en bloot bij zonder enige bewaking of afzetting. Elke idioot kan erbij en zijn gang gaan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En ondertussen worden de brokstukken in kleine stukjes geknipt en afgevoerd.
Ik zou ook niet gaan als politieagent, lekker met je bonnenboekje tussen rebellen die zwaar worden bewapend met wat ze maar willen vanuit het oosten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:58 schreef Snoepje5 het volgende:
Wat een onzin, de politie moet vrijwillig dus die gaan niet. Wat een watjes, heb je wat over voor je vaderland of niet.
Weer het verkeerde topicjequote:
Geef je ze toch wat zwaarder geschut mee.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:59 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ik zou ook niet gaan als politieagent, lekker met je bonnenboekje tussen rebellen die zwaar worden bewapend met wat ze maar willen vanuit het oosten.
Nee. Ik weet wel wat het verschil tussen een premier en een president is. Dus houd je neerbuigende toontje maar voor je.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:57 schreef BorusBulldog het volgende:
[..], er zijn gewoon verkiezingen gehouden, of buig jij de definitie van Democratie om naar wat er in jouw straatje past?
Nee we moeten eerst ff wachten tot we echt satellietbeelden hebben van het moment van afvuren. Of nou ja, dan eigenlijk ook niet, want wie zegt dat ze dan op MH17 schoten. Het moet natuurlijk wel echt meer dan WATERDICHT zijn, een paar opgenomen gesprekken met bekentenissen zijn niet genoegquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En ondertussen worden de brokstukken in kleine stukjes geknipt en afgevoerd.
Psst. Nederland heeft al eenheden in Oekraïne.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er wel wat eenheden zijn die binnen 1 a 2 dagen gedeployed kunnen worden, bovendien zitten wij een heel stuk dichterbij, dus waarom moet je nu al mensen klaar hebben staan voor iets waar het helemaal nog niet zeker van is dat het gaat gebeuren.
Als we dat wel deden zit men weer te zeiken dat het belastinggeld kost
Ze zijn niet getraind op zwaarder geschut en ook niet in militaire strategie en situaties, je kan dit gewoon niet van politie verlangen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:59 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Geef je ze toch wat zwaarder geschut mee.
VICE is echt te waarderen. Ze uploaden meestal 1-2 dagen na bepaald nieuws hun eigen visie en camerabeelden. Voegt altijd enorm veel toe. Met nu 300 burgerslachtoffers dankzij de Russen en hun roulette.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Filmpje was van gisteren, nog een paar dagen en er is niks meer van de Crash-site over..
Ik weet dat verschil gelukkig ook:quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee. Ik weet wel wat het verschil tussen een premier en een president is. Dus houd je neerbuigende toontje maar voor je.
http://nl.wikipedia.org/w(...)ntsverkiezingen_2014quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Jep, hun serie over Israël nu (Rockets and Revenge) is echt heel veelzeggend. Al 7 of 8 delen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Vice News vind ik sowieso goede nieuwsreportages maken, over allerlei onderwerpen niet alleen over deze ramp.
En hoe weet jij dat dan?quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Psst. Nederland heeft al eenheden in Oekraïne.
Sinds vorige week alMaar dat wordt (natuurlijk) niet bekend gemaakt.
Maar niet in het rampgebied neem ik aan, ik geloof inderdaad wel dat er al wat special forces daar zijn om intel te verzamelen en dergelijkequote:Op donderdag 24 juli 2014 17:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Psst. Nederland heeft al eenheden in Oekraïne.
Sinds vorige week alMaar dat wordt (natuurlijk) niet bekend gemaakt.
Dat moest dus premier zijn. Dan nog. Kan er nu eindelijk een democratische leider komen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:02 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ik weet dat verschil gelukkig ook:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)ntsverkiezingen_2014
Dit ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar niet in het rampgebied neem ik aan, ik geloof inderdaad wel dat er al wat special forces daar zijn om intel te verzamelen en dergelijke
Och, volgens velen in dit topic is dit al 'bewijs'quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:02 schreef Morodeepdelver het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat dan?![]()
Dat je een vermoeden hebt wil niet betekenen dat het ook waarheid is.
quote:
http://www.huffingtonpost(...)signs_n_5617322.htmlquote:KIEV, Ukraine (AP) — Ukrainian Prime Minister Arseniy Yatsenyuk has announced his resignation following turmoil in government.
Yatsenyuk made the announcement from the dais of the parliament after two parties said they would pull out of the governing coalition. "I am announcing my resignation in connect with the collapse of the coalition," Yatsenyuk said.
He said the parliament could no longer do its work and pass necessary laws.
The nationalist Svoboda party and the UDAR movement led by former boxer Vladimir Klitscho pulled out of the group of legislators that took over after former President Viktor Yanukovich was ousted by protesters seeking closer ties with the European Union.
Nederlands forum broeder.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:05 schreef borisz het volgende:
[..]
[..]
http://www.huffingtonpost(...)signs_n_5617322.html
Kijk, dat begint nu zo'n beetje de hele wereld zich af te vragen. Amerika heeft tenslotte wel eerst Rusland beschuldigd en gezegd dat ze alle bewijs hadden. Ze zouden het bewijs publiceren. Vervolgens hebben ze niks gepubliceerd behalve een paar powerpoints, en hebben ze ook nog ingebonden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:40 schreef Mylene het volgende:
Net op Sky News, Rusland die denkt dat de EU niet met sancties durft te komen, met name Frankrijk, omdat ze er eerder henzelf ermee hebben. Ze vragen zich ook af waar het bewijs blijft terwijl zijzelf alle satellietbeelden heeft vrijgegeven.
Een gekozen leider hoeft niet per definitie democratisch te zijnquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat moest dus premier zijn. Dan nog. Kan er nu eindelijk een democratische leider komen.![]()
![]()
Die troepen is een aanname inderdaad, maar ga nu niet dat gelijk projecteren op je fabeltje dat er geen bewijs is dat de rebellen schuldig zouden zijn. Meerdere personen uit hun eigen groepering hebben het tenslotte toegegeven, al dan niet in afgeluisterde gesprekkenquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:05 schreef twiFight het volgende:
[..]
Och, volgens velen in dit topic is dit al 'bewijs'De regerende opvatting is dat als je het maar hard en vaak genoeg roept dat het dan wel waar zal zijn.
Alleen Rusland begint zich dat af te vragen, het is voor iedereen duidelijk dat de rebellen ondersteund worden door Rusland, ook zonder bewijs, immers 'beyond reasonable doubt'.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:06 schreef RetepV het volgende:
[..]
Kijk, dat begint nu zo'n beetje de hele wereld zich af te vragen. Amerika heeft tenslotte wel eerst Rusland beschuldigd en gezegd dat ze alle bewijs hadden. Ze zouden het bewijs publiceren. Vervolgens hebben ze niks gepubliceerd behalve een paar powerpoints, en hebben ze ook nog ingebonden.
Amerika had net zo goed kunnen roepen: "Sorry! We waren maar wat aan het stoken! Ik hoop niet dat jullie boos zijn?".
stel er is keihard bewijs dat de russen achter het ongeluk zitten, en dit ook nog met opzet blijkt te zijn gebeurd dan zijn poppen pas echt aan het dansen...quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:06 schreef RetepV het volgende:
[..]
Kijk, dat begint nu zo'n beetje de hele wereld zich af te vragen. Amerika heeft tenslotte wel eerst Rusland beschuldigd en gezegd dat ze alle bewijs hadden. Ze zouden het bewijs publiceren. Vervolgens hebben ze niks gepubliceerd behalve een paar powerpoints, en hebben ze ook nog ingebonden.
Amerika had net zo goed kunnen roepen: "Sorry! We waren maar wat aan het stoken! Ik hoop niet dat jullie boos zijn?".
Amerika heeft ruiterlijk toegegeven dat ze geen bewijs hadden dat Rusland direct betrokken is.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:06 schreef RetepV het volgende:
[..]
Combo van beiden. O-Oekr. was al een treurig conflict maar nu dit gebeurt zijn we echt pissig geworden om wat daar gebeurt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:12 schreef El_Matador het volgende:
Op CNN hadden commentators het erover dat "Nederland nornaalgesproken timide reageert maar dat nu, bij het zien van de vluchten met kisten die terugkomen steeds meer politici pleiten voor zwaardere sancties tegen Poetin".
Is dat echt zo, of is dat wensdenken van de ophitsende massamedia? Ik neem aan het tweede?
Volgens Radio 1 deze ochtend zijn 56% van de NLers tegen militair ingrijpen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:12 schreef El_Matador het volgende:
Op CNN hadden commentators het erover dat "Nederland nornaalgesproken timide reageert maar dat nu, bij het zien van de vluchten met kisten die terugkomen steeds meer politici pleiten voor zwaardere sancties tegen Poetin".
Is dat echt zo, of is dat wensdenken van de ophitsende massamedia? Ik neem aan het tweede?
Het tweede, ik heb niet het idee dat de stemming dusdanig is veranderd na arriveren van de kisten. Ik denk zelfs dat mensen een stuk meer berust zijn nu de lichamen geborgen worden en niet meer voor oud vuil in een weiland liggen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:12 schreef El_Matador het volgende:
Ja al is dat pleiten voor sancties tegen Poetin natuurlijk nergens op gebaseerd. Emotioneel gelul.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:13 schreef superworm het volgende:
[..]
Combo van beiden. O-Oekr. was al een treurig conflict maar nu dit gebeurt zijn we echt pissig geworden om wat daar gebeurt.
Sancties hoor ik niet zoveel over, gaan wel steeds meer stemmen op voor politiemacht (politie of militairen) naar rampgebied om daar veilig te stellen wat er nog is, aangezien toch wel blijkt dat er niet zoveel resten veilig zijn gesteld als men in eerste instantie begreep.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:12 schreef El_Matador het volgende:
Het is gebaseerd op het blijven steunen van de rebellen vanuit Rusland, echter waren veel mensen in eerste instantie een stuk terughoudener want: ver van bed show.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja al is dat pleiten voor sancties tegen Poetin natuurlijk nergens op gebaseerd. Emotioneel gelul.
Volk zal niet veel anders zijn dan gisteren denk ik. Henk & Ingrid met hun smartfoons die vast ook weer gaan klappen. Krijgen we morgen weer die discussiequote:Op donderdag 24 juli 2014 17:15 schreef n00b13 het volgende:
Is er weer een helikopter in de lucht voor de beelden? Ben benieuwd naar het volk vandaag.
Het gros zit waarschijnlijk gewoon weer achter de playstation een of ander vechtspelletje te spelen. Of op willekeurige websites te verkondigen dat 'putin dood moet' of wat dan ook.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:15 schreef n00b13 het volgende:
Is er weer een helikopter in de lucht voor de beelden? Ben benieuwd naar het volk vandaag.
Nee, alleen jij.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:16 schreef El_Matador het volgende:
Ok, dank, duidelijk. Wederom de massamedia die aan framing doen.
Zullen stukken minder mensen zijn gok ik.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Volk zal niet veel anders zijn dan gisteren denk ik. Henk & Ingrid met hun smartfoons die vast ook weer gaan klappen. Krijgen we morgen weer die discussie
Lees je de antwoorden wel, of had je sowieso deze reactie al klaar staan los van wat de reacties op je vraag waren?quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:16 schreef El_Matador het volgende:
Ik snap die hele discussie over het klappen niet, klappen is een uiting van respect/waardering dat mensen er een andere betekenis (vrolijkquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Volk zal niet veel anders zijn dan gisteren denk ik. Henk & Ingrid met hun smartfoons die vast ook weer gaan klappen. Krijgen we morgen weer die discussie
Grappig dat je je mening ook volledig baseert op wat ze je hier vertellenquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:16 schreef El_Matador het volgende:
Ik vraag me af of er wel eens een kist wordt laten vallen. Moet toch een vreemd idee zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
Wat lopen die militairen eigenlijk inefficient. Van die militaire pasjes. Met zo'n kist op je schouders: soit, dat moet voorzichtig, maar dat vliegtuig in. Is natuurlijk gewoon 'protocol', maar 't ziet er niet zo efficient uit![]()
Omdat we tegenwoordig enkel aan positieve discriminatie mogen doen zijn de protocollen aangepast op het mogelijk opnemen van lilliputers en derhalve de stappen zijn gehalveerd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
Wat lopen die militairen eigenlijk inefficient. Van die militaire pasjes. Met zo'n kist op je schouders: soit, dat moet voorzichtig, maar dat vliegtuig in. Is natuurlijk gewoon 'protocol', maar 't ziet er niet zo efficient uit![]()
Die hadden ze maar die moest weg met een coup omdat die anti Europa wasquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Die maken natuurlijk gewoon misbruik van de situatie. Maar ik denk ook dat in Nederland er te veel mensen zijn die zich maar wat gemakkelijk laten ophitsen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:12 schreef El_Matador het volgende:
Dankzij Kiev die weten dat de rebellen met een van het leger gestolen SAM installatie rondrijden en al één vliegtuig neergeschoten hebben. Waarna Kiev het luchtruim boven het gebied veilig verklaart.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:00 schreef superworm het volgende:
[..]
VICE is echt te waarderen. Ze uploaden meestal 1-2 dagen na bepaald nieuws hun eigen visie en camerabeelden. Voegt altijd enorm veel toe. Met nu 300 burgerslachtoffers dankzij de Russen en hun roulette.
Ach ja, die hebben hun kiekjes nu, lijkt me niet heel gek dat die er niet dagelijks staan. Is toch ook vooral voor de nabestaanden / overledenen dat ze die ceremonie herhalen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Vak dat gister helemaal vol stond met internationale media
[ afbeelding ]
Premier moest dat zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:19 schreef RVer het volgende:
[..]
Die hadden ze maar die moest weg omdat die anti Europa was
En op luie negers natuurlijkquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:19 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Omdat we tegenwoordig enkel aan positieve discriminatie mogen doen zijn de protocollen aangepast op het mogelijk opnemen van lilliputers en derhalve de stappen zijn gehalveerd.
Ze bedoelden het goed in ieder geval...quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:18 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ik snap die hele discussie over het klappen niet, klappen is een uiting van respect/waardering dat mensen er een andere betekenis (vrolijk) aan geven is hun probleem.
Kunnen die economische nadelige consequenties niet gedeeld worden door alle landen die de sancties opleggen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:40 schreef Mylene het volgende:
Net op Sky News, Rusland die denkt dat de EU niet met sancties durft te komen, met name Frankrijk, omdat ze er eerder henzelf ermee hebben. Ze vragen zich ook af waar het bewijs blijft terwijl zijzelf alle satellietbeelden heeft vrijgegeven.
Indd. Werken ook altijd maar op 50%.quote:
Ow, jij hebt informatie die wij niet hebben? Deel dit alsjeblieft met ons.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:19 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Dankzij Kiev die weten dat de rebellen met een van het leger gestolen SAM installatie rondrijden en al één vliegtuig neergeschoten hebben. Waarna Kiev het luchtruim boven het gebied veilig verklaart.
Hij liegt (constant).quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:20 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ow, jij hebt informatie die wij niet hebben? Deel dit alsjeblieft met ons.
Alles in 1 formaat kist.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:20 schreef Sssterre het volgende:
mag ik jullie iets vragen ?!......wat mij opviel was dat we alleen maar grote mensen kisten voor bij zien komen .....komen de kinderen nog ...of heeft het een andere reden ...dat we ze nog niet gezien hebben ?? komen ze later ?
Ik denk dat die in dezelfde kisten liggen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:20 schreef Sssterre het volgende:
mag ik jullie iets vragen ?!......wat mij opviel was dat we alleen maar grote mensen kisten voor bij zien komen .....komen de kinderen nog ...of heeft het een andere reden ...dat we ze nog niet gezien hebben ?? komen ze later ?
Je kan ook helemaal niks slechts bedoelen met dat kappen, het komt door de interpretatie van sommige mensen dat klappen een uiting van vrolijkheid is ofzo terwijl iedereen weet dat dat juichen is. Maar goed, soms moeten we klagen om het klagen!quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:20 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ze bedoelden het goed in ieder geval...
Dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, iedereen dezelfde kist (afmetingen).quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:20 schreef Sssterre het volgende:
Ze hebben niks "gesorteerd" eh. Dat doen ze pas in Hilversum. Dit zijn gewoon de zakken in een kist.quote:
Gemak. Omdat niemand weet wat in die lijkzakken zit. Kunnen meerdere personen in 1 kist zitten nu. Gewoon 1 lijkzak per kist. Soms lagen er maar halve lichamen, soms nog hele. Lastig om dan 45 kisten van 50 cm, 40 van 70cm en 150 van 2meter te moeten bestellen.quote:
ik denk vanwege het leed te verzachten ...ik denk niet eens dat het om de aandacht gaatquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:22 schreef mschol het volgende:
[..]
om niet de aandacht daarop te vestigen?
Hoe weet je dat er halve en hele lichamen lagen, ik heb nog nooit een lichaam gezien en volg het toch al sinds de eerste dag.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Gemak. Omdat niemand weet wat in die lijkzakken zit. Kunnen meerdere personen in 1 kist zitten nu. Gewoon 1 lijkzak per kist. Soms lagen er maar halve lichamen, soms nog hele. Lastig om dan 45 kisten van 50 cm, 40 van 70cm en 150 van 2meter te moeten bestellen.
Het leed verzachten?! Ze hebben er juist alles aan gedaan om het zo dramatisch mogelijk te makenquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:23 schreef Sssterre het volgende:
[..]
ja dat vermoed ik ook vanwege het leed te verzachten ...ik denk niet eens dat het om de aandacht gaat
Genoeg foto's met lichamen erop langsgekomen hoor.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:23 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat er halve en hele lichamen lagen, ik heb nog nooit een lichaam gezien en volg het toch al sinds de eerste dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |