Mijn eigen inschatting is dat er in Amerika en Zweden veel meer mensen in flats wonen. Heel veel meer.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:57 schreef steekhond het volgende:
Het grootste deel van de Nederlanders (eigen inschatting) woont in een 2-onder een kap of rijtjeshuis.
In Amerikaanse docu's / reality TV / films zie ik bv vrijwel alleen maar grote vrijstaande huizen. Ik heb een tijdje in Zweden gewoond, en ook daar had vrijwel iedereen een vrijstaand huis.
Is mijn beeld vertekend en doen de meeste Westerse landen het niet beter dan Nederland op dit gebied?
In absolute aantallen zeker ja.quote:Op dinsdag 20 september 2011 05:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn eigen inschatting is dat er in Amerika en Zweden veel meer mensen in flats wonen. Heel veel meer.
Hoezo in absolute aantallen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 06:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
In absolute aantallen zeker ja.
Maar procentueel gezien denk ik dat wij aardig hoog scoren hier.
Omdat er meer mensen wonen?quote:
Huh??? In de USA in ieder geval absoluut niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 05:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn eigen inschatting is dat er in Amerika en Zweden veel meer mensen in flats wonen. Heel veel meer.
Het Almere van Chinaquote:
Echt he, volgens mij is die lucht daar niet gezond.quote:Op dinsdag 20 september 2011 07:46 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
als detail mooi de fabrieken op de achtergrond
Belgen snappen wel meer niet,dat krijg je als je nooit je krottendorp uitkomt en alleen andere domme wereldvreemde Belgen tegenkomt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 06:38 schreef jpjedi het volgende:
Zeker weten! Belgen snappen niet dat Nederlanders in zulke kleine huizen willen wonen.
Mooie afbeeldingquote:
Uh in Zweden wonen veel minder mensen dan in Nederland hoor.quote:
Had het natuurlijk over de VS.quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:58 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Uh in Zweden wonen veel minder mensen dan in Nederland hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |