Als A. Schleck de trainingsinzet van Jurgen zou hebben, had Schleck al 5 tours gewonnen. Jurgen heeft niet het ultieme talent, maar doet er daarbuiten wel alles aan ondanks dat hij weet dat hij de tour nooit zal winnen. Treurig zou ik hem niet noemen, hij is gewoon een pechvogel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat is VDB toch een intens treurig excuus voor een wielrenner.
Samen met Kittel en Porte.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:43 schreef Maver24 het volgende:
VDB2 gelost dan ? ik heb even wat gemist
10 minuten geleden al, zal minuten verliezen vandaagquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:43 schreef Maver24 het volgende:
Daarom hebben de mensen liever Andy Schleck als Jurgen VDB.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:43 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Als A. Schleck de trainingsinzet van Jurgen zou hebben, had Schleck al 5 tours gewonnen. Jurgen heeft niet het ultieme talent, maar doet er daarbuiten wel alles aan ondanks dat hij weet dat hij de tour nooit zal winnen. Treurig zou ik hem niet noemen, hij is gewoon een pechvogel.
Fietst bij Sagan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:43 schreef Maver24 het volgende:
Op een gegeven moment wordt pech ook gewoon vaardigheid hebben op een fiets. Net als bij Gesink.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:43 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Als A. Schleck de trainingsinzet van Jurgen zou hebben, had Schleck al 5 tours gewonnen. Jurgen heeft niet het ultieme talent, maar doet er daarbuiten wel alles aan ondanks dat hij weet dat hij de tour nooit zal winnen. Treurig zou ik hem niet noemen, hij is gewoon een pechvogel.
Hij is een bedreiging voor Bricequote:Op donderdag 24 juli 2014 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Trofimov is de lelijkste renner van het peloton.
Wat een werklust. Het lijkt wel alsof hij in een ver verleden stratenmaker is geweest.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2131739[quote]
[b]Op donderdag 24 juli 2014 15:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Ut Beest
Zat ook al in de kopgroep hequote:
Nu rijdt hij de stenen uit de straat.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hij was stratenmaker, dat wisten jullie niet
Zag het nu, zit niet op te letten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zat ook al in de kopgroep he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |