Hoax?Doe eens toelichten? Ik heb nog geen weerlegging gezien?quote:[b]Op donderdag 24 juli 2014 17:12 schreef Er was vandaag bijv een hoax over isis en dat ze vrouwenbesnijdenis willen verplichten in Irak. Wat niet waar is maar wel opeens iedereen woedend over is waaronder Groen-links. Maar je hoort ze allemaal niet wanneer ISIS moslims onthoofdt en vermoordt zonder reden? Dat is geen nieuws waardig. Met opzet een beeld schetsen noemen ze dat.
Precies ja en WWII leed misbruiken voor je eigen doeleinden is ook zo'n domme actie van dat Hamas-tuig.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:59 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
En wat mij betreft maar goed ook, we moeten niet willen dat Europa een terroristische organisatie gaat steunen!
Naja ISIS vlag.. het is iets wat al tijden voor ISIS gebruikt werd. Simpelweg de shahada.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:48 schreef Twiitch het volgende:
ISIS vlaggen wapperen weer in Den Haag.
Pro-Palestina betoging m'n reet
Dat zijn een paar dorpsmalloten die de gelegenheid aangrijpen om er mee te zwaaien. Oppakken en executeren.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:48 schreef Twiitch het volgende:
ISIS vlaggen wapperen weer in Den Haag.
Pro-Palestina betoging m'n reet
Voor verschillende dingen. Van medicijnen, kleding en voedsel tot wapens.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:53 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Stond er ook bij waarvoor ze die tunnels gebruiken ?
Je weet best welk idee er de laatste tijd achter zit, wanneer ze met dat ding zwaaien.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Naja ISIS vlag.. het is iets wat al tijden voor ISIS gebruikt werd. Simpelweg de shahada.
Thnx voor het antwoord!quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Voor verschillende dingen. Van medicijnen, kleding en voedsel tot wapens.
Ja. En Israël laat niks toe.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:07 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Thnx voor het antwoord!
Maar het is niet mogelijk omdat via de weg te doen ? medicijnen, kleding en voedsel ?
Is de grens met Egypte dicht ?
Excecuteren gaat wat ver vindt je ook nietquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zijn een paar dorpsmalloten die de gelegenheid aangrijpen om er mee te zwaaien. Oppakken en executeren.
Kwaad met kwaad bestrijden. Ze met de mantel der liefde bedekken gaat niet helpen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:08 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Excecuteren gaat wat ver vindt je ook niet![]()
Ja, maar er zaten wapens in. Dan is het goed.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:09 schreef johnson555 het volgende:
VN gebouwen bombarderen en daarmee wegkomen
Het is meer dan walgelijk, maar laten we hier niet doen wat ze aldaar al doen, hier hebben we nog enige normen en waarden tochquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:10 schreef Aloulou het volgende:
Haatbaarden bemoeien er zich weer mee hoor met hun walgelijke fatwa´sWalgelijk. Als ze nou eens van beide kanten de echte haters een nekschot geven ruimt dat al heel wat op in dit conflict. Kan men daarna over de oplossing praten.
En hoe meer haat er richting Israel en joden in het algemeen gaat, hoe meer walgelijke right wing zal worden gesteund.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:10 schreef Aloulou het volgende:
Haatbaarden bemoeien er zich weer mee hoor met hun walgelijke fatwa´sWalgelijk. Als ze nou eens van beide kanten de echte haters een nekschot geven ruimt dat al heel wat op in dit conflict. Kan men daarna over de oplossing praten.
Er zijn 'around the world' al heel veel demonstraties vreedzaam en normaal verlopen. Overal in de wereld zul je dorpsgekken hebben, is niet raar.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:08 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Excecuteren gaat wat ver vindt je ook niet![]()
Beter sturen ze die lui gewoon weg en geven de organisatoren een signaal af in de media dat dit niet gewenst is, daardoor krijg je in ieder geval wat meer sympathie van de mensen.
Tegen Israël protesteren is een nieuwe zuil in de islam geworden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:14 schreef Disorder het volgende:
Wat me opvalt aan veel Moslims is dat ze slechts hun massale woede uiten wanneer Moslims gedood worden door Joden of Amerikanen. Wanneer Moslims andere Moslims in veel grotere getalen op zeer brute wijze afslachten (Irak, Syrië) hoor je een veel minder grote groep hun woede uitten. En wanneer ze dat wel doen is dat veel minder fel.
Dit bevestigt voor mij dat het niet zozeer om hun dode 'broeders' gaat, maar om wie hun broeders doden. Veel Moslims zijn selectief kwaad en het is ze, ondanks hun eigen uitleg, volgens mij helemaal niet om de Palestijnen te doen.
http://thinkprogress.org/(...)-mutilation-in-iraq/quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:00 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Hoax?Doe eens toelichten? Ik heb nog geen weerlegging gezien?
Meer dan walgelijk, ik krijg bij die dorpsgekken toch wel echt een jodenhaat gevoel, net zoals ik dat krijg bij die enge extreem rechts demonstraties hier in Nederland.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Er zijn 'around the world' al heel veel demonstraties vreedzaam en normaal verlopen. Overal in de wereld zul je dorpsgekken hebben, is niet raar.
[ afbeelding ]
Gelukkig zijn onze leiders nog normaal. Het wordt pas gevaarlijk als zulk soort gevallen politieke macht kunnen krijgen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:24 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Meer dan walgelijk, ik krijg bij die dorpsgekken toch wel echt een jodenhaat gevoel, net zoals ik dat krijg bij die enge extreem rechts demonstraties hier in Nederland.
De overige demonstranten lijken met die gekken wel vrede te hebben en dat is toch wel kwalijk..
Dat het vredig verloopt is in mijn optiek niet meer dan normaal, je wil een punt maken en misschien zoek je als demonstrant wat sympathie waarvoor je demonstreert, door die gekken ga je die sympathie echt niet krijgen..
Die mening over onze leiders deel ik niet, onze grote bolle knuffelbeer Opstelten ligt zoals gewoonlijk weer te slapen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:26 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
Gelukkig zijn onze leiders nog normaal. Het wordt pas gevaarlijk als zulk soort gevallen politieke macht kunnen krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |