abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142692215
quote:
0s.gif [b]Op donderdag 24 juli 2014 17:12 schreef Er was vandaag bijv een hoax over isis en dat ze vrouwenbesnijdenis willen verplichten in Irak. Wat niet waar is maar wel opeens iedereen woedend over is waaronder Groen-links. Maar je hoort ze allemaal niet wanneer ISIS moslims onthoofdt en vermoordt zonder reden? Dat is geen nieuws waardig. Met opzet een beeld schetsen noemen ze dat.
Hoax?Doe eens toelichten? Ik heb nog geen weerlegging gezien?
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_142692268
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 19:59 schreef JayDeeNow het volgende:

[..]

En wat mij betreft maar goed ook, we moeten niet willen dat Europa een terroristische organisatie gaat steunen!
Precies ja en WWII leed misbruiken voor je eigen doeleinden is ook zo'n domme actie van dat Hamas-tuig.
pi_142692335
quote:
7s.gif Op donderdag 24 juli 2014 19:48 schreef Twiitch het volgende:
ISIS vlaggen wapperen weer in Den Haag.
Pro-Palestina betoging m'n reet
Naja ISIS vlag.. het is iets wat al tijden voor ISIS gebruikt werd. Simpelweg de shahada.
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:04:20 #254
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142692384
quote:
7s.gif Op donderdag 24 juli 2014 19:48 schreef Twiitch het volgende:
ISIS vlaggen wapperen weer in Den Haag.
Pro-Palestina betoging m'n reet
Dat zijn een paar dorpsmalloten die de gelegenheid aangrijpen om er mee te zwaaien. Oppakken en executeren.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:04:56 #255
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142692420
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 19:53 schreef JayDeeNow het volgende:

[..]

Stond er ook bij waarvoor ze die tunnels gebruiken ?
Voor verschillende dingen. Van medicijnen, kleding en voedsel tot wapens.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:05:27 #256
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_142692446
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:03 schreef Crip het volgende:

[..]

Naja ISIS vlag.. het is iets wat al tijden voor ISIS gebruikt werd. Simpelweg de shahada.
Je weet best welk idee er de laatste tijd achter zit, wanneer ze met dat ding zwaaien.
"Vroeger" zag ik hem zelden tot nooit in Nederland.
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:07:18 #257
431691 JayDeeNow
JayDee here!
pi_142692541
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:04 schreef Happel het volgende:

[..]

Voor verschillende dingen. Van medicijnen, kleding en voedsel tot wapens.
Thnx voor het antwoord!
Maar het is niet mogelijk omdat via de weg te doen ? medicijnen, kleding en voedsel ?
Is de grens met Egypte dicht ?
Ik ben nieuw hier! play it fair!
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:07:52 #258
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142692560
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:07 schreef JayDeeNow het volgende:

[..]

Thnx voor het antwoord!
Maar het is niet mogelijk omdat via de weg te doen ? medicijnen, kleding en voedsel ?
Is de grens met Egypte dicht ?
Ja. En Israël laat niks toe.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:08:43 #259
431691 JayDeeNow
JayDee here!
pi_142692598
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:04 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat zijn een paar dorpsmalloten die de gelegenheid aangrijpen om er mee te zwaaien. Oppakken en executeren.
Excecuteren gaat wat ver vindt je ook niet :)
Beter sturen ze die lui gewoon weg en geven de organisatoren een signaal af in de media dat dit niet gewenst is, daardoor krijg je in ieder geval wat meer sympathie van de mensen.
pi_142692604
The Israeli military sometimes warns people of certain regions in Gaza to move away from their homes before it bombs or attacks. Some Palestinians have, if at all, just seconds to leave before an attack but many do leave and flee to the school buildings that under control of the United Nations. The schools are opened especially for this and the UN personal is taking care of the refugees and keeps militants and weapons out of its buildings.

It also provides the Israeli military with the exact coordinates of the schools. So guess what happens next
Life is what happens while planning other things
pi_142692629
VN gebouwen bombarderen en daarmee wegkomen :')
Zie!
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:09:33 #262
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142692633
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:08 schreef JayDeeNow het volgende:

[..]

Kwaad met kwaad bestrijden. Ze met de mantel der liefde bedekken gaat niet helpen.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:09 schreef johnson555 het volgende:
VN gebouwen bombarderen en daarmee wegkomen :')
Ja, maar er zaten wapens in. Dan is het goed.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:09:57 #263
431691 JayDeeNow
JayDee here!
pi_142692651
Die gebombardeerde school is dat niet waar al dat wapentuig lag opgeslagen ?
Ik meen daar wat over te hebben gelezen.
pi_142692691
Haatbaarden bemoeien er zich weer mee hoor met hun walgelijke fatwa´s :r Walgelijk. Als ze nou eens van beide kanten de echte haters een nekschot geven ruimt dat al heel wat op in dit conflict. Kan men daarna over de oplossing praten.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:11:45 #265
431691 JayDeeNow
JayDee here!
pi_142692731
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:10 schreef Aloulou het volgende:
Haatbaarden bemoeien er zich weer mee hoor met hun walgelijke fatwa´s :r Walgelijk. Als ze nou eens van beide kanten de echte haters een nekschot geven ruimt dat al heel wat op in dit conflict. Kan men daarna over de oplossing praten.
Het is meer dan walgelijk, maar laten we hier niet doen wat ze aldaar al doen, hier hebben we nog enige normen en waarden toch ^O^
pi_142692843
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:10 schreef Aloulou het volgende:
En hoe meer haat er richting Israel en joden in het algemeen gaat, hoe meer walgelijke right wing zal worden gesteund.
pi_142692869
Wat me opvalt aan veel Moslims is dat ze slechts hun massale woede uiten wanneer Moslims gedood worden door Joden of Amerikanen. Wanneer Moslims andere Moslims in veel grotere getalen op zeer brute wijze afslachten (Irak, Syrië) hoor je een veel minder grote groep hun woede uitten. En wanneer ze dat wel doen is dat veel minder fel.

Dit bevestigt voor mij dat het niet zozeer om hun dode 'broeders' gaat, maar om wie hun broeders doden. Veel Moslims zijn selectief kwaad en het is ze, ondanks hun eigen uitleg, volgens mij helemaal niet om de Palestijnen te doen.
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:14:43 #268
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142692876
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:08 schreef JayDeeNow het volgende:

[..]

Beter sturen ze die lui gewoon weg en geven de organisatoren een signaal af in de media dat dit niet gewenst is, daardoor krijg je in ieder geval wat meer sympathie van de mensen.
Er zijn 'around the world' al heel veel demonstraties vreedzaam en normaal verlopen. Overal in de wereld zul je dorpsgekken hebben, is niet raar.

donderdag 24 juli 2014 @ 20:17:58 #269
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_142692981
quote:
15s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:14 schreef Disorder het volgende:
Wat me opvalt aan veel Moslims is dat ze slechts hun massale woede uiten wanneer Moslims gedood worden door Joden of Amerikanen. Wanneer Moslims andere Moslims in veel grotere getalen op zeer brute wijze afslachten (Irak, Syrië) hoor je een veel minder grote groep hun woede uitten. En wanneer ze dat wel doen is dat veel minder fel.

Dit bevestigt voor mij dat het niet zozeer om hun dode 'broeders' gaat, maar om wie hun broeders doden. Veel Moslims zijn selectief kwaad en het is ze, ondanks hun eigen uitleg, volgens mij helemaal niet om de Palestijnen te doen.
Tegen Israël protesteren is een nieuwe zuil in de islam geworden.
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:24:09 #270
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_142693248
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:00 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Hoax?Doe eens toelichten? Ik heb nog geen weerlegging gezien?
http://thinkprogress.org/(...)-mutilation-in-iraq/

http://www.reddit.com/r/w(...)_genital_mutilation/
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:24:12 #271
431691 JayDeeNow
JayDee here!
pi_142693251
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:14 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Er zijn 'around the world' al heel veel demonstraties vreedzaam en normaal verlopen. Overal in de wereld zul je dorpsgekken hebben, is niet raar.

[ afbeelding ]
Meer dan walgelijk, ik krijg bij die dorpsgekken toch wel echt een jodenhaat gevoel, net zoals ik dat krijg bij die enge extreem rechts demonstraties hier in Nederland.
De overige demonstranten lijken met die gekken wel vrede te hebben en dat is toch wel kwalijk..
Dat het vredig verloopt is in mijn optiek niet meer dan normaal, je wil een punt maken en misschien zoek je als demonstrant wat sympathie waarvoor je demonstreert, door die gekken ga je die sympathie echt niet krijgen..
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:25:26 #272
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142693326
Ha'aretz:

9:33 P.M. The IDF says the army fired mortars in the area of the UNRWA school in Gaza after Israeli troops were shot at from the area of the school. However, the army still says it does not know whether it was IDF fire that hit the school. An IDF source said that in the past few days army representatives made contact with UNRWA and the Red Cross to inform them troops were shot at from near the school, and that the IDF would return fire toward the source pof the shooting, which was located near the school. (Gili Cohen)

8:53 P.M. IDF Spokesperson Moti Almoz tells Israel's Channel 2 that it is not yet known whether the UNRWA school was hit by stray IDF shell or by Hamas fire.

[ Bericht 84% gewijzigd door Nibb-it op 24-07-2014 20:42:28 ]
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:26:02 #273
165802 Reki
no comment.
pi_142693353
'Tenminste vijftien doden in Gaza door raket op school'

"Israel has the right to defend itself!" :')
zie ondertitel :)
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:26:57 #274
390376 Goldenrush
Everything is a remix.
pi_142693417
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:24 schreef JayDeeNow het volgende:

[..]

Meer dan walgelijk, ik krijg bij die dorpsgekken toch wel echt een jodenhaat gevoel, net zoals ik dat krijg bij die enge extreem rechts demonstraties hier in Nederland.
De overige demonstranten lijken met die gekken wel vrede te hebben en dat is toch wel kwalijk..
Dat het vredig verloopt is in mijn optiek niet meer dan normaal, je wil een punt maken en misschien zoek je als demonstrant wat sympathie waarvoor je demonstreert, door die gekken ga je die sympathie echt niet krijgen..
Gelukkig zijn onze leiders nog normaal. Het wordt pas gevaarlijk als zulk soort gevallen politieke macht kunnen krijgen. :{
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:29:55 #275
431691 JayDeeNow
JayDee here!
pi_142693565
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:26 schreef Goldenrush het volgende:

[..]

Gelukkig zijn onze leiders nog normaal. Het wordt pas gevaarlijk als zulk soort gevallen politieke macht kunnen krijgen. :{
Die mening over onze leiders deel ik niet, onze grote bolle knuffelbeer Opstelten ligt zoals gewoonlijk weer te slapen.
Die man is net zo traag in zijn werk, als dat hij zich profileert.
Dit groeiende extremisme moet met gang de kop ingedrukt worden.
Ik ben van mening dat er binnen onze samenleving geen plaats is voor dit soort gevaarlijke gestoorden.
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:31:17 #276
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142693634
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:24 schreef JayDeeNow het volgende:

[..]

Maar dat heb je ook aan de andere kant hoor, die extremisten.
Bij bijv. de demonstratie in Amsterdam werden dat soort types dus niet getolereerd. Die kleine groep gekken en normale mensen moet je ook niet over 1 een kam scheren, dat is echt het meest simplistische wat je kunt doen.
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:34:04 #277
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142693763
quote:
9s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:26 schreef Reki het volgende:
'Tenminste vijftien doden in Gaza door raket op school'

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

"Israel has the right to defend itself!" :')
Toepasselijke quote:
"When Israel, in the occupied territories now, claim that they have to defend themselves, they are defending themselves in the sense that any military occupier has to defend itself against the population that they’re crushing."
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:34:11 #278
390376 Goldenrush
Everything is a remix.
pi_142693767
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:29 schreef JayDeeNow het volgende:

[..]

Die mening over onze leiders deel ik niet, onze grote bolle knuffelbeer Opstelten ligt zoals gewoonlijk weer te slapen.
Die man is net zo traag in zijn werk, als dat hij zich profileert.
Dit groeiende extremisme moet met gang de kop ingedrukt worden.
Ik ben van mening dat er binnen onze samenleving geen plaats is voor dit soort gevaarlijke gestoorden.
Als je iets onderdrukt (met geweld) groeit het juist in veel hevigere vormen. Lees je eens in in bv de Nederlandse Opstand
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:34:54 #279
431691 JayDeeNow
JayDee here!
pi_142693797
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:31 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Maar dat heb je ook aan de andere kant hoor, die extremisten.
Bij bijv. de demonstratie in Amsterdam werden dat soort types dus niet getolereerd. Die kleine groep gekken en normale mensen moet je ook niet over 1 een kam scheren, dat is echt het meest simplistische wat je kunt doen.
Eensch, die heb je inderdaad overal.
Dit moeten ze ook niet tolereren, en de demonstranten moeten dit zelf toch ook niet willen ?
Als ik in een demonstratie loop en er iemand met een hakenkruis vlag staat te zwaaien wordt je als demonstrant toch echt gek of niet dan ?
Het is aan de organisatoren dus om zoveel mogelijk op te treden, en in de media hier afstand van te doen, want ik vindt het echt niet kunnen.
Ik scheer niet iedereen over een kam, en om mijn mening simplistisch te noemen vindt ik nogal kort door de bocht, ik licht nu duidelijk mijn woorden toe.
pi_142693886
quote:

Is dat een bijzonderheid dan, dat laatste. Of is dat iets wat eigenlijk een vrij menselijke eigenschap is. Overigens is het onzin hoor wat je stelt. De revoluties tonen je ongelijk aan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142693957
quote:
Deze mevrouw UN official Jacqueline Badcock zegt dat het zo is. Ik zie niets in die artikelen die bewijst dat het niet zo is, behalve een paar nobodies die tweeten.
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:39:05 #282
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142693970
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:34 schreef JayDeeNow het volgende:

[..]

Eensch, die heb je inderdaad overal.
Dit moeten ze ook niet tolereren, en de demonstranten moeten dit zelf toch ook niet willen ?
Als ik in een demonstratie loop en er iemand met een hakenkruis vlag staat te zwaaien wordt je als demonstrant toch echt gek of niet dan ?
Het is aan de organisatoren dus om zoveel mogelijk op te treden, en in de media hier afstand van te doen, want ik vindt het echt niet kunnen.
Ik scheer niet iedereen over een kam, en om mijn mening simplistisch te noemen vindt ik nogal kort door de bocht, ik licht nu duidelijk mijn woorden toe.
Ik noem je mening niet simplistisch, ik noem het feit dat mensen dat WEL doen, simplistisch. (En ja dat gebeurt veel.)

Voor de rest ben ik het met je eens ^O^, alleen is er 1 klein probleempje: de (simpele, niet alle gelukkig) media laat zulke types meestal exploderen. Bijv: Iemand draagt een hakenkruis vlag, media maakt een foto, en geeft vervolgens enkel een verslag daarvan. Dat is dus al helemaal niet correct.. als je het mij vraagt.
pi_142694031
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:37 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Is dat een bijzonderheid dan, dat laatste. Of is dat iets wat eigenlijk een vrij menselijke eigenschap is. Overigens is het onzin hoor wat je stelt. De revoluties tonen je ongelijk aan.
Welke revoluties bedoel je? Linkje?
Het is vast menselijk hoor. We worden blijkbaar minder graag afgeslacht door mensen van een andere cultuur/afkomst dan door mensen van een vergelijkbare of dezelfde cultuur/afkomst. Toch vind ik het schrijnend hoe de situaties in Irak en Syrië onderberlicht zijn en vaak zelfs steun vinden onder Moslims. Daar vallen ze bij duizenden.
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:41:42 #284
431691 JayDeeNow
JayDee here!
pi_142694066
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:39 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Ik noem je mening niet simplistisch, ik noem het feit dat mensen dat WEL doen, simplistisch. (En ja dat gebeurt veel.)

Voor de rest ben ik het met je eens ^O^, alleen is er 1 klein probleempje: de (simpele, niet alle gelukkig) media laat zulke types meestal exploderen. Bijv: Iemand draagt een hakenkruis vlag, media maakt een foto, en geeft vervolgens enkel een verslag daarvan. Dat is dus al helemaal niet correct.. als je het mij vraagt.
Gevestigde media, zucht.
Ik wordt er moedeloos van, die willen alleen maar scoren met zo'n verhaal, daarom geloof ik ook niet altijd lukraak wat ze schrijven.
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:44:17 #285
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142694181
The IDF believes that Hamas is now firing fewer rockets because it wants to extend the duration of the fighting.

According to IDF figures, since the beginning of the ground operation Hamas has fired fewer rockets and mortars at communities in the south. The average of the past few days has been about 90 launches a day, of which about 20 have been intercepted. Security officials believe that the reason for the slowdown is both because of the dwindling stocks in the hands of Hamas and Islamic Jihad, and the organizations’ desire to hold on to the remaining arsenal.

Hamas conserving its rockets, say Israeli army officials
Militants firing fewer rockets per day because of dwindling stocks and desire to hold on to remaining arsenal.

According to Military Intelligence, Hamas had about 9,000 rockets in the Gaza Strip. About 2,300 rockets were fired at communities in Israel since the beginning of the operation, and the IDF believes that it hit about 35 percent of the total number of all the rockets. That leaves about 3,000 rockets that Hamas can still use.

Sources in the IDF also say that about half the facilities that produce the rockets in Gaza have been hit. Security officials say they also believe that even if there is a cease-fire, Hamas will want to launch a final massive rocket attack on the south.

However, the army believes that Hamas operatives near the border are beginning to break. Thursday morning, for example, two armed men emerged from a tunnel with their hands up, and surrendered to a paratroop force nearby. The pair were taken into custody and sent for interrogation. - http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/1.607132
pi_142694386
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:40 schreef Disorder het volgende:

[..]

Welke revoluties bedoel je? Linkje?
Het is vast menselijk hoor. We worden blijkbaar minder graag afgeslacht door mensen van een andere cultuur/afkomst dan door mensen van een vergelijkbare of dezelfde cultuur/afkomst. Toch vind ik het schrijnend hoe de situaties in Irak en Syrië onderberlicht zijn en vaak zelfs steun vinden onder Moslims. Daar vallen ze bij duizenden.
Alle revoluties zijn feitelijk begonnen vanwege een geslachtofferd persoon in de strijd voor een beter leven. Een persoon die door het regime is vermoord, leger of politie. De strijd in zowel Irak en Syrië is verder alles behalve onderbelicht, getuige het aantal jihadisten dat die kant op vertrekt. Die jihadisten vertrekken doorgaans met het idee ook aan de slachtpartijen een eind te maken door (hoe krom het ook klinkt) te vechten tegen de mensen die in hun ogen verantwoordelijk zijn voor de slachtpartij. De complexiteit van de conflicten in Irak en Syrie lenen zich echter niet voor de simpele demonstratie of sidepicking. Voor de doorsnee persoon, waaronder ook de westerling - is helemaal niet duidelijk wat er gebeurd en door wie en waarom. Dat is in het Israel-Palestina conflict wezenlijk anders. Het betreft daar een relatief afgebakende strijd.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142694537
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:25 schreef sp3c het volgende:

[..]

haha ok man :')
Hier, dat je misschien uit je onwetendheid gehaald wordt.
http://www.geenstijl.nl/m(...)igd_op_isisdemo.html
Dit is in NL, mijlenver van Palestina. Dit zie ik Joden in NL vandaag de dag niet doen. Jij wel?

quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:26 schreef EdmundReid het volgende:
Waar haal je dat nou weer vandaan?
Als je naar de URL kijk zie je dat het van 1980 tot 2005 is.
2002-2005 staat er op je taartstat, en van 2002-2005 zie ik vervolgens niks in de lijst. Lees jij wel?
pi_142694683
Wat ik wel weet is dat er nooit vrede zal komen daar. Haat tegen elkaar is te groot en de menigen verschillen nog al wat.

Als de een stopt met raketen schieten bouwen de andere weer huizen in bezette gebieden.
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:56:28 #289
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142694759
Hope in the Abattoir. The Shared Destiny of Israel and Gaza
LONDON — Freight cars full of bodies shot out of the sky make their way across Europe. After more than two weeks of fighting in Gaza, at least 150 Palestinian children are dead, according to the United Nations. Thousands of Hamas rockets have hit Israel, and 32 young Israeli soldiers have been killed fighting to end this terror. As the poet Seamus Heaney observed, “It is difficult at times to repress the thought that history is about as instructive as an abattoir.” - http://www.nytimes.com/20(...)ml?ref=international

Darkness Falls on Gaza. Gaza Under Israel’s Onslaught
RAMADAN, when night descends, is usually a joyous time. Friends and family gather to break their fast at the iftar meal. Not this year. - http://www.nytimes.com/20(...)ml?ref=international
pi_142694879
quote:
99s.gif Op donderdag 24 juli 2014 03:20 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Dieptriest :N

Maar goed, dit zul je steeds vaker zien gebeuren, des te langer dit conflict door blijft gaan.
Wat zal je steeds vaker zien? Moslims/Pro-Palestijnen in NL die worden aangevallen door Joden?
quote:
Ik ben er wel voor dat bedrijven en overheden afstand nemen van Israel, dus geen zaken meer mee doen, geen staatsburgers meer toegang of doortocht verlenen, etc etc... en op die manier de druk opvoeren om gewoon een vredelievende langdurige oplossing te vinden... maar van individuele burgers hoor je gewoon af te blijven, wat betreft fysiek geweld, intimidatie, etc etc.
Dus je bedoelt Hamas steunen?
En waarom alleen druk op Israël en niet Palestina? Het waren de Palestijnen die meerdere malen voor oorlog kozen ipv vrede.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 08:41 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Moeten wij dan ook zo reageren als wij ons storen aan al die moslim conflicten wereldwijd waar honderdduizenden mensen worden vermoord, ontvoerd, verkracht, onthoofd enz ?
Kennelijk niet.
Doet onze politie hier ook niet
http://www.geenstijl.nl/m(...)igd_op_isisdemo.html
pi_142694949
quote:
7s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:47 schreef Karrs het volgende:

[..]

Dan moet de Palestijnse bevolking tegen hen in opstand komen.
pi_142695278
quote:
7s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:05 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Je weet best welk idee er de laatste tijd achter zit, wanneer ze met dat ding zwaaien.
"Vroeger" zag ik hem zelden tot nooit in Nederland.
Wen er maar aan, je zal hem alleen maar meer en meer gaan zien. Van de politie en staat hoef je echt niet te verwachten dat ze er wat tegen gaan doen. Theo van Gogh zei het al: "De bezetter is onder ons".
quote:

Precies. Jodenhaat dus.
  donderdag 24 juli 2014 @ 21:06:38 #293
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142695323
quote:
En wie gaat ze beschermen tegen de agressie vanuit Israël? Want je bent echt ontzettend naïef als je vindt dat er alleen agressie vanuit Hamas en andere Palestijnse groeperingen komt.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 24 juli 2014 @ 21:09:14 #294
431691 JayDeeNow
JayDee here!
pi_142695470
Fijne betoging daar in Den Haag, krijg het een en ander mee en dat is niet echt positief te noemen..
Bedreigingen, scheldpartijen, ISIS vlaggen, lekker volkje daar.
Gelukkig zijn niet alle betogingen zo, maar deze mogen ze van mij per direct beeindigen.
pi_142695501
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:06 schreef Happel het volgende:

[..]

En wie gaat ze beschermen tegen de agressie vanuit Israël? Want je bent echt ontzettend naïef als je vindt dat er alleen agressie vanuit Hamas en andere Palestijnse groeperingen komt.
Jij bent behoorlijk gehersenspoeld als jij denkt dat Israël niet de mensen zal steunen die in opstand komen tegen groeperingen zoals Hamas.
  donderdag 24 juli 2014 @ 21:11:15 #296
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142695597
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:09 schreef JayDeeNow het volgende:
Fijne betoging daar in Den Haag, krijg het een en ander mee en dat is niet echt positief te noemen..
Bedreigingen, scheldpartijen, ISIS vlaggen, lekker volkje daar.
Gelukkig zijn niet alle betogingen zo, maar deze mogen ze van mij per direct beeindigen.
Las het net op Geenstijl. Dat had niks met Gaza te maken, maar meer de profilering van een paar extreme haatbaarden. Natuurlijk willen de Israël-fappers het ons graag doen geloven dat dit nou de pro-Palestina aanhangers vertegenwoordigd, maar zelf zij zouden beter moeten weten...
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 24 juli 2014 @ 21:11:33 #297
165802 Reki
no comment.
pi_142695614
Astro_Alex twitterde op woensdag 23-07-2014 om 19:47:48 My saddest photo yet. From #ISS we can actually see explosions and rockets flying over #Gaza & #Israel http://t.co/jNGWxHilSy reageer retweet
zie ondertitel :)
  donderdag 24 juli 2014 @ 21:13:13 #298
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142695723
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:09 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Jij bent behoorlijk gehersenspoeld als jij denkt dat Israël niet de mensen zal steunen die in opstand komen tegen groeperingen zoals Hamas.
Waarom denk je dat? Van beide kanten is er extreme haat naar elkaar. Hoe zat het ook al weer met die vrouw uit de Likud partij? Die heel de Palestijnse bevolking wil uitroeien? Heeft ze dat niet geuit?

Verder ook genoeg voorbeelden te zien van de haat vanuit de joodse bevolking.
Elite
Tegen TTIP
pi_142695761
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:11 schreef Happel het volgende:

[..]

Las het net op Geenstijl. Dat had niks met Gaza te maken, maar meer de profilering van een paar extreme haatbaarden. Natuurlijk willen de Israël-fappers het ons graag doen geloven dat dit nou de pro-Palestina aanhangers vertegenwoordigd, maar zelf zij zouden beter moeten weten...
Wat verwacht je anders van diegenen die het opzettelijk vermoorden van onschuldige burgers als een legitiem middel beschouwen?
  donderdag 24 juli 2014 @ 21:14:49 #300
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142695820
quote:
5s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:13 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Wat verwacht je anders van diegenen die het opzettelijk vermoorden van onschuldige burgers als een legitiem middel beschouwen?
GeenStijl... wat is dat een dieptepunt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')