Sinds wanneer?quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:18 schreef EdmundReid het volgende:
[..]
sorry, ik ben gewoon verliefd op je.
youtube tags gebruiken terwijl die niet nodig zijn
al heeeeeel langquote:Op donderdag 24 juli 2014 02:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sinds wanneer?
Ik dacht dat alleen op de mobiele site zo was?
Zoek eens even hulp, het zit duidelijk niet goed met je randje.quote:
Ondanks dat vrouwen niet poepen, blijken er wel een paar exemplaren rond te lopen...quote:
De laatste spycholoog is overspannen afgevoerd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 03:49 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Zoek eens even hulp, het zit duidelijk niet goed met je randje.
Post die nog? Of heeft die geen pc ter beschikking in zijn instelling met al zijn complottheorieën?quote:
Allicht, maar Volgeltjesdans valt nog wel eens te betrappen op een serieuze post.quote:Op donderdag 24 juli 2014 06:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die doet het erom net zo als Vogeltjesdans.
Die had een of andere parasiet in zijn hersenen jaren terug en daarna is ie niet meer zoveel op FOK! geweest. Was geloof ik wel weer allemaal goed gekomen met dat beest in zn hoofd en alles. Ofja, met zn hoofd en alles dan; niet met dat beest.quote:
Je weet nooit wat je allemaal binnenkrijgt wanneer je schoenen gaat eten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 06:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die had een of andere parasiet in zijn hersenen jaren terug en daarna is ie niet meer zoveel op FOK! geweest. Was geloof ik wel weer allemaal goed gekomen met dat beest in zn hoofd en alles. Ofja, met zn hoofd en alles dan; niet met dat beest.
Die Boomknuffelaar legt 'r het te dik bovenop.quote:Op donderdag 24 juli 2014 07:00 schreef Resistor het volgende:
Ik vind figuren als BaajGuardian, Linkse Boomknuffelaar en Lambiekje er gewoon bij horen. Ik ben het niet eens met ze, maar mensen die uit durven komen voor een afwijkende mening is altijd
Qui?quote:
Ja kom, als je het bestaan van aids gaat ontkennen omdat dat allemaal door ondervoeding komt en het is een groot complot van "BigPharma" om meer medicijnen te kunnen verkopen, dan hoor je er wat mij betreft echt niet meer bij hoor.quote:Op donderdag 24 juli 2014 07:00 schreef Resistor het volgende:
Ik vind figuren als BaajGuardian, Linkse Boomknuffelaar en Lambiekje er gewoon bij horen. Ik ben het niet eens met ze, maar mensen die uit durven komen voor een afwijkende mening is altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |