abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72287843
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 08:20 schreef maartena het volgende:
De laatste communistische heilstaat van Europa?

Hoe goed toeven is het daar nu, vergeleken bij de kapitalistische honden van het westen?
Waarschijnlijk hebben ze daar allemaal even veel honger en even weinig spullen. Gezellig.
pi_72330277
Verdomd interessante filmpjes ja . Hoe ben je in hemelsnaam daar verzeild geraakt?
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  dinsdag 1 september 2009 @ 01:47:17 #29
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_72330531
Leuke docu inderdaad, maar zo te zien wel een land waar je niet dood gevonden wil worden.....

Die militaire parade doet me ook echt aan Noord Koreaanse filmpjes denken van hun militaire parades, alleen dan uiteraard veel kleiner op schaal.

Maar goed, leuk voor communisten die nog een heilstaatje zoeken. Compleet met computers uit 1985 blijkbaar.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 1 september 2009 @ 11:43:01 #30
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_72336019
Is dit staatje enigzins vergelijkbaar met noord korea?
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
pi_72339809
Wordt dat staatje nog steeds gesteund door rusland of niet.
Want ik heb ooit begrepen dat daar ook nog wat verdwaalde kernbommen lagen in dat landje
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_72360421
Het ziet er niet echt uitnodigend uit, sowieso een communistisch systeem trekt mij al helemaal niet. Maar wel interessant om te volgen.
pi_72361085
lijkt mij wel vet om daar heen te gaan. Kan je tegen iedereen zeggen dat je in het laatste sovjet staat ter wereld bent geweest
pi_72361425
tvp
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_72373026
quote:
die zijn zeker interessant echter zijn ze allemaal te bekijken op die van taiwan na
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_72382508
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

die zijn zeker interessant echter zijn ze allemaal te bekijken op die van taiwan na
ik zou zeggen bel/mail de bbc en vertel je klacht
pi_72393600
quote:
Op woensdag 2 september 2009 22:13 schreef revolutionarymen het volgende:

[..]

ik zou zeggen bel/mail de bbc en vertel je klacht
ja het viel mij op, overal is elke aflevering te zien (ook op de site van de makers zelf) maar behalve die van taiwan
pi_72393741
TVP. Leuk in interessant.
History became legend, legend became myth.
  Moderator vrijdag 4 september 2009 @ 00:01:15 #39
45833 crew  Fogel
pi_72419803
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 08:20 schreef maartena het volgende:
De laatste communistische heilstaat van Europa?

Hoe goed toeven is het daar nu, vergeleken bij de kapitalistische honden van het westen?
Volgens Zweden is Noorwegen dat al
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_72420065
tvp erg interessant
  vrijdag 4 september 2009 @ 02:28:32 #41
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_72422364
Sorry dat de foto's zo lang duurde, maar het was onmogelijk dit in een internetcafe te doen. Het is niet toegestaan daar om camera's in te pluggen. Ik ben nu weer thuis in het verschrikkelijke Nederland.

Ik heb foto's met mezelf erop, maar die plaats ik toch liever niet online. Dus ik heb een selectie gemaakt van foto's waar vrienden of ikzelf niet op staan.

Ik hoop dat het lukt met de imagetags.

Voor degene die nog op zoek zijn naar krasivi djewoeski of djewotsjkich' kan ik deze republiek van harte aan bevelen. Nederlandse meisjes zijn echt koeien in vergelijking met de schoonheid van de meisjes hier. Hier zijn ze echt 100% vrouwelijk en het afgrijselijke feminisme is hier nog niet zo extreem als in Nederland, west-Europa of de Engelstalige wereld.

Dus: kom naar de Pidnestrovian Respublik.

Dobre borsjt, bolsjoe vodka i bolshoe krasivi djewotsjkich!

Alleen de koffie is ranzig.

"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu
pi_72433255
beschrijving zou wel fijn zijn mijn russisch is niet zo goed
  vrijdag 4 september 2009 @ 15:13:11 #43
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_72433378
Leuk, dit topic moet ik even volgen
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 4 september 2009 @ 20:02:37 #44
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_72442206
http://www.zshare.net/video/65070837723655fb/

<iframe src="http://www.zshare.net/videoplayer/player.php?SID=dl006&FID=65070837&FN=Transdnister%20aug%202009.wmv.flv&iframewidth=648&iframeheight=415&width=640&height=370&H=65070837723655fb" height="415" width="648" border=0 frameborder=0 scrolling=no></iframe>

Filmpje van de foto's gemaakt met Muvee. 3:29 minuten met muziek.
"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu
  vrijdag 4 september 2009 @ 20:37:48 #45
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_72443417
Met uitzondering van enkele gebouwen welke voornamelijk (voor zover ik kan beoordelen) door de regering of de kerk gebruikt worden..... lijkt me dit een enorm versleten land, waar na de val van de Sovjet Unie weinig aan modernisering is gedaan.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_72453507
Zow wat een stapel foto's zeg!!
Interessant!

Alleen het filmpje (de filmpjes?) doet het bij mij niet.
(Met de inbedcode zal het overigens niet lukken. )

Wat Maartena zegt inderdaad: het ziet eruit als zo'n typisch "versleten" Oostblokland ja! Goeie uitdrukking.
 FR
pi_72453513
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 20:37 schreef maartena het volgende:
Met uitzondering van enkele gebouwen welke voornamelijk (voor zover ik kan beoordelen) door de regering of de kerk gebruikt worden..... lijkt me dit een enorm versleten land, waar na de val van de Sovjet Unie weinig aan modernisering is gedaan.
dat dus.
ik heb eerlijk gezegd moeite om te begrijpen wat er nou precies zo mooi/ gaaf etc aan dat "land" is. indien men dat uit kan leggen, heel graag!
pi_72453595
Het is natuurlijk een ludiek land, toen ik dit las dacht ik ook: gaaf! Maar ik zou er zelf toch voor passen
  zaterdag 5 september 2009 @ 12:07:15 #49
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_72457192
Het is wel weer die typische sovjet stijl....ik zie het ook terug hier in Laos. Beetje saai en veel beton in de hoofdstad plus lege boulevards.

Je had trouwens wel wat vrouwen mogen fotograferen...als je nederlandse vrouwen koeien noemt (wat zker niet altijd op gaat, heb van morgen nog kennis gemaakt met een bloed mooie Nederlandse blondine) wil ik wel wat vergelijkings matriaal
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
  zaterdag 5 september 2009 @ 12:23:24 #50
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72457538
idd ja. Bewijs van die mooie vrouwen. Verder goed topic
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: