blijkt niet zo te zien hehequote:
Volgens mij ookquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:28 schreef RensAjacied het volgende:
Voor sommige mensen is het gewoon een gezellig uitje met al die camera's
Dit jaquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:28 schreef superworm het volgende:
Live vertaald Nederlands gebed in een kerk in m'n stadsie op CNNHeel raar dit. Hoort gewoon niet.
Okay, dat mogen we inderdaad wel eens horen want blijkbaar vinden de meeste mensen hier onszelf niet de moeite waard.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
jamaar bij de cnn zeggen ze veel vaker hoe goed wij zijn.
Het moet snel, dan gaat het al snel letterlijk terwijl er natuurlijk een beetje poetisch wordt gesproken.quote:
Hoe weet je dit? Heb je ergens een bron want ik moet juist op de vliegbasis zijn.. dus dat gaat dan (alweer) een probleem worden.quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:27 schreef Eix het volgende:
RT (Russia Today) is ook lekker bezig. Denk, even kijken wat hierover in de Russische pers komt. Enige artikel dat gelijk in het oog springt is "Dutch pedophile society to appeal Supreme Court ban". Verder geen nieuws uit/over Nederland op hun front page.
Doen ze erg goed ja.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:29 schreef DeJori het volgende:
CNN zond daarnet beelden uit met muziek uit de mis in Amersfoort. Ik had het niet meer zo breed toen. Je kunt van de zendet zeggen wat je wil, maar dit pakken ze erg mooi aan.
Ook zij zal vast zenuwen hebben. Ze doet erg haar best onder deze druk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:29 schreef icloud het volgende:
Lekkere vertaling op cnnze verstaat het nauwelijks
Klopt, maar je zou zeggen dat de grootste nieuwsorganisatie ter wereld (misschien op de BBC na) wel iemand kan regelen die dit kan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:29 schreef Messina het volgende:
[..]
Het moet snel, dan gaat het al snel letterlijk terwijl er natuurlijk een beetje poetisch wordt gesproken.
ze moet het ook live doen. duhquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:29 schreef icloud het volgende:
Lekkere vertaling op cnnze verstaat het nauwelijks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |