21e eeuw broeder.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:00 schreef YazooW het volgende:
Raar interview met McCain, totaal geen vertraging in de lijn. Is dit van tevoren opgenomen of iets?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:57 schreef Inaithnir het volgende:
Zit nu op Schiphol, te wachten op mijn eigen vlucht. Net bloemen gelegd voor twee kennissen die mij vorige week donderdag ontnomen zijn. Als je hier staat, naast die bloemenzee, naast die mensen die hetzelfde voelen als jij, is dat toch onbeschrijfelijk. In de spoiler mijn bloemen, verder geen nieuwswaarde, maar misschien om een persoonlijke noot aan dit topic te kunnen geven. Ook twee foto's van de grote hoeveelheid bloemen die hier liggen.
Voor Petra en ErikSterkte en een hele, héle fijne reis en vakantie toegewenstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, Nederlandse kant was ook opnieuw ingesproken zo te horenquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:00 schreef YazooW het volgende:
Raar interview met McCain, totaal geen vertraging in de lijn. Is dit van tevoren opgenomen of iets?
Heeft Amerika in vergelijking met Rusland veel of weinig gas?quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:00 schreef PG18 het volgende:
Binnen 2 of 3 jaar moet het mogelijk kunnen zijn om Amerikaans gas te importeren als ik hem goed begrijp?
Doen zij niet. Oekraine heeft er alle belang bij om het onderzoek zo goed mogelijk te laten verlopen.quote:
ik denk ook dat je niks meer moet toevoegen wat niets meer met de vliegramp te maken of vandaag te maken heeft, en dat een evt. missie of uitgebreide onderzoek een aan een nieuwe topicreeks moeten beginnen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met wat?
Die foto dat de kist uit het vliegtuig wordt gedragen is de laatste toevoeging.
Daar wil ik het voorlopig bij laten tot er echt nieuws is.
Dat mocht ook een paar honderd jaar duren...quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:54 schreef n00b13 het volgende:
[..]
De oorlog tegen de friezen was heul eerlijk.
Dat doen ze bij mij in de straat ook regelmatig en dat zullen ze vanavond ook wel weer doen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:58 schreef Snowballed het volgende:
[..]![]()
Ik ga straks lekker in de tuin een vuurtje stoken en een beetje naar de horizon/vlammen staren...
Zit nu op Schiphol, te wachten op mijn eigen vlucht. Net bloemen gelegd voor twee kennissen die mij vorige week donderdag ontnomen zijn. Als je hier staat, naast die bloemenzee, naast die mensen die hetzelfde voelen als jij, is dat toch onbeschrijfelijk. In de spoiler mijn bloemen, verder geen nieuwswaarde, maar misschien om een persoonlijke noot aan dit topic te kunnen geven. Ook twee foto's van de grote hoeveelheid bloemen die hier liggen.
Voor Petra en ErikHeel veel sterkte, ik hoop dat jij vanmiddag ook wat troost hebt gevoeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Hadden wij ook geen gas onder het wad? of in Groningen of schaliegas?quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:01 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Heeft Amerika in vergelijking met Rusland veel of weinig gas?
Voor Petra en ErikGoede reis, gecondoleerd en sterkte met het verlies van je kennissen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Twee straaljagers over het gebied laten vliegen is doorgaan met oorlog in het gebied, daardoor kan de veiligheid van de onderzoekers niet worden gegarandeerd. Leuk spelletje spelen ze over de overleden mensen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Doen zij niet. Oekraine heeft er alle belang bij om het onderzoek zo goed mogelijk te laten verlopen.
Beetje vreemd... dit is het topic wat daar over gaat....quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:01 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
ik denk ook dat je niks meer moet toevoegen wat niets meer met de vliegramp te maken of vandaag te maken heeft, en dat een evt. missie of uitgebreide onderzoek een aan een nieuwe topicreeks moeten beginnen.
Weinig. Rusland is ontzettend rijk aan gas. Sowieso aan natuurbronnen: http://en.wikipedia.org/w(...)LNG_and_Pipeline.pngquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:01 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Heeft Amerika in vergelijking met Rusland veel of weinig gas?
quote:Natasha Mozgovaya ✔
@mozgovaya
Follow
.@marieharf on reports #Russian-backed #separatists shot down 2 more planes: "if true, it will only be further evidence.." #MH17
Volgens mij dondert heel de provincie in elkaar als we nog maar gas gaan pompen daar.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:02 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Hadden wij ook geen gas onder het wad? of in Groningen of schaliegas?
Detectivequote:Op woensdag 23 juli 2014 21:03 schreef PG18 het volgende:
Wat is dit nou weer opeens voor flauwekul op 1?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |