In Hilversum zijn koelcellen geplaatst.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:42 schreef Pandaplint het volgende:
Hoe doen ze dat trouwens met de koeling van de lichamen?
Toch heeft Putin een prima punt. Rusland wordt al verketterd en van alles beschuldigd. Maar 'wie wijst, bewijst'. En dan blijft het opeens mui en muisstil uit de 'westerse' hoeken. Putin heeft allerzins gelijk dat ze nu maar eens met bewijs over de brug moeten komen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En wat zouden we op de Russische satelietbeelden moeten zien dan?
Ik bedoel tijdens de vlucht en tijdens het tillen/rijden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
In Hilversum zijn koelcellen geplaatst.
Fair enough: Als er een atoombom tussen zou liggen die de helft van Europa zou verwoesten en ze die hebben weggehaald is het 't waard om zo te gaan zitten stoken terwijl de ogen van de NAVO en USA triggerhappy mee staan te kijken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:44 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik praat het niet goed. Maar er zijn verschillende beweegredenen om in een vliegtuig te gaan zagen
Mwah, er is meer dan genoeg bewijs naar mijn idee, maar de echte smoking gun die gaat men niet meer vinden, daar is uiteraard wel voor gezorgd, dus ja... Maar op basis van de gegevens die er wél zijn is er ook niet anders te concluderen dan dat het de rebellen waren. Dat bewijs is in ieder geval vele malen meer overtuigend dan wat de rebellen / Russen er tegenover zetten om de Oekrainse regering te beschuldigen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:45 schreef twiFight het volgende:
[..]
Toch heeft hij een prima punt. Rusland wordt al verketterd en van alles beschuldigd. Maar 'wie wijst, bewijst'. En dan blijft het opeens mui en muisstil uit de 'westerse' hoeken. Putin heeft allerzins gelijk dat ze nu maar eens met bewijs over de brug moeten komen.
genoeg bewijs aanwezig hoor, ze willen het alleen niet zien of propaganderen het wegquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:45 schreef twiFight het volgende:
[..]
Toch heeft Putin een prima punt. Rusland wordt al verketterd en van alles beschuldigd. Maar 'wie wijst, bewijst'. En dan blijft het opeens mui en muisstil uit de 'westerse' hoeken. Putin heeft allerzins gelijk dat ze nu maar eens met bewijs over de brug moeten komen.
Ik ben geen expert, zelfs geen internetexpert, en ik weet niet hoe hoog ze vliegen, maar hoog in de lucht is het een stuk koeler, dus grote kans dat dat vrachtruim uit zichzelf wel koel genoeg blijft?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:46 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik bedoel tijdens de vlucht en tijdens het tillen/rijden.
rouwwagens hebben gewoon koelingquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:46 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik bedoel tijdens de vlucht en tijdens het tillen/rijden.
Heeft hij niet, er is geen 100% bewijs maar we zitten al 'beyond reasonable doubt', daar hoef je niet meer dan 20 hersencellen voor te hebben.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:45 schreef twiFight het volgende:
[..]
Toch heeft Putin een prima punt. Rusland wordt al verketterd en van alles beschuldigd. Maar 'wie wijst, bewijst'. En dan blijft het opeens mui en muisstil uit de 'westerse' hoeken. Putin heeft allerzins gelijk dat ze nu maar eens met bewijs over de brug moeten komen.
Ooto.quote:
Ze kunnen toch nog niks sturen dus niet zo huilen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:49 schreef Snoepje5 het volgende:
Australie, andere kant van de wereld heeft al 50 agenten klaar staan en Nederland niet.
Nederland zit zelf wel te 'zeuren' dat het te langzaam gaat, maar zorgt zelf ook niet echt dat het opschiet.
Ik neem aan dat er wel wat eenheden zijn die binnen 1 a 2 dagen gedeployed kunnen worden, bovendien zitten wij een heel stuk dichterbij, dus waarom moet je nu al mensen klaar hebben staan voor iets waar het helemaal nog niet zeker van is dat het gaat gebeuren.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:49 schreef Snoepje5 het volgende:
Australie, andere kant van de wereld heeft al 50 agenten klaar staan en Nederland niet.
Nederland zit zelf wel te 'zeuren' dat het te langzaam gaat, maar zorgt zelf ook niet echt dat het opschiet.
Heeft te maken met logistiek, Nederland heeft net zo snel 50 agenten in Oekraine zonder ze specifiek op een locatie weg te zetten als Australie, die heeft ze namelijk in Londen op het moment. Zou Australie dit niet doen dan moeten ze eerst nog 18 uur gaan reizen ofzo als het is goedgekeurd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:49 schreef Snoepje5 het volgende:
Gaat alleen niet ootomatisch.quote:
Ah, NL werkt dus met het JIT principe en Australie niet in de militaire wereld.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:50 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Heeft te maken met logistiek, Nederland heeft net zo snel 50 agenten in Oekraine zonder ze specifiek op een locatie weg te zetten als Australie, die heeft ze namelijk in Londen op het moment. Zou Australie dit niet doen dan moeten ze eerst nog 18 uur gaan reizen ofzo als het is goedgekeurd.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, er is meer dan genoeg bewijs naar mijn idee, maar de echte smoking gun die gaat men niet meer vinden, daar is uiteraard wel voor gezorgd, dus ja... Maar op basis van de gegevens die er wél zijn is er ook niet anders te concluderen dan dat het de rebellen waren. Dat bewijs is in ieder geval vele malen meer overtuigend dan wat de rebellen / Russen er tegenover zetten om de Oekrainse regering te beschuldigen.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:47 schreef Re het volgende:
[..]
genoeg bewijs aanwezig hoor, ze willen het alleen niet zien of propaganderen het weg
Ik heb anders nog nagenoeg geen bewijs gezien. Wel verdenkingen, aanwijzingen, aannemelijkheden, maar dat is geen bewijs.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:48 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Heeft hij niet, er is geen 100% bewijs maar we zitten al 'beyond reasonable doubt', daar hoef je niet meer dan 20 hersencellen voor te hebben.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Gaat alleen niet ootomatisch.
Als dat maar goed gaat met die separatistische testosteronbommen vol alcohol en met volgeladen wapens.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Politionele acties herleven weer.
Ik beschuldig niemand van een 300-voudige moord dus ik weet niet waar je nu op doelt, ik praat over het ondersteunen van de rebellen in het oosten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:51 schreef twiFight het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb anders nog nagenoeg geen bewijs gezien. Wel verdenkingen, aanwijzingen, aannemelijkheden, maar dat is geen bewijs.
Maar schijnbaar ben ik de enige die, voordat we iemand gaan beschuldigen van 300-voudige moord, toch iets tastbaarders wil dan dat. Vooral gezien de mogelijke gevolgen en de propaganda die aan alle kanten plaatsvindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |