Ze zenden het hier niet uitquote:
afstand Eindhoven - Hilversum is voor Amerikanen echt niksquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:27 schreef PG18 het volgende:
CNN kijkende Amerikanen vragen zich vast waarschijnlijk af waarom ze niet dichterbij Hilversum geland zijn, en vragen zich af hoe ver het op dit moment nog rijden is daarnaartoe.
emmersforthquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:27 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Mijn stadje is niet uit te spreken in het Engels
Ook mijn stadje, en zo moeilijk is het nietquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:27 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Mijn stadje is niet uit te spreken in het Engels
Ja is Rusland nu.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het was iemand op oekraeens dus de oekraiene is ook verantwoordelijk voor het in toom houden van de bevolking op hun grondgebied... (of is de krim al officieel rusland?)
jamaar bij de cnn zeggen ze veel vaker hoe goed wij zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies, ik vind dat ze het uitstekend doen.
Precies zoals we Amerika kennen, maar dit keer vind ik het mooi.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:26 schreef SecretStoryWous het volgende:
CNN combineert de mis en de beelden van de weg
Hij weet niet hoe hij het uit moet spreken, hij heeft al 10 variaties er van uitgesprokenquote:
Dit soort dingen beluister ik nou nooit. Ik ben ook al dagen niet ingelogd op FB want dan zie ik weer allerlei tranentrekkende berichten waar ik van kan huilen terwijl ik niemand kenquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:26 schreef Badr_Harry het volgende:
http://www.funx.nl/index.(...)oor-overleden-vriend
Damn
Russen zijn dan ook gewoon gewetenloze tokkies. Net zoals dat Poetin en z'n mafia vriendjes van de Fifa vandaag een feestje vierden vanwege de opening van een stadion ofzo.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:27 schreef Eix het volgende:
RT (Russia Today) is ook lekker bezig. Denk, even kijken wat hierover in de Russische pers komt. Enige artikel dat gelijk in het oog springt is "Dutch pedophile society to appeal Supreme Court ban". Verder geen nieuws uit/over Nederland op hun front page.
Ja die mensen snappen tenminste hoe je televisie maakt. Net ook mooi die zang van die mis gecombineerd met de beelden van die colonne.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:26 schreef SecretStoryWous het volgende:
CNN combineert de mis en de beelden van de weg
En goed weer ....quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:28 schreef superniger het volgende:
[..]
Is ook vakantie voor veel mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |