Gezien je avatar en je username ben je nu echt 'thuis'!quote:Als je van bureaucratie houdt en van communistische symbolen en standbeelden is dit ' the place to be'.
Er is nauwelijks misdaad. Ik kon gewoon mijn portemonnaie op het strandje aan de rivier de Dnister achterlaten met een heleboel Roebels erin en een paspoort en de milities houden toezicht.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:23 schreef Wackyduck het volgende:
Hoe is het daar met de misdaad en corruptie gesteld?
Zoals overal in die regio - wapperen met contanten!quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:32 schreef -skippybal- het volgende:
Daar lag/ligt toch ook een oude Sovjet-basis met allemaal meuk wat iedereen met een zak geld kon kon halen?
Hoe maak je je trouwens verstaanbaar daar?
Zeker even handig, dit kaartje inderdaad!quote:
Iedereen is gelijk!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:20 schreef maartena het volgende:
De laatste communistische heilstaat van Europa?
Hoe goed toeven is het daar nu, vergeleken bij de kapitalistische honden van het westen?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:23 schreef Wackyduck het volgende:
Hoe is het daar met de misdaad en corruptie gesteld?
quote:Over de vrij- en eerlijkheid van de verkiezingen in Transnistriė bestaat grote twijfel. Er zijn bij elke verkiezing wel meldingen van onregelmatigheden, maar de verkiezingen in Transnistriė worden over het algemeen niet bezocht door waarnemers, omdat het land niet internationaal erkend wordt; zodoende kan niet met zekerheid gezegd worden of de verkiezingen nu eerlijk verlopen of niet.
Ik kende Elbonia nog niet, maar ik begrijp precies wat je bedoelt!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 02:53 schreef maartena het volgende:
Op een of andere manier doet me dit land toch aan Elbonia denken......
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk hebben ze daar allemaal even veel honger en even weinig spullen. Gezellig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:20 schreef maartena het volgende:
Hoe goed toeven is het daar nu, vergeleken bij de kapitalistische honden van het westen?
die zijn zeker interessant echter zijn ze allemaal te bekijken op die van taiwan naquote:Op maandag 31 augustus 2009 10:37 schreef revolutionarymen het volgende:
leuke docu er over
deel 1
deel 2
deel 3
deel 4
heel intresant ook de andere docu's
ik zou zeggen bel/mail de bbc en vertel je klachtquote:Op woensdag 2 september 2009 17:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
die zijn zeker interessant echter zijn ze allemaal te bekijken op die van taiwan na
ja het viel mij op, overal is elke aflevering te zien (ook op de site van de makers zelf) maar behalve die van taiwanquote:Op woensdag 2 september 2009 22:13 schreef revolutionarymen het volgende:
[..]
ik zou zeggen bel/mail de bbc en vertel je klacht
Volgens Zweden is Noorwegen dat alquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:20 schreef maartena het volgende:
dat dus.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:37 schreef maartena het volgende:
Met uitzondering van enkele gebouwen welke voornamelijk (voor zover ik kan beoordelen) door de regering of de kerk gebruikt worden..... lijkt me dit een enorm versleten land, waar na de val van de Sovjet Unie weinig aan modernisering is gedaan.
Nou, ben benieuwd!quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:38 schreef HugoChavez het volgende:
Ik ga binnen enkele dagen weer die kant op. Het duurt wel even voordat ik er ben, de treinreis duurt 64 uur bij elkaar.Dus ik maak enkele tussenstops van enkele dagen.
2 September is de beste dag om er te zijn, maar daarvoor ben ik al te laat helaas. Dat is de nationale feestdag: veel militair vertoon, mooie djewotsjki![]()
![]()
en djewoesjki, veel wodka uiteraard.
![]()
Hopelijk lukt het me daar ter plekke iets van internet of daarop gelijkend te vinden in dit sovjet-paradijs met mooie meisjes en zal ik ulieden FOK-kers berichten over de avonturen daar.![]()
quote:Aangezien mijn geld echter bijna op is zijn vrijwillige bijdragen op mijn ASN-Bank rekening altijd van harte welkom!
Interessant om zo'n verhaal 'van binnenuit' te lezen. Wel een gezeik met al die geldtrekkers zeg. Blijft het dan nog leuk?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:22 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik ben er een paar jaar geleden doorheen gefietst. Het verslag hierover staat nog op fok: [Verslag Roemenie] Langs zigeuners en rebellen
Joh! Wat een reis!quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:34 schreef HugoChavez het volgende:
Amsterdam - Praag (enkele reis vanaf 29 euro)*
Praag - Michalovce (City Star CD aanbieding voor 1200 Kc retour)*
Michalovce - Uzhgorod (CSAD-bus enkele reis 2.70 Euro + 1 euro voor bagage)
* vanaf prijs voor vroegboekers en op basis van zitplaats. Ligplaats is duurder.![]()
In Uzhgorod neem ik de nachttrein naar Odessa denk ik en blijf in een dorp daar in de buurt in een 'komnata' en daar neem ik een minibusje (zo'n 8 persoonsbusje waar ze in de Oekraļne gerust 40 man instoppen, dus echt comfortabel reizen is het niet) naar Tiraspol of Bender (200 kilometer in 6 uur tijd, waarvan 2 uur voor douane).
http://fotoalbum.dds.nl/ivo_m/herfst2002quote:Op woensdag 9 september 2009 00:26 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Interessant om zo'n verhaal 'van binnenuit' te lezen. Wel een gezeik met al die geldtrekkers zeg. Blijft het dan nog leuk?
Heb je toevallig de foto's nog ergens staan? (de linkjes werken niet meer)
als je dat interessant vindt dan is dit boek ook iets voor je.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:26 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Interessant om zo'n verhaal 'van binnenuit' te lezen. Wel een gezeik met al die geldtrekkers zeg. Blijft het dan nog leuk?
Heb je toevallig de foto's nog ergens staan? (de linkjes werken niet meer)
Tja, van Communisme wordt je niet rijk.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:38 schreef HugoChavez het volgende:
Aangezien mijn geld echter bijna op is zijn vrijwillige bijdragen op mijn ASN-Bank rekening altijd van harte welkom!
Maar wel gelukkig.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:29 schreef maartena het volgende:
[..]
Tja, van Communisme wordt je niet rijk.
wat klopt er niet dan?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:07 schreef HugoChavez het volgende:
http://www.nrc.nl/europa/(...)land_voor_de_Dnester
Ik zag dit artikel en dit slaat ergens op. Er worden gewoon echt leugens verteld. De lafaards van het NRC Handelsblad hebben de site wel zo gemaakt dat je niet kan reageren.
quote:Mediators and Observers meet on Transnistria conflict
VIENNA, 6 October 2009 - Ambassador Charalampos Christopoulos, Special Representative of the OSCE Chairperson-in-Office, released the following statement today on behalf of the Mediators and Observers in the Transnistria settlement process (the "3+2"):
"Representatives of the Mediators and Observers in the Transnistria Settlement Negotiations process - the Russian Federation, Ukraine, OSCE, U.S. and EU - the '3+2' - met in Vienna, Austria, on 6 October under the auspices of the OSCE Chairmanship. Ambassador Christopoulos, the Chairperson-in-Office's Special Representative, convened the meeting.
The Mediators and Observers reaffirmed their commitment to helping the Sides find a just and durable political settlement to the Transnistria conflict based on the sovereignty and territorial integrity of Moldova and an agreed status for Transnistria that upholds OSCE principles and commitments. They called on both Sides to renew serious negotiations towards that goal.
The Mediators and Observers discussed recent political events in Moldova and expressed their readiness to continue to work closely with both Sides.
The Mediators and Observers called on both Sides to renew the work of the Joint Experts' Working Groups on Confidence-Building Measures. The Mediators and Observers supported plans for an OSCE-sponsored seminar on Co-operation between the Law Enforcement Bodies of both Sides."
Roemeniė zuigt.quote:
Sheriff is hier inderdaad overal.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:59 schreef misteriks het volgende:
ha, een topic over het land van sherriff
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |