Mjah heeft niet echt met gezondheid te makenquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:22 schreef Samzz het volgende:
Morgen een gezondheidskeuring, geeft een goed beeld, daar verschijnen met een snee in je kop.
Gezondheidskeuring voor wat precies?quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:22 schreef Samzz het volgende:
Morgen een gezondheidskeuring, geeft een goed beeld, daar verschijnen met een snee in je kop.
mooie vorm van kunst ookquote:
Dat weet jij goed.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:24 schreef STING het volgende:
[..]
Uitgevonden door ene monsieur Pierre Bondage in 1834.
Is verplicht in België, gezondheidscheck voor werknemers. Gaan ze je bloed testen en kijken of je entingen en zo up to date zijnquote:
Dat kreeg ik niet bij geschiedenis hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:27 schreef STING het volgende:
[..]
Goed opgelet bij geschiedenis les enzo
Was een ruimdenkende school kennelijkquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat kreeg ik niet bij geschiedenis hoor.
En die is dan geldig voor een paar jaar ofzo? Of moet je dat elke keer bij een nieuwe werkgever jezelf laten checken?quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is verplicht in België, gezondheidscheck voor werknemers. Gaan ze je bloed testen en kijken of je entingen en zo up to date zijn. Ik wens ze veel plezier, mijn gegevens zijn in Nederland
.
Ieder jaar op controle, zelfsquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:31 schreef STING het volgende:
[..]
En die is dan geldig voor een paar jaar ofzo? Of moet je dat elke keer bij een nieuwe werkgever jezelf laten checken?
Nee, is voor iedereen die werkzaam is in België verplicht.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:32 schreef STING het volgende:
[..]
Damn. Heeft zeker met de branche te maken dan?
Op zich toch niet zo slecht toch?quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, is voor iedereen die werkzaam is in België verplicht.
Is ook niet slecht, maar de info die je krijgt bij voorhand is zo summier... Ik had geen idee wat het allemaal inhield, moest dat zelf op gaan zoeken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Op zich toch niet zo slecht toch?
Ze zullen maar wat vinden.
Vraag me af waar ze dat allemaal van betalen dan. Of is het zelf dokken?quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, is voor iedereen die werkzaam is in België verplicht.
Geen idee, maar ik gok de werkgever of via de zorgverzekering of zo.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:39 schreef kree het volgende:
[..]
Vraag me af waar ze dat allemaal van betalen dan. Of is het zelf dokken?
Kwart voor 5 gaat de wekker hierquote:Op donderdag 24 juli 2014 06:15 schreef Samzz het volgende:
Zo, jij bent er vroeg bij. Gelukkig sliep ik ietsje langer
.
Groep 4quote:Op donderdag 24 juli 2014 08:22 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen.
* LovelyLady leest feedback...
In welke groep hoor ik?
Je mag gewoon in mijn groep, iedereen is welkom, ongeacht geslacht of geloof.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:24 schreef Elvi het volgende:
In welke groep zit ik?ik heb een identiteitscrisis hiervan gekregen
Hipsterquote:Op donderdag 24 juli 2014 09:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik voel me in een hokje gestopt. Even klagen op mijn tumblr.
Kunnen ze ook fruitvliegjes vangen? Mijn keuken zat vol.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:36 schreef Samzz het volgende:
Boooooh, Hydra heeft een dikke bromvlieg gevangen! Bazenplantje!
Cerberus wil nog wel eens een fruitvliegje vangen in één van zijn kleine bekjes. Hydra gaat eigenlijk alleen voor de grotere vangsten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kunnen ze ook fruitvliegjes vangen? Mijn keuken zat vol.Nu de basilicumplantjes naar buiten zijn gegaan zijn ze gelukkig weg.
Nooit meer plantjes in huis halen.
Al hoeft dat ook niet meer, want mijn moestuintje is klaar voor gebruik.
Ben ik nu gek, of druipt hier het sarcasme vanafquote:Ja, echt schandalig dat ze hun leven niet op stop zetten en denken aan mensen waar zij nog nooit van gehoord hebben. Wat denken ze wel! Aan de schandpaal en laat de rotte tomaten maar komen!
Ik hoop het toch op z'n minst.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik nu gek, of druipt hier het sarcasme vanaf.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je mag gewoon in mijn groep, iedereen is welkom, ongeacht geslacht of geloof.
Nou, ik heb dat zelf getypt omdat mensen verontwaardigd zijn dat Poetin gewoon een feestje vierde gisteren. En de personen die die verontwaardigde reacties leuk vinden, vinden mijn reactie ook leuk. Dat strookt nietquote:
Haha, mensen lezen altijd met hun eigen emoties mee hé.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik heb dat zelf getypt omdat mensen verontwaardigd zijn dat Poetin gewoon een feestje vierde gisteren. En de personen die die verontwaardigde reacties leuk vinden, vinden mijn reactie ook leuk. Dat strookt niet.
Maar ik dacht toch echt dat het wel duidelijk was dat ik sarcastisch wasquote:Op donderdag 24 juli 2014 09:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Haha, mensen lezen altijd met hun eigen emoties mee hé.
Veel mensen snappen sarcasme niet. Mensen zijn gewoon echt dom. Ik werkte bij een klantenservice en het bedrijf besloot dat de breven simpeler moesten omdat mensen het gewoon niet begrepen. Toen moesten we zinnen maken van maximaal 8 woordenquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik dacht toch echt dat het wel duidelijk was dat ik sarcastisch was.
Ik ben aan de koksopleiding begonnen vorig jaar. Dat is niveau 2 mbo. En daar kregen we voor Nederlands een "moeilijke woorden" lijst. Woorden als interruptie.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
Veel mensen snappen sarcasme niet. Mensen zijn gewoon echt dom. Ik werkte bij een klantenservice en het bedrijf besloot dat de breven simpeler moesten omdat mensen het gewoon niet begrepen. Toen moesten we zinnen maken van maximaal 8 woordenen er was een 'rode lijst' met woorden die te moeilijk waren en die je dus niet mocht gebruiken. Een woord zoals 'declareren' bijvoorbeeld
Are you kiddin' mequote:Op donderdag 24 juli 2014 10:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
Veel mensen snappen sarcasme niet. Mensen zijn gewoon echt dom. Ik werkte bij een klantenservice en het bedrijf besloot dat de breven simpeler moesten omdat mensen het gewoon niet begrepen. Toen moesten we zinnen maken van maximaal 8 woordenen er was een 'rode lijst' met woorden die te moeilijk waren en die je dus niet mocht gebruiken. Een woord zoals 'declareren' bijvoorbeeld
I wish I wasquote:
Ik proestte mijn sinaasappelsap over het toetsenbord. Verdikkeme.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
I wish I washet was net alsof je een Nijntje-boekje aan het schrijven was. Ik kreeg ook bizarre mails waarbij ik gewoon echt moest ontcijferen wat ze nou bedoelden. Zo schreef iemand een hele tirade over sate. Pas toen er ergens stond "en ik kan ook niet inloggen op de sate!
" begreep ik pas dat hij 'site' bedoelde
Ik heb zojuist nog de nagels van mijn rechterhand geknipt. Ziet er dus weer netjes uitquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:20 schreef Myraela het volgende:
Mogen we nu alleen nog over relaties praten? Hoe gaat het met jullie relaties?
Omgquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
I wish I washet was net alsof je een Nijntje-boekje aan het schrijven was. Ik kreeg ook bizarre mails waarbij ik gewoon echt moest ontcijferen wat ze nou bedoelden. Zo schreef iemand een hele tirade over sate. Pas toen er ergens stond "en ik kan ook niet inloggen op de sate!
" begreep ik pas dat hij 'site' bedoelde
De onderlinge postrelatie hier is vrij goed, toch.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:20 schreef Myraela het volgende:
Mogen we nu alleen nog over relaties praten? Hoe gaat het met jullie relaties?
zeg dat welquote:
Hier is het echt heerlijkquote:
Ik heb overdag ook weinig last. Echter 's avonds is het wel minder, ja. Gelukkig heb ik voor vanavond een lekker biertjequote:Op donderdag 24 juli 2014 10:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind het wel meevallen qua weer eerlijk gezegd. Alleen een paar avonden tot nu toe dat slapen erg moeilijk was.
Maar overdag is het heerlijk.
Zal wel komen door mijn Aziatische genen. Wij zijn dat gewend.
Wij slapen beneden, dat is gelukkig iets koeler. En met ventilator aan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind het wel meevallen qua weer eerlijk gezegd. Alleen een paar avonden tot nu toe dat slapen erg moeilijk was.
Maar overdag is het heerlijk.
Zal wel komen door mijn Aziatische genen. Wij zijn dat gewend.
ja dat is mijn favo seizoenquote:
Herfst ruikt altijd wel lekker.quote:
Zou WT het bier goedkeuren?quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb overdag ook weinig last. Echter 's avonds is het wel minder, ja. Gelukkig heb ik voor vanavond een lekker biertje.
Trekken de katten het een beetje?quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij slapen beneden, dat is gelukkig iets koeler. En met ventilator aan.Dus slapen gaat wel. Maar voor de rest is het gewoon benauwd.
Maar natuurlijk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Herfst ruikt altijd wel lekker.
De regen op de droge grond, de rottende bladeren die knisperen onder je voeten.
Alleen vervelend als je iedere dag op de fiets moet met regen en wind (altijd tegen).
[..]
Zou WT het bier goedkeuren?
[..]
Trekken de katten het een beetje?
Zag in de andere SC een foto van een konijn dat uitgeteld onder de bank lag omdat hij het te warm had.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:02 schreef Fascination het volgende:
Vannacht gedroomd dat ik een ban van 6 maanden kreeg, omdat ik iets negatiefs over Apple zei.!!
Volgens mij hebben ze er niet heel veel last van.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Trekken de katten het een beetje?
Zag in de andere SC een foto van een konijn dat uitgeteld onder de bank lag omdat hij het te warm had.
Vannacht gedroomd dat ik een ban van 6 maanden kreeg, omdat ik iets negatiefs over Apple zei.!!
Oh, dan ben ik wel een beetje nieuwsgierig. Wat is het?quote:
Gelukkig was het niet waar. Ik zou je niet 6 maanden kunnen missen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:02 schreef Fascination het volgende:
Westmalle.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik wel een beetje nieuwsgierig. Wat is het?
[..]
Gelukkig was het niet waar. Ik zou je niet 6 maanden kunnen missen.
Aww. Liefste wat iemand ooit tegen me heeft gezegd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gelukkig was het niet waar. Ik zou je niet 6 maanden kunnen missen.
He, die heb ik hier ook staan. Wat een toeval.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Aww. Liefste wat iemand ooit tegen me heeft gezegd.
Oef. Ik weet niet of ik hier nu nog wel op mijn plek ben.quote:
Pastel is ook mooi, ja. Al vind ik knalrood wel mooi bij m'n donkerblauwe spijkerbroek, zwarte top en nude peeptoesquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Altijd mooi.Al ben ik nu een beetje van de pastel kleuren.
Nachtmerrie?quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:43 schreef yats het volgende:
[..]Dan heb je een betere droom dan ik had
Sowieso vind ik dat mensen met sterke accenten niet in een callcenter thuishorenquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:37 schreef Myraela het volgende:
Mensen die in een callcenter werken met een afschuwelijk Haags accent.Serieus, dat neemt toch niemand serieus.
Ik klink heel erg Rotterdamsquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sowieso vind ik dat mensen met sterke accenten niet in een callcenter thuishoren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:12 schreef Samzz het volgende:
Handenfoto voor Fas!PrettySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, soort van...Het was geen leuke droom in ieder geval. Normaal onthou ik dromen zelden, maar nu werd ik om 5 uur ineens wakker door die kutdroom.quote:
Handenfoto voor Fas!Wat een stoffige laptop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grapje.Mooie nagels.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Kaneel, het is nog steeds schokkend wat je gisteren verteldequote:
Handenfoto voor Fas!Braaf! Wat heb jij een oude laptop trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Je zou gaan werken in de Horeca toch? Dan is dat juist goed.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:20 schreef kree het volgende:
Morgen Middag![]()
Ik ben me dag/nacht ritme weer een beetje naar de klote aan het helpen geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |