Er hebben wel genoeg vage figuren in het leger gezeten om te weten hoe zo'n ding werkt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:07 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
als het het daar met een "InOekraine" moeten doen qua HBO-onderwijs..... kan ik het me gewoon niet voorstellen dat ze een BUK kunnen afvuren.
That being said kan ik me dan WEL weer voorstellen dat Journalistiek daar gegeven word.
Dat was maar een schematische voorstelling van het resultaat van hun onderzoek. Dat is inderdaad zeker niet het bewijs dat het ook zo gegaan is.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:03 schreef RVer het volgende:
[..]
huh? Je bedoelt die sneue satelliet foto waarop je niks ziet?
Er schijnen ook nog lichamen op dat station te staan in een koelwagon. Hoor daar niet zoveel meer over. Ik hoop dat die ook snel naar Nederland kunnen komen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, er is ook een trein met de verzamelde bezittingen maar die heeft niet hoogste prioriteit lijkt me.
NAF24.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:05 schreef Blistering het volgende:
http://www.flightradar24.com/NAF24/3e4a192
Dit is 'm.
1 verhaal en dan ook nog uit vaag land.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:07 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)ode_misbruikt__.html
Dat is vreselijk...quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:07 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)ode_misbruikt__.html
Dus die ring is helemaal niet van een vinger af gehaald...quote:Ook is op videobeelden te zien dat een man in een militair uniform iets wat op een gouden ring lijkt tussen het puin vandaan haalt.
De OVSE had zelf ook een blog... ik heb alleen geen idee waar...quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Er schijnen ook nog lichamen op dat station te staan in een koelwagon. Hoor daar niet zoveel meer over. Ik hoop dat die ook snel naar Nederland kunnen komen.
en van een sensatiebeluste krantquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
1 verhaal en dan ook nog uit vaag land.
En van die ring ook nog dit:quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is vreselijk...
over de ring staat trouwens dit:
[..]
Dus die ring is helemaal niet van een vinger af gehaald...
quote:Some footage shot at the scene appears to show one militant taking a ring and putting it in a paper bag.
Volgens laatste berichten zijn er nog 16 slachtoffers gevonden onder de grotere vliegtuigresten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Er schijnen ook nog lichamen op dat station te staan in een koelwagon. Hoor daar niet zoveel meer over. Ik hoop dat die ook snel naar Nederland kunnen komen.
In het filmpje zie je mensen gewoon allemaal * rommel/spullen * die opgehoopt liggen oppakken en ergens in gooien. De * ring * lag er gewoon los tussen. De man kijkt er naar en gooit hem samen met andere zaken achter zich in de vrachtauto/container of wat het dan ook was.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk dat het identificeren makkelijker zou gaan met die ring om de vinger van de eigenaar hoor
Voor hen:quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgens laatste berichten zijn er nog 16 slachtoffers gevonden onder de grotere vliegtuigresten.
Ja, hij stopt het in een papieren zak dus niet in zijn eigen zak..quote:
Ja, want dat zouden die mensen nooooit doen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:13 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
en van een sensatiebeluste krant
Wie zegt dat dan?quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is vreselijk...
over de ring staat trouwens dit:
[..]
Dus die ring is helemaal niet van een vinger af gehaald...
Die separisten geven geen neuk dus dat zal hem vrij weinig boeien als hij daar zo uitgebreid staat.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja blijkbaar,terwijl je toch zou denken dat die man het dan eerder snel in zijn zak zou hebben
gestoken als hij die ring had willen stelen, dan ga je daar niet uitgebreid zo staan.
Toen waren er geen 298 voornamelijk EU burgers uit de lucht geknald door een groep dronken Oekraïnse boeren onder leiding van Russische ex-KGB'ers.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:34 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Dat komt er toch niet van, Sochi werd ook niet geboycot toen vele politicie er niet heen gingen etc. etc.
Of alles op een hoop gooien en met FedEx naar Nederland sturen zodat ze het hier uit kunnen zoeken en bij de nabestaanden kunnen brengen. Je weet 't niet. Of heeft iemand hier toevallig het telefoonnummer van 1 van de betrokkenen ter plaatse?quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:15 schreef deedeetee het volgende:
[..]
In het filmpje zie je mensen gewoon allemaal * rommel/spullen * die opgehoopt liggen oppakken en ergens in gooien. De * ring * lag er gewoon los tussen. De man kijkt er naar en gooit hem samen met andere zaken achter zich in de vrachtauto/container of wat het dan ook was.
Als het echt een trouwring was zou hij die dan niet apart ergens hebben gelegd ?
Vergeet niet dat Europa in vele gewapende conflicten ook steun en wapens levert (verkoopt). Zijn wij dan ook verantwoordelijk voor wat iemand daar in een conflict (per ongeluk) doet met die wapens?quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:31 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Steun en levering wapens (ook na terreurdaad) aan seperatisten.
eh...... dat werd gezegd... stukje terugquote:
quote:Ik denk dat het identificeren makkelijker zou gaan met die ring om de vinger van de eigenaar hoor
Is het niet beter als ze er gewoon van af blijven?quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:20 schreef Idanue het volgende:
Kan ook goed zo zijn dat ze stukken van het vliegtuig in de vrachtauto gooien om alles te scheiden van de persoonlijke spullen.
Als je ook nog militairen meestuurt om leiding te geven in die conflicten en on site training geven met desbetreffende wapens... eh ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:19 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Europa in vele gewapende conflicten ook steun en wapens levert (verkoopt). Zijn wij dan ook verantwoordelijk voor wat iemand daar in een conflict (per ongeluk) doet met die wapens?
Ja en nee, als er een journalist langs komt en die gaat bijvoorbeeld op de ring staan dan zie je hem nooit weer.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:21 schreef agter het volgende:
[..]
Is het niet beter als ze er gewoon van af blijven?
alle enigsinds waardevolle spullen zou je veilig moeten stellen tegen plunderaars...quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:21 schreef agter het volgende:
[..]
Is het niet beter als ze er gewoon van af blijven?
quote:Creditcard slachtoffer misbruikt
Waar veel nabestaanden van de ramp met vlucht MH17 al bang voor waren, is voor de familie van de omgekomen Cameron Dalziel (43) werkelijkheid geworden. Zijn achtergebleven echtgenote heeft de creditcard van haar vermoorde man moeten blokkeren omdat er na de ramp mee is gewinkeld. Tot haar schrik zag Camerons weduwe hoe er na de crash opeens bedragen van haar rekening werden afgeschreven.
De Brits/Zuid-Afrikaanse Cameron Dalziel is een van de 298 omgekomen inzittenden van de vlucht. De vader van vier kinderen werkte als helikopterpiloot en was recentelijk met zijn gezin naar Maleisië verhuisd. Zij blijven nu alleen achter.
De ontzetting bij de familie van Dalziel is groot over de fraude. ,,Ze hebben geen enkel respect voor een ander", zo zegt de broer van Dalziels weduwe tegen CNN. ,,Zo bezien verbaast het niet eens om te zien hoe ze de lichamen behandelen."
De man is daarentegen vol lof over de manier waarop Nederland de teruggehaalde slachtoffers behandelt. ,,Ik ben zo trots op het Nederlandse volk. Het was prachtig om te zien hoe een beschaafde samenleving zo massaal zijn respect betuigde."
Nederlandse nabestaanden lieten eerder al aan De Telegraaf weten dat telefoons van hun gedode geliefden waren gestolen. Mensen die het nummer van hun dierbaren belden, kregen een Russisch sprekende persoon aan de lijn.
Ook is op videobeelden te zien dat een man in een militair uniform iets wat op een gouden ring lijkt tussen het puinvandaan haalt.
Bron: Telegraaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |