Amerika heeft ruiterlijk toegegeven dat ze geen bewijs hadden dat Rusland direct betrokken is.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:06 schreef RetepV het volgende:
[..]
Kijk, dat begint nu zo'n beetje de hele wereld zich af te vragen. Amerika heeft tenslotte wel eerst Rusland beschuldigd en gezegd dat ze alle bewijs hadden. Ze zouden het bewijs publiceren. Vervolgens hebben ze niks gepubliceerd behalve een paar powerpoints, en hebben ze ook nog ingebonden.
Amerika had net zo goed kunnen roepen: "Sorry! We waren maar wat aan het stoken! Ik hoop niet dat jullie boos zijn?".
Combo van beiden. O-Oekr. was al een treurig conflict maar nu dit gebeurt zijn we echt pissig geworden om wat daar gebeurt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:12 schreef El_Matador het volgende:
Op CNN hadden commentators het erover dat "Nederland nornaalgesproken timide reageert maar dat nu, bij het zien van de vluchten met kisten die terugkomen steeds meer politici pleiten voor zwaardere sancties tegen Poetin".
Is dat echt zo, of is dat wensdenken van de ophitsende massamedia? Ik neem aan het tweede?
Volgens Radio 1 deze ochtend zijn 56% van de NLers tegen militair ingrijpen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:12 schreef El_Matador het volgende:
Op CNN hadden commentators het erover dat "Nederland nornaalgesproken timide reageert maar dat nu, bij het zien van de vluchten met kisten die terugkomen steeds meer politici pleiten voor zwaardere sancties tegen Poetin".
Is dat echt zo, of is dat wensdenken van de ophitsende massamedia? Ik neem aan het tweede?
Het tweede, ik heb niet het idee dat de stemming dusdanig is veranderd na arriveren van de kisten. Ik denk zelfs dat mensen een stuk meer berust zijn nu de lichamen geborgen worden en niet meer voor oud vuil in een weiland liggen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:12 schreef El_Matador het volgende:
Ja al is dat pleiten voor sancties tegen Poetin natuurlijk nergens op gebaseerd. Emotioneel gelul.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:13 schreef superworm het volgende:
[..]
Combo van beiden. O-Oekr. was al een treurig conflict maar nu dit gebeurt zijn we echt pissig geworden om wat daar gebeurt.
Sancties hoor ik niet zoveel over, gaan wel steeds meer stemmen op voor politiemacht (politie of militairen) naar rampgebied om daar veilig te stellen wat er nog is, aangezien toch wel blijkt dat er niet zoveel resten veilig zijn gesteld als men in eerste instantie begreep.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:12 schreef El_Matador het volgende:
Het is gebaseerd op het blijven steunen van de rebellen vanuit Rusland, echter waren veel mensen in eerste instantie een stuk terughoudener want: ver van bed show.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja al is dat pleiten voor sancties tegen Poetin natuurlijk nergens op gebaseerd. Emotioneel gelul.
Volk zal niet veel anders zijn dan gisteren denk ik. Henk & Ingrid met hun smartfoons die vast ook weer gaan klappen. Krijgen we morgen weer die discussiequote:Op donderdag 24 juli 2014 17:15 schreef n00b13 het volgende:
Is er weer een helikopter in de lucht voor de beelden? Ben benieuwd naar het volk vandaag.
Het gros zit waarschijnlijk gewoon weer achter de playstation een of ander vechtspelletje te spelen. Of op willekeurige websites te verkondigen dat 'putin dood moet' of wat dan ook.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:15 schreef n00b13 het volgende:
Is er weer een helikopter in de lucht voor de beelden? Ben benieuwd naar het volk vandaag.
Nee, alleen jij.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:16 schreef El_Matador het volgende:
Ok, dank, duidelijk. Wederom de massamedia die aan framing doen.
Zullen stukken minder mensen zijn gok ik.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Volk zal niet veel anders zijn dan gisteren denk ik. Henk & Ingrid met hun smartfoons die vast ook weer gaan klappen. Krijgen we morgen weer die discussie
Lees je de antwoorden wel, of had je sowieso deze reactie al klaar staan los van wat de reacties op je vraag waren?quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:16 schreef El_Matador het volgende:
Ik snap die hele discussie over het klappen niet, klappen is een uiting van respect/waardering dat mensen er een andere betekenis (vrolijkquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Volk zal niet veel anders zijn dan gisteren denk ik. Henk & Ingrid met hun smartfoons die vast ook weer gaan klappen. Krijgen we morgen weer die discussie
Grappig dat je je mening ook volledig baseert op wat ze je hier vertellenquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:16 schreef El_Matador het volgende:
Ik vraag me af of er wel eens een kist wordt laten vallen. Moet toch een vreemd idee zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
Wat lopen die militairen eigenlijk inefficient. Van die militaire pasjes. Met zo'n kist op je schouders: soit, dat moet voorzichtig, maar dat vliegtuig in. Is natuurlijk gewoon 'protocol', maar 't ziet er niet zo efficient uit![]()
Omdat we tegenwoordig enkel aan positieve discriminatie mogen doen zijn de protocollen aangepast op het mogelijk opnemen van lilliputers en derhalve de stappen zijn gehalveerd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
Wat lopen die militairen eigenlijk inefficient. Van die militaire pasjes. Met zo'n kist op je schouders: soit, dat moet voorzichtig, maar dat vliegtuig in. Is natuurlijk gewoon 'protocol', maar 't ziet er niet zo efficient uit![]()
Die hadden ze maar die moest weg met een coup omdat die anti Europa wasquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Kan er eindelijk een democratisch gekozen president komen.
Die maken natuurlijk gewoon misbruik van de situatie. Maar ik denk ook dat in Nederland er te veel mensen zijn die zich maar wat gemakkelijk laten ophitsen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:12 schreef El_Matador het volgende:
Dankzij Kiev die weten dat de rebellen met een van het leger gestolen SAM installatie rondrijden en al één vliegtuig neergeschoten hebben. Waarna Kiev het luchtruim boven het gebied veilig verklaart.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:00 schreef superworm het volgende:
[..]
VICE is echt te waarderen. Ze uploaden meestal 1-2 dagen na bepaald nieuws hun eigen visie en camerabeelden. Voegt altijd enorm veel toe. Met nu 300 burgerslachtoffers dankzij de Russen en hun roulette.
Ach ja, die hebben hun kiekjes nu, lijkt me niet heel gek dat die er niet dagelijks staan. Is toch ook vooral voor de nabestaanden / overledenen dat ze die ceremonie herhalen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Vak dat gister helemaal vol stond met internationale media
[ afbeelding ]
Premier moest dat zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:19 schreef RVer het volgende:
[..]
Die hadden ze maar die moest weg omdat die anti Europa was
En op luie negers natuurlijkquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:19 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Omdat we tegenwoordig enkel aan positieve discriminatie mogen doen zijn de protocollen aangepast op het mogelijk opnemen van lilliputers en derhalve de stappen zijn gehalveerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |