Ik heb Rolland ook al weggestreept hoor.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
König een dopeur noemen en Rolland clean noemen. Dan heb je het niet helemaal begrepen.
Ik bedoel ook de komende jaren, Maar met een Franse regie zal het nooit werkelijkheid worden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:00 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Kan al niet, want dan mag je niet meezitten in ontspanning of top-10.
Bedankt en ik kijk uit naar je top 10quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:17 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vind het best een interessante invalshoek.
1. Ji Chengquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb Rolland ook al weggestreept hoor.
En maak dan je eigen top 10
Welke Tour-winnaar zou jij niet doorstrepen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb Rolland ook al weggestreept hoor.
En maak dan je eigen top 10
Haha een chinees zou echt nooit boven een Japanner staan hoor. Wij zijn moreel verheven boven die rioololie vretersquote:
Als je in m'n topic kijkt wordt dat in 1 oogopslag duidelijkquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:18 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Welke Tour-winnaar zou jij niet doorstrepen?
Parijs Roubaix.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:28 schreef Minimunt het volgende:
waarom laten ze telkens terpstra zien, gisteren ook al ;P
Parijs Roubaix gewonnen he, dan ben je een held in Frankrijkquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:28 schreef Minimunt het volgende:
Winnaar van de grootste Franse wielerwedstrijd van 2014 op de Tour na?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:28 schreef Minimunt het volgende:
Niet echt, Terpstra is een steengoed renner.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |