Doping is de normaalste zaak aangezien ze dat allemaal doen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat dopinggezwets is vermoeiend, groetjes.
4 keer gemiddeld maar 3.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ze eindigen dit jaar wel veel vaker bergop dan anders is het niet?
Het schijnt dat zelfs mannen uit een grauwe industriestad als Krakau weleens moe zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nibali gaat voor de bollen dus.
Dom van Majka om niet mee te zitten vooraan dus.
want dan had Nibali (mocht hij echt voor de bollen willen gaan) niet erachteraan gereden?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nibali gaat voor de bollen dus.
Dom van Majka om niet mee te zitten vooraan dus.
Anders had hij toch het gat lekker 8 minuten laten worden?quote:
Zou mooi zijn jaquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien gaat Tinkoff Saxo straks op Tourmalet wel Nibali's ploeg aan gort rijden
Hij gaat voor de etappe.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Anders had hij toch het gat lekker 8 minuten laten worden?
Hallo melkfanaatquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hallo lieve tourvolgers en andere zolderkamerautisten
Ja, en daar wint hij de bollen waarschijnlijk mee.quote:
Hallo Knut. Hoe is het daar in de kou?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Daarmee krijgt hij toch ook de bollen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:51 schreef Blik het volgende:
Waarom zou Nibali voor de bollen gaan, dat is bijna wisselgeld t.o.v. de bolletjestrui. Heeft meer interesse in de etappe denk ik
Rasmussen ging in zijn Tour ook nog voor de bollen toen hij in het geel reed. Alleen deed hij dat meer omdat hij nog niet zeker was van geel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:51 schreef Blik het volgende:
Waarom zou Nibali voor de bollen gaan, dat is bijna wisselgeld t.o.v. de bolletjestrui. Heeft meer interesse in de etappe denk ik
Ik voel me niet aangesproken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
hoi hoiquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Johannes was overigens erg blij met mijn door jou opgelegde liveverslag vanuit zijn commiblock te Rigaquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga zo een nieuw tdf topic openen.
Nee, want Majka kan ook gewoon hoog eindigen in deze etappe en de bolletjestrui dan gewoon houdenquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daarmee krijgt hij toch ook de bollen?
Ik kan niet wachten!quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga zo een nieuw tdf topic openen.
Als hij niet moe is wel ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:53 schreef Blik het volgende:
[..]
Nee, want Majka kan ook gewoon hoog eindigen in deze etappe en de bolletjestrui dan gewoon houden
quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft iemand nog een mooi plaatje voor mijn nieuwe topic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
max 25quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:54 schreef Nober het volgende:
Hoe oud mag je zijn voor het jongerenklassement, zie dat Sagan dat klassement heeft aangevoerd terwijl hij al 24 is.
Jonger dan 25quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:54 schreef Nober het volgende:
Hoe oud mag je zijn voor het jongerenklassement, zie dat Sagan dat klassement heeft aangevoerd terwijl hij al 24 is.
Mollema heeft geen enkele bergetappe ook maar iets gespaard toch? Zoveel dieper in het rood zal hij niet zijn gegaan, want dat gaat hij altijd (denk ik).quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:54 schreef opreis het volgende:
Bauke gaat de prijs moeten betalen voor de aanval van gisteren, de tijd die hij goed gemaakt heeft gaat ie drie dubbel in moeten leveren.
Heb ik me ook eens afgevraagdquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:55 schreef Nober het volgende:
Kan er ook een ouderenklassement komen voor rijders boven de 30?
Voigt zou winnen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
+40 speciaal voor Chris Horner!
Je vergeet Jens met zijn 6-kinderen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
+40 speciaal voor Chris Horner!
"Shut up penis"quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:57 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Je vergeet Jens met zijn 6-kinderen.
Denk dat dit wel mee zal vallen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:54 schreef opreis het volgende:
Bauke gaat de prijs moeten betalen voor de aanval van gisteren, de tijd die hij goed gemaakt heeft gaat ie drie dubbel in moeten leveren.
Kan al niet, want dan mag je niet meezitten in ontspanning of top-10.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:58 schreef Wespensteek het volgende:
Wat zou ik toch graag willen dat Voeckler eens de meest onopvallende renner wordt.
Nuh rijdt nog even Fuckler naar voren.quote:
Boom zit er nog.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:13 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Heb geen beeld, dus bij deze even de vraag:
Boom er al af? Andere Belkins attent vooraan?
Boom zit in de kopgroep, klampt nog aanquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:13 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Heb geen beeld, dus bij deze even de vraag:
Boom er al af? Andere Belkins attent vooraan?
quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat topic van Knut is echt slecht.
König een dopeur noemen en Rolland clean noemen. Dan heb je het niet helemaal begrepen.quote:
Ik heb Rolland ook al weggestreept hoor.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
König een dopeur noemen en Rolland clean noemen. Dan heb je het niet helemaal begrepen.
Ik bedoel ook de komende jaren, Maar met een Franse regie zal het nooit werkelijkheid worden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:00 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Kan al niet, want dan mag je niet meezitten in ontspanning of top-10.
Bedankt en ik kijk uit naar je top 10quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:17 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vind het best een interessante invalshoek.
1. Ji Chengquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb Rolland ook al weggestreept hoor.
En maak dan je eigen top 10
Welke Tour-winnaar zou jij niet doorstrepen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb Rolland ook al weggestreept hoor.
En maak dan je eigen top 10
Haha een chinees zou echt nooit boven een Japanner staan hoor. Wij zijn moreel verheven boven die rioololie vretersquote:
Als je in m'n topic kijkt wordt dat in 1 oogopslag duidelijkquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:18 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Welke Tour-winnaar zou jij niet doorstrepen?
Parijs Roubaix.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:28 schreef Minimunt het volgende:
waarom laten ze telkens terpstra zien, gisteren ook al ;P
Parijs Roubaix gewonnen he, dan ben je een held in Frankrijkquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:28 schreef Minimunt het volgende:
Winnaar van de grootste Franse wielerwedstrijd van 2014 op de Tour na?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:28 schreef Minimunt het volgende:
Niet echt, Terpstra is een steengoed renner.quote:
Brice Feillu in de top-15!quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:31 schreef Blik het volgende:
VDB bij Sagan, die gaat op 20 minuten (of meer) binnenkomen
Nou, dan moet die 16 minuten winnen op VDB2. Krachtwijk moet 15 minuten winnen. Dat gaat zo snel ook weer niet gebeurenquote:
Kruijswijk staat toch reeds 15-de niet?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:33 schreef Blik het volgende:
[..]
Nou, dan moet die 16 minuten winnen op VDB2. Krachtwijk moet 15 minuten winnen. Dat gaat zo snel ook weer niet gebeuren
Marcato of Machado?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Marcato heeft heel veel kwartjes nodig
16e, wel gelijk met Porte.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:34 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Kruijswijk staat toch reeds 15-de niet?
Hij staat gedeeld 15e met Porte...dus als Kruijswijk geen gekke dingen doet, wordt hij gewoon 15e idd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:34 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
16de, maar indezelfde tijd als Porte. Dus in principe heb je gelijkquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:34 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Ik was even op de pleequote:Op donderdag 24 juli 2014 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zit er gewoon bij, hoorde je D&D net niet?
Kazakstaans?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:37 schreef marcodej het volgende:
Goed gesprek tussen Nibali en Westra: Nibs kan geen Engels, en Westra geen Italiaans.
Hij kan er ook niks aan doen dat hij een virus heeft.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat is VDB toch een intens treurig excuus voor een wielrenner.
Sky heeft nog weinig goeds gedaan, kan me niet voorstellen dat ze dat vandaag gaan goedmakenquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:40 schreef baggerbaas het volgende:
Nieve dan vandaag om het rijtje compleet te maken.
had*quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij kan er ook niks aan doen dat hij een virus heeft.
Het is altijd watquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij kan er ook niks aan doen dat hij een virus heeft.
Als A. Schleck de trainingsinzet van Jurgen zou hebben, had Schleck al 5 tours gewonnen. Jurgen heeft niet het ultieme talent, maar doet er daarbuiten wel alles aan ondanks dat hij weet dat hij de tour nooit zal winnen. Treurig zou ik hem niet noemen, hij is gewoon een pechvogel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat is VDB toch een intens treurig excuus voor een wielrenner.
Samen met Kittel en Porte.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:43 schreef Maver24 het volgende:
VDB2 gelost dan ? ik heb even wat gemist
10 minuten geleden al, zal minuten verliezen vandaagquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:43 schreef Maver24 het volgende:
Daarom hebben de mensen liever Andy Schleck als Jurgen VDB.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:43 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Als A. Schleck de trainingsinzet van Jurgen zou hebben, had Schleck al 5 tours gewonnen. Jurgen heeft niet het ultieme talent, maar doet er daarbuiten wel alles aan ondanks dat hij weet dat hij de tour nooit zal winnen. Treurig zou ik hem niet noemen, hij is gewoon een pechvogel.
Fietst bij Sagan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:43 schreef Maver24 het volgende:
Op een gegeven moment wordt pech ook gewoon vaardigheid hebben op een fiets. Net als bij Gesink.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:43 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Als A. Schleck de trainingsinzet van Jurgen zou hebben, had Schleck al 5 tours gewonnen. Jurgen heeft niet het ultieme talent, maar doet er daarbuiten wel alles aan ondanks dat hij weet dat hij de tour nooit zal winnen. Treurig zou ik hem niet noemen, hij is gewoon een pechvogel.
Hij is een bedreiging voor Bricequote:Op donderdag 24 juli 2014 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Trofimov is de lelijkste renner van het peloton.
Wat een werklust. Het lijkt wel alsof hij in een ver verleden stratenmaker is geweest.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2131739[quote]
[b]Op donderdag 24 juli 2014 15:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Ut Beest
Zat ook al in de kopgroep hequote:
Nu rijdt hij de stenen uit de straat.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hij was stratenmaker, dat wisten jullie niet
Zag het nu, zit niet op te letten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zat ook al in de kopgroep he
Ik dacht aan Antoinequote:Op donderdag 24 juli 2014 15:50 schreef meneerfiets het volgende:
vbd2, beetje zoals A.Van Der Linden.
Al was Alex natuurlijk een held en Jurgen niet.
Antoine? Ik ken meer Nederlanders die Alex als Antoine heten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht aan Antoine
Paxcon en johannes_vermeer vinden dit leuk
Ja, Mollema wel iets meer van achter. Maar alledrie er volgens mij nog gewoon bijquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:49 schreef Hobbel_Rob het volgende:
De 3 mannen van Belkin nog goed erbij?: Kruis, Mol en LTD?
Trololololquote:Overwinningen
1999
Belgische kampioenstrui, Ind. tijdrit op de weg, Nieuwelingen
2001
GP des Nations U23
Regenboogtrui WK tijdrijden, Junioren
Eindklassement Ster van Zuid-Limburg, Junioren
2002
1e etappe Ronde van Namen
2003
Zellik-Galmaarden
2006
Dernycriterium Schriek
2009
Criterium Wetteren
Criterium Herentals
2010
Criterium van Peer
Criterium Wetteren
Criterium Herentals
2011
1e etappe Critérium du Dauphiné
2012
Criterium Herentals
2013
Combinatieklassement Ruta del Sol
Ik mis de oranje shirts.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lekker veel Basken op de berg.
Al betrapt op XTC?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wisten jullie dat Lieuwe Westra vroeger naar house feesten ging.
Je gelooft het niet.
Toch mooi een Dauphiné etappequote:
Het hoogtepunt uit zn carrierequote:Op donderdag 24 juli 2014 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch mooi een Dauphiné etappe
En dus ook een gele trui, aangezien het de 1ste etappe wasquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch mooi een Dauphiné etappe
Of zijn 3-de plaats in het AK.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het hoogtepunt uit zn carriere
Dan heeft ie meer gewonnen dan Armstrong na z'n tumorquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het hoogtepunt uit zn carriere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |