quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:39 schreef Grielen het volgende:
Ik ga trouwens weer eens een nieuwe aanpak doen in mijn tagline. Nu heb ik:I'd like.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of dit meer oplevert maar daar is het ook een experiment voor
Your opinion of me is none of my business.
Ik ga trouwens weer eens een nieuwe aanpak doen in mijn tagline. Nu heb ik:Toen ik nog 'Jaloerse bitch. Veeleisend. Altijd eigenwijzer dan jij.' had, werkte dat in ieder geval prima. Kreeg er ook wel leuke reacties door. Weet niet of het voor mannen ook zou werken, hoewel die van jou wel wat liever isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of dit meer oplevert maar daar is het ook een experiment voor
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Ik ga trouwens weer eens een nieuwe aanpak doen in mijn tagline. Nu heb ik:Sinds ik in m'n bio iets heb staan met betrekking op de dolfijnen en negerkindjes krijg ik minder stomme openingszinnen meer maar gewoon normale gesprekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of dit meer oplevert maar daar is het ook een experiment voor
Ik heb er heel even als test in gehad "Ik word graag serieus genomen" man man man, ik heb gesprekkenkan er wel ff 1 uploaden
![]()
Wat staat er dan over dolfijnen en negerkindjes?quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:45 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Sinds ik in m'n bio iets heb staan met betrekking op de dolfijnen en negerkindjes krijg ik minder stomme openingszinnen meer maar gewoon normale gesprekken
Ik heb er heel even als test in gehad "Ik word graag serieus genomen" man man man, ik heb gesprekkenkan er wel ff 1 uploaden
Wat ging er mis?quote:Op donderdag 24 juli 2014 04:37 schreef SiIk het volgende:
Tindermatch is exit. Voortaan maar meteen meer op gevoel afgaan. Lessons learned.
Mwah, ik heb op de een of andere rare reden altijd het idee dat er achter die soms ietwat saaie uitstraling best een kinky persoon schuiltquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:33 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik vind de meeste juffen van die saaie mutsennet wat je ding is. Je kan ze ook allebei ff meeten toch?
Dingen.quote:
Past het bij de indruk die je gister/vannacht van me kreeg?quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Toen ik nog 'Jaloerse bitch. Veeleisend. Altijd eigenwijzer dan jij.' had, werkte dat in ieder geval prima. Kreeg er ook wel leuke reacties door. Weet niet of het voor mannen ook zou werken, hoewel die van jou wel wat liever is
Welke dingen!quote:
Wat stats en daarachter: Geen dolfijnen gekust | niet met negerkindjes een school gebouwd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat staat er dan over dolfijnen en negerkindjes?
Dit klinkt zo fout.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:50 schreef Grielen het volgende:
[..]
Past het bij de indruk die je gister/vannacht van me kreeg?
Je kwam wel aardig over als 1.80 ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:50 schreef Grielen het volgende:
[..]
Past het bij de indruk die je gister/vannacht van me kreeg?
Ik noteer even een pluspuntje.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:51 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wat stats en daarachter: Geen dolfijnen gekust | niet met negerkindjes een school gebouwd.
Tja, jammer. Next!quote:
Je probeerde gister ook al alle chickies te versieren op de webcam, je bent wel bezigquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik noteer even een pluspuntje.
Dan heb jij toch andere dingen gezien dan ik, ben ik bang.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:52 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Je probeerde gister ook al alle chickies te versieren op de webcam, je bent wel bezig
quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:52 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Je probeerde gister ook al alle chickies te versieren op de webcam, je bent wel bezig
Ik zag vooral dat je wegging zodra ik binnenkwamquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan heb jij toch andere dingen gezien dan ik, ben ik bang.
PEDOALARM! ALARM!quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:54 schreef Grielen het volgende:
Kut ik heb een kindje van 12 geliked omdat ik in een spree zat.
* Grielen verstopt zich voor de politie
Zeg dat je last heb van discalculi en dat je dacht dat er 21 stond.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:54 schreef Grielen het volgende:
Kut ik heb een kindje van 12 geliked omdat ik in een spree zat.
* Grielen verstopt zich voor de politie
Er stond ook 21quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zeg dat je last heb van discalculi en dat je dacht dat er 21 stond.
Deze oude man moest om 6 uur opstaan en had zijn slaap nodig.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zag vooral dat je wegging zodra ik binnenkwam
Viel mee in vergelijking met de rest die nog eerder op moest en er om 2 uur nog zatquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deze oude man moest om 6 uur opstaan en had zijn slaap nodig.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
Viel mee in vergelijking met de rest die nog eerder op moest en er om 2 uur nog zat
quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:01 schreef Grielen het volgende:
Ik had ook gruwelijk veel spijt toen de wekker om kwart voor 6 ging, vooral omdat het pas half 3 was toen ik de laptop dichtklapte
Ik was vanochtend chago als de pest, gezwollen ogen enzoquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
Viel mee in vergelijking met de rest die nog eerder op moest en er om 2 uur nog zat
Ik heb voor het eerst in maanden weer eens koffie gedronken. Dat had ik niet eens afgelopen weekend nodig toen de wekker om 4:45 gingquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:03 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik was vanochtend chago als de pest, gezwollen ogen enzo![]()
Maar nu nog steeds wel fit, nog niet ingekakt.. zal vanavond wel komen
Ik drink er normaal 1, heb er nu 3 op. Heb op kantoor nog even boos in een hoekje gezeten om daar te kreunen dat ik vroeger naar bed moet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:04 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst in maanden weer eens koffie gedronken. Dat had ik niet eens afgelopen weekend nodig toen de wekker om 4:45 ging
Wat fijn dat ik werk heb waarbij het niet echt iemand boeit hoe laat ik binnen komquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:06 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik drink er normaal 1, heb er nu 3 op. Heb op kantoor nog even boos in een hoekje gezeten om daar te kreunen dat ik vroeger naar bed moet.
Bij mij boeit het niemand hoe ik het doe en hoe lang ik er over doe, als het maar gedaan wordt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:07 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Wat fijn dat ik werk heb waarbij het niet echt iemand boeit hoe laat ik binnen kom
Dapper van ze. Maar mooi om te horen dat het gezellig was.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
Antwoord zelf eerst eens?quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:22 schreef Stiggie het volgende:
Random vraagje om beetje overzicht te krijgen:
Hoeveel dates hebben jullie via tinder gehad?
Hoeveel daar van heb je gezoend?
Hoeveel daar van heb je geneukt?
Hoeveel relaties?
Hoeveel scharrels?
Hoeveel waren niks/mismatch?
krijg er erg leuke reacties opquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik noteer even een pluspuntje.
99quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:22 schreef Stiggie het volgende:
Hoeveel relaties?
Hoeveel scharrels?
quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:24 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
krijg er erg leuke reacties op
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ontblood![]()
Ik heb even een paar dagen "Ik word graag serieus genomen" in mijn bio staan, conclusie was dat mannen inderdaad altijd bio's lezen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij snapte niet dat ik sarcastisch was
Valt bij mij niet zoveel van af te leiden, had geluk haar te mogen treffen daar. Heb tig dates gehad in mn leven maar de eerste via Tinder was meteen raak en is nu half jaar mn vriendinquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:24 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ontblood![]()
Ik heb even een paar dagen "Ik word graag serieus genomen" in mijn bio staan, conclusie was dat mannen inderdaad altijd bio's lezen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heerlijkquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:24 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ontblood![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zeg: doen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:35 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
[ afbeelding ]
De Nederlandse vertaling als bio gebruiken. Doen?
Er serieus op ingaanquote:
Ik vraag me af of er uberhaupt vrouwen bestaan die hier gewillig op reagerenquote:
2,2,0 Weinig schokkends dusquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:22 schreef Stiggie het volgende:
Hoeveel relaties?
Hoeveel scharrels?
Nah, klinkt niet net zo lekker. En ja, ik houd van avocado.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:38 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Er serieus op ingaan![]()
Billenkoek.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:41 schreef PyramidSong het volgende:
Ik had laatst weer een afspraakje, aardige jongen maar voelde er niks bij. Nu wou ik toch weer afspreken, vriendschappelijk, maar daarvan maakte hij blijkbaar dat ik smoorverliefd op hem was ofzo. Raaaaar.
ik heb meerdere vrienden van het andere geslacht. Met sommigen heb ik gedate, anderen vind ik niet aantrekkelijk genoeg en die maken geen kans.quote:
Waarom zou je dat überhaupt willen, dat is toch ook niet echt de insteek van tinder.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:41 schreef PyramidSong het volgende:
Ik had laatst weer een afspraakje, aardige jongen maar voelde er niks bij. Nu wou ik toch weer afspreken, vriendschappelijk, maar daarvan maakte hij blijkbaar dat ik smoorverliefd op hem was ofzo. Raaaaar.
Overigens zijn de meeste Tindermannen bezig met meerdere vrouwen tegelijk, ook qua seks. Daar heb ik echt geen zin in, ik wil de enige zijn.
De insteek van Tinder was origineel ONS maar iedereen doet er wat anders mee.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou je dat überhaupt willen, dat is toch ook niet echt de insteek van tinder.
Spanken kan ook prima in het Nederlandsquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:43 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nah, klinkt niet net zo lekker. En ja, ik houd van avocado.
De enige zijn. Brr. Nee, dat wordt me te eng en te serieus hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |