quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:17 schreef Rozevla het volgende:
Poetin mag ik overvliegen HI HA HO
Moet ik dan nog geld betalen HI HA HO
Respectloos.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:22 schreef Rozevla het volgende:
Zo un grote vuurbal jonguh!!!
Vliegtuig, BAM !!!!
![]()
![]()
![]()
Voorkorf?quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zit helemaal kk vol na avond met voorkorf in een tuin gvd
Voorkorf.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zit helemaal kk vol na avond met voorkorf in een tuin gvd
Ik care er niet zo om, zolang ze maar niet in m'n gezicht of zo zitten. Heb soms van die halve allergische reacties.quote:
Dat is wel vreemd.quote:
Zeg dat wel, waren jullie soms samen?quote:
Heb een keer zo'n eilandmuggenbult gehad in Suriname op m'n bovenbeen, zo groot als m'n handpalmquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik care er niet zo om, zolang ze maar niet in m'n gezicht of zo zitten. Heb soms van die halve allergische reacties.
Ja.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:52 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zeg dat wel, waren jullie soms samen?
Nicequote:Op woensdag 23 juli 2014 22:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb een keer zo'n eilandmuggenbult gehad in Suriname op m'n bovenbeen, zo groot als m'n handpalm. Daarna een pillenkuur gehad en sindsdien heb ik niet meer van die lijpe reacties erop soms
.
Ik word steevast als enige helemaal lekgeprikt altijd daarquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nice. Denk dat ik in Asia meer ben gestoken door allemaal soorten muggen en zo dan in de rest van mijn hele leven
had geen malaria pillen of iets, kwam in sommige jungle-towns aan met een recept, iedereen lachte me uit
toen maar gewoon yolo gegaan, nooit wat gebeurd.
Heb ik hier soms met die kutduiven en kraaien.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
Schrik me net trouwens kk hard het apelazerus, zit er ineens een poes in m'n trappenhuis.
Voor zover ik weet heeft niemand hier huisdieren.
Mwa, vriend van me daar had dengue gekregen, kan je je dus niet voor inenten of iets. Echt heel fucked up.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik word steevast als enige helemaal lekgeprikt altijd daar. M'n familie daar niet, m'n moeder amper en ik heb echt op elke 2cm² een bult
. Zou met dat soort shit nooit yolo gaan, er hoeft maar één rascal muggetje tussen te zitten.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:49 schreef Chloroform het volgende:
En ook nog een in m'n gezicht.
inb4 dat is je neus
inb4 die grap kan niet want je neus is veel groter dan muggenbult
In je trappenhuis ja?quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heb ik hier soms met die kutduiven en kraaien.
Dat bedoel ik man, ik heb al een hekel aan koorts/griep, laat staan zo'n extreem exotisch virusquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Mwa, vriend van me daar had dengue gekregen, kan je je dus niet voor inenten of iets. Echt heel fucked up.
Ik heb dat ook in Tunesië, helemaal lekgeprikt worden maar de familie heeft nergens last van hoorquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik word steevast als enige helemaal lekgeprikt altijd daar. M'n familie daar niet, m'n moeder amper en ik heb echt op elke 2cm² een bult
. Zou met dat soort shit nooit yolo gaan, er hoeft maar één rascal muggetje tussen te zitten.
maar jy bent dan ook gwn een lkkr hapjequote:Op woensdag 23 juli 2014 23:00 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik heb dat ook in Tunesië, helemaal lekgeprikt worden maar de familie heeft nergens last van hoor![]()
Ze willen nieuw bloed ofzo
Zij smaken vast zoutig en jij zoetig.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:00 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik heb dat ook in Tunesië, helemaal lekgeprikt worden maar de familie heeft nergens last van hoor![]()
Ze willen nieuw bloed ofzo
Nee, ik heb al een paar gehad dat er vogels door mijn schuifdeur via het balkon naar binnen kwamen en kijken me zo aan van: "Ja he? Wat dan?"quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In je trappenhuis ja?Wel 's duiven gehad op m'n balkon, na tig seizoenen wegjagen maar 's de kans gegeven. Nooit meer, we hebben zo'n grastapijt, zat allemaal schijt aan vastgekoekt
. Dat weggehaald, daaronder al-le-maal maden, beesten en een smerige stank, te ranzig voor woorden
.
#smoothlikekrioquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
maar jy bent dan ook gwn een lkkr hapje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zal het zijn ja.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zij smaken vast zoutig en jij zoetig.
Laatste zin gelezen met v/d Gijp z'n stemquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, ik heb al een paar gehad dat er vogels door mijn schuifdeur via het balkon naar binnen kwamen en kijken me zo aan van: "Ja he? Wat dan?"
Haha, nice.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Laatste zin gelezen met v/d Gijp z'n stem. Doet me denken aan Sala (de eckte Sala, red.):
Ongewenste gast schijt douche FOK!ker onder
Ik nog geen één.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:13 schreef VeerEli het volgende:
Haha ik heb dit jaar nog maar 1 muggenbult gekregen, die heb ik momenteel dus. Bitchez
Niet krabben aan een muggenbult is echt niet haalbaar gewoonquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:29 schreef Mortaxx het volgende:
Als je gewoon niet krabt aan muggenbulten zijn ze zo weer weg
Mwah jeuk verdwijnt redelijk snel als je eraf blijftquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niet krabben aan een muggenbult is echt niet haalbaar gewoon
Ik probeer zen te blijven.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mwah jeuk verdwijnt redelijk snel als je eraf blijft
Nou, ik vind een dag of 3 niet ''redelijk snel''.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mwah jeuk verdwijnt redelijk snel als je eraf blijft
Oh bij mij duurt dat nooit zo langquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou, ik vind een dag of 3 niet ''redelijk snel''.
Hahahaha wtfquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hardop want gelezen met Antilliaans accent.
Niet? Tering. Meestal kan ik er niet zo lang afblijven, maar ik had een paar jaar terug op vakantie echt mijn hele voet onder de bulten zitten. Mezelf voorgenomen er af te blijven omdat het anders een rampage zou worden.quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niet? Tering. Meestal kan ik er niet zo lang afblijven, maar ik had een paar jaar terug op vakantie echt mijn hele voet onder de bulten zitten. Mezelf voorgenomen er af te blijven omdat het anders een rampage zou worden.![]()
Nou, dat hield ik dus 3!!!! hele dagen vol. Wat voor mij dus echt een mijlpaal was. Maar toen lag ik dus in bed en toen ging de knop om. Ik heb mijn hele fucking bovenkant van mijn voet kapot gekrabd. Dat was 1 grote open wondBetadine erop, dik verband er omheen. Kon er niet meer normaal mee lopen/zwemmen etc, zo'n pijn
Maar wat was ik blij dat ik van die kk jeuk af was.
Dat zijn misschien ander soort muggen dan hier? Maar beter voorzorgsmaatregelen nemen dan ja. Zo'n lekker hapje kunnen die muggen sowieso niet afblijvenquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha wtf
[..]
Niet? Tering. Meestal kan ik er niet zo lang afblijven, maar ik had een paar jaar terug op vakantie echt mijn hele voet onder de bulten zitten. Mezelf voorgenomen er af te blijven omdat het anders een rampage zou worden.![]()
Nou, dat hield ik dus 3!!!! hele dagen vol. Wat voor mij dus echt een mijlpaal was. Maar toen lag ik dus in bed en toen ging de knop om. Ik heb mijn hele fucking bovenkant van mijn voet kapot gekrabd. Dat was 1 grote open wondBetadine erop, dik verband er omheen. Kon er niet meer normaal mee lopen/zwemmen etc, zo'n pijn
Maar wat was ik blij dat ik van die kk jeuk af was.
Nou dat zou kunnen, maar ik beheers me hier ook nog wel eens een dag of 2 en dan blijft het jeukenquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat zijn misschien ander soort muggen dan hier? Maar beter voorzorgsmaatregelen nemen dan ja. Zo'n lekker hapje kunnen die muggen sowieso niet afblijven
Hehe.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als het dan de hele dag door steeds jeukt is dat voor mij op een gegeven moment niet meer uit te houden om vanaf te blijven
Ja, helpt ook goed als je een wondje hebt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
Tijgerbalsem schijnt de jeuk te verlichten overigens.
Maden erin gooien, helpt ook goed.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, helpt ook goed als je een wondje hebt.
Als je het opengekrabd hebt zou ik het inderdaad niet proberen, maar anders schijnt het echt te werken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, helpt ook goed als je een wondje hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Rare mensen op Facebook.
Ja. En ik vind het er niet verkeerd uitzien.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:20 schreef ntm het volgende:
[..]
Srs? Ik vind het niet zo smakelijk eruitzien eigenlijk
quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:18 schreef ntm het volgende:
Mooi tafelkleedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Rare mensen op Facebook.![]()
Geit denk ik.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:22 schreef Chloroform het volgende:
Heb m'n bril niet op, wat voor dierenkop is het?
Heerlijk, geen tvquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:18 schreef ntm het volgende:
Jezus, gekookte piepersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Rare mensen op Facebook.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:
Mensen die dat graag eten zijn opgegroeid tijdens de hongerwinter.quote:
En dan dat bord boven op een snelhechterquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]![]()
Veel enger dan dat hoofd inderdaad.
Inb4 ik vind bloembollen lekkerderquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mensen die dat graag eten zijn opgegroeid tijdens de hongerwinter.
Och, zit hier in het zuiden, die hele onzin hebben we niet meegemaakt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inb4 ik vind bloembollen lekkerder
Ik vind bloembollen lekkerder.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mensen die dat graag eten zijn opgegroeid tijdens de hongerwinter.
Zal vast beter smaken dan gekookte bollen zand.quote:
....quote:
Juist ja.quote:
Ik heb die onzin sowieso niet meegemaaktquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Och, zit hier in het zuiden, die hele onzin hebben we niet meegemaakt.
Gekookte aardappelen hoop ik?quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb die onzin sowieso niet meegemaakt
Te lang ..quote:
Ik heb die onzin ook afgeschaft.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Te lang ..
Op z'n tijd (eens in de 19 jaar) vind ik het wel lekker, maar echt niet vaker.
het is alleen lekker met gesmolten roomboter bij de aspergesquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Te lang ..
Op z'n tijd (eens in de 19 jaar) vind ik het wel lekker, maar echt niet vaker.
Hèhè, alsof je het over de slavernij hebtquote:
Ik vind het lekker met bloemkool en een lekkere jusquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
het is alleen lekker met gesmolten roomboter bij de asperges
Heb het onder dwang moeten eten dus ergens klopt dat wel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hèhè, alsof je het over de slavernij hebt
Ik vind het raar genoeg naar zand smaken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
het is alleen lekker met gesmolten roomboter bij de asperges
Kreeg je zweepslagen als je het niet op at?quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heb het onder dwang moeten eten dus ergens klopt dat wel.
De errepels, de gesmolten boter of de asperges?quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind het raar genoeg naar zand smaken.
Dat niet, maar mijn ouders forceerden het wel als ik weigerde.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kreeg je zweepslagen als je het niet op at?
Errepels.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De errepels, de gesmolten boter of de asperges?
Ik hou niet van dingen eten die ik niet zo lekker vind.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat niet, maar mijn ouders forceerden het wel als ik weigerde.
Niet echt een goede combinatie dusquote:
Doet me denken aan hobby: lekker eten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou niet van dingen eten die ik niet zo lekker vind.
Of; lachen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doet me denken aan hobby: lekker eten.
Hehe.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of; lachen.
Wie houdt er nou niet van lachen?
Firma Open Deur hoor.
Dat zijn dezelfde mensen die glitterplaatjes met als tekst IK WENS JOU EEN GOEDE MAANDAG TOE op hun Hyves hebben.quote:
Verschrikkelijk, en wat zeg je het mooi.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mensen die glitterplaatjes met als tekst IK WENS JOU EEN GOEDE MAANDAG TOE op hun Hyves hebben.
Hyves ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |