Dat vroeg ik bet aan jou.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:39 schreef EdmundReid het volgende:
[..]
heb je die filmpjes met hem ook gezien?
oh overheen gelezenquote:Op donderdag 24 juli 2014 02:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik bet aan jou.
Gaan ze gvd bij zn moeder langs
Je hebt het of je hebt het niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:35 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
Ik vind jou uitstraling echt zo mooi, steeds winnen in het leven en die Donald maar ploerten voor niks
Waar?quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik bet aan jou.
Gaan ze gvd bij zn moeder langs
Waarom werkt een SM-manager 's nachts?quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:41 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
`s nachts werken is focking chill! Beetje focken.
Nee dat doe ik maandag en dinsdag overdag. Dit is mijn andere baan. (night audit) mijn fulltime baan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom werkt een SM-manager 's nachts?
Wtf gastquote:Op donderdag 24 juli 2014 02:43 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Nee dat doe ik maandag en dinsdag overdag. Dit is mijn andere baan. (night audit) mijn fulltime baan.
Jezusquote:Op donderdag 24 juli 2014 02:43 schreef EdmundReid het volgende:
[..]
deel 1:
http://frontpage.fok.nl/s(...)aajguardian-1-3.html
Godverquote:Op donderdag 24 juli 2014 02:43 schreef EdmundReid het volgende:
[..]
deel 1:
http://frontpage.fok.nl/s(...)aajguardian-1-3.html
Lekker money maken.quote:
Zou wel lachen zijnquote:Op donderdag 24 juli 2014 02:45 schreef EdmundReid het volgende:
[..]
wat een baas is het toch![]()
kan er niet ook zo'n filmpje komen van linkse boom knuffelaar
Aitquote:Op donderdag 24 juli 2014 02:45 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Lekker money maken.
Van woensdag tot zondag (nacht) night audit. Samen met mijn vriendin zij is receptioniste. En maandag en dinsdag overdag SM manager. 4 uur per dag.
hij is wel een beetje engquote:
Die vent moeten ze helemaal de tyfus intrappen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:48 schreef EdmundReid het volgende:
[..]
hij is wel een beetje eng, hij is echt pedo en via een link van vakantie foto's kwam ik op een zijn album met schaars geklede jonge meisjes uit (nee geen naakt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |