Mjah heeft niet echt met gezondheid te makenquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:22 schreef Samzz het volgende:
Morgen een gezondheidskeuring, geeft een goed beeld, daar verschijnen met een snee in je kop.
Gezondheidskeuring voor wat precies?quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:22 schreef Samzz het volgende:
Morgen een gezondheidskeuring, geeft een goed beeld, daar verschijnen met een snee in je kop.
mooie vorm van kunst ookquote:
Dat weet jij goed.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:24 schreef STING het volgende:
[..]
Uitgevonden door ene monsieur Pierre Bondage in 1834.
Is verplicht in België, gezondheidscheck voor werknemers. Gaan ze je bloed testen en kijken of je entingen en zo up to date zijnquote:
Dat kreeg ik niet bij geschiedenis hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:27 schreef STING het volgende:
[..]
Goed opgelet bij geschiedenis les enzo
Was een ruimdenkende school kennelijkquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat kreeg ik niet bij geschiedenis hoor.
En die is dan geldig voor een paar jaar ofzo? Of moet je dat elke keer bij een nieuwe werkgever jezelf laten checken?quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is verplicht in België, gezondheidscheck voor werknemers. Gaan ze je bloed testen en kijken of je entingen en zo up to date zijn. Ik wens ze veel plezier, mijn gegevens zijn in Nederland
.
Ieder jaar op controle, zelfsquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:31 schreef STING het volgende:
[..]
En die is dan geldig voor een paar jaar ofzo? Of moet je dat elke keer bij een nieuwe werkgever jezelf laten checken?
Nee, is voor iedereen die werkzaam is in België verplicht.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:32 schreef STING het volgende:
[..]
Damn. Heeft zeker met de branche te maken dan?
Op zich toch niet zo slecht toch?quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, is voor iedereen die werkzaam is in België verplicht.
Is ook niet slecht, maar de info die je krijgt bij voorhand is zo summier... Ik had geen idee wat het allemaal inhield, moest dat zelf op gaan zoeken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Op zich toch niet zo slecht toch?
Ze zullen maar wat vinden.
Vraag me af waar ze dat allemaal van betalen dan. Of is het zelf dokken?quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, is voor iedereen die werkzaam is in België verplicht.
Geen idee, maar ik gok de werkgever of via de zorgverzekering of zo.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:39 schreef kree het volgende:
[..]
Vraag me af waar ze dat allemaal van betalen dan. Of is het zelf dokken?
Kwart voor 5 gaat de wekker hierquote:Op donderdag 24 juli 2014 06:15 schreef Samzz het volgende:
Zo, jij bent er vroeg bij. Gelukkig sliep ik ietsje langer
.
Groep 4quote:Op donderdag 24 juli 2014 08:22 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen.
* LovelyLady leest feedback...
In welke groep hoor ik?
Je mag gewoon in mijn groep, iedereen is welkom, ongeacht geslacht of geloof.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:24 schreef Elvi het volgende:
In welke groep zit ik?ik heb een identiteitscrisis hiervan gekregen
Hipsterquote:Op donderdag 24 juli 2014 09:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik voel me in een hokje gestopt. Even klagen op mijn tumblr.
Kunnen ze ook fruitvliegjes vangen? Mijn keuken zat vol.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:36 schreef Samzz het volgende:
Boooooh, Hydra heeft een dikke bromvlieg gevangen! Bazenplantje!
Cerberus wil nog wel eens een fruitvliegje vangen in één van zijn kleine bekjes. Hydra gaat eigenlijk alleen voor de grotere vangsten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kunnen ze ook fruitvliegjes vangen? Mijn keuken zat vol.Nu de basilicumplantjes naar buiten zijn gegaan zijn ze gelukkig weg.
Nooit meer plantjes in huis halen.
Al hoeft dat ook niet meer, want mijn moestuintje is klaar voor gebruik.
Ben ik nu gek, of druipt hier het sarcasme vanafquote:Ja, echt schandalig dat ze hun leven niet op stop zetten en denken aan mensen waar zij nog nooit van gehoord hebben. Wat denken ze wel! Aan de schandpaal en laat de rotte tomaten maar komen!
Ik hoop het toch op z'n minst.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik nu gek, of druipt hier het sarcasme vanaf.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je mag gewoon in mijn groep, iedereen is welkom, ongeacht geslacht of geloof.
Nou, ik heb dat zelf getypt omdat mensen verontwaardigd zijn dat Poetin gewoon een feestje vierde gisteren. En de personen die die verontwaardigde reacties leuk vinden, vinden mijn reactie ook leuk. Dat strookt nietquote:
Haha, mensen lezen altijd met hun eigen emoties mee hé.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik heb dat zelf getypt omdat mensen verontwaardigd zijn dat Poetin gewoon een feestje vierde gisteren. En de personen die die verontwaardigde reacties leuk vinden, vinden mijn reactie ook leuk. Dat strookt niet.
Maar ik dacht toch echt dat het wel duidelijk was dat ik sarcastisch wasquote:Op donderdag 24 juli 2014 09:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Haha, mensen lezen altijd met hun eigen emoties mee hé.
Veel mensen snappen sarcasme niet. Mensen zijn gewoon echt dom. Ik werkte bij een klantenservice en het bedrijf besloot dat de breven simpeler moesten omdat mensen het gewoon niet begrepen. Toen moesten we zinnen maken van maximaal 8 woordenquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik dacht toch echt dat het wel duidelijk was dat ik sarcastisch was.
Ik ben aan de koksopleiding begonnen vorig jaar. Dat is niveau 2 mbo. En daar kregen we voor Nederlands een "moeilijke woorden" lijst. Woorden als interruptie.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
Veel mensen snappen sarcasme niet. Mensen zijn gewoon echt dom. Ik werkte bij een klantenservice en het bedrijf besloot dat de breven simpeler moesten omdat mensen het gewoon niet begrepen. Toen moesten we zinnen maken van maximaal 8 woordenen er was een 'rode lijst' met woorden die te moeilijk waren en die je dus niet mocht gebruiken. Een woord zoals 'declareren' bijvoorbeeld
Are you kiddin' mequote:Op donderdag 24 juli 2014 10:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
Veel mensen snappen sarcasme niet. Mensen zijn gewoon echt dom. Ik werkte bij een klantenservice en het bedrijf besloot dat de breven simpeler moesten omdat mensen het gewoon niet begrepen. Toen moesten we zinnen maken van maximaal 8 woordenen er was een 'rode lijst' met woorden die te moeilijk waren en die je dus niet mocht gebruiken. Een woord zoals 'declareren' bijvoorbeeld
I wish I wasquote:
Ik proestte mijn sinaasappelsap over het toetsenbord. Verdikkeme.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
I wish I washet was net alsof je een Nijntje-boekje aan het schrijven was. Ik kreeg ook bizarre mails waarbij ik gewoon echt moest ontcijferen wat ze nou bedoelden. Zo schreef iemand een hele tirade over sate. Pas toen er ergens stond "en ik kan ook niet inloggen op de sate!
" begreep ik pas dat hij 'site' bedoelde
Ik heb zojuist nog de nagels van mijn rechterhand geknipt. Ziet er dus weer netjes uitquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:20 schreef Myraela het volgende:
Mogen we nu alleen nog over relaties praten? Hoe gaat het met jullie relaties?
Omgquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
I wish I washet was net alsof je een Nijntje-boekje aan het schrijven was. Ik kreeg ook bizarre mails waarbij ik gewoon echt moest ontcijferen wat ze nou bedoelden. Zo schreef iemand een hele tirade over sate. Pas toen er ergens stond "en ik kan ook niet inloggen op de sate!
" begreep ik pas dat hij 'site' bedoelde
De onderlinge postrelatie hier is vrij goed, toch.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:20 schreef Myraela het volgende:
zeg dat welquote:
Hier is het echt heerlijkquote:
Ik heb overdag ook weinig last. Echter 's avonds is het wel minder, ja. Gelukkig heb ik voor vanavond een lekker biertjequote:Op donderdag 24 juli 2014 10:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind het wel meevallen qua weer eerlijk gezegd. Alleen een paar avonden tot nu toe dat slapen erg moeilijk was.
Maar overdag is het heerlijk.
Zal wel komen door mijn Aziatische genen. Wij zijn dat gewend.
Wij slapen beneden, dat is gelukkig iets koeler. En met ventilator aan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind het wel meevallen qua weer eerlijk gezegd. Alleen een paar avonden tot nu toe dat slapen erg moeilijk was.
Maar overdag is het heerlijk.
Zal wel komen door mijn Aziatische genen. Wij zijn dat gewend.
ja dat is mijn favo seizoenquote:
Herfst ruikt altijd wel lekker.quote:
Zou WT het bier goedkeuren?quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb overdag ook weinig last. Echter 's avonds is het wel minder, ja. Gelukkig heb ik voor vanavond een lekker biertje.
Trekken de katten het een beetje?quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij slapen beneden, dat is gelukkig iets koeler. En met ventilator aan.Dus slapen gaat wel. Maar voor de rest is het gewoon benauwd.
Maar natuurlijk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Herfst ruikt altijd wel lekker.
De regen op de droge grond, de rottende bladeren die knisperen onder je voeten.
Alleen vervelend als je iedere dag op de fiets moet met regen en wind (altijd tegen).
[..]
Zou WT het bier goedkeuren?
[..]
Trekken de katten het een beetje?
Zag in de andere SC een foto van een konijn dat uitgeteld onder de bank lag omdat hij het te warm had.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:02 schreef Fascination het volgende:
Vannacht gedroomd dat ik een ban van 6 maanden kreeg, omdat ik iets negatiefs over Apple zei.!!
Volgens mij hebben ze er niet heel veel last van.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Trekken de katten het een beetje?
Zag in de andere SC een foto van een konijn dat uitgeteld onder de bank lag omdat hij het te warm had.
Vannacht gedroomd dat ik een ban van 6 maanden kreeg, omdat ik iets negatiefs over Apple zei.!!
Oh, dan ben ik wel een beetje nieuwsgierig. Wat is het?quote:
Gelukkig was het niet waar. Ik zou je niet 6 maanden kunnen missen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:02 schreef Fascination het volgende:
Westmalle.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik wel een beetje nieuwsgierig. Wat is het?
[..]
Gelukkig was het niet waar. Ik zou je niet 6 maanden kunnen missen.
Aww. Liefste wat iemand ooit tegen me heeft gezegd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gelukkig was het niet waar. Ik zou je niet 6 maanden kunnen missen.
He, die heb ik hier ook staan. Wat een toeval.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Aww. Liefste wat iemand ooit tegen me heeft gezegd.
Oef. Ik weet niet of ik hier nu nog wel op mijn plek ben.quote:
Pastel is ook mooi, ja. Al vind ik knalrood wel mooi bij m'n donkerblauwe spijkerbroek, zwarte top en nude peeptoesquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Altijd mooi.Al ben ik nu een beetje van de pastel kleuren.
Nachtmerrie?quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:43 schreef yats het volgende:
[..]Dan heb je een betere droom dan ik had
Sowieso vind ik dat mensen met sterke accenten niet in een callcenter thuishorenquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:37 schreef Myraela het volgende:
Mensen die in een callcenter werken met een afschuwelijk Haags accent.Serieus, dat neemt toch niemand serieus.
Ik klink heel erg Rotterdamsquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sowieso vind ik dat mensen met sterke accenten niet in een callcenter thuishoren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:12 schreef Samzz het volgende:
Handenfoto voor Fas!PrettySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, soort van...Het was geen leuke droom in ieder geval. Normaal onthou ik dromen zelden, maar nu werd ik om 5 uur ineens wakker door die kutdroom.quote:
Handenfoto voor Fas!Wat een stoffige laptop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grapje.Mooie nagels.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Kaneel, het is nog steeds schokkend wat je gisteren verteldequote:
Handenfoto voor Fas!Braaf! Wat heb jij een oude laptop trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Je zou gaan werken in de Horeca toch? Dan is dat juist goed.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:20 schreef kree het volgende:
Morgen Middag![]()
Ik ben me dag/nacht ritme weer een beetje naar de klote aan het helpen geloof ik
Anders ik wel. Lekker om half 3 naar bed gaan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:20 schreef kree het volgende:
Morgen Middag![]()
Ik ben me dag/nacht ritme weer een beetje naar de klote aan het helpen geloof ik
Ja, heel ergquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een stoffige laptop.
Grapje.Mooie nagels.
Klopt. Maar hij doet het nog goed.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Braaf! Wat heb jij een oude laptop trouwens.
Dat kun jij nu tegen iedereen zeggen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Braaf! Wat heb jij een oude laptop trouwens.
Was alleen om even te pimpen met mijn nieuwe, hoor. :$quote:
Precies.quote:
bevalt ie?quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was alleen om even te pimpen met mijn nieuwe, hoor. :$
Ik wist niet dat je een nieuwe hebtquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was alleen om even te pimpen met mijn nieuwe, hoor. :$
[..]
Precies.
Ik had het bij nader inzien inderdaad niet moeten vertellen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:19 schreef yats het volgende:
[..]
Kaneel, het is nog steeds schokkend wat je gisteren vertelde
Nog lang gezellig geweest?quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Anders ik wel. Lekker om half 3 naar bed gaan.
Ja, maar ik moet wel erg aan windows 8 wennen. Heb ook een touchscreen, dus oppassen als ik een vuiltje wil wegvegen.quote:
Ik werd toen wakker. Ik weet niet wat erger isquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Anders ik wel. Lekker om half 3 naar bed gaan.
Daar is niets mis mee verder, maar ik ging wel even twijfelenquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had het bij nader inzien inderdaad niet moeten vertellen.
Waar aan?quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:26 schreef yats het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee verder, maar ik ging wel even twijfelen
Waar? Ik ging al vrij snel weg uit de tc, maar ik heb dus nog in FB lopen posten vannacht.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had het bij nader inzien inderdaad niet moeten vertellen.
[..]
Nog lang gezellig geweest?
Oef ik hoor niet zoveel goeds over windows 8quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet wel erg aan windows 8 wennen. Heb ook een touchscreen, dus oppassen als ik een vuiltje wil wegvegen.
Als je eenmaal weet hoe het werkt, is het fijn. Vind ik dan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oef ik hoor niet zoveel goeds over windows 8![]()
Mijn moeder loopt iig regelmatig te klagen erover
Aan dat ik blijkbaar echt iets verkeerd doequote:
De link stond openlijk in het tinder topicquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:27 schreef Samzz het volgende:
Is er een TC? Zie, ik behoor echt niet tot een kliek!
Niet van deze SC. Spontaan ontstaan in het Tindertopic.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:27 schreef Samzz het volgende:
Is er een TC? Zie, ik behoor echt niet tot een kliek!
Daar kom ik nietquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:27 schreef yats het volgende:
[..]
Aan dat ik blijkbaar echt iets verkeerd doe
[..]
De link stond openlijk in het tinder topic
Ohquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet van deze SC. Spontaan ontstaan in het Tindertopic.
Neee niet de horeca. heb dat overgens een keer geprobeerd, was toen een nieuw te openen tentje daarzo en ze zochten muzikanten die ook deels horeca werk wilde doen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je zou gaan werken in de Horeca toch? Dan is dat juist goed.
Oh, jullie zijn dat topic zeker ook al aan het vernielen, want zo zijn jullie!quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet van deze SC. Spontaan ontstaan in het Tindertopic.
Ik als oude man moest slapen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Waar? Ik ging al vrij snel weg uit de tc, maar ik heb dus nog in FB lopen posten vannacht.
Misschien doe je dat ook wel. Dat weet ik niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:27 schreef yats het volgende:
[..]
Aan dat ik blijkbaar echt iets verkeerd doe
Ja? Maar je weet toch hoe dat gaat met die oudjes.. gaat allemaal te snel enzoquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je eenmaal weet hoe het werkt, is het fijn. Vind ik dan.
Oh, dan was ik in de war.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:28 schreef kree het volgende:
[..]
Neee niet de horeca. heb dat overgens een keer geprobeerd, was toen een nieuw te openen tentje daarzo en ze zochten muzikanten die ook deels horeca werk wilde doen.
Ok ik daar heen stukje spelen op de piano daar, was allemaal wel ok, dus mocht een soort proef avondje eerst meelopen.
Njah begon al met servetjes vouwen, ok dat was nog wel te doen.
Toen borden sjouwen, zo typisch horeca mannetje, doe je je vingers zo eronder en dan twee borden etc.
Ik tafeltja afruimen bestek over de grond![]()
Schaamde me al dood, maargoed avondje maar vol gemaakt. Ze zouden me nog bellen
Nooit meer wat gehoord, dus heb dat maar laten gaan want had er zelf ook niet zo'n zin meer in.
Dit is al jaren terug trouwens.
Verder werkte en ga ik weer werken in de elektrotechniek.
Maar heb sowieso deze week nog vrij, vraag is of volgende week of anders begin augustus.
Maar ok ik maak het vaak te laat en ben totaal geen ochtendmens
succesquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:29 schreef Samzz het volgende:
Goed. Ik ga me maar eens klaarmaken voor mijn medische keuring. Dan maar eens boodschapjes doen.
Tot vanavond.
Mwah, niet heel veel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien doe je dat ook wel. Dat weet ik niet.
Maar je hebt iig dates gehad recent, dus daar ligt het niet aan.
Succes bij de keuring!quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:29 schreef Samzz het volgende:
Goed. Ik ga me maar eens klaarmaken voor mijn medische keuring. Dan maar eens boodschapjes doen.
Tot vanavond.
Ik jaag gewoon iedereen weg door mijn gezicht op cam te laten zien.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, jullie zijn dat topic zeker ook al aan het vernielen, want zo zijn jullie!
Ik kon niet echt te suf zijn, met die dingetjes onder spanning (ja mag eigenlijk niet maar gebeurt toch)quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dan was ik in de war.Ach, ik vond als niet-ochtend mens 's ochtends werken altijd wel fijn. Zo duf dat de tijd zo snel voorbij gaat.
En ik maar denken dat mijn baard dat deedquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik jaag gewoon iedereen weg door mijn gezicht op cam te laten zien.
Jouw baard is best tof. Staat je beter dan glad.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:33 schreef yats het volgende:
[..]
En ik maar denken dat mijn baard dat deed
Faxman.quote:
Feer en ik:quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, jullie zijn dat topic zeker ook al aan het vernielen, want zo zijn jullie!
quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Jouw baard is best tof. Staat je beter dan glad.
[..]
Faxman.
Wat doe jij eigenlijk nu dan myr, nog steeds studie?quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dan was ik in de war.Ach, ik vond als niet-ochtend mens 's ochtends werken altijd wel fijn. Zo duf dat de tijd zo snel voorbij gaat.
Feertjebeertjequote:Op donderdag 24 juli 2014 12:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Jouw baard is best tof. Staat je beter dan glad.
[..]
Faxman.
Hoe is het met je? En je poezels?quote:
Kutquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:20 schreef Myraela het volgende:
Die naam blijft wel hangen.quote:
Yes. Ik zie regelmatig foto's. Ze zijn leuk!quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb je de stoeipoesjes gezien op FB ?
Ik wil een nieuwe studie gaan doen, maar zoek eerst weer een baantje.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:37 schreef kree het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk nu dan myr, nog steeds studie?
Loopt als een zonnetje, maar verandering is eng hequote:Op donderdag 24 juli 2014 12:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oef ik hoor niet zoveel goeds over windows 8![]()
Mijn moeder loopt iig regelmatig te klagen erover
Nouja ze zijn dus wel op hun gemakquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Yes. Ik zie regelmatig foto's. Ze zijn leuk!
quote:
Zolang mijn laptop het uit 2007 het nog doetquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Loopt als een zonnetje, maar verandering is eng he
Aha nieuwe studie na de vakantie?quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil een nieuwe studie gaan doen, maar zoek eerst weer een baantje.
Niet bang voor zijn, is echt een heel stabiel os.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zolang mijn laptop het uit 2007 het nog doet![]()
Anders ben ik er bang voor dat ik er ook aan moet
Nee, zodra ik een baan heb. Een hbo thuisstudie. Heb niet meer lang genoeg recht op stufi om voltijd te studeren.quote:
Die mag ik hier niet postenquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:41 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Kun je me opvrolijken met foto's van poesjes?
Oke heb je ergens ene linkje hoe ik dat stapsgewijs kan instellen??????quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet bang voor zijn, is echt een heel stabiel os.
En als je gewoon de oude look instelt werkt het bijna hetzelfde als 7
Mijn ouders hadden er ook ontzettend veel moeite mee.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet bang voor zijn, is echt een heel stabiel os.
En als je gewoon de oude look instelt werkt het bijna hetzelfde als 7
Ok ja ik dacht al jij studeerde al een tijdje, mjah ik ben net zo schuldig want heb 8 jaar HBO gedaan en ben gekapt met alleen een P, weet hetquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, zodra ik een baan heb. Een hbo thuisstudie. Heb niet meer lang genoeg recht op stufi om voltijd te studeren.
Zal je vanavond even een DM sturenquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oke heb je ergens ene linkje hoe ik dat stapsgewijs kan instellen??????
Want ik word een beetje moe van mijn mama
Kan het nog zo stabiel zijn maar idd die veranderingenquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden er ook ontzettend veel moeite mee.
Gewoon omdat het allemaal zo nodeloos veranderd is. In de eerste versie zat bijvoorbeeld de uitknop helemaal verstopt.
Waarom in vredesnaam?
En dat schakelen tussen desktop en app pagina is ook zo verschrikkelijk zinloos en onoverzichtelijk dat ik me serieus afvraag wat ze in vredesnaam gesnoven hebben toen ze dachten dat het een goed idee was.
Achja, zolang je uiteindelijk een baan krijgt is het allemaal niet meer belangrijk. Als ik een leuke baan vind waarin ik kan doorgroeien weet ik ook niet zeker of ik weer ga studeren. Maar als ik een onzin baantje krijg dan ontwikkel ik me gewoon verder doormiddel van een studie.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:46 schreef kree het volgende:
[..]
Ok ja ik dacht al jij studeerde al een tijdje, mjah ik ben net zo schuldig want heb 8 jaar HBO gedaan en ben gekapt met alleen een P, weet hetmaarja ik werd er niet echt vrolijk meer van dus toen maar de knoop doorgehakt om er helemaal mee te kappen.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:46 schreef Myraela het volgende:
Hoe gaat het met je poesjes dan?Voelen ze zich al thuis?
Facebook dan maar?quote:
De druk om hem tegelijk met de versies voor tablet, smartphone, en touchscreens uit te brengen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden er ook ontzettend veel moeite mee.
Gewoon omdat het allemaal zo nodeloos veranderd is. In de eerste versie zat bijvoorbeeld de uitknop helemaal verstopt.
Waarom in vredesnaam?
En dat schakelen tussen desktop en app pagina is ook zo verschrikkelijk zinloos en onoverzichtelijk dat ik me serieus afvraag wat ze in vredesnaam gesnoven hebben toen ze dachten dat het een goed idee was.
Ja precies, wat zoek je?quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Achja, zolang je uiteindelijk een baan krijgt is het allemaal niet meer belangrijk. Als ik een leuke baan vind waarin ik kan doorgroeien weet ik ook niet zeker of ik weer ga studeren. Maar als ik een onzin baantje krijg dan ontwikkel ik me gewoon verder doormiddel van een studie.
Online marketing.quote:
'social media expert'quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Online marketing.Dat is de kant die ik op wil gaan om te beginnen. Van daaruit kijken waarin ik mezelf verder zou willen specialiseren.
Zo hebben we allemaal wel wat. Ik begin straks aan mijn derde HBO.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:46 schreef kree het volgende:
[..]
Ok ja ik dacht al jij studeerde al een tijdje, mjah ik ben net zo schuldig want heb 8 jaar HBO gedaan en ben gekapt met alleen een P, weet hetmaarja ik werd er niet echt vrolijk meer van dus toen maar de knoop doorgehakt om er helemaal mee te kappen.
Betaald op Facebook zitten en twitteren.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
De droomfunctie van elke tiener tegenwoordig volgens mij.
Precies, ik heb ook 8 jaar over mijn studie gedaan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo hebben we allemaal wel wat. Ik begin straks aan mijn derde HBO.
Nou het is bij mij vooral ontspoort door het gebrek aan wiskunde kennis, oftewel beetje een gat tussen het MBO en wat ik kreeg op HBO.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo hebben we allemaal wel wat. Ik begin straks aan mijn derde HBO.
Ik ook.. basisschoolquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:58 schreef yats het volgende:
[..]
Precies, ik heb ook 8 jaar over mijn studie gedaan.
Dat is vervelend ja. Wiskunde is ook echt een klotevak.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:58 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het is bij mij vooral ontspoort door het gebrek aan wiskunde kennis, oftewel beetje een gat tussen het MBO en wat ik kreeg op HBO.
En dan is het steeds meer achterlopen ok toen zat ik op de TH-rijswijk, die ging fuseren met de HHS.
Hoop gedoe andere manier van lesgeven (minder goed in mijn ogen)
Elke week bij de studieadvieseur over welk gat we met een ander oud vak in konden vullen.
Plus nog wat persoonlijke dingen die daar tuseendoor speelde.
Had het er helemaal mee gehad, denk dat ik trouwens op het niveau van jaar 3 van 4 was. Maargoed alle kut dingen stonden nog open natuurlijk en ik werkte toen al meer alsdat ik naar school ging.
Dus tsja, heb er niet eens echt spijt van ook althans nog niet
Precies, hoewel als ik zo af en toe die brieven krijg met hoe hoog m'n studieschuld is hmmmsquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is vervelend ja. Wiskunde is ook echt een klotevak.
Maar goed, in ieder geval positief dat je er geen spijt van hebt. Zolang je maar komt waar je uiteindelijk wil komen. Of tenminste een plek waar je naar tevredenheid kan werken.
Ik hoop dat die studieschuld bij mij mee gaat vallen. Gelukkig heb ik nog wel ouders die in me willen investeren. Zelfs na zoveel pogingen tot van alles en nog wat.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:04 schreef kree het volgende:
[..]
Precies, hoewel als ik zo af en toe die brieven krijg met hoe hoog m'n studieschuld is hmmms
Maarja gelukkig draag je dat toch af na ratio, maar dat gaat nog wel een aantal jaar kosten voordat ik daar vanaf ben.
Heb wel spijt dat ik geen concervatorium ben gaan doen na het MBO.
Maarja ach, achteraf kijken is dat allemaal
Daar heb je wel mazzel mee, ik kreeg niksquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop dat die studieschuld bij mij mee gaat vallen. Gelukkig heb ik nog wel ouders die in me willen investeren. Zelfs na zoveel pogingen tot van alles en nog wat.
Ja, je speelt piano las ik.Echt het mooiste instrument wat er is.
Ik besef me inderdaad goed dat niet iedereen daar evenveel geluk mee heeft.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:10 schreef kree het volgende:
[..]
Daar heb je wel mazzel mee, ik kreeg niks
En moest huishoudgeld betalen
Ik dacht dat de teller op 17.000 stond toen ik voor het laast keek, oepsssss
Maargoed.
Ja piano inderdaad, zou daar graag wat mee verdienen ook, maar dat is ook lastig.
Alle echt betaalde dingen vragen nl ook om diploma's
Nu kan ik best redelijk spelen, maargoed het blijft altijd in de hobby sfeertjes.
Werk ze!quote:
Nou je kunt huren toch? (wachtlijsten I know, maar particulier dan)quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik besef me inderdaad goed dat niet iedereen daar evenveel geluk mee heeft.Toch zal ik waarschijnlijk wat moeten lenen, ook omdat ik heel graag op mezelf wil wonen.
Hmmm ja. Lastig is dat. Op wat voor niveau zit je nu eigenlijk?
Op het einde gaan ze losquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Werk ze!
Leuk poezelfilmpje.Erg schattig hoe ze stoeien.
Ik ga zo meteen kijken naar twee woningen. Niet particulier, maar via woningbouwvereniging. Speciale studentenflatjes.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:17 schreef kree het volgende:
[..]
Nou je kunt huren toch? (wachtlijsten I know, maar particulier dan)
Niveau qua piano?
Succes!quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga zo meteen kijken naar twee woningen. Niet particulier, maar via woningbouwvereniging. Speciale studentenflatjes.
Yes.
quote:
succes ben benieuwdquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga zo meteen kijken naar twee woningen. Niet particulier, maar via woningbouwvereniging. Speciale studentenflatjes.
Yes.
Ah nice, ik sta nog steeds te ver onderaan de wachtlijst om wat te vinden dus los het maar particulier op op het moment.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Yes.
Dank je!quote:
Goed! ik ga huisjes kijken. Wel spannend.quote:
Succes, hoop dat je wat vind.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je!
[..]
Goed! ik ga huisjes kijken. Wel spannend.
Ik moet nu eigenlijk wel.Tot straks.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je!
[..]
Goed! ik ga huisjes kijken. Wel spannend.
Ik moet nu eigenlijk wel.Tot straks.
Dat is zo fijnquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:17 schreef Myraela het volgende:
Ik wil twi verrassen door het huis schoon te maken, maar het is zo warm./zwaarleven
En, bevalt het?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:41 schreef spelletjesman het volgende:
Ik wil hier toch even posten zodat ik ook wat van de sfeer hierbinnen meepak.
Nou ja een vliegtuig is neergestort lees ik. Maar tot nu toe is iedereen die op mij reageerde aardig.quote:
1 pluspunt voor mij.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:43 schreef spelletjesman het volgende:
[..]
Nou ja een vliegtuig is neergestort lees ik. Maar tot nu toe is iedereen die op mij reageerde aardig.
Jij dus
Ik ga zondag 15 uur+ vliegen, het is fijn jullie gekend te hebben. Jij ook spelletjesman.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:44 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog nooit gevlogen, maar nu durf ik helemaal niet meer.
Ik zal je niet vergeten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:45 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ga zondag 15 uur+ vliegen, het is fijn jullie gekend te hebben. Jij ook spelletjesman.
Welkomquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:41 schreef spelletjesman het volgende:
Echt he?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:44 schreef Myraela het volgende:
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:45 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ga zondag 15 uur+ vliegen, het is fijn jullie gekend te hebben. Jij ook spelletjesman.
Ik ga voor de highscore.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:45 schreef spelletjesman het volgende:
[..]
Eigenlijk 2. De eerste indruk is het belangrijkste toch.
incl laatste selfie op het vliegveldquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar ga je heen?
Ik durf geen eens grapjes te maken, anders zien we maandag mijn post op FOK! terug op het nieuws.
" Zelfs op een forum werden er nog grapjes over gemaakt, maar nu is STING er niet meer."
Zetten we een fotolijstje met zijn UI tussen alle bloemen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
incl laatste selfie op het vliegveld
Veranderen we dan ook onze FB profielfoto?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zetten we een fotolijstje met zijn UI tussen alle bloemen.
Nee, op het forum allemaal een zwarte UI.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Veranderen we dan ook onze FB profielfoto?
Minuutje stilte..
Zolang Fok! maar minimaal 24 uur op zwart gaatquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar ga je heen?
Ik durf geen eens grapjes te maken, anders zien we maandag mijn post op FOK! terug op het nieuws.
" Zelfs op een forum werden er nog grapjes over gemaakt, maar nu is STING er niet meer."
Costa Ricaquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:51 schreef STING het volgende:
[..]
Zolang Fok! maar minimaal 24 uur op zwart gaat
Ik ga een paar weken naar Costa Rica, kijken of ze het ons als vergeven hebben
Misschien kunnen we net als bokt.nl zo'n zwart rouwrandje doen, minimaal een week. En een triest achtergrond muziekje.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:51 schreef STING het volgende:
[..]
Zolang Fok! maar minimaal 24 uur op zwart gaat
Ik ga een paar weken naar Costa Rica, kijken of ze het ons als vergeven hebben
He, wat was nou ook al weer je oude account? Ik ben dement.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:41 schreef spelletjesman het volgende:
Zo hoor je het nooit en zo 3 in een week. Bizar.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:41 schreef STING het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)gestort-in-mali.html
Nouja, blijft de veiligste manier van reizen, zegt men.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:45 schreef STING het volgende:
[..]
Je mist er niks aan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:44 schreef Myraela het volgende:
Ik kom ook nog langs Houston trouwens.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:51 schreef spelletjesman het volgende:
Nou ja ondanks dat we het erover eens zijn dat er een realistische grote kans is dat hij het niet overleeft moeten we niet vergeten dat hij nog niet dood is op dit moment hé....
Vlieg je ook over de Bermuda Driehoek?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:53 schreef STING het volgende:
[..]
Ik kom ook nog langs Houston trouwens.
Bekend van de befaamde "Houston, we gotta problem" natuurlijk.
Dat is natuurlijk ook om problemen vragen natuurlijk.
Nee, wel overal de Gazastrook, toeristische route.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vlieg je ook over de Bermuda Driehoek?
Toen zat ik hier ook zelden tot nooit hé dus jaquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, wat was nou ook al weer je oude account? Ik ben dement.
[..]
Zo hoor je het nooit en zo 3 in een week. Bizar.
[..]
Nouja, blijft de veiligste manier van reizen, zegt men.
[..]
Je mist er niks aan.
Huilende baby's met broek vol poep, lawaaierige motoren, 28 keer je paspoort en ticket laten zien, uit de lijn gepikt worden voor extra controle, stinkende mensen die tegen je aan in slaap vallen.
Ik ben volgende week om deze tijd net geland als het goed isquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:44 schreef Myraela het volgende:
Waar ga je naartoe?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:59 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben volgende week om deze tijd net geland als het goed is
5 dagen Liverpool, van donderdag t/m maandagavond.quote:
Pas op in het uitgaansleven.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:02 schreef yats het volgende:
[..]
5 dagen Liverpool, van donderdag t/m maandagavond.
Kaneel please, alsof ik seks heb.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pas op in het uitgaansleven.
Engelse sletjes dragen vrij veel overdraagbaars met zich mee.
Met het vliegtuig?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:03 schreef LovelyLady het volgende:
Ik volgende week (hopelijk) een dag of 2 naar Tilburg
Er was gister vandaar en dat was wel leuk voor zover zoiets leuk is dus ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:05 schreef Myraela het volgende:
Welke tinychat? is er tinychat? Niemand zegt mij ooit wat.
Hmmm zegt lockerbie je wat?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:02 schreef yats het volgende:
[..]
Even een tip: TC is ongewenst op FOK! omdat mensen dan kennelijk meer contact hebben via TC dan FOK!, wat Danny in pageviews en dus geld scheelt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:04 schreef spelletjesman het volgende:
Niemand hier wil weer op tinychat lijkt me
Nee sorry, ik heb er (even) geen zin in.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:04 schreef spelletjesman het volgende:
Maar nu zijn alle mensen met een leven nog niet op FOK!. Misschien vanavond.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:06 schreef spelletjesman het volgende:
[..]
Er was gister vandaar en dat was wel leuk voor zover zoiets leuk is dus ja.
Er was gisteravond een TC met mensen uit het Tinder topic. Zodoende.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:05 schreef Myraela het volgende:
Welke tinychat? is er tinychat? Niemand zegt mij ooit wat.
zelfs jij maakt een kans daarquote:
Daar kom ik niet in de buurtquote:
Ik vindt dat te snel gaan, hoewel het er soms ook wel gezellig wasquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:04 schreef spelletjesman het volgende:
Zolang ze zich niet letterlijk op me werpen betwijfel ik datquote:
Dat scheelt, hoewel tja grapjes erover maken van te voren, hmmsquote:
na een paar biertjes krijg je dat voor elkaar daarquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:08 schreef yats het volgende:
[..]
Zolang ze zich niet letterlijk op me werpen betwijfel ik dat
Als je het in Engeland niet voor elkaar krijgt, lukt het nergens, Yats.quote:
Ik hoop het natuurlijk niet, maar als het zo is dan is het zo. Dan is het vervelend voor mij, mijn familie, de rest van de inzittenden en hun families, maar dan hoeven ze er wat mij betreft geen nationaal iets van te maken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:09 schreef kree het volgende:
[..]
Dat scheelt, hoewel tja grapjes erover maken van te voren, hmms
Deed die man uit Urk ook, toch wel tragisch om dat hele vervolg op die foto dan te lezen.
Maarja ok het kan iedereen en altijd overkomen natuurlijk.
deze man weetquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je het in Engeland niet voor elkaar krijgt, lukt het nergens, Yats.
Die vrouwen daar zijn zo gemakkelijk.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
na een paar biertjes krijg je dat voor elkaar daar
ben wel eens in london uit geweest
wat een gekkenwerk daar
Ach, ik zie het wel. Ik ga niet met dat doel daarheen, al zal gaan we zeker minimaal 1 avond stappen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
M'n nekharen gaan al overeind staan als je op tv die lallende engelse meiden zietquote:
oow dan ga je wel een mooie tijd krijgen daarquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:13 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Ach, ik zie het wel. Ik ga niet met dat doel daarheen, al zal gaan we zeker minimaal 1 avond stappen.
ach schei uit ik heb nog nooit zoiets ordinairs gezienquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:13 schreef kree het volgende:
[..]
M'n nekharen gaan al overeind staan als je op tv die lallende engelse meiden ziet
Ik zou met de boot gaan. Je weet maar nooit.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:02 schreef yats het volgende:
[..]
Spreek jij uit ervaring?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Liverpool schijnt qua prijzen nog mee te vallen. Een pint bier kost ongeveer 2,5 euro, bijna net zoveel als hier in de stad dus.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:14 schreef Giertje het volgende:
oow dan ga je wel een mooie tijd krijgen daar
en duur ook
Dat wilde ik eerst wel doen, ook omdat ik dan een auto heb en niet van het ov afhankelijk ben. Maar dat was qua prijs gewoon minimaal het dubbele.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou met de boot gaan. Je weet maar nooit.Maar leuk. Ik wil ook nog eens naar Engeland.
Maar! De pubs en dergelijke daar zijn een genot.quote:
Ben ooit met de boot naar Newcastle gevaren. Leuk welquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou met de boot gaan. Je weet maar nooit.Maar leuk. Ik wil ook nog eens naar Engeland.
In Engeland en Schotland wierpen de lallende slags zich bij wijze van spreken op mijn atletische lichaam. Maar ik had toen een vriendin, dus heb ze uiteraard beleefd afgewezen, waarna ik werd uitgemaakt voor filthy faggot.quote:
Wat bekt dat lekker.. filthy faggotquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar! De pubs en dergelijke daar zijn een genot.
[..]
Ben ooit met de boot naar Newcastle gevaren. Leuk wel
[..]
In Engeland en Schotland wierpen de lallende slags zich bij wijze van spreken op mijn atletische lichaam. Maar ik had toen een vriendin, dus heb ze uiteraard beleefd afgewezen, waarna ik werd uitgemaakt voor filthy faggot.
Die kennen duidelijk het gezegde kaneel = liefde niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
In Engeland en Schotland wierpen de lallende slags zich bij wijze van spreken op mijn atletische lichaam. Maar ik had toen een vriendin, dus heb ze uiteraard beleefd afgewezen, waarna ik werd uitgemaakt voor filthy faggot.
Serieus? Ik dacht dat dat veel goedkoper was.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:18 schreef yats het volgende:
[..]
Liverpool schijnt qua prijzen nog mee te vallen. Een pint bier kost ongeveer 2,5 euro, bijna net zoveel als hier in de stad dus.
[..]
Dat wilde ik eerst wel doen, ook omdat ik dan een auto heb en niet van het ov afhankelijk ben. Maar dat was qua prijs gewoon minimaal het dubbele.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hier krijg je voor 2,50 echt geen pint hoor. :Squote:Op donderdag 24 juli 2014 15:18 schreef yats het volgende:
[..]
Liverpool schijnt qua prijzen nog mee te vallen. Een pint bier kost ongeveer 2,5 euro, bijna net zoveel als hier in de stad dus.
[..]
Dat wilde ik eerst wel doen, ook omdat ik dan een auto heb en niet van het ov afhankelijk ben. Maar dat was qua prijs gewoon minimaal het dubbele.
Zeker.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat bekt dat lekker.. filthy faggot
Dat is evident.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:21 schreef yats het volgende:
[..]
Die kennen duidelijk het gezegde kaneel = liefde niet.
Ik betaal nu voor mijn retourvlucht 115 euro, dat was ik alleen al kwijt voor een enkele bootreis met auto.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat dat veel goedkoper was.
Have funquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even richting het strandje hier, zal nu wel niet meer zo druk zijn...
Ik heb ook zin in Macquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:50 schreef Samzz het volgende:
Hoi. Goedgekeurd. Nu even bij de Mac wat eten
.
Wat zal ik doen, naar de Appie, of naar de Carrefour..? Carrefour dus.
dat zeker heb me prima vermaakt daarquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar! De pubs en dergelijke daar zijn een genot.
[..]
Ben ooit met de boot naar Newcastle gevaren. Leuk wel
[..]
Goeie volgordequote:Op donderdag 24 juli 2014 15:50 schreef Samzz het volgende:
Hoi. Goedgekeurd. Nu even bij de Mac wat eten
.
die hebben wij hier nietquote:
Dat zou ik niet weten. Ik hoor het wel vaker.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die wel, maar vind de burgers minder.
Verdikkeme. Als ik alleen al langs de snackbar loop, knalt de knoop al van mijn broek.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:59 schreef STING het volgende:
[..]
Turkse pizza doner, deze week nog met lunch gehad
En vanmiddag met lunch hebben we patat gehaald, we feel dirtyquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verdikkeme. Als ik alleen al langs de snackbar loop, knalt de knoop al van mijn broek.
hoe hoog is dat tegenwoordig?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:02 schreef Samzz het volgende:
Godver, parkeerboete. Ik heb geparkeerd speciaal op een parkeeeplaats bestemd voor daar waar ik moest zijn. Geen meter in de buurt
. Wat is dit?
Oh ja, jij eet geen vleesquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten. Ik hoor het wel vaker.
En je blijft zeker slank en gespierd?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:05 schreef STING het volgende:
[..]
En vanmiddag met lunch hebben we patat gehaald, we feel dirty
Uh, dat was ervoor ook al geen probleem zeg maarquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En je blijft zeker slank en gespierd?
Als het goed is wel.quote:
Ik moet altijd aan Hep denken als ik dit zie.quote:
Feliquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Als het goed is wel.Ik heb een keuze gemaakt en de papieren bij de woningstichting meteen ingeleverd. Als ze alles accepteren is 'ie van mij.
Dank je!quote:
Nicequote:Op donderdag 24 juli 2014 16:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Als het goed is wel.Ik heb een keuze gemaakt en de papieren bij de woningstichting meteen ingeleverd. Als ze alles accepteren is 'ie van mij.
JA.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |