Sinds wanneer?quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:18 schreef EdmundReid het volgende:
[..]
sorry, ik ben gewoon verliefd op je.
youtube tags gebruiken terwijl die niet nodig zijn
al heeeeeel langquote:Op donderdag 24 juli 2014 02:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sinds wanneer?
Ik dacht dat alleen op de mobiele site zo was?
Zoek eens even hulp, het zit duidelijk niet goed met je randje.quote:
Ondanks dat vrouwen niet poepen, blijken er wel een paar exemplaren rond te lopen...quote:
De laatste spycholoog is overspannen afgevoerd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 03:49 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Zoek eens even hulp, het zit duidelijk niet goed met je randje.
Post die nog? Of heeft die geen pc ter beschikking in zijn instelling met al zijn complottheorieën?quote:
Allicht, maar Volgeltjesdans valt nog wel eens te betrappen op een serieuze post.quote:Op donderdag 24 juli 2014 06:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die doet het erom net zo als Vogeltjesdans.
Die had een of andere parasiet in zijn hersenen jaren terug en daarna is ie niet meer zoveel op FOK! geweest. Was geloof ik wel weer allemaal goed gekomen met dat beest in zn hoofd en alles. Ofja, met zn hoofd en alles dan; niet met dat beest.quote:
Je weet nooit wat je allemaal binnenkrijgt wanneer je schoenen gaat eten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 06:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die had een of andere parasiet in zijn hersenen jaren terug en daarna is ie niet meer zoveel op FOK! geweest. Was geloof ik wel weer allemaal goed gekomen met dat beest in zn hoofd en alles. Ofja, met zn hoofd en alles dan; niet met dat beest.
Die Boomknuffelaar legt 'r het te dik bovenop.quote:Op donderdag 24 juli 2014 07:00 schreef Resistor het volgende:
Ik vind figuren als BaajGuardian, Linkse Boomknuffelaar en Lambiekje er gewoon bij horen. Ik ben het niet eens met ze, maar mensen die uit durven komen voor een afwijkende mening is altijd
Qui?quote:
Ja kom, als je het bestaan van aids gaat ontkennen omdat dat allemaal door ondervoeding komt en het is een groot complot van "BigPharma" om meer medicijnen te kunnen verkopen, dan hoor je er wat mij betreft echt niet meer bij hoor.quote:Op donderdag 24 juli 2014 07:00 schreef Resistor het volgende:
Ik vind figuren als BaajGuardian, Linkse Boomknuffelaar en Lambiekje er gewoon bij horen. Ik ben het niet eens met ze, maar mensen die uit durven komen voor een afwijkende mening is altijd
Die heb jij niet meegemaakt. Het was een user die erg veel had met het Amerikaanse conservatisme. Hij is ook naar de Verenigde Staten geëmigreerd en kwam altijd hier zeiken hoe Nederland de hel op aarde was en de VS een utopisch paradijs.quote:
Hij zal ook wel wat ergs gedaan hebben, hij is al 3 jaar verbannen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 07:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die heb jij niet meegemaakt. Het was een user die erg veel had met het Amerikaanse conservatisme. Hij is ook naar de Verenigde Staten geëmigreerd en kwam altijd hier zeiken hoe Nederland de hel op aarde was en de VS een utopisch paradijs.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 06:36 schreef StefanP het volgende:
Ja.
Zelfs de armste Amerikanen wonen veel ruimer dan 99% van de Nederlanders. Maar goed, je moet toch iets over hebben voor je enorme verzorgingsstaat (die al je geld afpakt), je stompzinnig grote bureaucratie (die bepaalt dat de stadsgrenzen uit 1920, waarbuiten je niet mag bouwen, nog prima van toepassing zijn in 2011) en de hordes gesubsidieerde, wereldvreemde, geitewollensokken milieuterroristen en antikapitalisten (die vinden dat je hooguit in een klein hokje mag wonen).
Op zich maak jij ook een goede kans.quote:Op donderdag 24 juli 2014 07:17 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Ja kom, als je het bestaan van aids gaat ontkennen omdat dat allemaal door ondervoeding komt en het is een groot complot van "BigPharma" om meer medicijnen te kunnen verkopen, dan hoor je er wat mij betreft echt niet meer bij hoor.
Nee, het is gewoon omdat er daar in Afrika géén medicijnen zijn, terwijl bij ons de aidsremmers al zo krachtig zijn dat iemand een respectabele leeftijd kan bereiken met die ziekte (maar dat kost wel wat geld - een heleboel geld).
En dat is dan nog maar één van zijn vele complottheorieën.
Oh, vertel. Waarom dan?quote:Op donderdag 24 juli 2014 07:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op zich maak jij ook een goede kans.
De echte weten zich juist te profileren door woorden die door niemand begrepen worden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 07:49 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Oh, vertel. Waarom dan?![]()
Ongetwijfeld heb ik ook wel eens een domme post geplaatst, maar volgens mij toch steeds redelijk, zonder scheldwoorden, en met een poging tot onderbouwing (tenzij in een grappig bedoeld topic).
quote:Op maandag 5 maart 2007 02:18 schreef StefanP het volgende:
[..]
"average height to five feet ten inches in a few generations. Similarly, the
well–documented fifteen–point average difference in IQ between blacks
and whites in America, with substantial heritability of IQ in family lines
within each group, permits no automatic conclusion that truly equal
opportunity might not raise the black average enough to equal or
surpass the white mean."Het is weer de schuld van een ander hoor. Ze worden onderdrukt, en dat verklaart het gebrek aan discipline, motivatie en intelligentie alsmede het onvermogen om een samenleving of industrie van enig niveau op te zetten.
Geloven jullie nou maar lekker in sprookjes, dan kijk ik even naar de status van een willekeurig land in Afrika en alle keiharde cijfers over IQ, inkomen, criminaliteit e.d. van verschillende bevolkingsgroepen in het westen; dan weet ik genoeg over wat er waar is en wat niet.
Iedereen in het westen heeft gelijke kansen, dat je die niet grijpt is je eigen schuld en niet die van een ander. Niks racisme, niks discriminatie - de werkelijke oorzaak van problemen is dat men hier en nu resultaat wil zien, dus een opleiding volgen of gaan werken -en met een simpel loontje beginnen- begint men niet aan. Dat levert niet meteen iets op, dat is inspannend. Die mindset is precies wat je bij allochtonen in NL ziet.
In Afrika is het al niet anders. Afrikaanse landen zijn veelal stinkend rijk aan natuurlijke rijkdommen, maar toch leeft 99% van de bevolking in armoede. Verder vooruit kijken dan morgen gebeurt blijkbaar niet. Waarom? Ik vertik het om daar continu de schuld van bij een ander neer te leggen. Met een neokolonisatie van Afrika (en dan heb ik het dus echt niet over kettingen en zwepen, maar gewoon over leiderschap en visie) zou een hoop van die ellende opgelost kunnen worden en de levensstandaard van iederen enorm omhoog kunnen. In Zimbabwe, of om het eender welk land. Maar men vertikt het, en legt vervolgens de schuld van het eigen mismanagement bij een ander. En daar erger ik me gruwelijk aan.
Wat een held.quote:60 miljoen per jaar voor armoedebestrijding
Newsflash voor die linkse idioten: dit soort armoede kun je niet bestrijden; het komt voort uit een laag intellect. Intelligentie correleert negatief met armoede, criminaliteit, verloedering en dergelijke. De enige oplossing is om het voortplanten van die groep zoveel mogelijk te ontmoedigen: eugenetica. Helaas zie je nu precies het omgekeerde: dysgenetica. Het ongebreideld voortplanten van domme mensen die de maatschappij weinig tot niets bij zullen dragen, is een van de grootste gevaren voor de toekomst van de mens.
Helaas kun je zien waar de prioriteit van links ligt: ze zijn van mening dat het smijten van geld alles oplost, ook al is het failliet daarvan overduidelijk aangetoond. Wat denken ze nu te bereiken met die 60 miljoen per jaar? Zijn ze echt van mening dat die groepen ineens modelburgers worden, en dat die transitie nu slechts tegengehouden wordt door een klein beetje geld? Wat een onzin.
200 posts in één avond/nachtquote:Op donderdag 24 juli 2014 03:34 schreef EdmundReid het volgende:
vanwege nieuwe informatie hoort linkse_boomknuffelaar er ook bij, met stipt op 1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is in gevecht met zichzelf, dat kan even duren en de uitkomst is onvoorspelbaar.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:42 schreef Shotty het volgende:
Psy-freak hoor ik niet zoveer meer van de laatste tijd. overal zal Psy het weer winnen denk ik.
Paultjuh?quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die mafketels die hun naam lieten veranderen toen het kon.
Die bijvoorbeeld maar er zijn er meer.quote:
Die ja. Ze fascineert me door haar enorme gebrek aan intelligentie.quote:
WOTquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:17 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Die ja. Ze fascineert me door haar enorme gebrek aan intelligentie.![]()
Ze is trouwens 44 nu.
[ afbeelding ]
Dit figuur is ook een hele poos op FOK! geweest; ze beweert 's nachts uit haar lichaam te treden en dan heeft ze astraal seks met aliens. Gebanned door Yvonne uit FOK!
Ik moest altijd wel lachen om Xebrosius. Baaiguardian is gewoon irritant.
welke informatie?quote:Op donderdag 24 juli 2014 03:34 schreef EdmundReid het volgende:
vanwege nieuwe informatie hoort linkse_boomknuffelaar er ook bij, met stipt op 1
Brummetje2.0?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:00 schreef Lastpost het volgende:
Dat labiele 2.0 meisje. Rest van de username vergeten/verdrongen.
Spongeboss is op een leuke manier gek.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:14 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik vind niemand in dergelijk mate gek, maar wel heb ik dat ik soms helemaal niks snap van de posts van Spongeboss.
Ik snap die gebruikersnaam al niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:10 schreef Pulzzar het volgende:
Computerprobleem vond ik ook wel een weirdo.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:07 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Zie, en wéér word ik NIET genoemd!Nee, maar wel de lelijkste. Je hebt het stokje overgenomen van Sylvana. Binnenkort zal je ook wel bukkake sessies gaan houden net als zij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je nog in staat ben om naar je beeldscherm te kijken is wel een wonder.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:39 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
hey brummetje ik zag je foto gister met je vriend
Die is niet gek. Dat is gewoon een volslagen debiel die een ban zou moeten krijgen. Ik pleit voor een gratis Tong80 filter wat voor iedereen gratis bruikbaar zou moeten zijn. Wat een bagger komt er uit hem, werkelijk nog nooit 1 zinnige post gezien. En er dan nog trots op zijn ook dat je 20 uur per dag op Fok! je bagger zit te spugenquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:24 schreef Tha_Duck het volgende:
Die is niet gek. Dat is gewoon een volslagen debiel die een ban zou moeten krijgen. Ik pleit voor een gratis Tong80 filter wat voor iedereen gratis bruikbaar zou moeten zijn. Wat een bagger komt er uit hem, werkelijk nog nooit 1 zinnige post gezien. En er dan nog trots op zijn ook dat je 20 uur per dag op Fok! je bagger zit te spugen![]()
quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:48 schreef EdmundReid het volgende:
[..]
hij is wel een beetje eng, hij is echt pedo en via een link van vakantie foto's kwam ik op een zijn album met schaars geklede jonge meisjes uit (nee geen naakt)
quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:54 schreef EdmundReid het volgende:
[..]
ja, via deze foto in dit topic (ja dat is zijn kloon)
KAA / Pidnestrovian Moldovan Republiek. Het land dat niet bestaat.
kom je op dit album uit
http://radikal.ru/users/vladimirpoetin
met ook een foto van hem zelf en zijn flatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |