quote:Op zondag 27 juli 2014 16:23 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Oh mah gawd, yoo kèhnt be serious.
Gimme sum waddur.. ahh dat's beddur!
Hurdiedurdie kutaccent
Meest onterechte klacht ooit in de geschiedenis van Fok en wellicht zelfs de mensheid. Zijn Engels is PER-FECT.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:22 schreef vigen98 het volgende:
Wat heeft die man een irritant Engelszo'n bekakte Engels waar je niet goed van wordt als je er er net iets te lang naar luistert
Nah, perfect is het niet. Maar het is wel stukken beter dan we normaal van politici horen.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:28 schreef starla het volgende:
[..]
Meest onterechte klacht ooit in de geschiedenis van Fok en wellicht zelfs de mensheid. Zijn Engels is PER-FECT.
Weer laat hij steken vallen dan volgens jou in zijn toespraak?quote:Op zondag 27 juli 2014 18:29 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Nah, perfect is het niet. Maar het is wel stukken beter dan we normaal van politici horen.
Die SP'ers vinden bijna hetzelfde als de PVV'ers? Wonderlijk tochquote:Op zondag 27 juli 2014 16:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind ik ook. En het mooie is: dit is een functie die hij al lange tijd ambieerde. Hij zit nu eindelijk op de plek waar hij thuishoort. Ik moet er niet aan denken dat we op dit moment nog die Rosenthal daar hadden zitten.
Maurice de Hond heeft het optreden van het kabinet gepeild. Zelfs PVV-stemmers zijn ronduit positief over het optreden van Timmermans:
[ afbeelding ]
Bron: Peil.nl / Maurice de Hond
quote:Op zondag 27 juli 2014 19:15 schreef Gelser het volgende:
[..]
Die SP'ers vinden bijna hetzelfde als de PVV'ers? Wonderlijk tochInderdaad wel goed dat Rosenthal niet minister is; die had er vast een helikopter op afgestuurd. Overigens is die Timmermans wel een wat ijdele pompeuze figuur.
Ik word niet goed van jouquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:22 schreef vigen98 het volgende:
Wat heeft die man een irritant Engelszo'n bekakte Engels waar je niet goed van wordt als je er er net iets te lang naar luistert
Hij spreekt toch vloeiend iets van 5 talen? Dacht ook Duits en Spaans/Italiaans.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:50 schreef rosability het volgende:
De meeste doen Timmermans zijn Engels niet na. Hij schijnt ook nog eens goed Russische te kunnen spreken. Petje af voor deze man dus.
5 talen ja.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 06:27 schreef starla het volgende:
[..]
Hij spreekt toch vloeiend iets van 5 talen? Dacht ook Duits en Spaans/Italiaans.
Ik wist alleen van zijn Russisch en Engels af. Ik heb net even gegoogled, maar hij is zelfs daarvoor tot Taaltalent 2013 verkozenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 06:27 schreef starla het volgende:
[..]
Hij spreekt toch vloeiend iets van 5 talen? Dacht ook Duits en Spaans/Italiaans.
Omdat we geen militairen sturen? Of waarom?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:04 schreef Catch22- het volgende:
Ik vind het een slappe zak, maar hij spreekt zijn talen wel
Zijn hele uitstraling is gewoon niet oké. En mooie praatjes koop je niets voor. Óf je dreigt en schiet ze naar de tering, of je zegt 'ja we vinden het jammer' en je laat het erbij. Niet dreigen en dan niets doen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Omdat we geen militairen sturen? Of waarom?
Beetje makkelijk scoren dit imho. Hij heeft nooit gezegd "we sturen onze Rambo's om ze naar de verdoemenis te knallen". Alleen als antwoord op een vraag dat alle opties open waren, ook militair ingrijpen. Maar dit zou de zaak meer schaden dan goed doen volgens de pro's en dus gaan we niet. Althans niet zwaarbewapend.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Zijn hele uitstraling is gewoon niet oké. En mooie praatjes koop je niets voor. Óf je dreigt en schiet ze naar de tering, of je zegt 'ja we vinden het jammer' en je laat het erbij. Niet dreigen en dan niets doen.
Hij kan zelfs accentloos engels huilen, de aansteller.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:54 schreef eend112 het volgende:
Gaat ie nu elke keer janken als het over dat vliegtuig gaat? Godverdomme zeg doe eens normaal.
Dat is toch geen klacht maar een compliment?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:38 schreef ChillTuup het volgende:
Haten op iemands Engels, die nagenoeg perfect het Engels beheerst en daarbij nog een aantal talen vloeiend spreekt, lijkt me een terechtere klacht.
De klacht zou dan zijn ''mensen die klagen op iemands Engels die perfect Enge.....''quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:49 schreef Gelser het volgende:
[..]
Dat is toch geen klacht maar een compliment?
Maak je zin maar rustig af; doet onze frans ookquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:55 schreef ChillTuup het volgende:
[..]
De klacht zou dan zijn ''mensen die klagen op iemands Engels die perfect Enge.....''
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |