Ik hoop dat de nabestaanden dat bepalen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
Waar worden al deze mensen begraven?
Gewoon bij hun familie. Lichamen worden eerst geïdentificeerd en gaan daarna terug naar de landen waar ze vandaan komen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
Waar worden al deze mensen begraven?
Hehequote:
het was iemand op oekraeens grondgebied dus de oekraiene is ook verantwoordelijk voor het in toom houden van de bevolking op hun grondgebied... (of is de krim al officieel rusland?)quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:22 schreef Snoepje5 het volgende:
Maar ok, RUS zou wapens hebben geleverd aan de seperatisten. Er is niet geschoten door Rusland. Dus volgens mij hoe je het went of keert, Rusland blijft indirect verantwoordelijk en de seperatisten direct verantwoordelijk.
Ja vast wel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:23 schreef Jojoortje het volgende:
Er blijven denk ik ook families over wiens zoon of dochter nooit geidentificeerd worden of niet?
Dat er gewoon niks van over is?
Sorry ik denk heel morbide
Ik zie hem uitverkocht raken binnenkort. Vooral als dit uitlekt richting CNN-kijkers.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:23 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
http://www.vpro.nl/nederland-van-boven/
aanrader
Sowieso torrent en wellicht via Hola (of hoe het ook heet) of proxy/vpn op bbc iplayer.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:24 schreef Faux. het volgende:
[..]
Hehe
Ik zal 's kijken of-ie ergens te zien is.
Mensen zonder familie zijn er maar heel weinig van. Iedereen mist mensen wel, en zal dus DNA-materiaal kunnen afstaan om op die manier iemand te identificeren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:23 schreef Jojoortje het volgende:
Er blijven denk ik ook families over wiens zoon of dochter nooit geidentificeerd worden of niet?
Dat er gewoon niks van over is?
Sorry ik denk heel morbide
Dit inderdaadquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:24 schreef Wootism het volgende:
Ik kan trouwens aanraden om CNN te kijken, die doen het toch stukken beter dan de Nederlandse TV. Beter commentaar, en uiten veel respect richting de organisatie en het volk.
dit is juist hot newsquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:25 schreef Mani89 het volgende:
Zou het een slow news day in Amerika zijn dat ze dit helemaal uitzenden?
Ik hou het toch maar op de NOS, waar ze de moeite hebben genomen de kisten te tellen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:24 schreef Wootism het volgende:
Ik kan trouwens aanraden om CNN te kijken, die doen het toch stukken beter dan de Nederlandse TV. Beter commentaar, en uiten veel respect richting de organisatie en het volk.
Hier in Amerika wordt het niet uitgezonden op CNNquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:25 schreef Mani89 het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:25 schreef Charlie_ het volgende:
Vraag wat waarschijnlijk al gesteld is: Gaan ze met die andere slachtoffers ook alles afzetten en zo rijden?
Dit is niet de CNN welke in Amerika wordt uitgezonden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:25 schreef Mani89 het volgende:
Het is toch CNN Europe die we hier hebben.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:25 schreef Mani89 het volgende:
Het is een grote gebeurtenis.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:25 schreef Mani89 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |