gewoon perfect engels.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:22 schreef vigen98 het volgende:
Wat heeft die man een irritant Engelszo'n bekakte Engels waar je niet goed van wordt als je er er net iets te lang naar luistert
quote:
Hahaha klagen over zijn Engels..quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:22 schreef vigen98 het volgende:
Wat heeft die man een irritant Engelszo'n bekakte Engels waar je niet goed van wordt als je er er net iets te lang naar luistert
Meteen weer janken als mensen het niet met je eens zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:24 schreef vigen98 het volgende:
Doe maar op slot modsdie hielenlikkers van Timmermans heb ik niet nodig
quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Meteen weer janken als mensen het niet met je eens zijn.Kleutertje ben je toch ook hè.
Perfect in je dromen jaquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
gewoon perfect engels.
haten om timmermansHipster
bne je hommo fzo :squote:
Liever Brits nadoen, dan perfect Amerikaans Engels spreken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:25 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
Perfect in je dromen ja![]()
Waarom staat dat nou weer in elke krant, brits nadoen en het dan niet feilloos kunnen is bijna de grootste belediging die er bestaat
Beter dan jouw Nederlands, steekt dat nog meer?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:22 schreef vigen98 het volgende:
Mwa, daar heb je wel weer een puntquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:26 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Liever Brits nadoen, dan perfect Amerikaans Engels spreken.
nee wil geen aidsquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:26 schreef vigen98 het volgende:
[..]
:sssss nee :sssss bne jij soms hommo?
Prima ja, perfect nee.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:24 schreef Lt.Surge het volgende:
Zijn Engels is prima. En al helemaal voor een Nederlander.
zwart als de nacht mi manquote:
o kutzooiquote:
Dat denkt helemaal niemand.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:29 schreef deadprez het volgende:
Waarom denkt iedereen eigenlijk altijd dat ik een neger ben?
quote:
Blijkbaar wel.quote:
Zie het wel vaker. Of dat ik een mocro ben. Soms een Turk.quote:
Komt doordat je gebrekkig nederlands beoefendquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zie het wel vaker. Of dat ik een mocro ben. Soms een Turk.
Dat zal het zijn inderdaad.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:32 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
Komt door je gebrekkige taalgebruik
quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
gewoon perfect engels.
haten om timmermansHipster
quote:
taz ik wist wel dat jij somalier wasquote:
Dit is té domquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:24 schreef Leafeon672 het volgende:
TS is toch christelijk? Dan mag je andere mensen helemaal niet bekritiseren.
TS gaat dus mooi naar de hel.
Alleen God mag oordelen.quote:
Hijs vet goed.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:28 schreef ntm het volgende:
Vind hem beter Engels spreken dan de meeste Nederlanders. Heb je Mark Rutte wel eens gehoord?
quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:30 schreef Mortaxx het volgende:
Ventje van 14 dat klaagt over een man die 6 talen vloeiend spreekt
Niet zo bijdehand he. Ik vind Rutte gewoonquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:10 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ja? Wie anders? Wil uit de tuinkruidenstraat in de schilderswijk.
Tfoequote:Op donderdag 24 juli 2014 01:12 schreef ntm het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand he. Ik vind Rutte gewoon, ieder z'n mening.
Maar dat is sowieso een complete triangeljosti.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:30 schreef RipMcPants het volgende:
Heb je die burgemeester van Hilversum vandaag niet gehoord op CNN? Dát was pas klachtwaardig
En de VVD heeft mensen zoals Teeven en Opsteltenquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:14 schreef Paxcon het volgende:
Timmermans, wat een held
Een fantastisch uithangbord voor Nederland
Klopt, maar dat is een ander verhaalquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:41 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Maar dat is sowieso een complete triangeljosti.
Kan je wel rekenenquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:30 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:30 schreef Mortaxx het volgende:
VVDquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:49 schreef Gravereaper het volgende:
[..]
En de VVD heeft mensen zoals Teeven en Opstelten
Heb een hekel aan zijn stem en ook wat van zijn politieke uitingen maar kan het alleen maar eens met hem zijn op het moment.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:22 schreef vigen98 het volgende:
quote:
Zijn Frans is ook perfect, net zoals zijn Spaans en Italiaans etc. Ook is hij na zijn geweldige speech in de VN bijna Johan Cruijff geworden. Hier klopt iets niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:24 schreef Lt.Surge het volgende:
Zijn Engels is prima. En al helemaal voor een Nederlander.
quote:
Jij ook!quote:
Spreekt ook bijna accentloos Russisch.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:16 schreef BabeWatcher het volgende:
Ga klagen over het landverraad van Timmerfrans, maar zijn Engels is perfect.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:45 schreef Scorpie het volgende:
Frans Timmermans is onze God, en in God we trust. Beter dan wie dan ook.
Vind ik ook. En het mooie is: dit is een functie die hij al lange tijd ambieerde. Hij zit nu eindelijk op de plek waar hij thuishoort. Ik moet er niet aan denken dat we op dit moment nog die Rosenthal daar hadden zitten.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:56 schreef remlof het volgende:
Frans Timmermans is geweldig
Precies de minister van BuZa die we nu nodig hebben.
quote:Op zondag 27 juli 2014 14:36 schreef Kikopuz het volgende:
TS kijkt te veel Hollywood en MTV
Amerikaans Engels![]()
![]()
quote:Op zondag 27 juli 2014 16:23 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Oh mah gawd, yoo kèhnt be serious.
Gimme sum waddur.. ahh dat's beddur!
Hurdiedurdie kutaccent
Meest onterechte klacht ooit in de geschiedenis van Fok en wellicht zelfs de mensheid. Zijn Engels is PER-FECT.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:22 schreef vigen98 het volgende:
Nah, perfect is het niet. Maar het is wel stukken beter dan we normaal van politici horen.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:28 schreef starla het volgende:
[..]
Meest onterechte klacht ooit in de geschiedenis van Fok en wellicht zelfs de mensheid. Zijn Engels is PER-FECT.
Weer laat hij steken vallen dan volgens jou in zijn toespraak?quote:Op zondag 27 juli 2014 18:29 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Nah, perfect is het niet. Maar het is wel stukken beter dan we normaal van politici horen.
Die SP'ers vinden bijna hetzelfde als de PVV'ers? Wonderlijk tochquote:Op zondag 27 juli 2014 16:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind ik ook. En het mooie is: dit is een functie die hij al lange tijd ambieerde. Hij zit nu eindelijk op de plek waar hij thuishoort. Ik moet er niet aan denken dat we op dit moment nog die Rosenthal daar hadden zitten.
Maurice de Hond heeft het optreden van het kabinet gepeild. Zelfs PVV-stemmers zijn ronduit positief over het optreden van Timmermans:
[ afbeelding ]
Bron: Peil.nl / Maurice de Hond
quote:Op zondag 27 juli 2014 19:15 schreef Gelser het volgende:
[..]
Die SP'ers vinden bijna hetzelfde als de PVV'ers? Wonderlijk tochInderdaad wel goed dat Rosenthal niet minister is; die had er vast een helikopter op afgestuurd. Overigens is die Timmermans wel een wat ijdele pompeuze figuur.
Ik word niet goed van jouquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:22 schreef vigen98 het volgende:
Hij spreekt toch vloeiend iets van 5 talen? Dacht ook Duits en Spaans/Italiaans.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:50 schreef rosability het volgende:
De meeste doen Timmermans zijn Engels niet na. Hij schijnt ook nog eens goed Russische te kunnen spreken. Petje af voor deze man dus.
5 talen ja.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 06:27 schreef starla het volgende:
[..]
Hij spreekt toch vloeiend iets van 5 talen? Dacht ook Duits en Spaans/Italiaans.
Ik wist alleen van zijn Russisch en Engels af. Ik heb net even gegoogled, maar hij is zelfs daarvoor tot Taaltalent 2013 verkozenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 06:27 schreef starla het volgende:
[..]
Hij spreekt toch vloeiend iets van 5 talen? Dacht ook Duits en Spaans/Italiaans.
Omdat we geen militairen sturen? Of waarom?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:04 schreef Catch22- het volgende:
Ik vind het een slappe zak, maar hij spreekt zijn talen wel
Zijn hele uitstraling is gewoon niet oké. En mooie praatjes koop je niets voor. Óf je dreigt en schiet ze naar de tering, of je zegt 'ja we vinden het jammer' en je laat het erbij. Niet dreigen en dan niets doen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Omdat we geen militairen sturen? Of waarom?
Beetje makkelijk scoren dit imho. Hij heeft nooit gezegd "we sturen onze Rambo's om ze naar de verdoemenis te knallen". Alleen als antwoord op een vraag dat alle opties open waren, ook militair ingrijpen. Maar dit zou de zaak meer schaden dan goed doen volgens de pro's en dus gaan we niet. Althans niet zwaarbewapend.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Zijn hele uitstraling is gewoon niet oké. En mooie praatjes koop je niets voor. Óf je dreigt en schiet ze naar de tering, of je zegt 'ja we vinden het jammer' en je laat het erbij. Niet dreigen en dan niets doen.
Hij kan zelfs accentloos engels huilen, de aansteller.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:54 schreef eend112 het volgende:
Gaat ie nu elke keer janken als het over dat vliegtuig gaat? Godverdomme zeg doe eens normaal.
Dat is toch geen klacht maar een compliment?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:38 schreef ChillTuup het volgende:
Haten op iemands Engels, die nagenoeg perfect het Engels beheerst en daarbij nog een aantal talen vloeiend spreekt, lijkt me een terechtere klacht.
De klacht zou dan zijn ''mensen die klagen op iemands Engels die perfect Enge.....''quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:49 schreef Gelser het volgende:
[..]
Dat is toch geen klacht maar een compliment?
Maak je zin maar rustig af; doet onze frans ookquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:55 schreef ChillTuup het volgende:
[..]
De klacht zou dan zijn ''mensen die klagen op iemands Engels die perfect Enge.....''
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |