Als A. Schleck de trainingsinzet van Jurgen zou hebben, had Schleck al 5 tours gewonnen. Jurgen heeft niet het ultieme talent, maar doet er daarbuiten wel alles aan ondanks dat hij weet dat hij de tour nooit zal winnen. Treurig zou ik hem niet noemen, hij is gewoon een pechvogel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat is VDB toch een intens treurig excuus voor een wielrenner.
Samen met Kittel en Porte.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:43 schreef Maver24 het volgende:
VDB2 gelost dan ? ik heb even wat gemist
10 minuten geleden al, zal minuten verliezen vandaagquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:43 schreef Maver24 het volgende:
Daarom hebben de mensen liever Andy Schleck als Jurgen VDB.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:43 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Als A. Schleck de trainingsinzet van Jurgen zou hebben, had Schleck al 5 tours gewonnen. Jurgen heeft niet het ultieme talent, maar doet er daarbuiten wel alles aan ondanks dat hij weet dat hij de tour nooit zal winnen. Treurig zou ik hem niet noemen, hij is gewoon een pechvogel.
Fietst bij Sagan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:43 schreef Maver24 het volgende:
Op een gegeven moment wordt pech ook gewoon vaardigheid hebben op een fiets. Net als bij Gesink.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:43 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Als A. Schleck de trainingsinzet van Jurgen zou hebben, had Schleck al 5 tours gewonnen. Jurgen heeft niet het ultieme talent, maar doet er daarbuiten wel alles aan ondanks dat hij weet dat hij de tour nooit zal winnen. Treurig zou ik hem niet noemen, hij is gewoon een pechvogel.
Hij is een bedreiging voor Bricequote:Op donderdag 24 juli 2014 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Trofimov is de lelijkste renner van het peloton.
Wat een werklust. Het lijkt wel alsof hij in een ver verleden stratenmaker is geweest.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2131739[quote]
[b]Op donderdag 24 juli 2014 15:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Ut Beest
Zat ook al in de kopgroep hequote:
Nu rijdt hij de stenen uit de straat.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hij was stratenmaker, dat wisten jullie niet
Zag het nu, zit niet op te letten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zat ook al in de kopgroep he
Ik dacht aan Antoinequote:Op donderdag 24 juli 2014 15:50 schreef meneerfiets het volgende:
vbd2, beetje zoals A.Van Der Linden.
Al was Alex natuurlijk een held en Jurgen niet.
Antoine? Ik ken meer Nederlanders die Alex als Antoine heten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht aan Antoine
Paxcon en johannes_vermeer vinden dit leuk
Ja, Mollema wel iets meer van achter. Maar alledrie er volgens mij nog gewoon bijquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:49 schreef Hobbel_Rob het volgende:
De 3 mannen van Belkin nog goed erbij?: Kruis, Mol en LTD?
Trololololquote:Overwinningen
1999
Belgische kampioenstrui, Ind. tijdrit op de weg, Nieuwelingen
2001
GP des Nations U23
Regenboogtrui WK tijdrijden, Junioren
Eindklassement Ster van Zuid-Limburg, Junioren
2002
1e etappe Ronde van Namen
2003
Zellik-Galmaarden
2006
Dernycriterium Schriek
2009
Criterium Wetteren
Criterium Herentals
2010
Criterium van Peer
Criterium Wetteren
Criterium Herentals
2011
1e etappe Critérium du Dauphiné
2012
Criterium Herentals
2013
Combinatieklassement Ruta del Sol
Ik mis de oranje shirts.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lekker veel Basken op de berg.
Al betrapt op XTC?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wisten jullie dat Lieuwe Westra vroeger naar house feesten ging.
Je gelooft het niet.
Toch mooi een Dauphiné etappequote:
Het hoogtepunt uit zn carrierequote:Op donderdag 24 juli 2014 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch mooi een Dauphiné etappe
En dus ook een gele trui, aangezien het de 1ste etappe wasquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch mooi een Dauphiné etappe
Of zijn 3-de plaats in het AK.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het hoogtepunt uit zn carriere
Dan heeft ie meer gewonnen dan Armstrong na z'n tumorquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het hoogtepunt uit zn carriere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |