quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:39 schreef Gridlok het volgende:
Ik ben weg, calling Dr. Greenthumbs, requested in room 420.
Ben op dit moment ook mijn bloedsuikerspiegel aan het uppen door de kaap maar ben al rustiger geworden door de OPquote:
Ga toch weg met die poppenkastquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie je profielfoto op alle social media al aangepast???!!???
Niet je telefoon vandaag op vliegtuigstand hebben staanquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie je profielfoto op alle social media al aangepast???!!???
Gvd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet je telefoon vandaag op vliegtuigstand hebben staan.
Voederbietel zei zoiets nog...quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:49 schreef Chloroform het volgende:
Ik had vanochtend zin in pannenkoeken dus ik heb pannenkoeken gegeten en nu hoef ik de rest van het jaar geen pannenkoeken meer.
Klopt, mooi he.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:51 schreef Chloroform het volgende:
Dit lied op RTL4 nu wordt ook in Intouchables gebruikt.
Heb echt gejankt bij die film. Krijg echt kippenvel als ik de muziek weer hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, mooi he.
Ik wil in januari concert pakken van hem.
Was jij dat niet die bij zo'n scene als met dat blowen al spontaan in huilen uitbarst?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb echt gejankt bij die film. Krijg echt kippenvel als ik de muziek weer hoor.
Waar is dat? Concertgebouw?
aldus miss blackablackaflessoe met haar twingoquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die 4x opnieuw moeten file parkeren met hun koekblik
Zouden er nou serieus mensen zijn die niet meer met het vliegtuig willen ?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet je telefoon vandaag op vliegtuigstand hebben staan.
Je bent zelf zwartquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
aldus miss blackablackaflessoe met haar twingo
Een kennis van me met vliegangst. Was er na 25 jaar vanaf en was klaar om te gaan vliegen deze zomer.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zouden er nou serieus mensen zijn die niet meer met het vliegtuig willen ?
Haha wat? Nee, ben wel een slappe vaatdoek bij zulke films, maar heb niet bij die scène gehuild.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Was jij dat niet die bij zo'n scene als met dat blowen al spontaan in huilen uitbarst?
Hahahaquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf zwartmeneer Pool.
Dan was het denk ik iemand anders.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha wat? Nee, ben wel een slappe vaatdoek bij zulke films, maar heb niet bij die scène gehuild.
quote:
Ja, dat zou je dan haast denken eh.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan was het denk ik iemand anders.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een kennis van me met vliegangst. Was er na 25 jaar vanaf en was klaar om te gaan vliegen deze zomer.
Nu: "IK GA NOOIT VLIEGEN!!"
Jij werd toch ook uitgemaakt voor diverse nationaliteiten ?quote:
Ja, hahaha.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat zou je dan haast denken eh.
Ja, kloptquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij werd toch ook uitgemaakt voor diverse nationaliteiten ?
Waarom lees ik die lach op sarcastische wijze?quote:
Wat antwoord je dan? Nee klopt ik ben een Surinamer ?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, klopt
"Jij bent niet helemaal Nederlands of wel?"
Zo vaak gehoord
quote:
Omdat je sarcasme kan detecteren?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom lees ik die lach op sarcastische wijze?
Komt door je taal(mis)bruik.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, klopt
"Jij bent niet helemaal Nederlands of wel?"
Zo vaak gehoord
quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat antwoord je dan? Nee klopt ik ben een Surinamer ?
Nice, volgens mij ben ik dan niet autistischquote:
Ik weer niet wat erger is hoorquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan zeg ik " nee, klopt.. Volbloed Gronings hahaha"
wat kom jij doen noh a zibiquote:
Hahaha.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan zeg ik " nee, klopt.. Volbloed Gronings hahaha"
Limburgs hahaquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weer niet wat erger is hoor![]()
Ja maar die zijn weer zwakzinnig, dus daar mag je niet mee spottenquote:
Wil je wel laten huilen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha wat? Nee, ben wel een slappe vaatdoek bij zulke films, maar heb niet bij die scène gehuild.
Ib4 gianni metquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar die zijn weer zwakzinnig, dus daar mag je niet mee spotten
quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ib4 gianni met
nee alleen Maastrichtenaren.
Oid
Hoort dat nog bij NL? :squote:
Nee, hebben we in 1327 cadeau gedaan aan Belgiëquote:
wel goeie beslissing.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, hebben we in 1327 cadeau gedaan aan België
De meeste Zeeuwen zeggen geeren hot ipv heren godquote:
Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De meeste Zeeuwen zeggen geeren hot ipv heren god![]()
Ik zei de meeste, niet iedereen
Ze wilde Zeeland niet hebbenquote:
Ik heb familie die daar woondequote:
Ohquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze wilde Zeeland niet hebben
Begrijpelijk
hahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb familie die daar woonde
Ja, maar nee.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De meeste Zeeuwen zeggen geeren hot ipv heren god![]()
Ik zei de meeste, niet iedereen
Woarst vleisch?quote:
Ik distantieer me volledig van die takquote:
Hehehequote:
quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:49 schreef Chloroform het volgende:
Ik had vanochtend zin in pannenkoeken dus ik heb pannenkoeken gegeten en nu hoef ik de rest van het jaar geen pannenkoeken meer.
Best eng, een tablet met androids, bijten ze ook?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:44 schreef Salatrel het volgende:
Ik heb de androids van mijn tablet upgedate en nu zijn allemaal icoontjes anders
alleen in appelsquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Best eng, een tablet met androids, bijten ze ook?
Ja geloof het wel concertgebouw ja, en geloof ook in Utrecht een x.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb echt gejankt bij die film. Krijg echt kippenvel als ik de muziek weer hoor.
Waar is dat? Concertgebouw?
Watquote:
Oke wisequote:
Navelstrengoplader.quote:
Wtfquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Navelstrengoplader.Ik vind het meer op een soort wurm lijken.
Euhm...quote:
Een facehuggerquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Navelstrengoplader.Ik vind het meer op een soort wurm lijken.
Die een telefoon te pakken heeft en erop zit te zuigen.quote:
Helemaal correctquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die een telefoon te pakken heeft en erop zit te zuigen.
sow hè wat verknipt, niveau miep en kees, echt een evil mastermind jij.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:24 schreef Rozevla het volgende:
Iedereen verwerkt het op z'n eigen verknipte manier
quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:22 schreef Rozevla het volgende:
Zo un grote vuurbal jonguh!!!
Vliegtuig, BAM !!!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb last van die shit bebe kom je kroelen en vertellen dat het ok is?
quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:17 schreef Rozevla het volgende:
Poetin mag ik overvliegen HI HA HO
Moet ik dan nog geld betalen HI HA HO
Respectloos.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:22 schreef Rozevla het volgende:
Zo un grote vuurbal jonguh!!!
Vliegtuig, BAM !!!!
![]()
![]()
![]()
Voorkorf?quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zit helemaal kk vol na avond met voorkorf in een tuin gvd
Voorkorf.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zit helemaal kk vol na avond met voorkorf in een tuin gvd
Ik care er niet zo om, zolang ze maar niet in m'n gezicht of zo zitten. Heb soms van die halve allergische reacties.quote:
Dat is wel vreemd.quote:
Zeg dat wel, waren jullie soms samen?quote:
Heb een keer zo'n eilandmuggenbult gehad in Suriname op m'n bovenbeen, zo groot als m'n handpalmquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik care er niet zo om, zolang ze maar niet in m'n gezicht of zo zitten. Heb soms van die halve allergische reacties.
Ja.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:52 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zeg dat wel, waren jullie soms samen?
Nicequote:Op woensdag 23 juli 2014 22:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb een keer zo'n eilandmuggenbult gehad in Suriname op m'n bovenbeen, zo groot als m'n handpalm. Daarna een pillenkuur gehad en sindsdien heb ik niet meer van die lijpe reacties erop soms
.
Ik word steevast als enige helemaal lekgeprikt altijd daarquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nice. Denk dat ik in Asia meer ben gestoken door allemaal soorten muggen en zo dan in de rest van mijn hele leven
had geen malaria pillen of iets, kwam in sommige jungle-towns aan met een recept, iedereen lachte me uit
toen maar gewoon yolo gegaan, nooit wat gebeurd.
Heb ik hier soms met die kutduiven en kraaien.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
Schrik me net trouwens kk hard het apelazerus, zit er ineens een poes in m'n trappenhuis.
Voor zover ik weet heeft niemand hier huisdieren.
Mwa, vriend van me daar had dengue gekregen, kan je je dus niet voor inenten of iets. Echt heel fucked up.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik word steevast als enige helemaal lekgeprikt altijd daar. M'n familie daar niet, m'n moeder amper en ik heb echt op elke 2cm² een bult
. Zou met dat soort shit nooit yolo gaan, er hoeft maar één rascal muggetje tussen te zitten.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:49 schreef Chloroform het volgende:
En ook nog een in m'n gezicht.
inb4 dat is je neus
inb4 die grap kan niet want je neus is veel groter dan muggenbult
In je trappenhuis ja?quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heb ik hier soms met die kutduiven en kraaien.
Dat bedoel ik man, ik heb al een hekel aan koorts/griep, laat staan zo'n extreem exotisch virusquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Mwa, vriend van me daar had dengue gekregen, kan je je dus niet voor inenten of iets. Echt heel fucked up.
Ik heb dat ook in Tunesië, helemaal lekgeprikt worden maar de familie heeft nergens last van hoorquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik word steevast als enige helemaal lekgeprikt altijd daar. M'n familie daar niet, m'n moeder amper en ik heb echt op elke 2cm² een bult
. Zou met dat soort shit nooit yolo gaan, er hoeft maar één rascal muggetje tussen te zitten.
maar jy bent dan ook gwn een lkkr hapjequote:Op woensdag 23 juli 2014 23:00 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik heb dat ook in Tunesië, helemaal lekgeprikt worden maar de familie heeft nergens last van hoor![]()
Ze willen nieuw bloed ofzo
Zij smaken vast zoutig en jij zoetig.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:00 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik heb dat ook in Tunesië, helemaal lekgeprikt worden maar de familie heeft nergens last van hoor![]()
Ze willen nieuw bloed ofzo
Nee, ik heb al een paar gehad dat er vogels door mijn schuifdeur via het balkon naar binnen kwamen en kijken me zo aan van: "Ja he? Wat dan?"quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In je trappenhuis ja?Wel 's duiven gehad op m'n balkon, na tig seizoenen wegjagen maar 's de kans gegeven. Nooit meer, we hebben zo'n grastapijt, zat allemaal schijt aan vastgekoekt
. Dat weggehaald, daaronder al-le-maal maden, beesten en een smerige stank, te ranzig voor woorden
.
#smoothlikekrioquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
maar jy bent dan ook gwn een lkkr hapje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zal het zijn ja.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zij smaken vast zoutig en jij zoetig.
Laatste zin gelezen met v/d Gijp z'n stemquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, ik heb al een paar gehad dat er vogels door mijn schuifdeur via het balkon naar binnen kwamen en kijken me zo aan van: "Ja he? Wat dan?"
Haha, nice.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Laatste zin gelezen met v/d Gijp z'n stem. Doet me denken aan Sala (de eckte Sala, red.):
Ongewenste gast schijt douche FOK!ker onder
Ik nog geen één.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:13 schreef VeerEli het volgende:
Haha ik heb dit jaar nog maar 1 muggenbult gekregen, die heb ik momenteel dus. Bitchez
Niet krabben aan een muggenbult is echt niet haalbaar gewoonquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:29 schreef Mortaxx het volgende:
Als je gewoon niet krabt aan muggenbulten zijn ze zo weer weg
Mwah jeuk verdwijnt redelijk snel als je eraf blijftquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niet krabben aan een muggenbult is echt niet haalbaar gewoon
Ik probeer zen te blijven.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mwah jeuk verdwijnt redelijk snel als je eraf blijft
Nou, ik vind een dag of 3 niet ''redelijk snel''.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mwah jeuk verdwijnt redelijk snel als je eraf blijft
Oh bij mij duurt dat nooit zo langquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou, ik vind een dag of 3 niet ''redelijk snel''.
Hahahaha wtfquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hardop want gelezen met Antilliaans accent.
Niet? Tering. Meestal kan ik er niet zo lang afblijven, maar ik had een paar jaar terug op vakantie echt mijn hele voet onder de bulten zitten. Mezelf voorgenomen er af te blijven omdat het anders een rampage zou worden.quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niet? Tering. Meestal kan ik er niet zo lang afblijven, maar ik had een paar jaar terug op vakantie echt mijn hele voet onder de bulten zitten. Mezelf voorgenomen er af te blijven omdat het anders een rampage zou worden.![]()
Nou, dat hield ik dus 3!!!! hele dagen vol. Wat voor mij dus echt een mijlpaal was. Maar toen lag ik dus in bed en toen ging de knop om. Ik heb mijn hele fucking bovenkant van mijn voet kapot gekrabd. Dat was 1 grote open wondBetadine erop, dik verband er omheen. Kon er niet meer normaal mee lopen/zwemmen etc, zo'n pijn
Maar wat was ik blij dat ik van die kk jeuk af was.
Dat zijn misschien ander soort muggen dan hier? Maar beter voorzorgsmaatregelen nemen dan ja. Zo'n lekker hapje kunnen die muggen sowieso niet afblijvenquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha wtf
[..]
Niet? Tering. Meestal kan ik er niet zo lang afblijven, maar ik had een paar jaar terug op vakantie echt mijn hele voet onder de bulten zitten. Mezelf voorgenomen er af te blijven omdat het anders een rampage zou worden.![]()
Nou, dat hield ik dus 3!!!! hele dagen vol. Wat voor mij dus echt een mijlpaal was. Maar toen lag ik dus in bed en toen ging de knop om. Ik heb mijn hele fucking bovenkant van mijn voet kapot gekrabd. Dat was 1 grote open wondBetadine erop, dik verband er omheen. Kon er niet meer normaal mee lopen/zwemmen etc, zo'n pijn
Maar wat was ik blij dat ik van die kk jeuk af was.
Nou dat zou kunnen, maar ik beheers me hier ook nog wel eens een dag of 2 en dan blijft het jeukenquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat zijn misschien ander soort muggen dan hier? Maar beter voorzorgsmaatregelen nemen dan ja. Zo'n lekker hapje kunnen die muggen sowieso niet afblijven
Hehe.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als het dan de hele dag door steeds jeukt is dat voor mij op een gegeven moment niet meer uit te houden om vanaf te blijven
Ja, helpt ook goed als je een wondje hebt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
Tijgerbalsem schijnt de jeuk te verlichten overigens.
Maden erin gooien, helpt ook goed.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, helpt ook goed als je een wondje hebt.
Als je het opengekrabd hebt zou ik het inderdaad niet proberen, maar anders schijnt het echt te werken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, helpt ook goed als je een wondje hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Rare mensen op Facebook.
Ja. En ik vind het er niet verkeerd uitzien.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:20 schreef ntm het volgende:
[..]
Srs? Ik vind het niet zo smakelijk eruitzien eigenlijk
quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:18 schreef ntm het volgende:
Mooi tafelkleedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Rare mensen op Facebook.![]()
Geit denk ik.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:22 schreef Chloroform het volgende:
Heb m'n bril niet op, wat voor dierenkop is het?
Heerlijk, geen tvquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:18 schreef ntm het volgende:
Jezus, gekookte piepersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Rare mensen op Facebook.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:
Mensen die dat graag eten zijn opgegroeid tijdens de hongerwinter.quote:
En dan dat bord boven op een snelhechterquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]![]()
Veel enger dan dat hoofd inderdaad.
Inb4 ik vind bloembollen lekkerderquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mensen die dat graag eten zijn opgegroeid tijdens de hongerwinter.
Och, zit hier in het zuiden, die hele onzin hebben we niet meegemaakt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inb4 ik vind bloembollen lekkerder
Ik vind bloembollen lekkerder.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mensen die dat graag eten zijn opgegroeid tijdens de hongerwinter.
Zal vast beter smaken dan gekookte bollen zand.quote:
....quote:
Juist ja.quote:
Ik heb die onzin sowieso niet meegemaaktquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Och, zit hier in het zuiden, die hele onzin hebben we niet meegemaakt.
Gekookte aardappelen hoop ik?quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb die onzin sowieso niet meegemaakt
Te lang ..quote:
Ik heb die onzin ook afgeschaft.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Te lang ..
Op z'n tijd (eens in de 19 jaar) vind ik het wel lekker, maar echt niet vaker.
het is alleen lekker met gesmolten roomboter bij de aspergesquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Te lang ..
Op z'n tijd (eens in de 19 jaar) vind ik het wel lekker, maar echt niet vaker.
Hèhè, alsof je het over de slavernij hebtquote:
Ik vind het lekker met bloemkool en een lekkere jusquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
het is alleen lekker met gesmolten roomboter bij de asperges
Heb het onder dwang moeten eten dus ergens klopt dat wel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hèhè, alsof je het over de slavernij hebt
Ik vind het raar genoeg naar zand smaken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
het is alleen lekker met gesmolten roomboter bij de asperges
Kreeg je zweepslagen als je het niet op at?quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heb het onder dwang moeten eten dus ergens klopt dat wel.
De errepels, de gesmolten boter of de asperges?quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind het raar genoeg naar zand smaken.
Dat niet, maar mijn ouders forceerden het wel als ik weigerde.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kreeg je zweepslagen als je het niet op at?
Errepels.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De errepels, de gesmolten boter of de asperges?
Ik hou niet van dingen eten die ik niet zo lekker vind.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat niet, maar mijn ouders forceerden het wel als ik weigerde.
Niet echt een goede combinatie dusquote:
Doet me denken aan hobby: lekker eten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou niet van dingen eten die ik niet zo lekker vind.
Of; lachen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doet me denken aan hobby: lekker eten.
Hehe.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of; lachen.
Wie houdt er nou niet van lachen?
Firma Open Deur hoor.
Dat zijn dezelfde mensen die glitterplaatjes met als tekst IK WENS JOU EEN GOEDE MAANDAG TOE op hun Hyves hebben.quote:
Verschrikkelijk, en wat zeg je het mooi.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mensen die glitterplaatjes met als tekst IK WENS JOU EEN GOEDE MAANDAG TOE op hun Hyves hebben.
Hyves ja.
U wordt bedanktquote:Op donderdag 24 juli 2014 02:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, en wat zeg je het mooi.
Ik heb niks toe te voegen, heb ik niet vaak.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
U wordt bedankt
Mede mogelijk gemaakt door die tuthola's met pittige kapsels
Heb ik je de mond gesnoerd?quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb niks toe te voegen, heb ik niet vaak.
Min of meer, als het er zo mee eens zijn dat er niks toe te voegen is telt.quote:
Deze manier bevalt me welquote:Op donderdag 24 juli 2014 02:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Min of meer, als het er zo mee eens zijn dat er niks toe te voegen is telt.
Hèhèquote:
quote:
quote:
Noem er 3.quote:
quote:
Details?quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:56 schreef Chloroform het volgende:
Die Life2.0 is me toch ook een schijtirritante user eh.
KLB / Idiote alcoholgrens supermarktenquote:
Discussie?quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
KLB / Idiote alcoholgrens supermarkten
Dit, onder andere. In WGR ook zo vaak op precies dezelfde manier in discussie zien gaan om helemaal niks. Kk, wat een gozer.
Ja, discussie.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Discussie?gewoon een monoloog. Negeren zulke.
Die vent wuift alles weg en bewandelt gewoon zijn eigen pad. Weinig discussie.quote:
Nootjes pls, als meerdere mensen erop ingaan dan houden ze gewoon een discussie, ongeacht op wat voor manier hij de discussie aangaat. Loop niet zo te bloedzuigen, man.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die vent wuift alles weg en bewandelt gewoon zijn eigen pad. Weinig discussie.
geen last vanquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:12 schreef Chloroform het volgende:
SES / Studiefinanciering al binnen?
Altijd dat gejank ook over "Ik heb m'n stufi/uitkering/bijstand nog niet gekregen terwijl het vandaag over is gemaakt!!!!11!1! HOE LANG DUURT DAT??!!"
Mensen.
Ik ook niet, ik ontvang m'n salaris eigenlijk altijd op dezelfde datum. Had wel een keer een week later nog niks op m'n rekening, was m'n werkgever vergeten over te maken naar me.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
geen last vanbij mij is het elke keer oh is het alweer de 15e
quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ontvang m'n salaris eigenlijk altijd op dezelfde datum. Had wel een keer een week later nog niks op m'n rekening, was m'n werkgever vergeten over te maken naar me.![]()
Dat is wel fijn dat daarmee rekening gehouden wordt. Voor/na het weekend kan ik me niet zo druk om maken. Als je dat niet kunt overbruggen is het wel heel erg gesteld.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]altijd op de 15e soms een dag eerder al. als de 15e in het weekend valt dan sowieso op vrijdag ervoor al.
hoezo irriteren aan een andere gebruiker. Gewoon negerenquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die vent wuift alles weg en bewandelt gewoon zijn eigen pad. Weinig discussie.
opwachten met deegrollerquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:14 schreef Salatrel het volgende:
kkpakketbezorgert is er nog steeds niet
Dat zei ik eerder al idd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:29 schreef wise het volgende:
[..]
hoezo irriteren aan een andere gebruiker. Gewoon negeren
Er reageerde niemand op omdat jij ook zo gigiigihihihihihiihih .quote:
Mag je nou al een trein besturen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]altijd op de 15e soms een dag eerder al. als de 15e in het weekend valt dan sowieso op vrijdag ervoor al.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er reageerde niemand op omdat jij ook zo gigiigihihihihihiihih .
Ravelli?quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er reageerde niemand op omdat jij ook zo gigiigihihihihihiihih .
nee september waarschijnlijkquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:51 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Mag je nou al een trein besturen?
Barcelona all over.quote:
Lullig als er straks op je eerste rit meteen iemand is die zich voor de trein werpt.quote:
Dames en Heren wij naderen het volgende station! voor de mensen die links wonen Heemstede en voor de mensen die rechts wonen Aerdenhout!quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n type dat grappig dingen in de mic gaat zeggen.
beter dat dat mijn eerste rit is als mijn laatstequote:Op donderdag 24 juli 2014 10:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lullig als er straks op je eerste rit meteen iemand is die zich voor de trein werpt.
Dit vinden ze leukquote:
Toen ik nog wel eens de trein van Grunna naar Nieuweschans pakte, werd ik daar wel naar van. Kuttrein stopt bij elke scheet (Groningen Europapark... Really?).quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:56 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Vind die robotstem van Arriva en zo wel fijn.Gewoon lekker altijd hetzelfde, niet elke keer zo'n trein auti die stoer probeert te doen.
Gewoon even naar het rangeerterrein reiden om dat te fixen, paar wissels omzetten en klaar.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:58 schreef Salatrel het volgende:
trein autistenmensen die gaan lopen klagen dat je niet het geplande treinstel zoals dat in hun notitieboekje staat bij je hebt
terwijl het qua lengte gewoon zelfde materieel is
hou op met me hoor
Eigenlijk maakt het me niet veel uit want heb toch standaard muziek in. =$quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Toen ik nog wel eens de trein van Grunna naar Nieuweschans pakte, werd ik daar wel naar van. Kuttrein stopt bij elke scheet (Groningen Europapark... Really?).
reidenquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:59 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Gewoon even naar het rangeerterrein reiden om dat te fixen, paar wissels omzetten en klaar.
Ehh Europa park is volgens mij bij de euroborg en daar reizen nogal wat mensen heen/langs dacht ik.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Toen ik nog wel eens de trein van Grunna naar Nieuweschans pakte, werd ik daar wel naar van. Kuttrein stopt bij elke scheet (Groningen Europapark... Really?).
vanavond heb je een trein die zonder overstappen van groningen naar vlissingen gaatquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja. En nooit gezien, maar dat zal dan wel voornamelijk tijdens de spits zijn. Dacht eerst dat ze dat station hadden voor de Groningen-supporters ofzo. :$quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ehh Europa park is volgens mij bij de euroborg en daar reizen nogal wat mensen heen/langs dacht ik.
Gelijk een hele goeie hahahaha reiden shit zo ergquote:
Hahahaquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja. En nooit gezien, maar dat zal dan wel voornamelijk tijdens de spits zijn. Dacht eerst dat ze dat station hadden voor de Groningen-supporters ofzo. :$
Ja, snap je.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vanavond heb je een trein die zonder overstappen van groningen naar vlissingen gaatdie stopt tussen groningen en zwolle en roosendaal en vlissingen overal
![]()
dat is dus letterlijk welkom in de IC naar vlissingen de eerstvolgende stop is groningen europapark
Zo reidt mijn meidje ook altijd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, snap je.![]()
Ik pakte altijd de trein die alleen in Assen stopt en dan in Zwolle weer overstappen. Maar heb tegenwoordig wel een hekel gekregen aan openbaar vervoer.
Waar naartoe?quote:
Neen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:09 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Vanavond Grunna - Aberdeen Euro league tok, ga je heen?
Naar huis.quote:
Hebben jullie elkaar op FOK! ontmoet?quote:
Ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar op FOK! ontmoet?
Leuk zeg.quote:
die heb ik vaakquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, snap je.![]()
Ik pakte altijd de trein die alleen in Assen stopt en dan in Zwolle weer overstappen. Maar heb tegenwoordig wel een hekel gekregen aan openbaar vervoer.
Drie jaar geleden ook al?quote:
Dank je welquote:
Vind je het niet jammer dat ze niet dichterbij woont?quote:
Het is "ik erger me aan .." of ".. irriteert me".quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:15 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Ik irriteer me aan mensen die al een aantal jaren in Nederland wonen maar nog slecht de taal spreken. Wie nog meer?
Jawel vaak wel, maar soms ook wel lekker als ik in een autistenbui benquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind je het niet jammer dat ze niet dichterbij woont?
Daar weet jij niks vanafquote:
Oké, fijn, maar mijn Nederlands is wel beter dan de gemiddelde allochtone schoonmaakster.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:17 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Het is "ik erger me aan .." of ".. irriteert me".
Dat wil niks zeggen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:21 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Oké, fijn, maar mijn Nederlands is wel beter dan de gemiddelde allochtone schoonmaakster.
En waarom is dat een probleem voor jou?quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:21 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Oké, fijn, maar mijn Nederlands is wel beter dan de gemiddelde allochtone schoonmaakster.
Ja, snap ik.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jawel vaak wel, maar soms ook wel lekker als ik in een autistenbui ben
Als je in Nederland woont, moet je na een aantal jaren verstaanbaar (goed) Nederlands kunnen spreken, vind ik.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:21 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
En waarom is dat een probleem voor jou?
Ik las artiestenbui, wtfquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jawel vaak wel, maar soms ook wel lekker als ik in een autistenbui ben
Dan heb jij ongetwijfeld een keer m'n kaartje gecheckt.quote:
Wat jij vindt, interesseert niemand.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:23 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Als je in Nederland woont, moet je na een aantal jaren verstaanbaar (goed) Nederlands kunnen spreken, vind ik.
Vind je dat je dat iemand mag opleggen? En een bankier uit London die voor ABN Amro werkt en de hele dag alleen maar Engels spreekt, en zich in de supermarkt redt met een paar woorden Nederlands, moet die ook vloeiend Nederlands kunnen? Hoe zie je de praktische implementatie van zoiets voor je?quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:23 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Als je in Nederland woont, moet je na een aantal jaren verstaanbaar (goed) Nederlands kunnen spreken, vind ik.
Start een politieke partij en krijg een absolute meerderheid.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:23 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik kan dat soms ook moeilijkquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, snap ik.Ik vind het vaak ook niet erg om dan niet samen te zijn em.
constant op elkaars lip zitten.
Woont ze in Zwolle of nog verder weg?
quote:
kloptquote:
ga je heenżquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben mijn iPod kwijt en dat is zeer vervelend net voor de vakantie
Rt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kan dat soms ook moeilijken maakt weerzien ook veel leuker
Ze woont wel verder, ja. Helaas.
Haha ja iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha ja iddRetweet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja precies. Maar soms ook wel jammer om dan in een leeg bed wakker te worden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kan dat soms ook moeilijken maakt weerzien ook veel leuker
Ze woont wel verder, ja. Helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |