Waarom wil je het dan in Nederland kopen?quote:Gelukkig woon ik op de grens en zijn veel Duitse supermarkten tot een normaal tijdstip open (23.59 uur) en is de alcoholcontrolegrens daar niet zo absurd.
Mensen zoals jij.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:20 schreef nightsleeper het volgende:
Alcohol nodig hebben voor een leuke avond.
Omdat je na een lange dag werk zo snel mogelijk thuis wilt zijn. Ook omdat we nog half uurtje speling hadden voordat onze vrienden kwamen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:20 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Waarom wil je het dan in Nederland kopen?
Niets verzonnen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:23 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Dit moet een grap/verzonnen zijn
Tevens, je moet je ten alle tijden kunnen identificeren dus je wijf zat sowieso fout
Oh, oke.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:23 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Omdat je na een lange dag werk zo snel mogelijk thuis wilt zijn. Ook omdat we nog half uurtje speling hadden voordat onze vrienden kwamen.
Bochtquote:Op donderdag 24 juli 2014 09:18 schreef F-Bravo het volgende:
Gisteren hadden mijn vriendin en ik eters. We waren laat terug uit werk, dus vlak voor achten nog even snel langs de Albert Heijn om wat flessen wijn te halen.
Alcoholistquote:Onze voorraad was er aardig doorheen.
Babyfacesquote:Aan de kassa:
"Hebben jullie je ID bij jullie?"
Ik ben 26, mijn vriendin 25.
Overtredingquote:Ik had mijn ID bij me, mijn vriendin niet.
Volgt gewoon de wetquote:"Dan kan ik het jullie niet mee geven"...
Geen gevoel voor humorquote:Ik dacht werkelijk dat het om een grapje ging.
Een totaal andere situatie op jezelf betrekken. Goed bezigquote:De kans bestond namelijk, volgens de cassiere, dat mijn vriendin ook de wijn zou drinken en gezien zij 25 jaar is, zij een legitimatieplicht heeft.
Voor mij stond een vader met zijn zoon van 15? jaar. Hij kreeg het wel mee, ondanks dat ook daar natuurlijk de situatie is, dat zijn zoon wel eens wat zou kunnen meedrinken van het bier wat werd gekocht.
Waarom is zij uit de keuken?quote:Had ik mijn vriendin in de auto gelaten
Drank nodig hebben om een leuke avond te hebbenquote:, dan was er geen probleem. En wat als mijn vriendin helemaal geen wijn zou lusten?
Anyway, Albert Heijn en Nederlandse betutteling, u wordt bedankt voor het vergallen van een verder leuke avond.
Lastig met vergunningen en dergelijke aanvragen.. Moet je daarvoor in Duitsland zijn of in Nederland?quote:Gelukkig woon ik op de grens
24:00 zou ik normaler vinden. 23:59 is zo'n onafgerond getalquote:en zijn veel Duitse supermarkten tot een normaal tijdstip open (23.59 uur)
Dan ga je toch lekker in Duitsland wonen.quote:en is de alcoholcontrolegrens daar niet zo absurd.
Mijn vriendin of ik moet gewoon in staat zijn alcohol te kopen indien in ieder geval 1 van ons zijn ID mee heeft. Wat is dit voor een idiote regel dat de andere persoon die mee is, ook een ID mee moet hebben? Ik snap het idee, maar het is totaal niet realistisch.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:25 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Oh, oke.
Voortaan dan maar altijd drank in huis hebben voordat je bezoek krijgt, kom je ook niet voor suprises te staan.
Bedankt voor de moeite.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bocht
[..]
Alcoholist
[..]
Babyfaces
[..]
Overtreding
[..]
Volgt gewoon de wet
[..]
Geen gevoel voor humor
[..]
Een totaal andere situatie op jezelf betrekken. Goed bezig
[..]
Waarom is zij uit de keuken?
[..]
Drank nodig hebben om een leuke avond te hebben
[..]
Lastig met vergunningen en dergelijke aanvragen.. Moet je daarvoor in Duitsland zijn of in Nederland?
[..]
24:00 zou ik normaler vinden. 23:59 is zo'n onafgerond getal
[..]
Dan ga je toch lekker in Duitsland wonen.
Conclusie: klacht onterecht. Nothing to see here. Move along, people.
Graag gedaan.quote:
Nee, ik hoef die AH-rommel niet.quote:
doe niet zo wereldvreemd, dit is dagelijkse kost bij de superquote:Op donderdag 24 juli 2014 09:23 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Dit moet een grap/verzonnen zijn
Tevens, je moet je ten alle tijden kunnen identificeren dus je wijf zat sowieso fout
ja? zijn de regels zo vreemd, onduidelijk en krom dan?quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:25 schreef TARDIS. het volgende:
Tja, als gedupeerde altijd een terechte klacht.
Maar de regels en wet zijn zo krom dat je als supermarkt ook geen risico's wilt lopen.
die regel bestaat helemaal nietquote:Op donderdag 24 juli 2014 09:26 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Mijn vriendin of ik moet gewoon in staat zijn alcohol te kopen indien in ieder geval 1 van ons zijn ID mee heeft. Wat is dit voor een idiote regel dat de andere persoon die mee is, ook een ID mee moet hebben? Ik snap het idee, maar het is totaal niet realistisch.
Dus als ik het alleen koop, drink ik het ook alleen?
Alsof ik in een super komquote:Op donderdag 24 juli 2014 09:30 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
doe niet zo wereldvreemd, dit is dagelijkse kost bij de super
doe niet zo mal nsb-tokkiequote:Op donderdag 24 juli 2014 09:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bocht
[..]
Alcoholist
[..]
Babyfaces
[..]
Overtreding
[..]
Volgt gewoon de wet
[..]
Geen gevoel voor humor
[..]
Een totaal andere situatie op jezelf betrekken. Goed bezig
[..]
Waarom is zij uit de keuken?
[..]
Drank nodig hebben om een leuke avond te hebben
[..]
Lastig met vergunningen en dergelijke aanvragen.. Moet je daarvoor in Duitsland zijn of in Nederland?
[..]
24:00 zou ik normaler vinden. 23:59 is zo'n onafgerond getal
[..]
Dan ga je toch lekker in Duitsland wonen.
Conclusie: klacht onterecht. Nothing to see here. Move along, people.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |