Waarschijnlijk hebben ze daar allemaal even veel honger en even weinig spullen. Gezellig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:20 schreef maartena het volgende:
De laatste communistische heilstaat van Europa?
Hoe goed toeven is het daar nu, vergeleken bij de kapitalistische honden van het westen?
die zijn zeker interessant echter zijn ze allemaal te bekijken op die van taiwan naquote:Op maandag 31 augustus 2009 10:37 schreef revolutionarymen het volgende:
leuke docu er over
deel 1
deel 2
deel 3
deel 4
heel intresant ook de andere docu's
ik zou zeggen bel/mail de bbc en vertel je klachtquote:Op woensdag 2 september 2009 17:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
die zijn zeker interessant echter zijn ze allemaal te bekijken op die van taiwan na
ja het viel mij op, overal is elke aflevering te zien (ook op de site van de makers zelf) maar behalve die van taiwanquote:Op woensdag 2 september 2009 22:13 schreef revolutionarymen het volgende:
[..]
ik zou zeggen bel/mail de bbc en vertel je klacht
Volgens Zweden is Noorwegen dat alquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:20 schreef maartena het volgende:
De laatste communistische heilstaat van Europa?
Hoe goed toeven is het daar nu, vergeleken bij de kapitalistische honden van het westen?
dat dus.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:37 schreef maartena het volgende:
Met uitzondering van enkele gebouwen welke voornamelijk (voor zover ik kan beoordelen) door de regering of de kerk gebruikt worden..... lijkt me dit een enorm versleten land, waar na de val van de Sovjet Unie weinig aan modernisering is gedaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |