Onzinquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:08 schreef Jano9 het volgende:
http://www.nrcreader.nl/a(...)aald-in-moslimwereld
Mooi stuk
Zo, jij kan snel lezen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:09 schreef hoaxx het volgende:
Deze onmensen(Islamofoben) valt nie mee te praten..
[..]
Onzin
Haha, waar ik me aan stoor is het gebrek aan zelfreflectie bij veel moslims, misschien val jij daar ook wel onder daar.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:09 schreef hoaxx het volgende:
Deze onmensen(Islamofoben) valt nie mee te praten..
[..]
Onzin
Al het leed wat iemand onterecht aan word gedaan is belangrijk. Maar ze krijgen nou eenmaal niet allemaal evenveel aandacht. En vooral niet door de westerse media.quote:
Meh, onzin omdat hier weer aan generalisatie word gedaan. ''Iemand draait door dus heeft het hele Israel-Palistina conflict geen waarde meer''quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:08 schreef Jano9 het volgende:
http://www.nrcreader.nl/a(...)aald-in-moslimwereld
Mooi stuk
... en jij getuigt bij iedere post weer over geen enkele vorm van zelfreflectie te beschikken, met je gelul over bepaalde idealen, en vervolgens de ogen sluiten voor de feiten en bewijzen wanneer die je aangereikt worden...quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:10 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Haha, waar ik me aan stoor is het gebrek aan zelfreflectie bij veel moslims, misschien val jij daar ook wel onder daar.
quote:Onderzoek door drie Belgische universiteiten toont aan dat Jodenhaat onder Belgische islamitische studenten zeven keer zo hoog was als die onder niet-moslims; bijna de helft van alle ondervraagde islamitische studenten hield er klassiek antisemitische denkbeelden op na. En ook hier haastten velen zich om deze bevindingen exclusief te wijten aan islamitische frustraties over het Israëlisch-Palestijns conflict.
Echter, professor Elchardus die het Belgisch onderzoek leidde, benadrukte dat deze Jodenhaat niet wordt veroorzaakt door het Israëlisch-Palestijns conflict, de sociaal-economische achterstand of het opleidingsniveau, maar dat „het antisemitisme bij die moslimleerlingen theologisch is geïnspireerd. Er is een rechtstreeks verband tussen moslim zijn en antisemitische gevoelens koesteren”.
Wat is Israel toch fantastisch goed in het uitvoeren van precisiebombardementen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:32 schreef Nibb-it het volgende:
Airstrike Hits School Sheltering Gaza Civilians
GAZA CITY — An apparent Israeli strike Thursday afternoon on a school sheltering Gaza residents who evacuated their homes killed and injured “multiple” people, according to the local director of the United Nations agency that is operating the shelter. - http://www.nytimes.com/20(...)WT.nav=top-news&_r=0
In West Bank, Hamas Is Hailed for Its Fight Against Israel
AL AMARI REFUGEE CAMP, West Bank — Maher al-Naden, a street cleaner, said he had stopped buying Tapuzina, a popular Israeli orange-flavored drink, and Israeli dairy products. - http://www.nytimes.com/20(...)news&WT.nav=top-news
Israel Says That Hamas Uses Civilian Shields, Reviving Debate
GAZA CITY — Militant rockets can be seen launching from crowded neighborhoods, near apartment buildings, schools and hotels. Hamas fighters have set traps for Israeli soldiers in civilian homes and stored weapons in mosques and schools. Tunnels have been dug beneath private property. - http://www.nytimes.com/20(...)-gaza.html?ref=world
Volgens de IDF is hij dood.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:29 schreef JayDeeNow het volgende:
Hoe zit het nou met die vermiste militair ?
Ik kan er op internet niks over vinden, is hij dood of nog steeds vermist ?
Tja, de ene partij gooit scholen plat en de ander bewaart er raketten in, ga maar na welke actie de oorzaak of het gevolg is.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:23 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Wat is Israel toch fantastisch goed in het uitvoeren van precisiebombardementen.
Is dat zo ja ?quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:46 schreef Goldenrush het volgende:
Waaruit moet blijken dat Israël Hamas onderdrukte?
Ik ben duidelijk niet de enige die hier zichzelf vreselijk kwaad om kan maken, is het niet tijd dat we dit soort symphatisanten gaan oppakken en gaan opsluiten ?quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:48 schreef Twiitch het volgende:
ISIS vlaggen wapperen weer in Den Haag.
Pro-Palestina betoging m'n reet
Geen idee. Las in de krant dat Hamas blijkbaar geen andere keuze had dan een tunnelsysteem te bouwen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:52 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Is dat zo ja ?
[..]
Ik ben duidelijk niet de enige die hier zichzelf vreselijk kwaad om kan maken, is het niet tijd dat we dit soort symphatisanten gaan oppakken en gaan opsluiten ?
Dat je demonstreert voor of tegen daar kan ik inkomen ? maar met een vlag gaan zwaaien van een groepering die niet moslims vermoord zonder verdere rede ? echt bizar!
Wat overigens opvalt is dat die hakenkruizen enzo vooral hier in Nederland te zien zijn, en niet in de andere demonstraties...
Stond er ook bij waarvoor ze die tunnels gebruiken ?quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:53 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
Geen idee. Las in de krant dat Hamas blijkbaar geen andere keuze had dan een tunnelsysteem te bouwen.
Misselijk van te worden....Hoe kunnen mensen hier toch intrappen...quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:48 schreef Twiitch het volgende:
ISIS vlaggen wapperen weer in Den Haag.
Pro-Palestina betoging m'n reet
Waarom wordt er niet ingegrepen ? wie geeft die demonstranten het recht toch elke keer ? Wat ik ook echt kwalijk vindt is dat er niet echt mensen zijn die er afstand van doen...quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:54 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Misselijk van te worden....Hoe kunnen mensen hier toch intrappen...
En zo krijgt Benjamin Natanyahu toch weer gelijk, "Hamas is like ISIS, Hezbollah and Al Qaida" en kunnen de Palestijnen enige steun uit Europa wel op hun buik schrijven.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:55 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Waarom wordt er niet ingegrepen ? wie geeft die demonstranten het recht toch elke keer ? Wat ik ook echt kwalijk vindt is dat er niet echt mensen zijn die er afstand van doen...
En wat mij betreft maar goed ook, we moeten niet willen dat Europa een terroristische organisatie gaat steunen!quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:57 schreef Nintex het volgende:
[..]
En zo krijgt Benjamin Natanyahu toch weer gelijk, "Hamas is like ISIS, Hezbollah and Al Qaida" en kunnen de Palestijnen enige steun uit Europa wel op hun buik schrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |